Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
DEN DANSKE KRO
|
|
| VIP |
Lagt på d. 21/04-2009 11:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Så er det slut. Helt slut... Kroen er solgt. Jern gitteret trukket ned og Renee' er tilbage i Danmark. Sørgeligt, hvad der kan ske, når man kommer i kløerne på Thailandske låne hajer
Redigeret af VIP d. 21/04-2009 11:44 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 21/04-2009 13:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Ja, fy for den lede da.... Aldrig låne penge af nogensomhelst. Desværre er det den anden vej rundt for mig: Politimand-svoger skylder mig cash, hvis jeg rykker for meget bliver jeg vel skudt ned en mørk aften! Det ku' nogle måske godt tænke sig, hva'??!!! ![]() JackH |
|
|
|
| thaibertel |
Lagt på d. 21/04-2009 13:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 106 |
Hej vip du er vel ikke i besidelse af Renes adr eller lig vi er gamle venner har arb. sammen også i Thailand talte med ham for en mdr. siden Venligst Thaibertel |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 21/04-2009 13:27
|
|
VIP: Hvad er hele historien bag dette, lånehajer m.m.?? JackH |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 21/04-2009 14:17
|
|
JackH skrev: VIP: Hvad er hele historien bag dette, lånehajer m.m.?? JackH Hej Jack! sender dig information i morgen som PB >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 21/04-2009 14:19
|
|
thaibertel skrev: Hej vip du er vel ikke i besidelse af Renes adr eller lig vi er gamle venner har arb. sammen også i Thailand talte med ham for en mdr. siden Venligst Thaibertel Har sendt PB... >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
|
Lagt på d. 21/04-2009 15:11
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
VIP skrev: JackH skrev: VIP: Hvad er hele historien bag dette, lånehajer m.m.?? JackH Hej Jack! sender dig information i morgen som PB Det lyder godt, det med PB, mener jeg. Det må ikke være rart at få sit liv penslet ud på DTW. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 21/04-2009 15:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
JackH skrev: Det ku' nogle måske godt tænke sig, hva'??!!! ![]() JackH Tro om igen. Vores mest fremstående og hardhitting revser her på dtw? Knivskarp observatør og analytiker fra 16. etage i bkk. dtw vil være fattigere foruden. ![]() Play it safe, buddy. mvh rinpoche |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 21/04-2009 16:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Sørgelige nyheder fra Jomtien, troede ellers Rene` havde fået skabt et godt sted. Nej lån aldrig ........ ej heller lån ud. VIP: Du må meget gerne sende mig en PB også, jeg har hørt nogle rygter om penge, men kun rygter. |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 21/04-2009 16:39
|
|
rinpoche skrev: JackH skrev: Det ku' nogle måske godt tænke sig, hva'??!!! ![]() JackH Tro om igen. Vores mest fremstående og hardhitting revser her på dtw? Knivskarp observatør og analytiker fra 16. etage i bkk. dtw vil være fattigere foruden. ![]() Play it safe, buddy. mvh rinpoche He-he... Tak for det! Ja, jeg har det bedst hvor der er lidt overblik og udsyn (- Klong Toey er kun når jeg er "undercover"...) Svoger bor i Prichit, så jeg får nok et praj fra min observatør inden han rykker sydover... ![]() JackH Redigeret af JackH d. 21/04-2009 16:40 |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 21/04-2009 17:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
En skam Rene ikke kunne danse med Fru PingPong. Hun ejer snart hele soi 7. Kommer til at savne byens bedste wiernerschnitzel. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 21/04-2009 18:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Nu skal man ikke havde så ondt af Rene han har selv lidt at skylden for at det gik som det gjorte. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 21/04-2009 18:50
|
|
Django skrev: En skam Rene ikke kunne danse med Fru PingPong. Hun ejer snart hele soi 7. Kommer til at savne byens bedste wiernerschnitzel. Hej Django! Beklager, du ta'r helt fejl. Fru Ping Pong har intet med sagen at gøre. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 21/04-2009 19:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
det var da en spændene tråd.. alle snakker sort. pb´r til alle og fru ping pong leger mafia.. man får også en skide go wiernerschnitzel nede på dada den ligger på pladsen overfor gaden ind til chr.4 (som desvære også er lukket) kan ikke huske gade nr. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 21/04-2009 19:25
|
|
Ping Pong bar?? Hmmmm... Farligt sted, man kan dø af øllet der: http://www.pattay...0000004749 For s.... der dør mange nordmænd i Pattaya/Jomtien! JackH |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 21/04-2009 19:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Jack D Ja det var godt nok tragisk med ham gutten. Nu hvor Thai vil til at flyve fra Oslo Bangkok kommer der nok flere nordmænd. ![]() |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 21/04-2009 20:09
|
|
Måske det var smart at de købte enkeltbilletter? JackH |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 22/04-2009 03:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Den 71 årige nordmand led af astma. Husk på at April måned er meget varm...og nå ja så var han omgivet af sprøde sild... |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/04-2009 07:32
|
|
JackH skrev: Ping Pong bar?? Hmmmm... Farligt sted, man kan dø af øllet der: http://www.pattay...0000004749 For s.... der dør mange nordmænd i Pattaya/Jomtien! JackH Godt jeg ikke er nordmand. De må have det hårdt. Noget af en analyse af den norske national karakter, må man sige: Norwegians are severely restricted back home in Norway by prohibitive taxes on alcohol, accordingly, low-priced alcohol, is one of the main attractions of Thailand. However, unlike normal drinkers from elsewhere, who learn to moderate their alcohol intake, Norwegians drink to excess in Thailand and consequently often fall prey to alcohol poisoning. |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/04-2009 07:45
|
|
Strejfer jeg tror ikke man skal have så ondt af nordmænd.Kommer du op på de små fjorde og kikker ind i en kiosk er det meste af udvalget essensser til whisky,wodka m.m så der kan holdes gang i hjemmebrænderierne ![]() lindy |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Strejfer jeg tror ikke man skal have så ondt af nordmænd.