Se indlæg
Er du "Tuschet" ?
Ja, en enkelt. Ja, en enkelt. 13%[9 Stemmer]
Ja, mange. Ja, mange. 37%[26 Stemmer]
Nej,Ingen. Nej,Ingen. 50%[35 Stemmer]
Antal stemmer : 70
 Udskriv debat
Tattooring
Lung Yao
Bare for at danne sig et billede at folks (u)vaner Pfft , da emnet er blevet berørt her på DTW, både på en saglig og på en "nedladende" måde Angry.
Redigeret af Lung Yao d. 28/11-2009 13:27
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

b_j3ns3n
der er da ikke noget frækkere end den rigtige tattoo på den rigtige pige..
det er ikke alle piger der kan bære en tattoo
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Lung Yao
b_j3ns3n,

Så sandt, så sandt.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

bagerbager
har en enkelt

larsen99
Har da samlet en del gennem årene Smile
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

Dream
En Thaipige der er tusset, virker somen billy luder i mine oejne paa mig...........Hvad de saa taenker om mig....? Frown

bagerbager
Dream skrev:
En Thaipige der er tusset, virker somen billy luder i mine oejne paa mig...........Hvad de saa taenker om mig....? Frown
billy eller billig har hun tudser koster hun sq da det samme,du får ikke rabat bare fordi hun har tattoveringer.hvis man gør er jeg sq blevet snydt

jeg har også en del, men vil da lige høre lung yao hvad han mener med uvaner? Wink

Elsker f.eks min store buddha på venstre skulder, og svigerfamilien kunne absolut også lide den Smile

Konens navn er også lavet, på thai naturligvis, med god plads til vores børns navne neden under.

En tatoo er en måde at udtrykke sig på, og det kan sagtens misforstås af nogle folk

baksida
tror jeg/vi kommer til at savne "BJ" her på chatsiden...

MM
Jeg har en Tattoo, en flere farvet lizzard, på venstre underarm, have tegningen liggende i 10 år. Og jeg er meget glad for den.
-_-

http://mhhm.dk/sveg
Fido
Der er selvfølgelig en smagssag, men hvis man gerne vil gøre noget for sit udseende mon så ikke de fleste ville opnå et bedre resultat ved at tabe sig en 5 - 10 kilo frem for at få smurt (endnu) en tegning på kroppen ?

Grin
One man's ceiling is another man's floor

Dream
jo

claus31130
Jeg har så ikke nogen, har set mange pæne tusser, har da også selv overvejet det et par gange, men til nu er det blevet ved overvejelserne.... men hvem ved, måske en dag

http://www.cs-web.in.th/
b_j3ns3n
det er som sagt ikke alle der kan have en tush på kroppen og stadig være sexede..
det gælder selvfølgelig også for thai piger.

http://multimedia...80268m.jpg

http://www.fixxx....eGirls.jpg

dejlig pige og tattoerne gør hende ikke mindre sexede. Pfft
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Payanak
der er da ikke noget frækkere end den rigtige tattoo på den rigtige pige..

...og på de rigtige steder...Wink

En luder har tatoveringer!
En kæreste/kone har ingen!

b_j3ns3n
Payanak skrev:

så så unge mand... Angry

min mor har 4 tatoveringer Sad

Alle hårene på mine krop rejser sig, bare ved tanken om det du skriver. Grin

Bvaaaadr! Sad

TG950
Dream skrev:

en thai piges Munke / Tempel Tattoo er hun så også sidestillet med en luder ?

efter hvad jeg har fået oplyst så er det en del af deres tro på Buddah.

Payanak skrev: En luder har tatoveringer!

ynkeligt pladder.
Redigeret af TG950 d. 28/11-2009 16:38

Payanak
b_j3ns3n skrev:
Payanak skrev:

så så unge mand... Angry

min mor har 4 tatoveringer Sad

Alle hårene på mine krop rejser sig, bare ved tanken om det du skriver. Grin

Bvaaaadr! Sad

Nu du siger det så rejser hårene så også på mig!!! Grin

b_j3ns3n
Hehe Grin

Payanak
TG950 skrev:
Payanak skrev: En luder har tatoveringer!

ynkeligt pladder.

Hmm...rettelse; nogens koner har tatoveringer.

Jeg har det bare sådan at hvis jeg endelig skal betale for det så skal hun have noget min kæreste ikke har. Som f.eks. en fræk tattoo over lænden...som ses bagfra...

...altså teoretisk set!

Jul i Pattaya...hmmm...Frown

Spring til debat: