Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
| Er du "Tuschet" ? | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
Tattooring
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 28/11-2009 13:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Bare for at danne sig et billede at folks (u)vaner , da emnet er blevet berørt her på DTW, både på en saglig og på en "nedladende" måde .
Redigeret af Lung Yao d. 28/11-2009 13:27 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2009 13:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
der er da ikke noget frækkere end den rigtige tattoo på den rigtige pige.. det er ikke alle piger der kan bære en tattoo Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 28/11-2009 13:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
b_j3ns3n, Så sandt, så sandt. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 28/11-2009 13:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
har en enkelt |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 28/11-2009 14:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Har da samlet en del gennem årene
![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 28/11-2009 14:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
En Thaipige der er tusset, virker somen billy luder i mine oejne paa mig...........Hvad de saa taenker om mig....? ![]() |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 28/11-2009 14:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Dream skrev: billy eller billig har hun tudser koster hun sq da det samme,du får ikke rabat bare fordi hun har tattoveringer.hvis man gør er jeg sq blevet snydtEn Thaipige der er tusset, virker somen billy luder i mine oejne paa mig...........Hvad de saa taenker om mig....? ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/11-2009 14:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jeg har også en del, men vil da lige høre lung yao hvad han mener med uvaner? ![]() Elsker f.eks min store buddha på venstre skulder, og svigerfamilien kunne absolut også lide den ![]() Konens navn er også lavet, på thai naturligvis, med god plads til vores børns navne neden under. En tatoo er en måde at udtrykke sig på, og det kan sagtens misforstås af nogle folk |
|
|
|
| baksida |
Lagt på d. 28/11-2009 14:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
tror jeg/vi kommer til at savne "BJ" her på chatsiden... |
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 28/11-2009 14:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Jeg har en Tattoo, en flere farvet lizzard, på venstre underarm, have tegningen liggende i 10 år. Og jeg er meget glad for den. -_- |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 28/11-2009 14:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Der er selvfølgelig en smagssag, men hvis man gerne vil gøre noget for sit udseende mon så ikke de fleste ville opnå et bedre resultat ved at tabe sig en 5 - 10 kilo frem for at få smurt (endnu) en tegning på kroppen ?
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 28/11-2009 14:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
jo |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 28/11-2009 15:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Jeg har så ikke nogen, har set mange pæne tusser, har da også selv overvejet det et par gange, men til nu er det blevet ved overvejelserne.... men hvem ved, måske en dag
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2009 15:50
|
|
det er som sagt ikke alle der kan have en tush på kroppen og stadig være sexede.. det gælder selvfølgelig også for thai piger. http://multimedia...80268m.jpg http://www.fixxx....eGirls.jpg dejlig pige og tattoerne gør hende ikke mindre sexede.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 28/11-2009 16:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
der er da ikke noget frækkere end den rigtige tattoo på den rigtige pige.. ...og på de rigtige steder... ![]() En luder har tatoveringer! En kæreste/kone har ingen! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2009 16:21
|
|
Payanak skrev: En luder har tatoveringer! En kæreste/kone har ingen! så så unge mand... ![]() min mor har 4 tatoveringer ![]() Alle hårene på mine krop rejser sig, bare ved tanken om det du skriver. ![]() Bvaaaadr!
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 28/11-2009 16:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Dream skrev: En Thaipige der er tusset, virker somen billy luder i mine oejne paa mig...........Hvad de saa taenker om mig....? ![]() en thai piges Munke / Tempel Tattoo er hun så også sidestillet med en luder ? efter hvad jeg har fået oplyst så er det en del af deres tro på Buddah. Payanak skrev: En luder har tatoveringer! En kæreste/kone har ingen! ynkeligt pladder. Redigeret af TG950 d. 28/11-2009 16:38 |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 28/11-2009 16:49
|
|
b_j3ns3n skrev: Payanak skrev: En luder har tatoveringer! En kæreste/kone har ingen! så så unge mand... ![]() min mor har 4 tatoveringer ![]() Alle hårene på mine krop rejser sig, bare ved tanken om det du skriver. ![]() Bvaaaadr! ![]() Nu du siger det så rejser hårene så også på mig!!! ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2009 16:52
|
|
Hehe
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 28/11-2009 16:56
|
|
TG950 skrev: Payanak skrev: En luder har tatoveringer! En kæreste/kone har ingen! ynkeligt pladder. Hmm...rettelse; nogens koner har tatoveringer. Jeg har det bare sådan at hvis jeg endelig skal betale for det så skal hun have noget min kæreste ikke har. Som f.eks. en fræk tattoo over lænden...som ses bagfra... ...altså teoretisk set! Jul i Pattaya...hmmm... ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, da emnet er blevet berørt her på DTW, både på en saglig og på en "nedladende" måde
.