Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
| DK - Sverige | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
DK - Sverige
|
|
| huratho |
Lagt på d. 05/10-2009 12:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Er der nogen som tør gætte/satse på Landskampen i parken d. 10. mellem DK og Sverige, efter DK`s flop i Tirana Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 05/10-2009 13:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
ville ønske DK vinder...men med den historiske dårlige trup tvivler jeg....satser på en 1-1. |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 05/10-2009 13:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Jeg ved ikke meget om håndboldt , men håber Danmark vinder. |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 05/10-2009 13:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Der burde have været et afkrydsningsfelt for dem der er bedøvende ligeglad med fo'bold......
![]() |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 05/10-2009 13:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Ohhh er det fodboldt. Det ved jeg heller ikke meget om ![]() |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 05/10-2009 16:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Hvis alle muligheder for at se kampen på TV kan den ses her http://www.myp2p....art=sports Hiles Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/10-2009 16:40
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
2 - 0 til sverige og rommedahl dummer sig som sadvanlig |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/10-2009 17:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
hfb skrev: Ohhh er det fodboldt. Det ved jeg heller ikke meget om ![]() hehe fedt svar
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 05/10-2009 19:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
1-0 til Danmark, Niclas bendtner laver målet efter 41 minutter og bliver en ny folkehelt!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/10-2009 01:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
1-1 igen, vi har fået 4 point mod næsten alle de andre hold i gruppen, en uafgjort og vi er 99 % sikker på en førsteplads og en VM tur. |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 06/10-2009 09:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Vi taber. og kommer ikke med til VM |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 06/10-2009 09:56
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Mit tip er en sejr på 3-1 til Danmark![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 06/10-2009 09:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Jeg tror den ender 0-0 eller 1-1 |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 06/10-2009 11:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
larsen99 skrev: hørt,enigDer burde have været et afkrydsningsfelt for dem der er bedøvende ligeglad med fo'bold...... ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/10-2009 11:26
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
I kan da bare lade være og gå ind på linket ![]() ![]() |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 06/10-2009 15:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Jeg er slemt bange for vi taber – sådan er det næsten hver gang når Danmark spiller en skæbnekamp. (3-1 til Sverige) ![]() Rasmus |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/10-2009 18:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
tror også vi taber.. men jeg tror vi snupper første pladsen alligevel i sidste kamp mod ungarn
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/10-2009 18:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg håber da vi vinder 50-1 ![]() nu bor jeg jo i sverige så på den ene eller den anden måde vinder jeg vel Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 07/10-2009 02:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Danmarks skadeliste er ikke så lang denne gang, så måske kan det lade sig gøre. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| styrt3 |
Lagt på d. 07/10-2009 02:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 221 |
en eller anden klaphat løber på banen og vi taber 3-0 !
http://www.yeha.dk/
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















