Se indlæg
 Udskriv debat
Leje af lejlighed i BKK
dk_bob
Hvordan ligger prisniveauet for leje af lejlighed i det centrale BKK? Hvor langt kommer man for eksempel for 20.000 THB pr. måned i disse finanskrise-tider (antal m2, aircondition, altan, fælles swimming pool)?

BJ
Prøv WWW.MrRoomfinder.com
MVH,BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

dk_bob
Takker for link. Har kigget lidt rundt på sitet, og kan konkludere at man vist ikke får meget lejlighed i BKK centrum for 20.000 THB om måneden :-) Spørgsmålet er naturligvis om priserne på websitet repræsenterer de faktiske priser, eller om de er lidt opskruede, fordi sitet øjensynligt henvender sig til farangs.

Måske lidt naivt, men for 20.000 THB om måneden havde jeg regnet med 85m2+ (fordelt over 2-3 værelser), aircondition, altan med lidt udsigt og fælles faciliteter (f.eks. en swimming pool).
Redigeret af dk_bob d. 14/11-2009 16:46

kvindemin
http://amazingpro...n-for-rent !-106.html

der mangler godt nok 20 m2 Smile men ser ellers okay ud

BJ
dk_bob skrev:
Takker for link. Har kigget lidt rundt på sitet, og kan konkludere at man vist ikke får meget lejlighed i BKK centrum for 20.000 THB om måneden :-) Spørgsmålet er naturligvis om priserne på websitet repræsenterer de faktiske priser, eller om de er lidt opskruede, fordi sitet øjensynligt henvender sig til farangs.

Måske lidt naivt, men for 20.000 THB om måneden havde jeg regnet med 85m2+ (fordelt over 2-3 værelser), aircondition, altan med lidt udsigt og fælles faciliteter (f.eks. en swimming pool).

Det kan godt være at de over Mr Roomfinder er i den prisleje jeg syntes bare det lyder skrurende i mine øre, for du skulle sagtens kunne få en lejlighed i Bangkok til den pris, jeg kender til folk der har lejet et hel hus med swimmingpool for 6500Baht pr .md (dog ikke i Bangkok og ikke i centrum. Men søg videre du finder sikkert noget, for der findes også billige lejlh. i Bangkok City.
GO jagtWink
MVH.BJ
PS. finder jeg et andet link sender jeg en PB.
Redigeret af BJ d. 14/11-2009 18:29
THAILAND
A DREAM COME TRUE

dk_bob
kvindemin skrev:
http://amazingpro...n-for-rent !-106.html

der mangler godt nok 20 m2 Smile men ser ellers okay ud

Mjahh, den er ganske nydelig :-)

BJ
Du kan også prøve YOUR BRIGETS(=BRO) TO THAILAND, men kan ikke huske linket.
Held og lykke!Wink
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 14/11-2009 19:13
THAILAND
A DREAM COME TRUE

ingolf
BJ--nu må du fandme ta' dig i kraven--du svarer på alt, bare for svarendes skyld i hver og hver anden tråd.

I denne tråd spörges der om lejlighed BKK, og i 50% af svarene (3 ud af 6) er du inde med totalt ligegyldige svarSad

Läs, og svar når du har noget konkret at komme med--en kommentar en gang imellem kan väre OK, men fandme ikke i hver eneste tråd Shock

PS! Nu ved jeg godt at du siger "du kan bare lade väre at läse mine indläg" men det altså ikke så let, når de ligger midt i tråden, og ofte kikker man jo ikke på hvem som har skrevet indlägget--man bare klikker og åbner näste indläg!!

PS! Bro staves BRIDGE.--bare som en oplysning--ikke som en klage.
.
Redigeret af ingolf d. 14/11-2009 20:45
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

sidder selv i en 2 værelses på 68 m2 til 8500 plus el og vand fri internet

JD
Er det så en af dem med papdøre som man går tværs igennem i en brandert f.ex. - og vægge af 5 cm. tynd beton, så du kan høre Somchai og Lek kværne løs på Soken Karaoken?!

JD

må skuffe dig angående dette ,alt er tip top , men ved godt dem der render rundt nede i byen aldrig finder et sådan sted

TG950
dk_bob skrev:
Hvordan ligger prisniveauet for leje af lejlighed i det centrale BKK? Hvor langt kommer man for eksempel for 20.000 THB pr. måned i disse finanskrise-tider (antal m2, aircondition, altan, fælles swimming pool)?

se denne tråd :[url] http://www.dansk-...ost_109326 [/url]

måske det ikke er for sent endnu, prøv evt. med en PB
Redigeret af TG950 d. 15/11-2009 11:16

alf

http://www.thaiho...=270&lg=en

http://www.magelund-larsen.dk
5555
Nu ved jeg ikke hvor lang tid det drejer sig om, men på rama4 ligger der noget der hedder boss tower har brugt dem et par gange, og har altid været godt tilfreds Smile

http://www.bossto...index.html

dk_bob
5555 skrev:
Nu ved jeg ikke hvor lang tid det drejer sig om, men på rama4 ligger der noget der hedder boss tower har brugt dem et par gange, og har altid været godt tilfreds Smile

http://www.bossto...index.html

Når jeg forsøger at tilgå det website du angiver, får jeg følgende advarsel i Mozilla Firefox:

"Anmeldt angrebswebsted!

Dette websted (www.bosstower.com) er blevet anmeldt som et angrebswebsted og er blokeret jævnfør dine sikkerhedsindstillinger.

Angrebswebsteder forsøger at installere programmer, som stjæler private oplysninger, bruger din computer til at angribe andre, eller skader dit system.

Nogle angrebswebsteder distribuerer med fortsæt skadelig software, men mange andre er kompromitteret uden viden eller accept fra webstedets ejere."

5555
okay, forstår jeg ikke.
får intet på ix8, er det linket eller også når du prøver at søge på bosstower.
Men der er så meget jeg ikke forstår Smile

kvindemin
jeg har samme problem og hvis du googler kan du se der er problemer med linket

http://www.google...rg.mozilla GrinaShockfficial&client=firefox-a

hehe de par smileys aner jeg ikke hvordan de kom med
Redigeret af kvindemin d. 15/11-2009 14:05

5555
okay, det er jeg da ked af, men det er ikke noget jeg kan gøre noget ved.
jeg har dog aldrig fået noget virus eller andet på min pc derfra, men jeg har jo kun boet der et par gange GrinGrin

Ville også bare hjælpe Smile

BJ
ingolf skrev:
BJ--nu må du fandme ta' dig i kraven--du svarer på alt, bare for svarendes skyld i hver og hver anden tråd.

I denne tråd spörges der om lejlighed BKK, og i 50% af svarene (3 ud af 6) er du inde med totalt ligegyldige svarSad

Läs, og svar når du har noget konkret at komme med--en kommentar en gang imellem kan väre OK, men fandme ikke i hver eneste tråd Shock

PS! Nu ved jeg godt at du siger "du kan bare lade väre at läse mine indläg" men det altså ikke så let, når de ligger midt i tråden, og ofte kikker man jo ikke på hvem som har skrevet indlägget--man bare klikker og åbner näste indläg!!

.

HVAD!!!!!!!!!!!!!!!! har du ondt i røven af?????????????????????????????????????????????????????????????????
JEG vil jo bare hjælpe, men det er måske ikke det vi skal bruge DTW på, for så er der noget jeg har misforstået
kom med en setning hvor jeg har svaret FULDSTENDIG LIGEGYLDIGT.
Men jeg er åbenbart en byld i røven af dig, for hvad skulle det indlæg fra dig til for, andtet som at gøre mig godt gal i skralden.
OG JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvis du ikke gider læse mine indlæg så sluk din PC, vi har alle ret til at komme med udtalelser/indlæg( UBEGRÆNSET/KVOTE FRI OG jeg skriver meget mindre end jeg gjorde før, for det fandt jeg ud af folk fik ondt i RØVEN AF. måske mangel af IQ ved det ikke.
men du har måske mere ret til at komme med indlæg som os andre, DER SKAL VÆRE PLADS TIL ALLE.
og hvis du ikke kan TÅLE mine indlæg så spring dem over JA!!!!!!!!!!!!!!
Og så den anden vej UNDSKYLD JEG ER MEDLEM, og jeg stopper sgu ikke med at skrive indlæg PGA. dine kommentare
DEN var fandeme dum den der.
MVH:BJ
PS. HVAD har jeg gjort dig???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
THAILAND
A DREAM COME TRUE

HJB
BJ skrev:
ingolf skrev:

.

HVAD!!!!!!!!!!!!!!!! har du ondt i røven af?????????????????????????????????????????????????????????????????
JEG vil jo bare hjælpe, men det er måske ikke det vi skal bruge DTW på, for så er der noget jeg har misforstået
kom med en setning hvor jeg har svaret FULDSTENDIG LIGEGYLDIGT.
Men jeg er åbenbart en byld i røven af dig, for hvad skulle det indlæg fra dig til for, andtet som at gøre mig godt gal i skralden.
OG JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvis du ikke gider læse mine indlæg så sluk din PC, vi har alle ret til at komme med udtalelser/indlæg( UBEGRÆNSET/KVOTE FRI OG jeg skriver meget mindre end jeg gjorde før, for det fandt jeg ud af folk fik ondt i RØVEN AF. måske mangel af IQ ved det ikke.
men du har måske mere ret til at komme med indlæg som os andre, DER SKAL VÆRE PLADS TIL ALLE.
og hvis du ikke kan TÅLE mine indlæg så spring dem over JA!!!!!!!!!!!!!!
Og så den anden vej UNDSKYLD JEG ER MEDLEM, og jeg stopper sgu ikke med at skrive indlæg PGA. dine kommentare
DEN var fandeme dum den der.
MVH:BJ
PS. HVAD har jeg gjort dig???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

BJ...... Hvorfor sender du i stereo (samme indlæg X2) ?? Smile

Spring til debat: