Se indlæg|
fedt
|
|
| baksida |
Lagt på d. 28/11-2009 07:15
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
der er faneme den bedste tjat jeg har læst her på dtw. tak for underholdningen til alle... m.v.h. baksida |
|
|
|
| baksida |
Lagt på d. 28/11-2009 07:17
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
jeg mener ud af busken |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 28/11-2009 08:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Tøhø... |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 28/11-2009 10:05
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Desværre syntes vores kære ven ikke at dagen i går var lige så sjov, i kraft at de emails der her til morgen lå i min indbakke med hans ønske om udmeldelse. En kedelig udgang på den historie..... Held og lykke herfra til BJ fremover. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 28/11-2009 10:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det er kedelig når det kommer så langt ud at person ønsker udmeldelse sig. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2009 10:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
det er surt tror det var fordi der opstod en del misforståelser i bj´s fortolkning af teksten.. god jul til jer alle
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 28/11-2009 10:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Måske vi alle har lært noget af dette underholdende, men egentlig også lidt triste intermezzo, forhåbentlig også BJ.?![]() JD “Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.” |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/11-2009 10:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
b_j3ns3n skrev: det er surt tror det var fordi der opstod en del misforståelser i bj´s fortolkning af teksten.. god jul til jer alle ![]() Han ville jo ikke læse og forstå hvad der blev skrevet. og ikke kun igår, sådan var det hele tiden, i andre tråde også. eller også kunne han ikke, hvad ved jeg. Redigeret af d. 28/11-2009 10:44 |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 28/11-2009 11:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Det beviser jo endnu engang hvad der sker naar gribbene kommer.............Hvem mon bliver det naeste offer.....Alt hvad BJ skrev blev misfortolket ( Prasat kom nu bare med endnu en dum bemaerkning om os fp'er, det rager mig, prop din knallertklubsnak og dit tatoveringssnak op i roeven. )... BJ. Jeg oensker dig et godt aar i TH, og brug dine penge som det passer dig og ikke hvad der passer andre !!! Redigeret af Dream d. 28/11-2009 11:20 |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 28/11-2009 11:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
hvorfor melde sig ud man kan da bare holde flødekanden væk, men nej stor dramatik jeg melder mig ud. og til dig Suk du har også truet melde dig ud, men kunne heller ikke holde dig væk, kommer tilbage under andet navn men det er helt okay med mig, det er rart med lidt gang i den
[img][/img]
|
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 28/11-2009 11:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Til Kiml. Hvem kan undvaere DTW. ? ![]() Hvis vi alle moedtes face 2 face tror jeg vi alle kunne faa en kanon fest.......... Redigeret af Dream d. 28/11-2009 11:43 |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2009 11:52
|
|
ja eller en kæmpe slåskamp ![]()
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 28/11-2009 11:54
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg var selv med på galejen igår og fik også et velfortjent jordbær ud af det. Problemet med BJ var at det var umådeligt svært ikke at drille ham lidt fordi han gik amok hele tiden. Han misforstod 99% af alt hvad der blev skrevet til ham og svarede med ord som SVIN og MANIAC.... Det minder mig lidt om dengang jeg var barn og naboen havde en stor bidsk køter...den stod bag et hegn og når man skulle i skole skulle man lige forbi og række tunge af den så den til stor moro gik fuldstændig amok....jeg kunne bare ikke nære mig. Man behøver jo ikke at udmelde sig her man kan jo bare lade være med at blande sig i debatten og kigge med fra sidelinien... God weekend til jer alle
Redigeret af d. 28/11-2009 11:56 |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 28/11-2009 12:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Falang Bar skrev: Jeg var selv med på galejen igår og fik også et velfortjent jordbær ud af det. Problemet med BJ var at det var umådeligt svært ikke at drille ham lidt fordi han gik amok hele tiden. Han misforstod 99% af alt hvad der blev skrevet til ham og svarede med ord som SVIN og MANIAC.... Det minder mig lidt om dengang jeg var barn og naboen havde en stor bidsk køter...den stod bag et hegn og når man skulle i skole skulle man lige forbi og række tunge af den så den til stor moro gik fuldstændig amok....jeg kunne bare ikke nære mig. Man behøver jo ikke at udmelde sig her man kan jo bare lade være med at blande sig i debatten og kigge med fra sidelinien... God weekend til jer alle ![]() ....Du er åbenbart ikke kommet meget videre.... ![]() ![]() ![]()
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 28/11-2009 12:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Dream skrev: Til Kiml. Hvem kan undvaere DTW. ? ![]() Hvis vi alle moedtes face 2 face tror jeg vi alle kunne faa en kanon fest.......... Mon ikke BJ popper op igen under andet nick, .... det tror jeg. Mærkelig nok skrev han flere gange at han IKKE kunne knækkes, men det skete så alligevel. Ja en kæmpe fest ville sgu være helt fint, men problemet ville nok være at folk så viste hvem de i virkligheden er, istedet for at være bag et nick........ Ville helt sikkert ændre mange indlæg her på DTW. Nej vi kan jo ikke undvære dette site........ jeg heller ikke, for her er altid lidt hyggeligt læsestof. Men jeg er ved at pakke kufferten, der er afgang til Pattaya mandag med Thai kl. 14.00 Deeeejligt....... God weekend til alle |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2009 12:11
|
|
goldwing skrev: Men jeg er ved at pakke kufferten, der er afgang til Pattaya mandag med Thai kl. 14.00 Deeeejligt....... God weekend til alle det er vel også på tide, vis du flyver om 2 timer ![]() god tur lucky bastard
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2009 12:12
|
|
sorry mandag.. læste lidt for hurtigt.. ![]() god tur alligevel
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 28/11-2009 12:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
goldwing skrev: Men jeg er ved at pakke kufferten, der er afgang til Pattaya mandag med Thai kl. 14.00 Deeeejligt....... God weekend til alle Rigtig god tur, tager selv 14 dage derned fra den 18ende December
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 28/11-2009 12:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det sige bare lidt om hvor da at nogen behandle andre og at denne site. er ved at udvider sig til at være. Vi har alle hver sin menig og har oplevet forskel ting her i livet som vi så godt vil dele med andre uden at skal går over person. så man udmelde sig Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 28/11-2009 12:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Snøft, snøft.... Hold nu op. Nej, det er sgu' ikke trist. Det var den eneste logiske og fornuftige udgang. BJ var kommet til at gå ind af en helt forkert dør til et univers, han slet ikke forstod, og som ikke forstod ham. Når de gode forhåbninger skal aktiveres, kan man håbe, at han finder et forum, hvor kommunikationen er gensidigt forståelig. Bjarne |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.