Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Sune er endelig blevet taget i røven
|
|
| sune |
Lagt på d. 28/02-2010 09:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Livet er sgu en underlig ting engang imellem, men jeg var, da det var søndag sammen med mange af de faranger i byen på den lokale for et par øl, for mere kan ham Sune jo ikke drikke, da han skal køre hjem. Nu er alt dette jo sat på plads, så den egentlige historie må vel egentlig begynde, men jeg er sgu lidt…meget…. flov over at fortælle den, men jeg må vel tage tyrene ved hornene og starte. Jeg sad tilfældigvis sammen med en hel masse nye, såkaldte bekendte, på den lokale for denne søndags seance. Vi talte jo frem og tilbage om livet, som man jo gør slige steder, og tilfældigvis kom vi ind på, ja hvorfor ved jeg egentlig ikke, hvordan man nu havde mødt sin kone her i byen. Sune er jo altid den store prale røv, så han forklarede han igennem internettet havde fundet den eneste ene, så de skulle sgu ikke komme med alt deres negative ting, og fortælle de havde gjort noget anderledes. Det skal jo lige siges, at jeg tilfældigvis sad sammen med nogle, der havde fundet deres koner 2 år før ham den store prale røv Sune, så de kunne da fortælle historier som ham prale røven ikke kunne finde modtræk imod. De fortalte bl.a. at de personer. Jeg nu betragtede som mine personlige venner, havde taget røven så grundigt på ham prale røven Sune, for efter det Sune havde fortalt om Sinsot og alt det andet, så havde de sgu da scoret kassen. Nå jeg gider sgu ikke mere køre i alle mine fejl, for dem er der jo aldrig andre idioter, eller ligestillede på denne side der har, så jeg vil bare sige, at vi har nu lavet en forening der stopper dette hehehhe, gu har jeg ej. Jeg har startet for mig selv. Sune er bare langt nede lige nu, men ikke fordi han skal have medynk, for det gør jo ikke livet lettere, men jeg synes jo godt nok, at disse typer skulle have n……. hængt til en anden side. Vi her i den store/lille landsby er nu i gang med tiltag for at gøre denne halvtysker til spejlæg, men han ved det selvfølgelig ikke endnu, fordi han jo er derfra. Hehehe gu vil jeg ej være som jer. Jeg vil bare sige XXX og ham Abe et eller andet. De bliver sgu som os andre også taget i røven. Kan man gøre det med et smil som min dejlige søde og elskede kone siger, så PYT, PYT. Måske lære du af dine fejl hehehe… Dette er for sent, men gud hvor jeg elsker ThaILAND…… Jeg er da bare glad for at XXX med et godt helbred, som han jo på grund af alder og objektivitet har tilranet sig, er en glad person, så han behøver jo ikke tænke på sin fremtid, for den er jo sat på skinner, med hans altid objektive tiltag. Jeg er da også glad for at Abe et eller andet med anderledes farvede piller har fået mod på livet. Jeg er da den lykkelige person, at jeg ikke er som mange andre, bange for at sige, at jeg sgu er blevet taget godt og grundigt i røven, men jeg havde midlerne til det.. Det er jo nok der skoen engang imellem trykker..... for XXXX et eller andet og hans ven Abe et eller andet. Jeg skammer mig kun lidt, for jeg er bare en meget lykkelig mand............... For pokker hvor har det kostet, men det gør det jo også andre steder på kloden... tror jeg.... Skal vi ikke bare være glade for, at vi lever denne dag....... Redigeret af sune d. 28/02-2010 10:08 |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/02-2010 10:12
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja Sune, undskyld, men hvad plager dig i disse tider? Dine indlæg/tråde bliver mere og mere besynderlige! Denne her tråd fatter jeg ikke en bønne af, kan du lige forklare i klart sprog hvad det drejer sig om, så en dummernikkel som jeg, kan forstå det! Skeptikeren Skeptikeren |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 28/02-2010 10:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Beklager, Sune, jeg er nok lidt langsom i optrækket, men jeg forstår ærligt talt ikke rigtigt, hvad det egentlig er, du prøver at sige.
Peter
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 28/02-2010 10:18
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Så er vi tre der ikke forstår hvad du mener sune hvordan er du blevet taget ved numsen? Fatter ikke en meter hvorfor ringer jeg ikke bare til Peter
Redigeret af sony d. 28/02-2010 10:19 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 28/02-2010 10:21
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Fire... Mon ikke det er på tide at få stablet en redningsaktion på benene, for at få hevet Sune ud af det "David Lynch/Twin Peaks-agtige" mareridt han befinder sig i nordpå?! Kom tilbage til civilisationen... ![]() PL Redigeret af PL d. 28/02-2010 10:23 |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 28/02-2010 10:30
|
Jeg beklager da også, for da jeg jo har skrevet dette, troede jeg faktisk at det var let forståeligt. I bund og grund er det vel egentligt bare dette, at der altid vil være nogen der tager røven på en en eller anden på et tidspunkt hvor du ikke regner med det. Jegde er desværre ude af trit, hvor jeg ikke har mulighed for at svare, men i bund og grund er det vel som skrevet. Vi som faranger er nogle hundelhandlere..... Problemet er egentlig ikke at folk ikke forstår, men problemet er egentligt det, at de ikke kan se det... sorrrrrryyyyyy Det jeg egentligt prøvede at sige var, at jeg er træt af alle de farangs der hele tiden bliver taget i rumpetten fordi de bliver forelsket..... Andet var der egentligt ikke i dette, jo da bortset fra XXX og den Abe et eller andet hehe, men det kræver jo humor..... ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/02-2010 10:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
what? nej den båd må jeg også hoppe ned i.. sorry sune fatter ikke en brik Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 28/02-2010 10:31
|
Kære PL Som den eneste hehe |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 28/02-2010 10:36
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Er det værre end Thule Air Base? Altså, jeg mener omfanget af "Tumper og Verdensmestre" du befinder dig iblandt? ![]() PL |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 28/02-2010 10:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Jeg må sgu tilslutte mig, er helt blank |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 28/02-2010 10:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Formidabelt indlæg sune. Jeg forstår heller intet, men det er underholdende læsning. Jeg håber fortsættelse følger. ![]() |
|
|
|
| Brasmus |
Lagt på d. 28/02-2010 10:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Det ville være noget nemmere, såfremt de der forstår indlægget giver sig til kende. Så bliver tråden da ikke så lang. ![]() |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 28/02-2010 10:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
det er da let at forstå......... sune ser sig selv som en pralrøv...går på bar og bliver pillet ned af et par andre pralrøve....... tror det er det som skal forstås. altså sune fortæller at han ikke er bedre end alle os andre. |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 28/02-2010 11:03
|
bagerbager du er da en positiv person, gud hvor jeg elsker mine medmennesker. Du beviser da, at jeg har ret!!!!!!! Jeg kan kun give jer ret i, at det er sgu da lidt kryptisk, men i bund og grund er det vel dette, at alle i… jer nye…. Mig selv inklusive er blevet taget godt og grundigt i røven, af nogle som ved alt om hvordan man skal gebærde sig. Jeg er bare så meget træt af disse individer som nu ved det hele, fordi de har været et tilfældigt sted et hvis antal år…. Jeg er træt af deres lærdom, for jeg tror ikke de nye lære noget af dette. De bliver bare mere frustreret over de gamle fra muppet showet på balkonen XXX og et eller andet Abe. De lære da intet nyt ud over at vi ved alt, og kan fortælle dig hvad du skal gøre. Det er sgu da ved at blive for meget…. Ja sprogkursus bliver jo nok det næste, for ingen forstår simpel dansk mere heheheheh.. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/02-2010 11:04
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
som jeg læser det har sune netop opdaget noget nyt om sit eget liv? |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 28/02-2010 11:44
|
heh natty Du har da ikke forstået det.. eller hvad... Nå ikke mere om ham Sune, for i har jo ikke forstået, at også i bliver taget så godt og grundigt i rumpetten, men det er vi jo nogen der elsker, så ingen offence med dette. Det der jo i bund og grund er problemet er, at der er mange nye, der lytter til ham den skøre Sune, Webmaster, John eller ham XXX eller Abe et eller andet. Derfra skal de få deres viden, men de får bare… Jeg siger ikke i alle tilfælde… en lang næse. Jeg tror bare ikke vi er gode nok, med alder, sygdom, og andre stimulerende pillers hjælp, til at vejlede nye mennesker i det nye land, Thailand. Vi er sgu gode til at fortælle dem, hvad vi har gjort forkert, når de har trådt i det, men vi er godt nok amatører når de har trådt i spinaten, for så kommer det hele op som altid. HVAD SAGDE JEG…. Den hørte jeg mange gange både fra XXX, Abe et eller andet da jeg startede i Thailand. Lad os dog som starter i indlægget siger, ja altså for dem der har fattet pointen. Lad os dog være dem vi er uden den bedre vidende mentalitet som XXX, Sune eller Abe et eller andet, så tror jeg når jeg bliver gammel nok, kan starte et netværk af mere eller mindre professionelle mennesker, som kan være en hjælp for disse nye… Som det er nu, skal disse mennesker jo bare kanøfles, hvis de ikke retter ind efter normen af XXX, Sune eller Abe et eller andet. Ja livet er sgu ikke altid specielt let, specielt ikke hvis folk ikke forstår det du skriver, men det vil man jo altid komme ud for i diverse forums…… Glem det nu. Jeg vil gå i tænkeboks, ja for dem der kender dette udtryk.. ved jo, at jeg bare er glad for alle jeres så positve svar, specielt dem fra eliten og de altvidende som Sune og andre. Dette er jo nok for meget forlangt, for så skal man jo tage ansvar.... |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 28/02-2010 11:47
|
Hehehe i har alle ret. Jeg er som andre, bare en gammel sur stodder, som ikke forstår noget som helst af det virkelige liv. Kan i have en fortsat god søndag, vi andre har jo en ekstra dag i morgen... helligdag... hvis i ikke vidste det... |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 28/02-2010 11:47
|
Hehehe i har alle ret. Jeg er som andre, bare en gammel sur stodder, som ikke forstår noget som helst af det virkelige liv. Kan i have en fortsat god søndag, vi andre har jo en ekstra dag i morgen... helligdag... hvis i ikke vidste det... |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/02-2010 12:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Sune du er dog et besynderligt individ
Redigeret af d. 28/02-2010 12:10 |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 28/02-2010 12:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Altid dejligt med en frisk "update" fra det rigtige Thailand ! At snakke sort – facts om sort snak og sortsnak Jeg er mellem-mad, o.k. og Fyn. Mine hobbie er ting/mest. Mail er mine ven og lidt duft af fool (ønglings). Bedriver tid og menigmands chance – både med flex og fulgt af Texas Rangers. Wilhelm Gevir er min stil. Snak sort som guld i munde, og skænk da sort snak med pift af svedigt topic. Fakta om facts og sort snak – velskabt skik og smurt skak Vi skal have én ting på plads: Sort snak kan være 2-3 ting: magisk magi, mange ting, men også ingens ingrediens. Både sort snak og sortsnak er bandit i næsetip, tommeltot fra Skagen, mest på forhånd forbeholdt væbnet logik. Forhastet rubrik? Smil da kampdygtigt forbud. Sort snak er også cool snacks, men bestemt ikke husket essens. ![]() [img]http://theeweddingparty.files.wordpress.com/2009/04/muppet-show.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.