Se indlæg|
fodbold
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/06-2010 12:09
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Thaikurt1 skrev: sony Hvad det ikke noget for FREM når i skal ned i 2 div så er der jo mulighed for at i kommer hurtig tilbage til 1 div ![]() Hvis ikke i har råd til det kan i godt låne dem af mig Et helt landshold til salg http://ekstrablad...357313.ece Du skal træde i det hva hva, det ikke pænt at sparke på en der ligger ned ved du godt ik ![]() Men tror da godt FREM kunne bruge mange af dem, var det ikke en god ide du gik ind og var sponsor?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 05/06-2010 17:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
skod landshold...... |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 05/06-2010 19:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jay skrev: Husk at gå ind på dr.dk VM manager og stille et VM hold. Derefter skal i tilmelde jer ligaen "Dansk Thai Website" kodeordet til ligaen er: Durian mvh Jeg går ud fra du mener "Dansk Thai". ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/06-2010 19:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
sony Hvad skrev jeg til dig om kampen imod Sydafrika og jeg fik jo ret. ![]() Men hvad lave et dansk landhold til et WM når de ikke en gang i en testkampen kan vinde hvad så når WM begynder og der handel om at komme videre. ![]() Er det et tegneseriehold vi har sendt til Sydafrika
Redigeret af thaikurt1 d. 05/06-2010 19:32 |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/06-2010 20:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Frank skrev: Jay skrev: Husk at gå ind på dr.dk VM manager og stille et VM hold. Derefter skal i tilmelde jer ligaen "Dansk Thai Website" kodeordet til ligaen er: Durian mvh Jeg går ud fra du mener "Dansk Thai". ![]() jeg er med... så skal i fandme få
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/06-2010 20:53
|
Thaikurt1 skrev: sony Hvad skrev jeg til dig om kampen imod Sydafrika og jeg fik jo ret. ![]() Men hvad lave et dansk landhold til et WM når de ikke en gang i en testkampen kan vinde hvad så når WM begynder og der handel om at komme videre. ![]() Er det et tegneseriehold vi har sendt til Sydafrika ![]() Nej det er ikke et tegneseriehold, men et oldboys hold, men man må kun håbe de har gemt krudtet til de vigtige kampe. Jeg har ikke set nogle af de to testkampe, men efter hvad man læser og høre har de ikke været gode. Man skal heller ikke lægge for meget i sådan nogle kampe, men hvad fanden skal ham rommedahl altid være med for? Jeg har aldrig kunne holde ham ud. Det er næsten lige før jeg hellere vil se en fck kamp end det lorte landshold, dem kan man da grine af
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/06-2010 20:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
W H A T
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/06-2010 22:14
|
b_j3ns3n skrev: Frank skrev: Jay skrev: Husk at gå ind på dr.dk VM manager og stille et VM hold. Derefter skal i tilmelde jer ligaen "Dansk Thai Website" kodeordet til ligaen er: Durian mvh Jeg går ud fra du mener "Dansk Thai". ![]() jeg er med... så skal i fandme få ![]() Nu opgiver jeg sgu jeg kan ikke finde den liga, men så i også fri for at få strygl fra experten her
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 05/06-2010 22:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
bare søg "Dansk Thai" i fanen "find liga"....super nemt...jo flere jo sjovere...kom frisk... |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/06-2010 23:24
|
Jay skrev: bare søg "Dansk Thai" i fanen "find liga"....super nemt...jo flere jo sjovere...kom frisk... Det har jeg også gjort 1000 gange både med " og uden lige lidt hjælper det Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 05/06-2010 23:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
sony skrev: Jay skrev: bare søg "Dansk Thai" i fanen "find liga"....super nemt...jo flere jo sjovere...kom frisk... Det har jeg også gjort 1000 gange både med " og uden lige lidt hjælper det Husk at tilmelde dig først og lav derefter dit hold, så kan du vælge dansk thai i fanebladet" find liga" og tilmelde dit hold. Håber det hjalp.. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/06-2010 23:47
|
Har jeg og jeg har også lavet vinderholdet, men jeg kan ikke få dansk thai FREM
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 06/06-2010 00:00
|
|
sony skrev: Har jeg og jeg har også lavet vinderholdet, men jeg kan ikke få dansk thai FREM 1. Log dig ind. 2. Tryk på liga i fanebladet foroven 3. Tryk på find liga i fanebladet foroven 4. vælg Dansk thai 5. Indtast password 6. tilmeld dit vinderhold Så burde den være hjemme Sony. Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/06-2010 09:46
|
keniko skrev: sony skrev: Har jeg og jeg har også lavet vinderholdet, men jeg kan ikke få dansk thai FREM 1. Log dig ind. 2. Tryk på liga i fanebladet foroven 3. Tryk på find liga i fanebladet foroven 4. vælg Dansk thai 5. Indtast password 6. tilmeld dit vinderhold Så burde den være hjemme Sony. Mvh K. Takker da for hjælpen, men jeg kan ikke komme længere end til 4, hvergang jeg vælger Dansk thai siger den at ligaen ikke findes. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 06/06-2010 10:03
|
|
sony skrev: keniko skrev: sony skrev: Har jeg og jeg har også lavet vinderholdet, men jeg kan ikke få dansk thai FREM 1. Log dig ind. 2. Tryk på liga i fanebladet foroven 3. Tryk på find liga i fanebladet foroven 4. vælg Dansk thai 5. Indtast password 6. tilmeld dit vinderhold Så burde den være hjemme Sony. Mvh K. Takker da for hjælpen, men jeg kan ikke komme længere end til 4, hvergang jeg vælger Dansk thai siger den at ligaen ikke findes. Hmm. prøver lige en sidste gang Sony. Du har logget dig ind? Når du så er inde på liga. og skal til punkt 4. ligger der et faneblad der hedder find liga(dette faneblad er ikke highligtet). Her skriver du : dansk thai, så burde den altså komme. Jeg har lige tjekket det igen. ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig videre. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/06-2010 10:12
|
Jamen jeg kan kun skrive det jeg har sagt altid, selvfølgelig er jeg logget ind, og har lavet mit hold men det jeg kommer frem til er det her. http://dr.swush.c...ai&fOpen=2 Og har prøvet alle ligaer lukket liga og de 20 bedste, lige lidt hjælper det. Redigeret af sony d. 06/06-2010 10:13 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/06-2010 10:15
|
for helvede en tumpe jeg er jeg har selvfølgelig skrevet forkert hæ hæ
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 06/06-2010 13:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Her er så grunden til at landsholde ikke kommer videre Når man tage til WM og mangle angrebsspil, midtbanen kreative og skabte få chancer når muligheden er der så er der ikke mange chancer for få mål og vinde kampen http://ekstrablad...357684.ece Redigeret af thaikurt1 d. 06/06-2010 13:05 |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 06/06-2010 15:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
DKPete skrev: skod landshold...... Lad os nu se, lad VM starte først, det kan være et spørgsmål om taktik, at tabe træningskampene, for derefter at nedtromle alt og alle, når turneringen starter....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 06/06-2010 15:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
-> FCKdk - håber inderligt du har ret....meen indtil nu er det jo kun Grønkjær der har vist lidt ! Men du har ret i at de kan have "tunge" ben efter træningen - jeg håber ihvertfald at det er det - ellers bliver det vist en pinlig affære |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.