Se indlæg|
Thai Air
|
|
| Bjarne 63 |
Lagt på d. 05/12-2009 01:13
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Jeg Kikker efter Rejser Før i tiden var Thai Air. Godt repsenteret hos de forskellige udbyder af rejser,til og fra Bangkok:( men er helt frosset ud af Markedet. i udbyderens marked og alligevel flyver de hver dag Bjarne som elsker sin kone i Thailand |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 05/12-2009 03:04
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Jeg forstår ikke helt din tråd, Bjarne.. En her er lidt forvirret... |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 05/12-2009 04:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Et noget kryptisk indlæg må jeg også tilkendegive ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/12-2009 07:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
thaiair.com |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 05/12-2009 11:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ja jeg må også sige jeg fatter det ikke helt hvad du mener, for som du selv skriver har THAI AIR daglige afgenge til og fra Kastrup/Bangkok, jeg flyver altid selv med THAI AIR og kender en del rejseburoer der benytter THAI AIR hvis du ønsker en direkte flyvning, hvilket jeg gør, så jeg kan ikke forstå du skriver de er blevet frosset ud af mekedet, du kan jo f.eks prøve at forhører dig hos PROFIL REJSER eller JYDSK REJSEBURO de bruger kun THAI AIR til de non stop billeter de sælger, jeg køber selv hos PROFIL REJSER og har lige købt igen med afgang i Februar, prøv at forhører dig lidt omkring hos de forskællige rejseburoer for THAI AIR flyver for fulde kraft hver dag. Håber du finder det du søger Held og Lykke ![]() MVH.BJ |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 05/12-2009 12:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
http://www.thai-a...aspx?id=90 så helt frosset ud, er de jo ikke ![]() + alle de uofficelle udbydere som vi ikke vil snakke om ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/12-2009 12:30
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
det Bjarne mener tror jeg er hvis man søger på alle de populære søgemaskiner, så er det nemlig sjældent Thai air der dukker op, det har jeg nu også bemærket, en fattigrøv som jeg vil jo helst købe billigt via nettet, ringer man til et bureau er det min erfaring at billetterne er dyrere. lung |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 05/12-2009 12:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Både hos Travellink.dk og Vejlerejser.dk kan du vælge de flyseskaber du ønsker prisen på. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 05/12-2009 12:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
det har du ret i, kan det mon handle om provisionen's størrelse ? var det ikke sas, der kappede nogle % af for nogle år siden, hvilket udløste en del ballade og trusler om boykot |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 05/12-2009 12:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg har lige købt billet med SAS så jeg kan komme til DK i Julen. Skal nok vende tilbage med en opdateret anmeldelse af service og benplads mm. ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 05/12-2009 14:01
|
|
Ja det er sjædent THAI AIR kommer op på F.eks MOMONDO eller TANGO. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 05/12-2009 15:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
BJ skrev: Skyldes også at deres priser ligger i den "tunge ende". Der hvor fx. AF/KLM, BEA, AUA,FIN,THY tager ca. 6-7.000 for en billet så koster den 11-12 hos THAI Ja det er sjædent THAI AIR kommer op på F.eks MOMONDO eller TANGO.MVH.BJ , for samme rejselængde og i samme periode. Bemærk at det er ofte disse 5-6 selskaber der altid dukker op først. Men som Kvindemin skrev, ved at præcisere fortrukne selskab, fx. TG så ville THAI også være representeret. Men som en anden skrev spiller også størelse af "retur kommission" inde, men det er "Fy-Fy" ord i branchen
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 05/12-2009 17:36
|
|
JO! THAI AIR er dyere men du kommer også non stop derud på 11-12 timer CA. og det betaler jeg gerne for rejsen er som jeg har skrevet før, lang nok i sig selv.![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 05/12-2009 17:37 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 05/12-2009 19:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
hvorfor flyve Med Thai til 8600kr når du kan få den samme billet med Swiss Air 1 time transit i Zurich begge veje for 5000kr på Thai skal du være heldig hvis du kan se skærmen i Swiss har du egen. på nøjagtig samme datoer. og som de fleste på denne side ved rækker de langt i Thailand. har lige regnet på det hotel + motor bike en måned
[img][/img]
|
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 05/12-2009 19:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
BJ skrev: JO! THAI AIR er dyere men du kommer også non stop derud på 11-12 timer CA. og det betaler jeg gerne for rejsen er som jeg har skrevet før, lang nok i sig selv. ![]() MVH.BJ Det er det jeg sir, den pension er for høj
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 05/12-2009 19:36
|
|
kiml skrev: hvorfor flyve Med Thai til 8600kr når du kan få den samme billet med Swiss Air 1 time transit i Zurich begge veje for 5000kr på Thai skal du være heldig hvis du kan se skærmen i Swiss har du egen. på nøjagtig samme datoer. og som de fleste på denne side ved rækker de langt i Thailand. har lige regnet på det hotel + motor bike en måned ![]() For at flyve NON-STOP derfor også ekstra pris. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 05/12-2009 19:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
Men skal du afsted til Thailand efter 1.4 2010 - så vælter det frem med billige rejser fra Thai air. Det er sker alle steder også på momondo
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 05/12-2009 19:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
BJ jeg ved godt at Thai flyver NON-STOP men men jeg sparer 3600 kr for EN TIME`S LÆNGRER REJSETID OG SÅ TRAVLT HAR JEG IKKE SÅ JEG SMIDER 3600 kr ud af vinduet
[img][/img]
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 05/12-2009 21:15
|
|
FedeFinn skrev: BJ skrev: JO! THAI AIR er dyere men du kommer også non stop derud på 11-12 timer CA. og det betaler jeg gerne for rejsen er som jeg har skrevet før, lang nok i sig selv. ![]() MVH.BJ Det er det jeg sir, den pension er for høj ![]() Nej jeg klager mig ikke, men i øvrigt trode jeg at det med Pension/FP var afdiskoteret, men du vil åbenbart have balade igang??? MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| ttah |
Lagt på d. 05/12-2009 21:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 123 |
Har købt hos kilroy d 2/12 med afgang 06/04, 2010 for 4200,00 retur med THAI
Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

En her er lidt forvirret...

, for samme rejselængde og i samme periode. Bemærk at det er ofte disse 5-6 selskaber der altid dukker op først.