Se indlæg
 Udskriv debat
Jet Sci Scam
hsthomsen
Denne her scam havde jeg ikke hørt om før, men det ser ud til BIB nu vil stoppe det!

Tror vi på det?Grin

http://www.phuket...sp?id=7735

Dr. Gonzo
Redigeret af hsthomsen d. 04/09-2009 15:59

rinpoche
Min kollega lavede en seriøs skade på en i Phuket.
Hans egen fejl, han havde fået at vide at han ikke skulle sejle hen over et rev ved lavvande.
Regningen lød på 20.000 DKK, og han fik oppasning hele vejen op til banken og efterfølgende.
Vi husker vel også den danske knægt på 16 år, som for et par år siden torpederede en kinesisk turist og dræbte ham på Jet Ski. For siden at blive mødt med et 6-cifret erstatningskrav af forældrene til kineseren.
Morale: Lad være med at bruge de pisse-irriterende uforsikrede støjmonstre og lad industrien dø en stille død.

Payanak
Det ville være overordentligt klædeligt for bl.a Phuket hvis der ingen jet-ski var tilstede på strandene. Bare prøv at tænke den tanke...ingen jet-ski støj og ingen fandens jet-ski boys til at ødelægge den afslappende stemning på stranden...ahhh!!!

Ydermere hvis der ingen skide friture-stegte-krappe sælgere var etc...ahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

hsthomsen
Ja, der er meget irriterende unødvendigt bras og skrammel der skal falbydes os turister...

Husker da jeg rejste alene, ku' aldrig nøjes med at sku' betale 50 Baht for en enkelt liggestol på stranden, næh, 100 Baht for to minimum, og så snuppede han sgu' alligevel den anden og lejede den ud da jeg alligevel ikke brugte den!

Hvad er prisen nu, mon?

Er der grænser for Thai'ers grådighed?

Dr. Gonzogok

b_j3ns3n
lejede engang en jet ski i pattaya, hvor jeg inden jeg sejlede ud gik den igennem med ejer.. den havde en stor ridse hen af siden som det eneste.. da jeg efter en time kom i land havde hans kollega overtaget, og han sagde selvfølgelig det var mig der havde lavet den og jeg skulle betale for at den blev malet.. fuck dig var mine første ord, og så forklarede jeg ham at den var der også inden jeg sejlede ud, og hans kollega selv havde set det..
vi snakkede i 20min før hans kollega kom igen, og sagde den var okay.. (først der fik jeg mit depositum igen)
da jeg senere på mdr så den samme jet-ski med samme ridse tænkte jeg på om der mon var andre der havde betaltSad
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

rinpoche skrev:
Hans egen fejl, han havde fået at vide at han ikke skulle sejle hen over et rev ved lavvande.
Regningen lød på 20.000 DKK, og han fik oppasning hele vejen op til banken og efterfølgende.
Vi husker vel også den danske knægt på 16 år, som for et par år siden torpederede en kinesisk turist og dræbte ham på Jet Ski. For siden at blive mødt med et 6-cifret erstatningskrav af forældrene til kineseren.
Morale: Lad være med at bruge de pisse-irriterende uforsikrede støjmonstre og lad industrien dø en stille død.

ENIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Frank
Falang Bar skrev:
rinpoche skrev:

ENIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja så er vi to!

Anonym Bruger
Nej der tager I fejlSad Vi er 3
MVH Nid

tuktuk
hvis vi kan inkludere hesterideturspushere, og ananas/sengetæppe/manicure/massagesælgere så er vi 4 Pfft
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
kiml
hvis vi kan tage dem der sælger frøer som laver en irreterende lyd når de går op gennem gaden for at sælge dem til overpris er vi 5 Smile
[img][/img]

blive vækket kl 4 om morgenen for at give mad til nogle munke.. efter en hård aften div steder er heller ikke optimalt!

prasat
og så er vi nogle der elsker at tage på stranden for at tage en tur på en jet ski, få massage, ordnet negle, spise alt muligt fra disse sælgere og kigge på krims krams.
jeg ville være ked af alt dette forsvandt, hvis jeg vil sove branderten ud gør jeg det på hotelværelset.

prasat

samee
Nemlig prasat, og uden alt det der tilbydes ville det ikke være det samme, selv de der skide irriterende indere eller hvad de er som hiver fat i dig flere gange om dagen – HVER dag for at sælge dig tøj. Grin
It’s deep how you can be so shallow

b_j3ns3n
jeg har udviklet en metode som får alle gade sælgere til at gå videre..(DooohGrin) den er meget speciel men faktis ogå pisse simpel.
nu vil jeg dele min hemlighed med jer andre..

i skal bare kigge lige forbi dem, forsætte det i var igang med som om de ikke er der.Pfft

(jeg har patent på den, men i må gerne bruge den, vis i husker den er lært på dansk-thai-weCoolCool
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

hsthomsen
Det er nemlig fuldstændig korrekt, den metode virker!

"Bare" ignorer dem...

Det kræver lidt øvelse, man skal være helt kold i r*ven, og det er jeg i forvejen, så det er nemt.Cool

Dr. Cand. Ignorèr Gonzo

PS: Hvorfor har de egentlig de dødssyge krikker i Hua-Hin, det findes da heldigvis ikke andre steder?

hsthomsen skrev:
Hvorfor har de egentlig de dødssyge krikker i Hua-Hin, det findes da heldigvis ikke andre steder?

Der er også heste i lampang, de bliver tilset af en dansk hestepige.

Natasha
prasat skrev:
og så er vi nogle der elsker at tage på stranden for at tage en tur på en jet ski, få massage, ordnet negle, spise alt muligt fra disse sælgere og kigge på krims krams.
jeg ville være ked af alt dette forsvandt, hvis jeg vil sove branderten ud gør jeg det på hotelværelset.

prasat

Jeg er fuldstændig enig.

Og alle der lejer en jet ski ved, at der er en risiko ved det.

sabai sabai
tuktuk skrev:
hvis vi kan inkludere hesterideturspushere, og ananas/sengetæppe/manicure/massagesælgere så er vi 4 Pfft

Og hvis man så samtidig kunne få energiministeren til at skrue lidt ned for den ulidelige varme ! Og få alle de påtrængene barpiger til at sætte short time prisen op til 5000 baht , så man ikke så let bliver fristet..Pfft

Dr. Per Fekt.
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

b_j3ns3n
sabai sabai skrev:
Og hvis man så samtidig kunne få energiministeren til at skrue lidt ned for den ulidelige varme ! Og få alle de påtrængene barpiger til at sætte short time prisen op til 5000 baht , så man ikke så let bliver fristet..Pfft

Dr. Per Fekt.

man kan også tage til norge.. der er koldt 6-8mdr om året og ingen barpigerPfft

sabai sabai
b_j3ns3n skrev:
sabai sabai skrev:

Dr. Per Fekt.

man kan også tage til norge.. der er koldt 6-8mdr om året og ingen barpigerPfft

Der er sgu lidt for koldt......barpiger ved jeg ikke om der er.....men det vrimler med gadepiger af afrikansk afstamning i hele Oslo , og de er meget meget påtrængene ! Der kan thailandske barpiger sgu ikke følge med ! Wink
Redigeret af sabai sabai d. 05/09-2009 17:22
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Spring til debat: