Se indlæg|
Gamle mænd & unge piger
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 11/02-2010 17:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Glemmer aldrig første gang jeg så en pølsetysker med en ung pige ved hans side,jeg blev både vred & misundelig jeg troede de havde et sexuelt forhold,men jeg tog fejl hun passede ham bare fordi ingen andre her i vesten gad! næh du kan sgu"komme på et plejehjem og sidde der & dø...hmm glor ikke mere på gamle mænd & unge piger. når jeg er i Pattaya. |
|
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 11/02-2010 17:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Han ligner en der skal hjem på Hotelet og have sig en Morfar eller hvad????
|
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 11/02-2010 17:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Speedmaster skrev: Glemmer aldrig første gang jeg så en pølsetysker med en ung pige ved hans side,jeg blev både vred & misundelig jeg troede de havde et sexuelt forhold,men jeg tog fejl hun passede ham bare fordi ingen andre her i vesten gad! næh du kan sgu"komme på et plejehjem og sidde der & dø...hmm glor ikke mere på gamle mænd & unge piger. når jeg er i Pattaya.Fint for ham og hende, hvor der er penge er der hjerterum, og det vil jeg ikke moralisere over, men hvorfor blev du vred? Har selv haft følelsen af lede, men ikke vrede. Men hvorfor får vi de følelser? Er det fordi vi synes det er usmageligt?, er vi moralske?, er det fordi vi egentligt godt ved at der for det meste er pengen i et farang-thai "forhold", og at det så bliver så meget mere tydeligt, når det er en ung slank lille thaidame og en fed gammel farang som er sammen? ![]() |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 11/02-2010 17:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
hanspeter skrev: Speedmaster skrev: Glemmer aldrig første gang jeg så en pølsetysker med en ung pige ved hans side,jeg blev både vred & misundelig jeg troede de havde et sexuelt forhold,men jeg tog fejl hun passede ham bare fordi ingen andre her i vesten gad! næh du kan sgu"komme på et plejehjem og sidde der & dø...hmm glor ikke mere på gamle mænd & unge piger. når jeg er i Pattaya.Fint for ham og hende, hvor der er penge er der hjerterum, og det vil jeg ikke moralisere over, men hvorfor blev du vred? Har selv haft følelsen af lede, men ikke vrede. Men hvorfor får vi de følelser? Er det fordi vi synes det er usmageligt?, er vi moralske?, er det fordi vi egentligt godt ved at der for det meste er pengen i et farang-thai "forhold", og at det så bliver så meget mere tydeligt, når det er en ung slank lille thaidame og en fed gammel farang som er sammen? ![]() ....hver mand sin smag, så længe man ikke udnytter andres f.eks. handicap, mindreårighed.... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 11/02-2010 17:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 278 |
Dennis Damgaard skrev: Han ligner en der skal hjem på Hotelet og have sig en Morfar eller hvad???? ![]() Han kommer til at sutte så meget pik i helvede. |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/02-2010 17:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Joe skal du mødes med ham da ? |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 11/02-2010 17:56
|
|
Madiba skrev: Joe skal du mødes med ham da ? Jeg skal i himlen. Men du må da gerne hilse ham. |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 11/02-2010 17:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
joe ... tror du det er en ladyboy han har fået på krogen ? |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 11/02-2010 17:58
|
|
bagerbager skrev: joe ... tror du det er en ladyboy han har fået på krogen ? Aner det da virkelig ikke. Min pointe var, at en mand som dater én der kunne være hans oldebarn, er da sikret en plads i skærsilden. |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 11/02-2010 18:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Joe skrev: ha ha jeg skal den anden vej........ ned til alle de uartige piger og alle vennerneMadiba skrev: Joe skal du mødes med ham da ? Jeg skal i himlen. Men du må da gerne hilse ham. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 11/02-2010 18:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Joe skrev: Madiba skrev: Joe skal du mødes med ham da ? Jeg skal i himlen. Men du må da gerne hilse ham. Ja og så kan du jo hilse dine venner fra Indre Mission deroppe. ![]() |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 11/02-2010 18:55
|
|
Frank skrev: Joe skrev: Madiba skrev: Joe skal du mødes med ham da ? Jeg skal i himlen. Men du må da gerne hilse ham. Ja og så kan du jo hilse dine venner fra Indre Mission deroppe. ![]() Indre mission? Prøv igen... |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 11/02-2010 19:04
|
|
Joe skrev: Frank skrev: Joe skrev: Madiba skrev: Joe skal du mødes med ham da ? Jeg skal i himlen. Men du må da gerne hilse ham. Ja og så kan du jo hilse dine venner fra Indre Mission deroppe. ![]() Indre mission? Prøv igen... Jeg tænkte nok, at du heller ikke havde nogle venner der. Stakkels dig. ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 11/02-2010 19:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvad er der galt i at en ældre mand vil havde ung kvinde ![]() Hvem vil ikke når man bliver gamle vågen op og se noget smuk i sted for en gamle fed og med rynker i hele ansigt og morgen sur så hele en ung kvinde
Redigeret af thaikurt1 d. 11/02-2010 19:11 |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 11/02-2010 19:11
|
|
Frank skrev: Joe skrev: Frank skrev: Joe skrev: Madiba skrev: Joe skal du mødes med ham da ? Jeg skal i himlen. Men du må da gerne hilse ham. Ja og så kan du jo hilse dine venner fra Indre Mission deroppe. ![]() Indre mission? Prøv igen... Jeg tænkte nok, at du heller ikke havde nogle venner der. Stakkels dig. ![]() Du tænker ikke specielt godt. Men sådan er det jo med de fleste ensomme midaldrende mænd. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/02-2010 19:26
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Lad os lige komme tilbage til udgangspunktet fra det første indlæg i tråden.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 11/02-2010 19:38
|
|
Enig, og tråden handler jo om gamle mænd og unge piger, og hvordan folk ser på det. Så nok om Evil Evald.![]() |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 11/02-2010 19:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
jeg har set videoen og der er jo faktisk intet der hentyder til noget kriminelt. I realliteten kunne det faktisk være hans "barnebarn" eller oldebarn. De holder ikke i hånd eller gør noget der minder om forhold. jeg vil være træt af hvis folk fik den opfattelse, hvis jeg spiste ude med min pap datter, bare fordi hun er ung thai og jeg "gammel " farang(falang). Ligner 2 mennesker der er ude og spise sammen Redigeret af Tumut d. 11/02-2010 19:51 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/02-2010 20:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Tumut skrev: jeg har set videoen og der er jo faktisk intet der hentyder til noget kriminelt. I realliteten kunne det faktisk være hans "barnebarn" eller oldebarn. De holder ikke i hånd eller gør noget der minder om forhold. jeg vil være træt af hvis folk fik den opfattelse, hvis jeg spiste ude med min pap datter, bare fordi hun er ung thai og jeg "gammel " farang(falang). Ligner 2 mennesker der er ude og spise sammen Tror ikke at hun er en papdatter med den dybe udskæring i sin sorte kjole, men de hygger sig sammen og de ser begge glade ud. Hvis han får noget godt sex, og hun tjener nogle gode penge, så syntes jeg at det er i sin orden. |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 11/02-2010 20:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
vandango skrev: Tumut skrev: jeg har set videoen og der er jo faktisk intet der hentyder til noget kriminelt. I realliteten kunne det faktisk være hans "barnebarn" eller oldebarn. De holder ikke i hånd eller gør noget der minder om forhold. jeg vil være træt af hvis folk fik den opfattelse, hvis jeg spiste ude med min pap datter, bare fordi hun er ung thai og jeg "gammel " farang(falang). Ligner 2 mennesker der er ude og spise sammen Tror ikke at hun er en papdatter med den dybe udskæring i sin sorte kjole, men de hygger sig sammen og de ser begge glade ud. Hvis han får noget godt sex, og hun tjener nogle gode penge, så syntes jeg at det er i sin orden. mener bare at folk er alt for dømmende |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

ung kvinde