Se indlæg
 Udskriv debat
Danmark i december
Kalasi
Med fare for at overtræde de nye regler, tillader jeg mig at bringe et par morgenfriske billeder fra Sy'fyn.
Min undskyldning: Siden hedder stadig Dansk Thai Website, og måske tror
medlemmer bosiddende i Thailand ikke på, at det stadig kan sne i DK.

Kalasi

i297.photobucket.com/albums/mm214/Sune_2008/IMGP3380.jpg

i297.photobucket.com/albums/mm214/Sune_2008/imgp3379.jpg

sony
Ja det ser jo godt ud, så længe man sidder herinde i varmenGrin
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Husker med stor gru februar 2002 hvor jeg lå indesneet på Frederiksberg Sygehus og den lille smukke oplevede sit første snevejr i DK. Hold da k... hvor var det koldt!!!!

Jeg siger bare behold det for jer selv: Aldrig, aldrig mere!!!!

Hilsen fra en ikke gigtplaget Skeptiker der i dag i stedet "lider" under 36 grader med grå himmel der indikerer et kommende regnvejr - OH Buddha tak og lov.

PS! men smukke og romatiske billeder er det da!!!!

sony
Ja når man ser de billeder får man da lyst til og tage det første og bedste fly til thailand, men en må jo desværre bare tage på arbejdet snart.

Ps Føj var lige ude på altanen et kort øjeblik, for s.... det er koldt derude.
Redigeret af sony d. 17/12-2009 09:46
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

kimkingo
Er lige kommet hjem, efter at have siddet fast i en time i snedriver. Så jeg er glad for at jeg skal til thailand om 2 uger. YesSmile Så kan i beholde sneenWink

Payanak
Jeg landede i Kastrup i går.
Det startede med at vi sad 45 minutter i flyveren da de ikke kunne køre landgangsbroen hen til døren pga. sne og is.
Så måtte jeg vente i uendelige tider på toget og kom endelig frem til min destination efter 6 timer, hvor det normalt tager én time.
Føj hvor er her koldt!!! Frown

birkedhoj
Payanak. Håber du klarer det. Rejser fra Kastrup den 16. jan. Håber så ikke der er problemer med vejret så jeg kommer for sent til flyet. Jeg synes godt nok også der er koldt i lille Danmark for tiden.Sad
Flyver PE med THAI altid

TG950
sikken en flok tøsedrenge Wink

næ, sne er det hvide guld,

hilsen fra en der har kørt sneplov de sidste 20 år ( altså hvis der kom noget sne Smile )
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

birkedhoj
Kunne du så ikke komme ud med din sneplov og rydde sne. Nu er der da noget arbejde tg950.
Flyver PE med THAI altid

bagerbager
ha ha jeg har lige kørt politi og hjemmeværns folk rundt i kbh området, fårk der er mange der ikke har vinter dæk på,og mange der aldrig skulle have været ud på vejene. men i morgen er sidste dag med politi kørsel. så håber jeg det bliver østrig med ski turister.

vandango
bagerbager skrev:
ha ha jeg har lige kørt politi og hjemmeværns folk rundt i kbh området, fårk der er mange der ikke har vinter dæk på,og mange der aldrig skulle have været ud på vejene. men i morgen er sidste dag med politi kørsel. så håber jeg det bliver østrig med ski turister.

Ligger og pendler mellem Hillerød og København. Jeg har vinterdæk på, og de var oven i købet testvinderdæk i år 2006-2007. Kører fra alt og alle når det er på sne.
Men dækkene kom til kort her til aften, kom frisk kørende fra en sidevej op mod en landevej, der var ren is op til landevejen, jeg kunne slet ikke bremse, men fik manøvreret bilen op mod et midterparti på vejen, hvor der også stod et skilt, der var lidt sne, og så fik jeg bremset bilen inden landevejen, uden at ramme skiltet. Kørte forinden lidt Brian kørsel, idet jeg havde en kvindelig kollega med i bilen, som jeg ville spille lidt smart over for.
Men sne kørsel er da skide skægt - men hvor jeg savner varmen i Thailand og selvfølgelig også min velhavende kæreste.

juj
Kalasi skrev:
Med fare for at overtræde de nye regler, tillader jeg mig at bringe et par morgenfriske billeder fra Sy'fyn.

Kalasi

Fame uhyggelige fotos du, maa da mindst give et baer eller 2.
Sgu godt man sidder i sin have 31 grader let skyet, og nipper til dagens foerste pils, mens rengoerings konen pusler rundt.

sank
Angry Ja de Sy´fyner de Sy´fyner Shock en skriftlig advarsel vil være på plads Pfft Jeg har lige været ude på Altanen med min Singha 33g. Pfft

FCKdk
Kalasi skrev:

Kalasi

....ser da kanongodt ud, herfra stuen i Pattaya....

Er det virkelig alt hvad I har faaet af sne????Pfft

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

BJ
Ja i sønderjylland er vi også godt med, hvad det angår sne.
Godt turen snart går til Thailand igen, jeg hader snevejer.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

rogne
Godt man ikke kommer hjem før sneskovlene er pakket lagt vækGrin

Dream
Jeg faar nu lidt hjemve naar jeg ser de smukke billeder....har ikke set sne i 5 aar...

pdrhan
Dream skrev:
Jeg faar nu lidt hjemve naar jeg ser de smukke billeder....har ikke set sne i 5 aar...

Hej SUK
rart at hure du er her endnu...idag er her i Kbh minus 5gr....ville sgu hellere være i TH...god jul til jer alle!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

ubon lynge
Lige nu er der -9 her ved mig i viborg, glæder mig til snart at komme afsted, om det så bare bliver i 1 måned eller det ender med 3 vil tiden vise.
Men det er da smukt med det sne men kulden passer ikke sammen med gigtenGrin Forsat god weekend alle.
Ubon.

Pibe

dutling68
ja når man ser alt den sne og spec her ved juletid så savner man sgu dejlige danmark Smile

http://www.dmi.dk...marts_2005

Redigeret af dutling68 d. 19/12-2009 17:18
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Spring til debat: