Se indlæg
DK - Sverige
Danmark vinder og kommer med til VM Danmark vinder og kommer med til VM 45%[25 Stemmer]
Uafgjort Uafgjort 22%[12 Stemmer]
Sverige vinder og DK skal ud i en skæbne kamp Sverige vinder og DK skal ud i en skæbne kamp 33%[18 Stemmer]
Antal stemmer : 55
 Udskriv debat
DK - Sverige
huratho
Hej
Er der nogen som tør gætte/satse på Landskampen i parken d. 10. mellem DK og Sverige, efter DK`s flop i Tirana
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
Johnson
ville ønske DK vinder...men med den historiske dårlige trup tvivler jeg....satser på en 1-1.
 
hfb
Jeg ved ikke meget om håndboldt Wink , men håber Danmark vinder.
 
larsen99
Der burde have været et afkrydsningsfelt for dem der er bedøvende ligeglad med fo'bold......Smile
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif
 
hfb
Ohhh er det fodboldt. Det ved jeg heller ikke meget om Frown
 
huratho
Hej
Hvis alle muligheder for at se kampen på TV kan den ses her http://www.myp2p....art=sports
Hiles Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
sony
2 - 0 til sverige og rommedahl dummer sig som sadvanlig
 
b_j3ns3n
hfb skrev:
Ohhh er det fodboldt. Det ved jeg heller ikke meget om Frown


hehe fedt svar Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
FCKdk
1-0 til Danmark, Niclas bendtner laver målet
efter 41 minutter og bliver en ny folkehelt!Wink

__________________________________
....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!!
....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!!
....og det fortsætter jeg med!!!!
FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.
 
1-1 igen, vi har fået 4 point mod næsten alle de andre hold i gruppen, en uafgjort og vi er 99 % sikker på en førsteplads og en VM tur.
 
juj
Vi taber. og kommer ikke med til VM
 
Big-Viking
Mit tip er en sejr på 3-1 til DanmarkWink
 
goldwing
Jeg tror den ender 0-0 eller 1-1
 
bagerbager
larsen99 skrev:
Der burde have været et afkrydsningsfelt for dem der er bedøvende ligeglad med fo'bold......Smile
hørt,enig
 
sony
I kan da bare lade være og gå ind på linket SadSmile
 
Rasmus
Jeg er slemt bange for vi taber – sådan er det næsten hver gang når Danmark spiller en skæbnekamp. (3-1 til Sverige) Shock
Rasmus
 
b_j3ns3n
tror også vi taber.. men jeg tror vi snupper første pladsen alligevel i sidste kamp mod ungarn Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
b_j3ns3n
jeg håber da vi vinder 50-1 Grin Grin Grin

nu bor jeg jo i sverige så på den ene eller den anden måde vinder jeg vel
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
huratho
Hej
Danmarks skadeliste er ikke så lang denne gang, så måske kan det lade sig gøre.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
styrt3
en eller anden klaphat løber på banen og vi taber 3-0 !
http://www.yeha.dk/
 
Spring til debat: