Se indlæg
 Udskriv debat
Tilsvining pr Mail
BJ
Jeg kunne her til morgen da jeg tjækkede min mail konstatere at jeg var blevet ualmindlig GROFT tilsvinet af et DTW medlem
jeg kender ikke navnet på personen, men ved jeg bestemt ikke har gjort vedkomende noget, jeg håber Webmarster går ind i sagen
han er ivertfald underrettet og har navnet på vedkomende og en genpart af mailen.
Så til jer der har sin E-mail adresse liggende i din profil, se at fjern den, for når man først andgriber folk på deres mail, ja jeg brækker mig sgu.
Men manden må jo ikke have nosser til at ytre sin mening ofentligt på DTW.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
sony
Sørgeligt folk kan finde på sådan noget.
 
FedeFinn
Jeg har i anden sammenhæng også klaget til webmaster, men manden gider IKKE gøre sig den ulejlighed at svare. Nej man mødes bare af en rungende tavshed større end den kinisiske mur.
Sørgeligt

Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
 
Big-Viking
Ja der er sgu en del mærkelige mennesker til.
 
BJ
Ja den mand må have meget store problemer med sig selv siden han overfalder en pr. mail.
Enda mit udeende blev rakket ned, hvad det så end har med DTW at gøre, men han har åbenbart ikke nosser til at stå frem, Angry
men han kvajer sig nok før eller siden, og røber sit profilnavn.
Magen til pesimistisk Kryster, findes ikke nord for Antarktis, gad nok vide hvad i andre ville sige til at få sådan en mail,
jeg blev sgu rystet, da den facon at komentere folk på ligger langt under min verdighed.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
BJ
FedeFinn skrev:
Jeg har i anden sammenhæng også klaget til webmaster, men manden gider IKKE gøre sig den ulejlighed at svare. Nej man mødes bare af en rungende tavshed større end den kinisiske mur.
Sørgeligt



Jamen det skal da ikke undre mig, jeg vil bare mene at han skal tage notits af det her.
Da den var så grov personligt at jeg overvejer en politi-andmellelse, for den er direkte på kant med loven
og det er der ingen tvivl om.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
goldwing
BJ skrev:
Ja den mand må have meget store problemer med sig selv siden han overfalder en pr. mail.
Enda mit udeende blev rakket ned, hvad det så end har med DTW at gøre, men han har åbenbart ikke nosser til at stå frem, Angry
men han kvajer sig nok før eller siden, og røber sit profilnavn.
Magen til pesimistisk Kryster, findes ikke nord for Antarktis, gad nok vide hvad i andre ville sige til at få sådan en mail,
jeg blev sgu rystet, da den facon at komentere folk på ligger langt under min verdighed.
MVH.BJ


Hvorfor ligger du ikke denne mail ud her på DTW?....... så vi andre kan se hvor forfærdelig den er.
Sgu svært debatere noget vi ikke kender indholdet af.....
 
BJ
Det var ikke noget jeg hellere ville men jeg aner ikke hvordan jeg gør,
og finder jeg ud af det kommer den også, stol på det.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
Ja, jeg vil ogsaa meget gerne se mailen ! Tror alle er enige om at det goer man bare ikke, og uanset hvad grund han/hun har, maa det klares i dette forum. Ikke i private mails. Dybt forkasteligt.

Laeg den op saa vi kan se den og bedoemme for os selv. Det er der intet forkert i.
 
BJ
HVordan gør jeg???
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
sony
Kan du ikke bare markere teksten også sætte den herind?
 
BJ
SÅ lykkedes tak for hjælpen sony det nu kan i jo selv bedømme.........Du er da godt nok dum og høre på og se på. Forstår godt du holder af Pattaya for med det udseende er det nok et af de eneste steder du har mulighed for og finde en kvinde/katoy der gider dig. Din avatar er og så rigtig flot med dine fine tatoos, bevar mig vel en klam drengerøv du er og se på...
Håber aldrig jeg møder dig her ude for du er det et af de mest stupide jeg har oplevet på DTW og det siger ikke så lidt...

Ja det var så den mail jeg modtog.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 06/10-2009 10:38
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
Hej.
Ja det vil jeg da ogsa mene.

Highlight / kopier / saet ind.


Afventer paa positionen yderst interesseret !

Det efterlader jo dermed heller ikke webmaster meget spillerum pga vi jo saa alle kan se hvad der reelt er foregaaet.
 
sony
Jamen den email beviser jo mere om hvor dum vedkommende er, hold da op og kunne finde på at skrive sådan noget til folk herinde.

Uanset hvor uenig man er med folk og hvis man ikke kan lide en herinde beretter det sgu ikke til og skrive sådan noget, føj hvor usselt. Håber godt nok vedkommende bliver fundet, men det bliver nok svært for webmaster at finde ud af.
 
Ok !!
Jeg tror ikke det er noget du kan tage op med politiet men det er da klart en grov overtraedelse af alt som dette site repraesenterer.

Jeg syntes ikke du skal bruge mere tid, paa det, men blot kontakte webmaster og skrive at du gerne saa ham exkluderet herinde fra omgaaende !!!

Jeg personligt syntes ikke personen burde forblive medlem efter et saadant person angreb. Og mener 100% at der mange der vil vaere enige i dette ???

Venligst bak op omkring dette, og skriv her, hvor vidt iandre syntes han skulle smides ud efter et saa groft person angreb i en privat mail.
 
BJ
Nej det kan han let sony han har både fulde navn og E-mail adresse. så det kan han sagtens finde ud af.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 06/10-2009 10:45
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
sony
Selvfølgelig skulle vedkommende smides ud, tror bare det er svært at finde frem til vedkommende eftersom han ikke har skrevet afsender. Men hvad med hans email kan du ikke se hvad det er for en så kunne du sætte den ind så kunne vi allesammen bombadere ham med spam?
 
BJ
Webmarster var den første jeg kontaktde i morges. Og videre-sendte en kopi af mailen til ham.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 06/10-2009 10:48
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
BJ
sony skrev:
Selvfølgelig skulle vedkommende smides ud, tror bare det er svært at finde frem til vedkommende eftersom han ikke har skrevet afsender. Men hvad med hans email kan du ikke se hvad det er for en så kunne du sætte den ind så kunne vi allesammen bombadere ham med spam?



MVH.BJ

Link fjernet
Admin.
Redigeret af John d. 06/10-2009 18:30
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
Nu gaetter jeg lige, men er tilsvineren HJB eller HFB ?

Tror forresten det er den samme person begge alias, men det for saa vidt det samme..

Og hvad med dig webmaster.. Har du ikke noget at sige Ang dette emne offentligt ??
Syntes du skriver med om mange ting, og dette er da klart et emne du boer vaere sandfast omkring og lade dine meninger vaere kendt.

Er det ikke den korrekte person (HJB eller HFB ) undskylder jeg mange gange for at have brugt dit/jeres navn i denne sammenhaeng.
 
Spring til debat: