Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad skal man lave i Dubai lufthavn ?
nicefarang
Jeg kan se der er nogle billetter til omkring 4500 kr fra Hamborg over Dubai.
Eneste minus er at der er 8 timers ventetid, endda om natten den ene vej.

Kan man få tiden til at gå i lufthavnen, er der pladser nok til at sidde ?

BJ
Jeg ved godt at EMIRATES har en rute fra Hamburg via Dubai til Bangkok, men jeg ved ikke om det er den du tænker på?, men 8 timer i Dubai er svære at slå ihjel med mindre du har guldbarer i lommerne, men go tur.Wink
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

TG950
nicefarang skrev:

hvis du har du mulighed for at vælge den afgang med kun 3 timers ventetid, så er det ikke så slemt, glem alt det om guldbarrene, lufthavnen er ikke værrer end andre lufthavne, BJ har tydeligvis aldrig været i Dubai Airport Wink

http://www.dubaia...lish/Home/

Redigeret af TG950 d. 15/12-2009 19:41
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

JD
Der er masser at kigge på i den lufthavn, og når et par timer er gået med det finder du en sofa at knalde ud på!

Udmærket plads, fantastisk arkitektur og indretning, god fornøjelse...

JD

nicefarang
Ja det er Emirates det handler om.
Nu fandt jeg nogle andre billetter fra København med stop både i London og Dubai. Til gengæld er ventetiden i Dubai kun et par timer.
4800 kr for retur i 3 uger.

ThomasHOL
Indrømmet jeg aner ikke hvad jeg snakker om, da jeg aldrig har været i dubai. Men hvad er besparelsen? Jeg mener at hvis du bruger de 8 timer på at spise mad og shoppe så kan din besparelse hurtigt ende som en udgift.

MadsEJ
Hvornår er afrejse dato for de billetter ?
Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!

FarangDingDong
Dubai er nok den bedste lufthavn jeg har været i og jeg har været der mange gange de sidste 5 år. Den er døgnåben og der er mange barer og restaurenter.
Jeg checker gerne ind 4-5 timer i forvejen når jeg flyver fra Dubai. Ved gate D 13 er der en VIP lounge for Euro bonus medlemmer hvor alt er gratis. Det er rigtig god mad og fri bar med vin, flere slags øl og fadøl samt sprut til alle former for drinks. Man skal bare passe på man ikke bliver for fuld.

Hvis man er Euro bonus medlem skal man bare have et Dinersclub card, som man automatisk bliver tilbudt. Den billigste måde at få det på er 195 kroner om året og de penge er hurtigt tjent hjem allerede efter første time du er i en VIP lounge. Det kan f.eks være den i Kastrup lufthavn. Jeg har flere gange om året været i VIP lounge rundt omkring i verden når jeg flyver, så hvert år spiser og drikker jeg for ca 5000 kroner og det koster mig kun 195 kroner om året.

BJ
TG950 skrev:
nicefarang skrev:

hvis du har du mulighed for at vælge den afgang med kun 3 timers ventetid, så er det ikke så slemt, glem alt det om guldbarrene, lufthavnen er ikke værrer end andre lufthavne, BJ har tydeligvis aldrig været i Dubai Airport Wink

Du har fuldstændig ret, jeg har aldrig været i Dubai Airport, men gud og hver mand ved, at Dubai er hammer dyrt
Vil deraf gå fra at det også gælder Lufthavnen.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 16/12-2009 10:11
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Riverkwai
hvorfor fanden svare du så på nicefarang spørgsmål når du ingengang har været der selv,Shock

JD
BJ skrev:
TG950 skrev:
nicefarang skrev:

Du har fuldstændig ret, jeg har aldrig været i Dubai Airport, men gud og hver mand ved, at Dubai er hammer dyrt
Vil deraf gå fra at det også gælder Lufthavnen.

MVH.BJ

Hvorfor hede hule h...... svarer du så manden, når du intet, absolut intet ved om den lufthavn?!

Jeg - og forhåbentlig flere - kan da ikke bruge dine fornemmelser, anelser og upræcist gætværk om et emne, når det er konkret information der efterlyses.

Det'n ommer, IGEN!Angry

JD

PS: Dubai er kåret til verdens bedste lufthavn når det gælder TaxFree indkøb:

http://jp.dk/rejs...732425.ece
Redigeret af JD d. 16/12-2009 10:31

BJ
Du er der med et samme hva??? og det er ikke bare gætterrier jeg kender en del der bruger den rute og har for talt mig om den, og vil du nu godt lade mig i fred.
H.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

JD
Vil du ha' fred, så er der andre steder der er mere passende, et plejehjem f.eks.!

Tag dog og slappe lidt af istedet for hele tiden at føle dig krænket når du angiveligt laver den ene brøler efter den anden.Sad

JD

BJ
Ja efter DIN mening, men JD jeg gider sgu ikke debatere med dig på det svinske sprogbrug du har, så farvel du!
THAILAND
A DREAM COME TRUE

sony
Jeg har da en gang været i dubai, men det er nogle år siden. Kan kun give dem ret i det er en god lufthavn hvis man ellers kan sige det om en lufthavn.

Normalt er lufthavne da kedelige, men må da indrømme dubai var da sjov og gå rundt i. Der er jo nok lavet en del om siden jeg var der, men det er vel kun blevet bedre.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

JD
Det er faktisk en af de mest fascinerende lufthavne jeg har været i, og det er da nogle stykker efterhånden. Der er absolut ikke sparet på noget, de har da brugt vore oliekroner godt og grundigt.Grin

JD

thaikurt1
HVORFOR kan i to skrive pænt til hinanden i sted for bruge et grov sprog når i svare hinanden.Shock

http://nej
latour82
Ja jeg har også "fornøjelsen" foran mig da vi tager til Thailand i Juli 2010.
Jeg skal så bare istedet vente i ca. 10,5 timer om natten.

Jeg lurede om nogen skulle have kendskab til om der er mulighed for at leje sig ind i et lille aflukke, som jeg ved nogen lufthavne har?
jeg har luret lidt på lufthavnens hjemmeside og der kan jeg ikke rigtigt læse andet end henvisninger til hotel, og det gider jeg nu heller ikke rigtigt.
men kunne man leje sig et lille hummer på lufthavnen til en overkommelig pris, så var det da et tema.

Trods den lange ventetid er der nu 2 bonusser med i prisen, nemlig.
pkt1. 4450,00kr tur retur Hamburg-Bangkok inc. tog fra den Dansk/Tyske grænse, vel at bemærke i den danske skoleferie.

Pkt 2 og bestemt ikke uvæsentligt, så skal jeg befordres med Airbus A 380 på turen fra Dubai til Bangkok, så det kan da kompensere den lange ventetid noget.

Der er ovenikøbet så attraktive priser at selv min meget Thai airways loyale kone har valgt at lade os alle befordre med Emiraternes flyselskab, og der skal da endda noget til!!!

Vh.
Niels
Redigeret af latour82 d. 16/12-2009 11:10

hfb
nicefarang skrev:

Du kan bruge 8 timer på at tænke på du har sparet ca. 2000 Kr......

Eller hvorfor p...... du ikke tog en direkte flyvning med SAS eller Thai...

PS Når du skal hjem kan du tænke videre på det samme Grin

Fido
latour82 skrev:
Ja jeg har også "fornøjelsen" foran mig da vi tager til Thailand i Juli 2010.
Jeg skal så bare istedet vente i ca. 10,5 timer om natten.

Jeg lurede om nogen skulle have kendskab til om der er mulighed for at leje sig ind i et lille aflukke, som jeg ved nogen lufthavne har?
jeg har luret lidt på lufthavnens hjemmeside og der kan jeg ikke rigtigt læse andet end henvisninger til hotel, og det gider jeg nu heller ikke rigtigt.
men kunne man leje sig et lille hummer på lufthavnen til en overkommelig pris, så var det da et tema.

Trods den lange ventetid er der nu 2 bonusser med i prisen, nemlig.
pkt1. 4450,00kr tur retur Hamburg-Bangkok inc. tog fra den Dansk/Tyske grænse, vel at bemærke i den danske skoleferie.

Pkt 2 og bestemt ikke uvæsentligt, så skal jeg befordres med Airbus A 380 på turen fra Dubai til Bangkok, så det kan da kompensere den lange ventetid noget.

Der er ovenikøbet så attraktive priser at selv min meget Thai airways loyale kone har valgt at lade os alle befordre med Emiraternes flyselskab, og der skal da endda noget til!!!

Vh.
Niels

Der er selvfølgelig mulighed for at leje et hotelværelse i lufthavnen, men jeg kender desværre ikke priserne.

http://www.dubaia...nal+Hotel/

One man's ceiling is another man's floor

Spring til debat: