Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
| Hvordan forsorger du dig og dine i Thailand? | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
Hvordan tjener du dine penge? du som bor i Thailand.
|
|
| savasava |
Lagt på d. 21/09-2009 05:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Synest det kunne vaere interessant at hore, hvordan vi der bor fast i Thailand, forsorger os. Selv arbejder jeg i Norge 1:1 system, altsa er paa abejde det halve aar, ca. 6. uger ad gangen. Hvad med jer andre? Redigeret af savasava d. 21/09-2009 05:55 |
|
|
|
| Riverkwai |
Lagt på d. 21/09-2009 09:18
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
måske du arbejder for skat også eller hvad.![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 09:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
nu er en afstemning jo fuldstændigt anonym ikke? |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 21/09-2009 09:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Nej ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 09:50
|
|
okay.. hvor kan du se hvem der har stemt hvad? samt hvor de bor, hvad de hedder, deres ip og personnummer? |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 21/09-2009 10:19
|
Det kan jeg ikke, men det kan Webmaster.....altssa se hvem der stemmer hvad. Tror foroevrigt at W. er kold over for hvem der stemmer hvad.......men ? var om aftemmnigen er anonym, og det er den altsaa ikke 100 % |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 10:24
|
|
der er intet som er 100 % sikkert lige så snart du har et lan kabel i din computer! jeg tvivler også kraftigt på webmaster ligger ud bagefter hvem der har stemt hvad.. det var bare det du hentydede til da du sagde nej til mit spørgsmål |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 21/09-2009 10:41
|
Ezal skrev: der er intet som er 100 % sikkert lige så snart du har et lan kabel i din computer! jeg tvivler også kraftigt på webmaster ligger ud bagefter hvem der har stemt hvad.. det var bare det du hentydede til da du sagde nej til mit spørgsmål Nu maa da lige tage dig sammen, jeg har sq ikke hentydet noget som helst. Du ser da vist spoegelser.......... ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/09-2009 11:14
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Dream skrev: Det kan jeg ikke, men det kan Webmaster.....altssa se hvem der stemmer hvad. Tror foroevrigt at W. er kold over for hvem der stemmer hvad.......men ? var om aftemmnigen er anonym, og det er den altsaa ikke 100 % Nej man kan ikke i denne version af CMS'et se hvem der stemmer hvad. Ja, jeg er ligeglad med hvem der stemmer hvad og nej jeg er ikke skattefars stikker. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/09-2009 11:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Der mangler vist en kategori : 0 Jeg er "GIG" .....
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 21/09-2009 11:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Lung Yao skrev: Der mangler vist en kategori : 0 Jeg er "GIG" ..... ![]() Er det ikke også et arbejde? ![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 21/09-2009 11:41
|
Jeg lever bla. af jer hardtabejdene folks penge....Tak for det...........Okay har selv lidt paa kistebunden ........
Redigeret af Dream d. 21/09-2009 11:42 |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 21/09-2009 11:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
savasava skrev: Synest det kunne vaere interessant at hore, hvordan vi der bor fast i Thailand, forsorger os. Selv arbejder jeg i Norge 1:1 system, altsa er paa abejde det halve aar, ca. 6. uger ad gangen. Hvad med jer andre? Du kan fjerne en stemme fra "Arbejder i udlandet " Jeg har som sædvanlig ikke læst hvad det handler om ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/09-2009 11:43
|
|
En opfordring til Webmaster. For at undgå evt. fremtidige "bekymringer" vedr. anonymitet, kunne man så ikke oprette et tema der hed : Medlemmernes Forum, hvor KUN medlemmer har adgang både til at LÆSE og SKRIVE i. Denne mulighed har vi på en bil hjemmeside som jeg er medlem af. Personligt er jeg ligeglad, da jeg ville altid stå ved hvad jeg skriver her på et offentligt forum. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 12:18
|
|
Dream skrev: Jeg lever bla. af jer hardtabejdene folks penge....Tak for det...........Okay har selv lidt paa kistebunden ........ ![]() Meget usympatisk kommentar. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 12:21
|
|
Jeg saelger skraeddersyet jakkesaet og kjoler her www.zentailor.net + mobil tlf, cameraer osv pa div auktionssteder som ebay og qxl. |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 21/09-2009 12:21
|
Jeg er da i det mindste aerlig........... Tjener ogsaa en baht i ny og nae via mit hjemmeside-salg..... |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 12:25
|
|
Hej Dream. HVad saelger du og hvorhenne.. din www..... Bare nysgerrig ang hvilke typer varer.. |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 12:29
|
|
Dream skrev: Jeg lever bla. af jer hardtabejdene folks penge....Tak for det...........Okay har selv lidt paa kistebunden ........ ![]() "You are born with respect Try not to lose it...." |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/09-2009 12:33
|
|
freja skrev: Dream skrev: Jeg lever bla. af jer hardtabejdene folks penge....Tak for det...........Okay har selv lidt paa kistebunden ........ ![]() Meget usympatisk kommentar. ![]() Måske, desto ikke mindre at det er RIGTIGT, og han er ikke den eneste. Han var bare "ærlig" til at indrømme det. Redigeret af Lung Yao d. 21/09-2009 12:34 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.