Se indlæg
 Udskriv debat
Fantastisk WebCam i Bangkok!
JD
Dyrk lige den her udsigt, hva'?!

http://webcam.ose...tware.com/

Minder om 16. etage, Suan Luang...
Wink

JD

Dream
Har aabnet pc. nr. 2.skulle jo noedigt gaa glip af noget......Cool

JD
Hæ, samme her:

17" Acer samt en 22" LG, og mon ikke jeg sku' hooke min nye LG 32" Scarlett LCD Widescreen FULL HD 1920x1080 TV skærm op også?!

Sku' jo nødigt gå glip af noget dernede i Soi 6.Grin

JD
Redigeret af JD d. 13/12-2009 10:37

Dream
Der er da ikke noget at taenke over, ned fra 16. hen og koebe en roevfuld kabler og komme igang....Cool....Det kan da kun gaa for langsomt...........Hep hep......

JD
He-he!

Har mængder af kabler og adaptors, dog ikke HDMI, så en analog VGA må gøre det, virker fint.

Nøøj, en udsigt!

JD

b_j3ns3n
nu må i holde op.. Grin

gå ind og bol konen eller ta en alene stund på toiletet Pfft
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Dream
Saa gik de 30 sek. godt at vaere tilbage ved skaermene igen !

JD
Er der sket noget i Soi 6 siden sidst?

Sku' lige på Mac D. og reparere tømmermænd.

Slatne pomfreder og en daggammel BigMac samt en Coke hvor gassen er gået af, og folk fatter ikke hvorfor jeg som regel er p*ssesur?!

15 til 20 snotforvirrede unge mennesker til at "servicere", og hvad får man?

Ihvertfald ikke service...

Angry

JD

pdrhan
JD skrev:

Slatne pomfreder og en daggammel BigMac samt en Coke hvor gassen er gået af, og folk fatter ikke hvorfor jeg som regel er p*ssesur?!

Angry

JD

Fatter ikke hvorfor du så kommer der...alle ved da at MD´s pomfritzzz er slatne som......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

pdrhan
JD skrev:
Dyrk lige den her udsigt, hva'?!

http://webcam.ose...tware.com/

Minder om 16. etage, Suan Luang...
Wink

JD

Min udsigt i Ørestad er federe..... ;-))
Og det fra femte.....
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/DSC_0038.jpg
Redigeret af pdrhan d. 13/12-2009 13:01

JD
"Urban nightmare"!

Godt det ikke er mig der bor i de Lego-klodser der.Grin

JD

sony
JD skrev:

Angry

JD

Man kan da ikke forvente andet på det sted burger king og mac donald føj siger jeg bare. Nej så hellere en hot dogs ShockPfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

JD
En Hot Dog!

Svinekæber og ører presset ind i en svinetarm, er du gal mand...Angry

Der er jeg faktisk enig med muslimerne!

JD

PS: Er der ikke en venlig sjæl der kan forklare eller henvise til hvordan man viser et foto fra Photobucket f.ex.? Jeg har bakset i ugevis, og kan ikke finde ud det. Meget, meget besværligt synes jeg....Frown Har prøvet at linke dertil i den der url-billedsag men det går i kage, HVER GANG!!!
Redigeret af JD d. 13/12-2009 13:35

sony
JD skrev:
En Hot Dog!

JD

PS: Er der ikke en venlig sjæl der kan forklare eller henvise til hvordan man viser et foto fra Photobucket f.ex.? Jeg har bakset i ugevis, og kan ikke finde ud det. Meget, meget besværligt synes jeg....Frown Har prøvet at linke dertil i den der url-billedsag men det går i kage, HVER GANG!!!

Det er vel ikke være end en burger fra md Pfft

Du skal bare gå ind i photobucket og markere dine billeder så kommer de herind, husk og brug den der billede nedenunder her ligesom når du url
Redigeret af sony d. 13/12-2009 13:39
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

John
Her kan du se hvordan du sætter billeder i dit indlæg

http://dansk-thai...ost_115010

john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Locturian
JD skrev:
Hæ, samme her:

17" Acer samt en 22" LG, og mon ikke jeg sku' hooke min nye LG 32" Scarlett LCD Widescreen FULL HD 1920x1080 TV skærm op også?!

Sku' jo nødigt gå glip af noget dernede i Soi 6.Grin

JD

Topper dig lige med et 32" Philips CineOS samt et 46" Samsung LED (Species) Tv (0.8" tykt) Wink
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
pdrhan
JD skrev:
En Hot Dog!

JD

Jeg er skam en venlig sjæl ..mig i en "legoklods"....
Når du har lagt dit billede op på photobucket - går du ind på billedet så kommer der ligesom en drop down menu hvor du kan vælge forskellige der vælger du den sidste "URL" forum tror jeg den hedder så højreklikker du på linket og kopi og sæt ind direkte i forum under dit indlæg!
Redigeret af pdrhan d. 13/12-2009 14:33

JD
Tak for hjælpen sony og John, jeg prøver...

Locturian: Man har fornemmelse og smag for Hi-Tech, gratulerer!

Skal det ikke hedde "0.8 tommer tyndt"?Pfft

JD

Dream
Den hedder IMG !

URL bruges til links.
Redigeret af Dream d. 13/12-2009 14:37

pdrhan
pdrhan skrev:
JD skrev:
En Hot Dog!

JD

Jeg er skam en venlig sjæl ..mig i en "legoklods"....
Når du har lagt dit billede op på photobucket - går du ind på billedet så kommer der ligesom en drop down menu hvor du kan vælge forskellige der vælger du den sidste "IMG" forum tror jeg den hedder så højreklikker du på linket og kopi og sæt ind direkte i forum under dit indlæg!

Jeps - john har lagt en perfekt forklaring ind....frygter dog nu bare at alle samtlige JD´s mere eller mindre lysky og skumle billeder kommer til syne her når han nu finder ud af det......Grin

Spring til debat: