Se indlæg|
Anklaget for seksuelt overgreb, Og tabt ansigt i den helt store stil.
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/07-2010 21:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
pophaar skrev: PL kunne du ikke gøre dig den ulejlighed at få din tegnsætning på plads. Dine indlæg er komplet ulæselige. Du kan lige låne et par kommaer af mig ,,,,,,, Har, har, har. Og det siger du til PL? Der bør i øvrigt være et komma efter "PL" i din indledningsvise sætning ifl. gældende dansk tegnsætning. Hvordan synes du selv det går? Hans indlæg er ulæselige? Jeg kommer til at tvivle på dine generelle åndsevner. Men ønsker dig fremgang. |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/07-2010 21:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
natty skrev: men du ønsker justice for noget du bagved egentlig ikke er en del af. væk, væk hurtigst muligt, hvis jeg var dig. sket er sket, men du får et dårligt liv hvor du nu er. du har fået gode råd her, men det er dit liv. Jeg blev ufrivilligt del af det da de slog mig og May. og ellers har jeg forholdt mig helt passivt førhen. uanset hvad der er blevet sagt. hele familien siger der ikke er noget at være bange for, da den familie ikke er farlig, de har ingen venner osv. |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 13/07-2010 21:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Hvordan har May med at du forlangte en undskyldning ? Jeg ville nok reageret lige som dig, bortset fra det med undskyldningen Vær opmærksom nu, Råber, truer eller bagtaler de jer stadig væk, ville jeg ikke være så nervøs, men hvis de er tavse, er sikeret en kage i ovnen. Min koner mener at i skulle flytte med det samme men jeg tror godt du lige kunne lodne stemningen. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 13/07-2010 21:52
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
rinpoche, korrekt. PL skriver da det nemmeste at læse her, og normalt ganske korrekt. Skriver selv fjollesætninger ind imellem, men forhåbentligt forståelige. Men pophaar skal vel ikke have lov til at afspore emnet? |
|
|
|
| pophaar |
Lagt på d. 13/07-2010 22:01
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Webmaster skrev: pophaar skrev: PL kunne du ikke gøre dig den ulejlighed at få din tegnsætning på plads. Dine indlæg er komplet ulæselige. Du kan lige låne et par kommaer af mig ,,,,,,, Lidt fra Reglementet: §3 - Brug ikke sarkasme og ironi i seriøse debatter. Det du selv opfatter som en uskyldig spøg, kan og vil ofte blive misforstået af folk du ikke kender. Hvis en anden person reagerer negativt på dine forsøg på humor, er det sandsynligt at du slet ikke er morsom men irriterende. §5 - Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med. Hav venligst respekt for andres debatter. Er nogle i gang med at diskutere på en heftig måde ? Du er ikke nødt til at deltage, og hvis du blander dig er chancen for at tingene bliver endda værre større, specielt hvis følelserne er i kog. Er nogle i gang med at diskutere noget som du syntes er udenfor temaet eller meningsløst - så lad dem gøre det uden din indblanding, du vinder intet ved at prøve at forhindre dem, og skal hellere bruge energien på at diskutere noget som du syntes er meningsfyldt. §6 - Undgå billig retorik. Kan du sætte nogles synspunkter på spidsen, og få dem til at virke tåbelige ? Kan du vende ordene som nogle har postet, for at få dem til at virke meningsløse ? Kan du få det til at se ud som om nogle modsiger sig selv ? Kan du få nogle til at virke tåbelige, underlegen, dumme eller usammenhængen ? Gør det ikke.... Det eneste du vinder er en uven og det du taber er muligheden for at forstå den anden. §7 - Hold dig til temaet i tråden. Følg temaet i tråden, ikke strømmen. Skal du poste en indlæg, så læs venligst det første indlæg i tråden for at se hvad tråden handler om. Vær saglig og træk ikke irrelevante ting ind i debatten. Har du lyst til at skrive et indlæg for sjov skyld, så er det ikke det rette sted. Har du lyst til at skifte emne ? Så lav en ny tråd. §11 - Ingen personangreb. Personangreb hører ikke hjemme i en seriøs diskussion. Du må gerne være uenig med andre, men gå efter bolden ikke spilleren. §12 - Følg normale normer for god opførelse. Selv om debatterne ikke foregår ansigt til ansigt, så husk venligst på at det er mennesker af kød og blod du diskutere med. Hvis du overvejer om indlægget er over grænsen for det acceptable, så spørg dig selv: Ville folk blive sure, skuffet eller kede af at jeg sagde dette ansigt til ansigt ? Hvis svaret er ja, så lad være med at poste det, eller skriv noget andet i stedet. Rødt bær derfor givet. - Admin - Kære admin forklar mig så lige forskellen på mit indlæg og så PL indlæg ... Mit giver et bær PL giver en formaning. Synes måske der mangler en paragraf omahandlede hvilket humør du lige er i ![]() Var det ikke muligt at læse lidt korrektur på jeres kommentarer inden de gemmes? * hedder vel visum, ikke? Pophaar: "Jeg har en kammerat, der lige ar fået sin pige herop uden garanti." Mig: Nå, og hvordan kan det så lade sig gøre? Ikke bare her er den gal, men andre (Donis5) er også tit svære at forstå, pga. sjusk med stavningen... |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 13/07-2010 22:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Det er sgu fantastisk som et opgør, mellem et par store skoletøser kan eskalere når en farang blander sig. Donis.. med din total dumme optræden på politistationen, kan du helt sikkert regne med at skoletøsernes fader, har fået endnu mere lyst til at "slå katten af tønden" med dig ! Overvej endnu en gang, om du er det rette sted og med den rigtige pige !! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/07-2010 22:08
|
|
bruno skrev: Hvordan har May med at du forlangte en undskyldning ? Jeg ville nok reageret lige som dig, bortset fra det med undskyldningen Vær opmærksom nu, Råber, truer eller bagtaler de jer stadig væk, ville jeg ikke være så nervøs, men hvis de er tavse, er sikeret en kage i ovnen. Min koner mener at i skulle flytte med det samme men jeg tror godt du lige kunne lodne stemningen. Altså, jeg snakkede jo May om det, og hun synes det var en god ide. Hun har ikke sagt det var en dum ide i hvertfald. Nu har de jo fået forbud mod at chikanere os, men de råbte og skreg på stationen. |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 13/07-2010 22:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
når man læser tråden her, forstår man bedre hvorfor der er krig og ufred i verden.... Donis, det er for lille en sag og gå sådan i spåner over..det var meget bedre og bruge dine kræfter på at finde ud af den dybere liggende årsag på spliden, og der finde nøglen til at løse problemet.. herregud, et slag fra en tøs på sytten..og så griber du hende i kraven og forlanger undskyldninger på politistationen, hvordan syntes du selv det lyder..helt ærligt altså, var du fuld ?? lung |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 14/07-2010 00:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
pophaar skrev: Webmaster skrev: pophaar skrev: PL kunne du ikke gøre dig den ulejlighed at få din tegnsætning på plads. Dine indlæg er komplet ulæselige. Du kan lige låne et par kommaer af mig ,,,,,,, Lidt fra Reglementet: §3 - Brug ikke sarkasme og ironi i seriøse debatter. Det du selv opfatter som en uskyldig spøg, kan og vil ofte blive misforstået af folk du ikke kender. Hvis en anden person reagerer negativt på dine forsøg på humor, er det sandsynligt at du slet ikke er morsom men irriterende. §5 - Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med. Hav venligst respekt for andres debatter. Er nogle i gang med at diskutere på en heftig måde ? Du er ikke nødt til at deltage, og hvis du blander dig er chancen for at tingene bliver endda værre større, specielt hvis følelserne er i kog. Er nogle i gang med at diskutere noget som du syntes er udenfor temaet eller meningsløst - så lad dem gøre det uden din indblanding, du vinder intet ved at prøve at forhindre dem, og skal hellere bruge energien på at diskutere noget som du syntes er meningsfyldt. §6 - Undgå billig retorik. Kan du sætte nogles synspunkter på spidsen, og få dem til at virke tåbelige ? Kan du vende ordene som nogle har postet, for at få dem til at virke meningsløse ? Kan du få det til at se ud som om nogle modsiger sig selv ? Kan du få nogle til at virke tåbelige, underlegen, dumme eller usammenhængen ? Gør det ikke.... Det eneste du vinder er en uven og det du taber er muligheden for at forstå den anden. §7 - Hold dig til temaet i tråden. Følg temaet i tråden, ikke strømmen. Skal du poste en indlæg, så læs venligst det første indlæg i tråden for at se hvad tråden handler om. Vær saglig og træk ikke irrelevante ting ind i debatten. Har du lyst til at skrive et indlæg for sjov skyld, så er det ikke det rette sted. Har du lyst til at skifte emne ? Så lav en ny tråd. §11 - Ingen personangreb. Personangreb hører ikke hjemme i en seriøs diskussion. Du må gerne være uenig med andre, men gå efter bolden ikke spilleren. §12 - Følg normale normer for god opførelse. Selv om debatterne ikke foregår ansigt til ansigt, så husk venligst på at det er mennesker af kød og blod du diskutere med. Hvis du overvejer om indlægget er over grænsen for det acceptable, så spørg dig selv: Ville folk blive sure, skuffet eller kede af at jeg sagde dette ansigt til ansigt ? Hvis svaret er ja, så lad være med at poste det, eller skriv noget andet i stedet. Rødt bær derfor givet. - Admin - Kære admin forklar mig så lige forskellen på mit indlæg og så PL indlæg ... Mit giver et bær PL giver en formaning. Synes måske der mangler en paragraf omahandlede hvilket humør du lige er i ![]() Var det ikke muligt at læse lidt korrektur på jeres kommentarer inden de gemmes? * hedder vel visum, ikke? Pophaar: "Jeg har en kammerat, der lige ar fået sin pige herop uden garanti." Mig: Nå, og hvordan kan det så lade sig gøre? Ikke bare her er den gal, men andre (Donis5) er også tit svære at forstå, pga. sjusk med stavningen... Den eneste grund til at du skriver dit indlæg om grammatisk korrekthed. Er at du vil pirre PL. Så han kan få sit sidste bær!! Og længere er den ikke!! Michael B Kristensen
|
|
|
|
|
Lagt på d. 14/07-2010 00:28
|
|
he he lille pophår,,,ja PL gik heldigvis ikke på limpinden, heldigvis....tænk du vil prøve at få smidt folk ud herfra...det er da meget ynkeligt. |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/07-2010 00:32
|
|
Hej soi 7 har du ikke gættet hvem pophår er? |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/07-2010 00:34
|
|
jo, det hat jeg vist nok....nu må vi se... |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/07-2010 00:38
|
|
utroligt at man smides ud den ene gang efter den anden og popper op igen med et nyt navn, troede ikke dobbeltprofiler var tilladt |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 14/07-2010 01:43
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Sidder og roder lidt med Charles Bukowski, prøv og kig derover, han er klog: En smager: "I was trapped into a dream that I wanted, that's all....bad shit" http://dansk-thai...ost_137848 Drømme om Paradis kan jo desværre ende i de rene mareridt, ikke? PL Redigeret af PL d. 14/07-2010 01:48 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 14/07-2010 03:03
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
pophaar skrev: Kære admin forklar mig så lige forskellen på mit indlæg og så PL indlæg ... Mit giver et bær PL giver en formaning. Synes måske der mangler en paragraf omahandlede hvilket humør du lige er i ![]() Var det ikke muligt at læse lidt korrektur på jeres kommentarer inden de gemmes? * hedder vel visum, ikke? Pophaar: "Jeg har en kammerat, der lige ar fået sin pige herop uden garanti." Mig: Nå, og hvordan kan det så lade sig gøre? Ikke bare her er den gal, men andre (Donis5) er også tit svære at forstå, pga. sjusk med stavningen... Nu kan man som Admin så vælge mellem at lege børnehavepædagog og forklare om at det ikke er en retstavningskonkurrence herinde og en masse andet social rundkreds-ævl eller give det sidste røde bær for at fortsætte med at ødelægge tråde selv efter et vink med en vognstang. Da jeg som Admin så synes at der allerede er spildt tid nok på denne sag efter et fuldstændigt unødvendigt angreb på en bruger i håb om at brugeren ville springe ud, som en anden trold af en æske, og få et sidste rødt bær, så vælger jeg dermed den ikke særlig pædagogiske løsning og giver det sidste røde bær for at gøre alt for at obstruere at tråde herinde kan føres seriøst. Hermed slut på sagen og tilbage til trådens oprindelig udgangspunkt. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 14/07-2010 04:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
natty skrev: Det lyder da godt nok sindsygt. Jeg vil komme med et forslag som måske for andre er vanvittigt. Hvad med at få en mellemmand, en mægler. Som jeg læste dit første indlæg var det faktisk det politiet prøvede på. En som nyder respekt og som man retter sig efter. Tag et mæglermøde dig, mægleren og faren til de hysteriske piger. Evt. Giv ham de 250 baht som han "gav dig" Glem alt om "save face", alle skal komme ud af det. Han skal fortælle pigerne at de skal opføre sig ordentligt og May og hendes familie skal også vide at de må respektere resultatet. Og så glem alt om undskyldninger. Næ det lyder i mine ører faktisk som et godt forslag. Ved at have en mægler, der nyder stor respekt i det lokale, vil resultatet nok have en effekt. Det vil ikke længere blot være mellem to parter - hvis der sker noget - vil det også påvirke mæglerens "ansigt". De involverede vil måske tænke sig om en ekstra gang, inden de påtænker at gå til yderligheder, da de så også vil lægge sig ud med nogen, der har en vis magt. Du talte om, at May kendte en højt oppe i politi hierarkiet - det kunne måske være den rette? Det er altså også en personlig tilfredsstillelse at kunne føle sig som den bedre part i denne sag og tilbyde fred. Hvis mødets udkomme så samtidig også kunne betyde, at de også vil holde fred med de andre i landsbyen, ville du nok også få nogle point på den konto. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 14/07-2010 04:55
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
Hvis jeg havde fået politiet i pattaya til at hjælpe mig, og jeg havde haft en advokat, kan det være det hele havde været uden problemer nu, men det lokale politi ville have vi lavede en deal straks.... ja det er da klart af de ville have deal nu da det i deres øjne er en dum sag som du kun prøver at gøre være ved at blive ved at køre i det samme...og hvorfor tror du at det ville være bedre at få politiet fra pattaya til at komme på grund af en flad......, fint nok du stiller op ang din kone men så må du også tage konsekvenserne af det..... har sagt det før så kom dog væk fra det der hul der er så mange steder hvor i kan få det 10 gange feder.... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
|
Lagt på d. 14/07-2010 09:46
|
|
---------------------------------- Der er mange bagkloge, som mangler at offentlig gøre hvad DE ville have gjort. Det er for nemt at sige hvad man ikke ville have gjort´. Jeg håber virkelig at nogle af jer har nosser til at forsvare jeres koner. Men ok hvis man er en pensionist i LOS, uden forsikring så kan jeg da godt forstå man hellere vil løbe sin vej, og skide på om familien taber ansigt fordi man ikke tør gøre noget Det er helt sikkert den måde man mister den sidste respekt. ---------------------------------- |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 14/07-2010 10:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
donis5 skrev: ---------------------------------- Der er mange bagkloge, som mangler at offentlig gøre hvad DE ville have gjort. Det er for nemt at sige hvad man ikke ville have gjort´. Jeg håber virkelig at nogle af jer har nosser til at forsvare jeres koner. Men ok hvis man er en pensionist i LOS, uden forsikring så kan jeg da godt forstå man hellere vil løbe sin vej, og skide på om familien taber ansigt fordi man ikke tør gøre noget Det er helt sikkert den måde man mister den sidste respekt. ---------------------------------- Jeg syntes du bliver lidt aggresiv i dit indlæg, bare fordi ingen endnu har sagt de ville have gjort det samme som dig! Kan godt være at du er ophidset lige nu, men det ændre ikke på det gjorte, og der ligger mange velmendene råd i denne tråd om at flytte! Og jeg er meget tilbøjelig med at være enig! Jeg er sikker på de fleste (alle) herinde ville forsvare deres kone/kæreste, men det gør man ikke nødvendigvis ved at tage fat i blusen på¨en 17 årig pige! Hvad jeg selv ville gøre er jo meget teoretisk, så jeg ved det ikke, men jeg havde ikke trukket en Thaifamillie på politistationen. Men lad nu det ligge, og pas på dig selv og May! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 14/07-2010 10:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Khun donis5. Bagkloge.!!!!!! Syntes da at du har fået en del svar herinde. bl.a at din måde ikke er den mangen en ville have valgt. Har intet at gøre med at forsvare sin kone eller ej ved at gribe fat i en 17 årige pige. Det du skriver om pensionist i LOS er noget FUCK at fyrer af. Miste respekt.!!!!!! Fik du respekt ved at vende om tage fat i den lille pige for derefter at gå på politistationen med en bagatel sag.???? |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.