Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Nødlanding i Stuttgart
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 15/09-2009 13:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 155 |
En Fokker F100 nødlandet i Stuttgart Lufthavn: http://www.youtub...EmgtaP93yo Dr. G. |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 15/09-2009 13:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
hsthomsen skrev: En Fokker F100 nødlandet i Stuttgart Lufthavn: http://www.youtub...EmgtaP93yo Dr. G. Dette er et Thai forum. Skal blive intressant at hore din kopling til Thai... mht dette link. Faa dig dog et liv ! "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 15/09-2009 14:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Well, boess - rolig nu ![]() Men ja, vi behøver ikke have kopieret alle nyheder fra EB.dk herind, vi læser selv de sider
|
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 15/09-2009 14:09
|
|
Nå, morgensur?! Det hedder Dansk-Thai Forum, og jeg har postet det under "Andet" Klag til en admin eller ejeren af det her forum, og i mellemtiden vil jeg gerne ha' mig frabedt dine fornærmelser, BARE FORDI JEG VISER EN NØDLANDING AF ET FLY! Hvad f*nden i hede hule h*lvede er der galt i det, hva'???? Sig mig lige det?!!!! |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 15/09-2009 14:11
|
|
Locturian skrev: Well, boess - rolig nu ![]() Men ja, vi behøver ikke have kopieret alle nyheder fra EB.dk herind, vi læser selv de sider ![]() Det er da utroligt så meget p*s man skal høre bare fordi man viser en video fra YouTube!!!! Det er ikke fra EB for h.....! Vågn dog op, eller er det umuligt med den pinligt lave standard for både nøjagtig og især unøjagtig information der plastres til her alle vegne (bangkoknielsen især...) - er der et problem med IQ'en eller hva'??!!! Hold da k*ft en gang forb*ndet ævl man skal høre,......
Redigeret af hsthomsen d. 15/09-2009 14:12 |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 15/09-2009 14:13
|
|
Boes skrev: hsthomsen skrev: En Fokker F100 nødlandet i Stuttgart Lufthavn: http://www.youtub...EmgtaP93yo Dr. G. Dette er et Thai forum. Skal blive intressant at hore din kopling til Thai... mht dette link. Faa dig dog et liv ! Du skal bare lukke sylten, kammerat, hellere nu end senere, det kan jeg godt fortælle dig! |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 15/09-2009 14:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Rolig nu lille Dr. Gonzo........Du er jo snart paa vej til Thailand....og saa bli'r alt godt igen, jeg tror man maaske tager lidt skade af Aarhus/Viby......![]() |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 15/09-2009 14:21
|
|
LIDT?!!! At vade rundt i Vibystan, hvor man skal ha' tolk med bare man skal handle ind! Jeg skal væk skal jeg, også fra DTW, det er røvssygt her. Udeluk mig gerne, nu, tak, og god fornøjelse alle sammen... Jack D PS: Skal blive rart at komme tilbage på 16. etage, og få gang i flaskekasteriet igen efter de satans møghunde nede i Soi'en! Yeahaah!!!! Redigeret af hsthomsen d. 15/09-2009 14:21 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 15/09-2009 14:29
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Du vil da blive savnet du er den eneste der snart skriver herinde, ok det måske ikke lige kønt altsammen men man more sig da.![]() |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 15/09-2009 14:32
|
|
Ja, og så brokker folk sig gudhjælpemig over at "DTW ikke var som i de gode gamle dage"! Holdt da kæft, jeg gad da gerne se de gode gamle dage, det må godtnok ha' været interessant, med typer som bangkoknielsen og andre hjernevaskede og totalt assimilerede thai-wanna-be's, der plastrer det hele til med halve sandheder og upræcis information. Vor herre befri mig vel, ellers tak! Folk kan da bare skrive noget mere, ikke?! JackD Redigeret af hsthomsen d. 15/09-2009 14:33 |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 15/09-2009 15:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Kære hsthomsen/JackD m.v.- Er det muligt allerede nu, at få oplysning om hvilket dæknavn du næste gang vil skjule dig under..? Bare lige for, at man ikke igen ryger ind i dit net, hvor du åbenbart opnår en sygelig form for selvtilfredsstillelse ved provokationer og nedgørelse af andre mennesker... |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 15/09-2009 15:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
hsthomsen skrev: Boes skrev: hsthomsen skrev: En Fokker F100 nødlandet i Stuttgart Lufthavn: http://www.youtub...EmgtaP93yo Dr. G. Dette er et Thai forum. Skal blive intressant at hore din kopling til Thai... mht dette link. Faa dig dog et liv ! Du skal bare lukke sylten, kammerat, hellere nu end senere, det kan jeg godt fortælle dig! UPS thomsen - det var vist en trussel du kom med der for ikke at tale om dine forbudte PB'er. Virker som det er paa tide at admins giver dig et jordbaer mere. En enkelt lille tilrettevisning ang forumet og du taender helt af. Hvordan staar det egentlig til ? "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/09-2009 17:10
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
hsthomsen skrev: Du skal bare lukke sylten, kammerat, hellere nu end senere, det kan jeg godt fortælle dig! Det der gider vi ikke høre på herinde. Farvel og tak med den tredje røde prik. I øvrigt havde du fået en rød prik mere, hvis du havde haft plads til flere, for dine udfald mod andre medlemmer her i tråden. Det gider vi hellere ikke se på. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 15/09-2009 17:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Jack D - Var da utroligt som du formår at skabe dig i dag? Du trænger for faen til en slag **** for at få de agressionerud af systemet min ven For pokker
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/09-2009 18:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Locturian skrev: Du trænger for faen til en slag **** ![]() vi trænger vel alle til et slag ****
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/09-2009 19:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Dejligt hvad der sker her idag Så er der måske fred et lille stykke tid Har selv prøvet flere gange at få en normal debat med Viby, men hvergang er det endt med at man trækker sig livet er for kort til alle DE negative indslag![]() Det må være surt at bo på 7 sal i VIBY ![]() MVH NID |
|
|
|
| rastloes |
Lagt på d. 15/09-2009 23:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 158 |
Münteferings kommentar i videoen er klasse. "Die Landung war sanft...sanfter auf Rädern." haha. kanon. Er jeg den eneste der kommer til at savne hsthomsen? Jeg synes at han altid gav en god modvægt her i forum. Ok, der var er den links fra stiefman (eller hvad det nu var), men jeg synes hel klart at hsthomsen ikke var faldet på hovedet. Jeg har tit smilet over hans formuleringer og det er altid godt med modvægt, dvs. at man både illustrere de gode men også de dårlige sider i en given tema for at komme til en konklussion. Jeg beklager at han har opbrugt hans chancer, men kan selvfølgelig også følge webmaster beslutnings grundlag/ argumentation. Never then less... Jeg kommer til at savne ham. Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
|
| Gurk90 |
Lagt på d. 15/09-2009 23:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
hsthomsen/JackD kommer sikkert tilbage igen, i ny forklædning. Jeg syntes han har lavet masser af gode indlæg, her på dtw![]() |
|
|
|
| rastloes |
Lagt på d. 15/09-2009 23:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 158 |
Locturian skrev: Jack D - Var da utroligt som du formår at skabe dig i dag? Du trænger for faen til en slag **** for at få de agressionerud af systemet min ven For pokker ![]() Han trænger nok til en ferie i Thailand. En fredlig sø, en fiskestang og en 6-pack Leo....jamen livet er da skønt. Håber at jeg /vi ser dig igen herinde. Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/09-2009 00:11
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
![]() Kunne forslå han brugte denne avatar ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

livet er for kort til alle DE negative indslag