Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
hus til salg i Rawai på Phuket
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 14/11-2009 14:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
Hus ca. 400 m2 bygge år 2006 3 etager top isoleret. Muret mur hele vejen runt om huset automatisk port 420 m2 grund. belagt sand wash ( farvet Cement med små sten i ) Carport til 2 biler. Fladskærme dvd i alle værelser. Dyre møbler senge lamper bla. en Ph kogle 84 cm. kæmpe tagtaresse med udsikt til Chalong bugten Rawai strand Naiharen strand bjerget mod Kata. stue etagen. 2 gæste værelser mod poolen. lille køkken . badeværelse . bryggers. samt et lille gæste værelses. 1 sal kæmpe stue/ køkken ca. 13 x 10 meter kæmpe balkong 13 x 5 meter med næsten samme udsikt som beskrevet på tagterassen. 2 sal stort sove badeværelse samt stor garderobe, med automatisk affugtning, intet muggent eller surt tøj her i huset. Lille balkong, med den fedeste udsikt til stjernerne og en aftensmøg og en kold cola. Svømme pool saltvand. fliseblagt 2 meter dyb 9 meter lang 3.5 meter bred indbygget jacussi eu køkken termit sikret i fondament el. 3 faser. ercon i alle rum stuer og soveværelse indbygget i loftet. gæsteværelser væg momteret. el forbrug ca. 5000 Thb pr md. Lising af grunden 0 Thb der er 29 år og 52 uger tilbage på aftalen renovation ca. 500 Thb pr år betales forud. Pris for hele herligheden 23 M Thb. kun serieøse hendvendelser Tak jeg ved godt det er dyrt jeg ved også jeg kan købe det halve af nord thailand til den pris. men nu er dette hus altså på Phuket Pia og Steen Nielsen 97/22 Moo 7 Soi Pia & Steen Tambol Rawai Amphur Muang, Phuket 83130 Thailand Tele +66 896 465 877 Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 14/11-2009 17:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Billeder.....?
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| ZxY |
Lagt på d. 14/11-2009 18:51
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Hej Steen. Lyder som et utrolig dejlig hus! Nu kigger jeg ikke efter hus på phuket, og slet ikke i den prisklasse, men ville som pdrhan meget gerne lure lidt billeder ![]() Held og lykke med salget. |
|
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 15/11-2009 04:18
|
|
jeg tror jeg skrev kun serieøse hendvendelser men kik her på Google Earth 7"47"36"12" N 98"19"34"02"E eller søg på Soi Pia and Steen husk og slå galleri til ude i venstre side hilsen til alle på Dtw Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2009 09:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
seiøse svar kræver også en seriøs anonce. og til en seriøs anonce, hører der billeder til. min søgning på pia and sten giver ingenting, hvorfor har du ikke lagt et link ?? lung Redigeret af d. 15/11-2009 09:42 |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 15/11-2009 09:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Soi Pia & Steen på google maps
|
|
|
|
| Thongthai |
Lagt på d. 15/11-2009 10:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 430 |
Er det muligt at købe 1rai til 6mil og derefter bygge et hus til 5mil og derefter en swimmingpool til 1mil kan jeg så lave detsamme selv for 12mil.Hva får man for de 23mil. |
|
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 15/11-2009 10:47
|
|
Thongthai skrev: Er det muligt at købe 1rai til 6mil og derefter bygge et hus til 5mil og derefter en swimmingpool til 1mil kan jeg så lave detsamme selv for 12mil.Hva får man for de 23mil. 1) Du kan ikke købe 1 Rai her for 6 mil prøv og undersøg grund priserne her på Phuket før du skriver sådanne en gang --- 2) Du kan ikke bygge sådanne et hus for 5 mil. Du har skut langt ved siden af, prøv næstegang du skriver og sætte dig lidt ind i tingende 3) Swimmingpool der er du tæt på 4) for de 23 mil. for du ikke mit hus du skal betale 24 mil. for dumme spørgsmål. Men du kan jo gøre lige hvad du vil hilsen steen Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 15/11-2009 11:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Hvad er grundpriserne så? Hvad er prisen for leje i 30 år? Hvad er prisen for at købe grunden permanent? Man kan nu bygge særdeles meget hus for 5 mio baht. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2009 11:45
|
|
jeg mener ikke der findes dumme spørgsmål, kun dumme svar. skal du gøre dig håb om at sælge dit hus, skal du nok prøve at komme i bedre humør. husk det er nemmere at købe som at sælge. ha nu en go søndag lung |
|
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 15/11-2009 11:46
|
|
Hvis du læser hvad jeg skriver er lejen 0 Bhat alt er betalt Grundpriserne på Phuket find selv ud af det søg på nettet Du kan ikke købe grunden selv lovligt Jeg her en grund du kan købe med gammelt selskab 850 m2 for kun 6.9 milioner men det er ikke helt lovligt det kan godt være du kan bygge meget hus for 5 mil så gør det se og komme i gang, priserne på matrialer stiger næsten 3 gange om dagen 1 pose cement er steget det dobbelte på 2 år her på Phuket jeg kan ikke snakke med om ander steder for jeg kommer ikke uden for Phuket med hensyn til grunde og huse hilsen steen Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 15/11-2009 12:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
steen nielsen skrev: Hvis du læser hvad jeg skriver er lejen 0 Bhat alt er betalt Grundpriserne på Phuket find selv ud af det søg på nettet Du kan ikke købe grunden selv lovligt Jeg her en grund du kan købe med gammelt selskab 850 m2 for kun 6.9 milioner men det er ikke helt lovligt det kan godt være du kan bygge meget hus for 5 mil så gør det se og komme i gang, priserne på matrialer stiger næsten 3 gange om dagen 1 pose cement er steget det dobbelte på 2 år her på Phuket jeg kan ikke snakke med om ander steder for jeg kommer ikke uden for Phuket med hensyn til grunde og huse hilsen steen Jeg gentager spørgsmålet: Hvad koster 30 års leje? Det er muligt, at den er betalt, men hvad har den kostet? Og siden hvornår er det blevet ulovligt at købe jorden? Hvis man antager at lejen beløber sig til for 7 mio baht og pool'en koster 1 mio baht, så er der 15 mio baht til at byggehus for. Det giver en m2-pris på 37.500 baht! Hmm.... Det må være det dyreste hus i Thailand - jeg kan ikke vente på at se billederne. ![]() |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 15/11-2009 12:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
1. Vil man sælge det annoncerede skal tonen være en anden, mon ikke? 2. Billeder, billeder, billeder.... 3. Hvem vil egentlig bo på den kamoy-befængte, ekstremt dyre ø? Det gælder især Rawai, man skal hegnes godt ind! JD |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2009 12:42
|
|
JD skrev: 1. Vil man sælge det annoncerede skal tonen være en anden, mon ikke? 2. Billeder, billeder, billeder.... 3. Hvem vil egentlig bo på den kamoy-befængte, ekstremt dyre ø? Det gælder især Rawai, man skal hegnes godt ind! JD ENIG !!!!!! det lyder dybt useriøst ...jeg ville da ALDRIG brænde 23 mill. bath af på en med den fjendtlige tone. Redigeret af d. 15/11-2009 12:46 |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2009 12:51
|
|
Ja allerede her stod jeg af ...![]() steen nielsen skrev: Thongthai skrev: Er det muligt at købe 1rai til 6mil og derefter bygge et hus til 5mil og derefter en swimmingpool til 1mil kan jeg så lave detsamme selv for 12mil.Hva får man for de 23mil. 1) Du kan ikke købe 1 Rai her for 6 mil prøv og undersøg grund priserne her på Phuket før du skriver sådanne en gang --- 2) Du kan ikke bygge sådanne et hus for 5 mil. Du har skut langt ved siden af, prøv næstegang du skriver og sætte dig lidt ind i tingende 3) Swimmingpool der er du tæt på 4) for de 23 mil. for du ikke mit hus du skal betale 24 mil. for dumme spørgsmål. Men du kan jo gøre lige hvad du vilhilsen steen |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 15/11-2009 13:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
til enhver salgs opstilling til hus/lejlighed burde der da som minimum være nogle billeder, ellers kunne man jo indsætte et
[img]http://stegemueller.dk/nucleus/media/common/20090212-fotografen_er_pa_vej.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af TG950 d. 15/11-2009 13:18 |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 15/11-2009 13:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
steen nielsen skrev: Jeg her en grund du kan købe med gammelt selskab 850 m2 for kun 6.9 milioner men det er ikke helt lovligt Du havde i nov 2008 en grund på 853 m2, række 3 fra vandet, Soi Saliga, til salg for 4.8 mio baht. Er det den samme der er steget til nu 6.9 mio baht eller har den nye her bedre beliggenhed end række 3 fra vandet? Du satte den til salg her: http://www.dansk-...post_76984 |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 15/11-2009 14:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
kan godt forstå at sælger ikke bare lige smider billeder ud på siden, men til dem som virkelig er seriøse vil jeg tro at sælger nok skal sende billeder til dem. Flertallet herinden er jo egentlig ikke interesseret i andet end at se hvordan et hus til 23 mio. baht ser ud. Se dog hammerslag i stedet..hehe Er dog enig i at sælger nok burde vise en mere positiv stil i tråden hvis det skal sælges til 23 mio. baht uanset hvor lækkert det er eller hvor det ligger...du kan trods alt få en hel landsby i Isaan for de penge....og ja, det ik Phuket. Men hvad, i 2012 er de lavtliggende dele af Thailand oversvømmet alligvel og med tsunami hver uge....hvis man skal tro thai professorerne og de overtroiske teenagere..hehe JJ |
|
|
|
| Thongthai |
Lagt på d. 15/11-2009 15:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 430 |
sten nielsen du må meget undskylde. Jeg er desværre ikke så klog som mange andre her.Jeg skrev jo bare et spørgsmål og fik et beskit svar igen. Hvorfor købe når man kan bygge selv og sparer op til 40%. |
|
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 15/11-2009 15:58
|
|
lols skrev: steen nielsen skrev: Jeg her en grund du kan købe med gammelt selskab 850 m2 for kun 6.9 milioner men det er ikke helt lovligt Du havde i nov 2008 en grund på 853 m2, række 3 fra vandet, Soi Saliga, til salg for 4.8 mio baht. Er det den samme der er steget til nu 6.9 mio baht eller har den nye her bedre beliggenhed end række 3 fra vandet? Du satte den til salg her: http://www.dansk-...post_76984 Ja det er en anden grund beliggenheden Naiharen Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.