Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Fuld mand i Pattaya
|
|
| Gurk90 |
Lagt på d. 23/09-2009 20:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
|
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 23/09-2009 20:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
vad er der sjovt ved
Come As You Are
|
|
|
|
| Gurk90 |
Lagt på d. 23/09-2009 20:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Nirvana skrev: vad er der sjovt ved ![]() Det er postet under Billeder og videoer, og jeg har ikke skrevet noget om at det var sjovt. Men nu ved vi alle sammen at du ikke syntes den er sjov Nirvana ![]() |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 23/09-2009 20:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
....Det værste var sgu ikke at der rendte en idiot og filmede mig, det var mere det at fortovet hoppede forbandet meget!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 23/09-2009 21:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Gad vide om han leder efter sin motorbike ?
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 23/09-2009 21:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
stille og rolig brandert....gennemsnitlig pattaya turist... |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 23/09-2009 22:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Tøsen til sidst var mest interessant ![]() |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 23/09-2009 23:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Han blev vel rullet inden han nåede sit hotel
![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/09-2009 06:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Johnson skrev: stille og rolig brandert....gennemsnitlig pattaya turist... Har én gang tullet rundt med sådanne en kæffert inde i Walkingstreet, heldigvis var jeg i byen med en dansk kvinde og hendes thai veninde, thai veninden hjalp mig tilbage til Copenhagen bar, og selvfølgelig ikke uden et pænt vederlag. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 24/09-2009 06:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
ja det er sgu da en brandert der vil noget. så fuld har jeg i Pattaya aldrig været. men i DK joog da var det også som FCKdk srkriver fortorvet hoppede som en vild og huset flytede sig konstant da jeg ville låse op, ikke nok med det min seng troede også den var blevet en karusel. ![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 24/09-2009 06:36 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 24/09-2009 13:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Fedt forum det her, men hvorfor så mange avatarer med Jack "Da Man Himself" Nicholson? Er det en fanclub? Vedr. brandert... Måske de har puttet noget i øllet, speed, formaldehyd el. lign., for jeg synes selv at blive noget mere stiv i Thailand end på hjemmebane! JD |
|
|
|
| rastloes |
Lagt på d. 24/09-2009 13:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 158 |
Så fuld har jeg aldrig været. Dog har min onkel fortalt mig en sjov historie om for meget alkohol i Thailand. Min farfar var på besøg i Bangkok i 1992. Den sidste aften inden han skulle flyve tilbage til Europa, besluttede han på en vild bartur med en del Thaiwhiskey. Da promillen var på sit højeste, besluttede han at han skulle hjem og sove. Han valgte hans "shortcut-vej" lige over en marked. Kl. 4 om natten dukkede min farfar op på hotellet og viste stolt hans indkøb frem i receptionen. Som gammel landmænd kunne han ikke sig nej at købe en HEST, som efter hans udtalelse var til en spotpris. Hesten forblev i Thailand og min farfar ærger sig stadig idag, at han ikke kunne få den med i flyveren. JD: De fleste avatarer er til ære for Jack/HST. En bruger som er bitterligt savnet med hans kirugisk præsision at ramme nerven på emnerne. Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/09-2009 17:10
|
|
JD skrev: Fedt forum det her, men hvorfor så mange avatarer med Jack "Da Man Himself" Nicholson? Er det en fanclub? Vedr. brandert... Måske de har puttet noget i øllet, speed, formaldehyd el. lign., for jeg synes selv at blive noget mere stiv i Thailand end på hjemmebane! JD Næ næ nul farmasøvntika. Havde siddet og "bajet den" hele dagen med min gode kollega og rejsekammerat på Copenhagen Bar. En kær ven var netop feset af til Danmark for at arbejde på platform. Han havde en sjatflaske stående på Copenhagen som vi gerne måtte tømme, og det gjorde vi så. Med fagter og underligt halv thai fandt jeg ud af, at han havde endnu en sjatflaske gemt væk, hvilken også blev tømt. Herefter smuttede der endnu 3 købte hele flasker ombord i de friske københavner drenge. Da min kammerat med fortinnede øjne begyndte at glide bevidstløst ned under bordet, havde jeg herefter kun to valg?!!! 1. Hjælpe ham op i seng. 2. Gå med en dansk storbarmet lyshåret kvinde i armylook til Walkingstreet. Jeg behøver vel ikke nærmere at gå ind på mit valg, er jo på ferie i Pattaya.
Redigeret af vandango d. 24/09-2009 17:11 |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 24/09-2009 17:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
vandango skrev: JD skrev: Fedt forum det her, men hvorfor så mange avatarer med Jack "Da Man Himself" Nicholson? Er det en fanclub? Vedr. brandert... Måske de har puttet noget i øllet, speed, formaldehyd el. lign., for jeg synes selv at blive noget mere stiv i Thailand end på hjemmebane! JD Næ næ nul farmasøvntika. Havde siddet og "bajet den" hele dagen med min gode kollega og rejsekammerat på Copenhagen Bar. En kær ven var netop feset af til Danmark for at arbejde på platform. Han havde en sjatflaske stående på Copenhagen som vi gerne måtte tømme, og det gjorde vi så. Med fagter og underligt halv thai fandt jeg ud af, at han havde endnu en sjatflaske gemt væk, hvilken også blev tømt. Herefter smuttede der endnu 3 købte hele flasker ombord i de friske københavner drenge. Da min kammerat med fortinnede øjne begyndte at glide bevidstløst ned under bordet, havde jeg herefter kun to valg?!!! 1. Hjælpe ham op i seng. 2. Gå med en dansk storbarmet lyshåret kvinde i armylook til Walkingstreet. Jeg behøver vel ikke nærmere at gå ind på mit valg, er jo på ferie i Pattaya. ![]() He he, ja så valgte du jo selv at blive beruset, for hende kender jeg sandelig også (partygirl)...... navn starter med G .... he ![]() |
|
|
|
| rastloes |
Lagt på d. 24/09-2009 17:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 158 |
goldwing skrev: vandango skrev: JD skrev: Fedt forum det her, men hvorfor så mange avatarer med Jack "Da Man Himself" Nicholson? Er det en fanclub? Vedr. brandert... Måske de har puttet noget i øllet, speed, formaldehyd el. lign., for jeg synes selv at blive noget mere stiv i Thailand end på hjemmebane! JD Næ næ nul farmasøvntika. Havde siddet og "bajet den" hele dagen med min gode kollega og rejsekammerat på Copenhagen Bar. En kær ven var netop feset af til Danmark for at arbejde på platform. Han havde en sjatflaske stående på Copenhagen som vi gerne måtte tømme, og det gjorde vi så. Med fagter og underligt halv thai fandt jeg ud af, at han havde endnu en sjatflaske gemt væk, hvilken også blev tømt. Herefter smuttede der endnu 3 købte hele flasker ombord i de friske københavner drenge. Da min kammerat med fortinnede øjne begyndte at glide bevidstløst ned under bordet, havde jeg herefter kun to valg?!!! 1. Hjælpe ham op i seng. 2. Gå med en dansk storbarmet lyshåret kvinde i armylook til Walkingstreet. Jeg behøver vel ikke nærmere at gå ind på mit valg, er jo på ferie i Pattaya. ![]() He he, ja så valgte du jo selv at blive beruset, for hende kender jeg sandelig også (partygirl)...... navn starter med G .... he ![]() Dansk partygirl i Pataya? Turist eller hva? Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 24/09-2009 17:57
|
|
JD skrev: Fedt forum det her, men hvorfor så mange avatarer med Jack "Da Man Himself" Nicholson? Er det en fanclub? Vedr. brandert... Måske de har puttet noget i øllet, speed, formaldehyd el. lign., for jeg synes selv at blive noget mere stiv i Thailand end på hjemmebane! JD For det første, Ja stakkels Jack nic. hvad har han dog gjort. Men for det andet, ja så kan jeg garantere dig det ikke er hverken Speed(Amfetamin) eller Cola(Cockain) i nogen drink. For så havde han/du fløjet rundt som en f-16 med afterburn, så vælter man ikke rundt som ham på video clippet, og det er 100% sikkert. Jeg har det modsat, jeg bliver mere fuld når jeg er hjemme i DK, men det er sgu nok bare inbildning tror jeg. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 24/09-2009 18:00 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/09-2009 18:01
|
|
goldwing skrev: vandango skrev: JD skrev: Fedt forum det her, men hvorfor så mange avatarer med Jack "Da Man Himself" Nicholson? Er det en fanclub? Vedr. brandert... Måske de har puttet noget i øllet, speed, formaldehyd el. lign., for jeg synes selv at blive noget mere stiv i Thailand end på hjemmebane! JD Næ næ nul farmasøvntika. Havde siddet og "bajet den" hele dagen med min gode kollega og rejsekammerat på Copenhagen Bar. En kær ven var netop feset af til Danmark for at arbejde på platform. Han havde en sjatflaske stående på Copenhagen som vi gerne måtte tømme, og det gjorde vi så. Med fagter og underligt halv thai fandt jeg ud af, at han havde endnu en sjatflaske gemt væk, hvilken også blev tømt. Herefter smuttede der endnu 3 købte hele flasker ombord i de friske københavner drenge. Da min kammerat med fortinnede øjne begyndte at glide bevidstløst ned under bordet, havde jeg herefter kun to valg?!!! 1. Hjælpe ham op i seng. 2. Gå med en dansk storbarmet lyshåret kvinde i armylook til Walkingstreet. Jeg behøver vel ikke nærmere at gå ind på mit valg, er jo på ferie i Pattaya. ![]() He he, ja så valgte du jo selv at blive beruset, for hende kender jeg sandelig også (partygirl)...... navn starter med G .... he ![]() Jeps hun er skide sød, jeg kan godt lide hende!! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/09-2009 18:04
|
|
rastloes skrev: goldwing skrev: vandango skrev: JD skrev: Fedt forum det her, men hvorfor så mange avatarer med Jack "Da Man Himself" Nicholson? Er det en fanclub? Vedr. brandert... Måske de har puttet noget i øllet, speed, formaldehyd el. lign., for jeg synes selv at blive noget mere stiv i Thailand end på hjemmebane! JD Næ næ nul farmasøvntika. Havde siddet og "bajet den" hele dagen med min gode kollega og rejsekammerat på Copenhagen Bar. En kær ven var netop feset af til Danmark for at arbejde på platform. Han havde en sjatflaske stående på Copenhagen som vi gerne måtte tømme, og det gjorde vi så. Med fagter og underligt halv thai fandt jeg ud af, at han havde endnu en sjatflaske gemt væk, hvilken også blev tømt. Herefter smuttede der endnu 3 købte hele flasker ombord i de friske københavner drenge. Da min kammerat med fortinnede øjne begyndte at glide bevidstløst ned under bordet, havde jeg herefter kun to valg?!!! 1. Hjælpe ham op i seng. 2. Gå med en dansk storbarmet lyshåret kvinde i armylook til Walkingstreet. Jeg behøver vel ikke nærmere at gå ind på mit valg, er jo på ferie i Pattaya. ![]() He he, ja så valgte du jo selv at blive beruset, for hende kender jeg sandelig også (partygirl)...... navn starter med G .... he ![]() Dansk partygirl i Pataya? Turist eller hva? Hun er for fræk til dig - glem det! ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 24/09-2009 18:07
|
|
Ja det er sgu ikke sådan med det vandango!![]() men det lyder til at hun har sin daglige gang på Copenhagen. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/09-2009 18:12
|
|
JD skrev: Fedt forum det her, men hvorfor så mange avatarer med Jack "Da Man Himself" Nicholson? Er det en fanclub? Vedr. brandert... Måske de har puttet noget i øllet, speed, formaldehyd el. lign., for jeg synes selv at blive noget mere stiv i Thailand end på hjemmebane! JD Nej der er det sgu omvendt her, ude i varmen bestiller jeg ikke drinks mere, kun flasker. ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.