Se indlæg|
nakhon ratchasima
|
|
| Riverkwai |
Lagt på d. 04/01-2010 15:33
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
nogle som kan oplyse mig hvor mange kilometer der er fra udon thani airport til nakhon ratchasima da jeg har tænkt på at tag op og se ligalandsholdet spille,nogle gode hoteller må meget gerne anbefales hvis nogle kender noget til den slags,mvl riverkwai,![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 04/01-2010 15:39
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
ca 335 km efter google earth rutevejleder
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/01-2010 15:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
ja der er nogen der har det godt..![]() tror bare jeg skal se noget bold herhjemme.. d.18 feb ![]() og måske et smut til marseil d.24/25 feb
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 04/01-2010 15:48
|
Så hellere ligalandsholdet i thailand
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/01-2010 16:57
|
|
Bonderøv ![]() Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 04/01-2010 19:09
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Du skriver tage op for at se fodbold... Så hvorfor flyve til Udon Thani og ikke til Korat.??![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/01-2010 19:45
|
|
nakhon ratchasima er det ikke = korat eller hva..?
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/01-2010 19:52
|
|
kan da godt være min geografi er helt ude i hampen, jeg mener bare når jeg køre fra pattaya til buriram, kører jeg gennem korat/nakhon ratchasima
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 04/01-2010 20:00
|
b_j3ns3n skrev: nakhon ratchasima er det ikke = korat eller hva..? jov Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
|
Lagt på d. 04/01-2010 20:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
sakset fra DBU Tre kampe under træningsturen Turneringen er i år bygget op som en firkant-turnering, hvor alle hold spiller én kamp mod hinanden. Ligalandsholdet åbner turneringen som titelindehaver med kampen mod Polen søndag den 17. januar klokken 15.45 lokal tid med kampen Thailand-Singapore klokken 18.30. Onsdag den 20. januar spiller Ligalandsholdet igen den tidligere kamp med kick off klokken 16.00 lokal tid mod Singapore. Og lørdag den 23. januar bliver turneringen afsluttet med kampen mellem Polen og Singapore klokken 16.00 og den moralske finale mellem værtsnationen Thailand og titelindehaverne Ligalandsholdet klokken 18.30 lokal tid. Alle kampene spilles på stadionet med det pompøse navn, His Majesty The Kings 80th Birthday Anniversary Stadium, i millionbyen Nakhonratchasima fire timers kørsel nordøst for Bangkok. og jo, det er så Korat lung Redigeret af d. 04/01-2010 20:03 |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 04/01-2010 20:04
|
4 timers kørsel Nordøst for Bangkok.... Cykler de.????![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/01-2010 20:32
|
|
der er ca 5 - 5½ timer til buriram. så 4 timer det passer vel meget godt
|
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 04/01-2010 20:58
|
Mener nu kun der er ca. 270km til Korat fra Bangkok. det tager mig under 6 timer at køre til Udon Thani og der er ca.570km.. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/01-2010 23:26
|
|
så kører du også meget stærkt
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 05/01-2010 02:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Når jeg kører fra Bkk til Nong-ki (Buri ram distrikt) Tager det mellem 2 1/2 og 3 timer!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 05/01-2010 03:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
jesperfrb skrev: Når jeg kører fra Bkk til Nong-ki (Buri ram distrikt) Tager det mellem 2 1/2 og 3 timer! Så, går det den onde lyneme også stærkt...!!! >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 05/01-2010 04:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Riverkwai skrev: nogle som kan oplyse mig hvor mange kilometer der er fra udon thani airport til nakhon ratchasima da jeg har tænkt på at tag op og se ligalandsholdet spille,nogle gode hoteller må meget gerne anbefales hvis nogle kender noget til den slags,mvl riverkwai, ![]() Der er rigtig mange gode (billige) hotel muligheder og spisesteder i Korat. Nu ved jeg ikke hvad du søger. Er det bare til overnatninger, eller skal der være swimmingpool og natklub? Overnatter selv tit i Korat, på udmærket hotel (er), hvor jeg plejer at betale mellem 550 - 700 bht. Det sidste med morgenmad. Snyd ikke dig selv for B.B.Q oplevelsen (B.Q.'en placeret på bordet) og omtalte restaurant tæt på et af de her nævnte hoteller), hvor vi 2 personer, i sidste uge, fik alt hvad vi kunne spise af kød og salat, 2 af de store Heineken samt 2 store Cola'er og musik til maden. For kun 450 Thb! Ikke noget at sige til at restauranten var fyldt med Thai'er, hver aften Har billeder liggende i min telefon, men endnu ikke fået dem overført til min pc. Hvis det har interesse, kan jeg sende dig de nødvendige informationer. Evt. på din mail adresse >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 05/01-2010 09:58
|
b_j3ns3n skrev: så kører du også meget stærkt ![]() Nææææææææææææææ.... Kører som en thaier og følger trafikken.. ![]() |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 05/01-2010 10:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Big-Viking skrev: Mener nu kun der er ca. 270km til Korat fra Bangkok. det tager mig under 6 timer at køre til Udon Thani og der er ca.570km.. Hm, jeg bruger ca. 8 timer fra BKK til Udon, og nok 3-4 timer til Korat (ofte er der ret trafikkeret mellem Rangsit og Saraburi, ligesom det også kan tage ca. 30 minutter at komme op på motorvejen i Bangkok), og jeg kører strækt, om end jeg også holder passende hvilepauser af sikkerhedsgrunde, en efter 100 km, en efter 200 km og igen en efter 200 km - 100 før Khon Kaen sænker jeg hastigheden til 120 pga. de adskillige radar-kontroller, som der ofte er omkring Khon Kaen. |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 05/01-2010 10:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
VIP skrev: Overnatter selv tit i Korat, på udmærket hotel (er), hvor jeg plejer at betale mellem 550 - 700 bht. Det sidste med morgenmad. ... Snyd ikke dig selv for B.B.Q oplevelsen (B.Q.'en placeret på bordet) og omtalte restaurant tæt på et af de her nævnte hoteller), hvor vi 2 personer, i sidste uge, fik alt hvad vi kunne spise af kød og salat, 2 af de store Heineken samt 2 store Cola'er og musik til maden. For kun 450 Thb! ... Hvis det har interesse, kan jeg sende dig de nødvendige informationer. Evt. på din mail adresse Du kan da også smide omlysninger her, for jeg har overvejet at tage et stop-over i Korat, næste gang jeg skal nordøst på, da jeg synes, at 600 km på en dag er meget, især når jeg kører turen "tit"... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.