Se indlæg|
Fantastisk WebCam i Bangkok!
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 10:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Dyrk lige den her udsigt, hva'?! http://webcam.ose...tware.com/ Minder om 16. etage, Suan Luang... ![]() JD |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 13/12-2009 10:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Har aabnet pc. nr. 2.skulle jo noedigt gaa glip af noget......![]() |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 10:36
|
|
Hæ, samme her: 17" Acer samt en 22" LG, og mon ikke jeg sku' hooke min nye LG 32" Scarlett LCD Widescreen FULL HD 1920x1080 TV skærm op også?! Sku' jo nødigt gå glip af noget dernede i Soi 6. ![]() JD Redigeret af JD d. 13/12-2009 10:37 |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 13/12-2009 10:39
|
Der er da ikke noget at taenke over, ned fra 16. hen og koebe en roevfuld kabler og komme igang.... ....Det kan da kun gaa for langsomt...........Hep hep...... |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 10:41
|
|
He-he! Har mængder af kabler og adaptors, dog ikke HDMI, så en analog VGA må gøre det, virker fint. Nøøj, en udsigt! JD |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/12-2009 10:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
nu må i holde op.. ![]() gå ind og bol konen eller ta en alene stund på toiletet
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 13/12-2009 11:17
|
Saa gik de 30 sek. godt at vaere tilbage ved skaermene igen ! |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 12:32
|
|
Er der sket noget i Soi 6 siden sidst? Sku' lige på Mac D. og reparere tømmermænd. Slatne pomfreder og en daggammel BigMac samt en Coke hvor gassen er gået af, og folk fatter ikke hvorfor jeg som regel er p*ssesur?! 15 til 20 snotforvirrede unge mennesker til at "servicere", og hvad får man? Ihvertfald ikke service... ![]() JD |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 13/12-2009 12:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
JD skrev: Er der sket noget i Soi 6 siden sidst? Sku' lige på Mac D. og reparere tømmermænd. Slatne pomfreder og en daggammel BigMac samt en Coke hvor gassen er gået af, og folk fatter ikke hvorfor jeg som regel er p*ssesur?! 15 til 20 snotforvirrede unge mennesker til at "servicere", og hvad får man? Ihvertfald ikke service... ![]() JD Fatter ikke hvorfor du så kommer der...alle ved da at MD´s pomfritzzz er slatne som...... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 13/12-2009 12:47
|
|
JD skrev: Dyrk lige den her udsigt, hva'?! http://webcam.ose...tware.com/ Minder om 16. etage, Suan Luang... ![]() JD Min udsigt i Ørestad er federe..... ;-)) Og det fra femte.....
Redigeret af pdrhan d. 13/12-2009 13:01 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 13:04
|
|
"Urban nightmare"! Godt det ikke er mig der bor i de Lego-klodser der. ![]() JD |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/12-2009 13:16
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
JD skrev: Er der sket noget i Soi 6 siden sidst? Sku' lige på Mac D. og reparere tømmermænd. Slatne pomfreder og en daggammel BigMac samt en Coke hvor gassen er gået af, og folk fatter ikke hvorfor jeg som regel er p*ssesur?! 15 til 20 snotforvirrede unge mennesker til at "servicere", og hvad får man? Ihvertfald ikke service... ![]() JD Man kan da ikke forvente andet på det sted burger king og mac donald føj siger jeg bare. Nej så hellere en hot dogs ![]()
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 13:34
|
|
En Hot Dog! Svinekæber og ører presset ind i en svinetarm, er du gal mand... ![]() Der er jeg faktisk enig med muslimerne! JD PS: Er der ikke en venlig sjæl der kan forklare eller henvise til hvordan man viser et foto fra Photobucket f.ex.? Jeg har bakset i ugevis, og kan ikke finde ud det. Meget, meget besværligt synes jeg.... Har prøvet at linke dertil i den der url-billedsag men det går i kage, HVER GANG!!!
Redigeret af JD d. 13/12-2009 13:35 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/12-2009 13:38
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
JD skrev: En Hot Dog! Svinekæber og ører presset ind i en svinetarm, er du gal mand... ![]() Der er jeg faktisk enig med muslimerne! JD PS: Er der ikke en venlig sjæl der kan forklare eller henvise til hvordan man viser et foto fra Photobucket f.ex.? Jeg har bakset i ugevis, og kan ikke finde ud det. Meget, meget besværligt synes jeg.... Har prøvet at linke dertil i den der url-billedsag men det går i kage, HVER GANG!!!Det er vel ikke være end en burger fra md ![]() Du skal bare gå ind i photobucket og markere dine billeder så kommer de herind, husk og brug den der billede nedenunder her ligesom når du url Redigeret af sony d. 13/12-2009 13:39 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 13/12-2009 13:48
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Her kan du se hvordan du sætter billeder i dit indlæg http://dansk-thai...ost_115010 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 13/12-2009 14:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
JD skrev: Hæ, samme her: 17" Acer samt en 22" LG, og mon ikke jeg sku' hooke min nye LG 32" Scarlett LCD Widescreen FULL HD 1920x1080 TV skærm op også?! Sku' jo nødigt gå glip af noget dernede i Soi 6. ![]() JD Topper dig lige med et 32" Philips CineOS samt et 46" Samsung LED (Species) Tv (0.8" tykt)
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 13/12-2009 14:32
|
|
JD skrev: En Hot Dog! Svinekæber og ører presset ind i en svinetarm, er du gal mand... ![]() Der er jeg faktisk enig med muslimerne! JD PS: Er der ikke en venlig sjæl der kan forklare eller henvise til hvordan man viser et foto fra Photobucket f.ex.? Jeg har bakset i ugevis, og kan ikke finde ud det. Meget, meget besværligt synes jeg.... Har prøvet at linke dertil i den der url-billedsag men det går i kage, HVER GANG!!!Jeg er skam en venlig sjæl ..mig i en "legoklods".... Når du har lagt dit billede op på photobucket - går du ind på billedet så kommer der ligesom en drop down menu hvor du kan vælge forskellige der vælger du den sidste "URL" forum tror jeg den hedder så højreklikker du på linket og kopi og sæt ind direkte i forum under dit indlæg! Redigeret af pdrhan d. 13/12-2009 14:33 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 14:34
|
|
Tak for hjælpen sony og John, jeg prøver... Locturian: Man har fornemmelse og smag for Hi-Tech, gratulerer! Skal det ikke hedde "0.8 tommer tyndt"? ![]() JD |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 13/12-2009 14:35
|
Den hedder IMG ! URL bruges til links. Redigeret af Dream d. 13/12-2009 14:37 |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 13/12-2009 14:37
|
|
pdrhan skrev: JD skrev: En Hot Dog! Svinekæber og ører presset ind i en svinetarm, er du gal mand... ![]() Der er jeg faktisk enig med muslimerne! JD PS: Er der ikke en venlig sjæl der kan forklare eller henvise til hvordan man viser et foto fra Photobucket f.ex.? Jeg har bakset i ugevis, og kan ikke finde ud det. Meget, meget besværligt synes jeg.... Har prøvet at linke dertil i den der url-billedsag men det går i kage, HVER GANG!!!Jeg er skam en venlig sjæl ..mig i en "legoklods".... Når du har lagt dit billede op på photobucket - går du ind på billedet så kommer der ligesom en drop down menu hvor du kan vælge forskellige der vælger du den sidste "IMG" forum tror jeg den hedder så højreklikker du på linket og kopi og sæt ind direkte i forum under dit indlæg! Jeps - john har lagt en perfekt forklaring ind....frygter dog nu bare at alle samtlige JD´s mere eller mindre lysky og skumle billeder kommer til syne her når han nu finder ud af det......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Har prøvet at linke dertil i den der url-billedsag men det går i kage, HVER GANG!!!