Se indlæg|
Bliver man dum?
|
|
| joensen |
Lagt på d. 20/12-2010 20:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 142 |
Lung Yao skrev: joensen skrev: Jeg må igen sige at man ikke bliver dum af at være i Thailand, man bliver derimod mange erfaringer rigere, og som det gamle ordsprog siger; Af skade bliver man klog,men sjælden rig ............................................................................................................. Jo det gører man, som du selv skrev, for som man siger: "- Klogskab (visdom) kommer af erfaringer. - Erfaringer kommer af dumheder. - Og man bliver ALDRIG klog, kun rig af erfaringer(til man "plumper" i den igen, igen og igen) ![]() . Lung Yao Hvordan kan du sige at erfaringer kommer af dumhed, det må du forklare nærmere, så vidt jeg ved har erfaringer ikke noget med dumhed at gøre og du siger også at man aldrig bliver klog af erfaringer, der passer ikke. Uvidenhed og dumhed er ikke det samme, og erfaring gør dig klog det ligger helt fast, så om igen du. |
|
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 21/12-2010 00:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 125 |
Man bliver ikke dummere af at være sammen med Thailændere! Man bliver dummere af, at være for meget sammen med sin Chang-øl... - og det er videnskabeligt bevist! Redigeret af Thai72 d. 21/12-2010 00:02 |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 21/12-2010 11:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
gokinok du er latterlig bliv da indlagt igen
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 21/12-2010 12:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Nånå, små slag du!![]() "Bliver man dum"? Ja, alt for mange gør, men selvfølgelig ikke de ærede DTW medlemmer! Wiki: "Dumhed er det at være dum, eller mangle intelligens, modsat det at være uvidende eller uuddannet. Dette kan både tillægges et individ (X er dum.) og hans handlinger, ord eller overbevisninger (X's udtalelser er dumme)." Meget af det jeg ser eller læser at Farang gør i Thailand, tyder på en enorm dumhed, ja nærmest idioti. Hvis swaddii - som det fremgår af hans signatur - har en forkærlighed for Isaaan kvinder, Beer Chang, T-shirts og flip flops, så ved han udmærket hvad jeg mener. Hva´ så? Kan du finde ud af at skrive mere end 8 ord i en sætning? Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 21/12-2010 12:32 |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 21/12-2010 19:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Gokinok skrev: Nånå, små slag du! ![]() "Bliver man dum"? Ja, alt for mange gør, men selvfølgelig ikke de ærede DTW medlemmer! Wiki: "Dumhed er det at være dum, eller mangle intelligens, modsat det at være uvidende eller uuddannet. Dette kan både tillægges et individ (X er dum.) og hans handlinger, ord eller overbevisninger (X's udtalelser er dumme)." Meget af det jeg ser eller læser at Farang gør i Thailand, tyder på en enorm dumhed, ja nærmest idioti. Hvis swaddii - som det fremgår af hans signatur - har en forkærlighed for Isaaan kvinder, Beer Chang, T-shirts og flip flops, så ved han udmærket hvad jeg mener. Hva´ så? Kan du finde ud af at skrive mere end 8 ord i en sætning? Doc Gonzo
![]() |
|
|
|
| Geng-maak |
Lagt på d. 21/12-2010 19:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 102 |
Gokinok skrev: Nånå, små slag du! ![]() "Bliver man dum"? Ja, alt for mange gør, men selvfølgelig ikke de ærede DTW medlemmer! Wiki: "Dumhed er det at være dum, eller mangle intelligens, modsat det at være uvidende eller uuddannet. Dette kan både tillægges et individ (X er dum.) og hans handlinger, ord eller overbevisninger (X's udtalelser er dumme)." Meget af det jeg ser eller læser at Farang gør i Thailand, tyder på en enorm dumhed, ja nærmest idioti. Hvis swaddii - som det fremgår af hans signatur - har en forkærlighed for Isaaan kvinder, Beer Chang, T-shirts og flip flops, så ved han udmærket hvad jeg mener. Hva´ så? Kan du finde ud af at skrive mere end 8 ord i en sætning? Doc Gonzo Jamen det er da helt utroligt så meget du finder dig i af alle mulige mærkelige og ubehagelige/ latterlige kommentarer...jeg synes snart du skal have fjernet et el. 2 bær...jeg ville nok have fået 10 bær hvis jeg skulle finde mig i alle de ting....god vind/ god jul. ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 21/12-2010 19:56
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
swaddii skrev: gokinok du er latterlig bliv da indlagt igen Lad os nu få en debat uden personangreb. En rød prik givet. Admin john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 22/12-2010 04:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Doctoren Skrev: Ja, jeg har det absolut bedst med at være langt væk fra danskere og Farang i det hele taget!De virker jo som et spejl, og man kan se hvor dum, fed, klodset og uhøflig man egentlig er, ikke? Nå, til emnet: Bliver man dum? Ja, det gør man helt sikkert, men på en anden måde end typisk Dansk-dum, og det er faktisk slet ikke så ringe endda! Doc, Jeg ved ikke om du var dum før din debut her på dtw, men min helt klare mening er at du i hvert tilfælde er det nu.....! Hvor langt har du dog tænkt dig at gå for at nedgøre thaifolket? Og hvor meget vil du udstille dig selv bare for at svine andre til? Er det mon dit eget valg at holde dig langt væk fra andre mennesker eller er dem der har valgt, kan godt forstå at hvis du keder dig at du vil há ligt gang i gaden, men jeg synes at du er gået langt, langt over stregen!!!!! Det iriterre mig at jeg selv er hoppet på "limpinden" men kunne simpelthen ikke styre mig længere! Og til alle jer andre, siger ordet "manipulation" jer noget?? Du er sgu "lidt" smart Doc, men satans provokerende. Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 22/12-2010 04:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
vandango skrev: AL 48 skrev: NIX vandango. Det har altid været sådan i dyreriget, at hunnen udvælger den i flokken, som i hendes øjne er den bedste forsørger. Hvis du en dag skvatter om og ikke kan mere, er du så så naiv, at du tror hun passer og plejer dig uden at hun kan se sin fordel ved det?-Hvis hun gør,-så har du sgu godt nok vundet i lotteriet. Jeg har vundet i lotteriet men jeg har også vundet i kærligheden. Alle jeres kærester er fattige min er rig. Men det har ingen betydning - vi elsker hinanden så højt, så intet ud over at være sammen - betyder noget............ Ha ha og det fede ved hele den historie er, jeres kvinder er skide fattige, i må sende mange penge ud for at holde gang i knisten eller kærligheden. Min kæreste er rig, og vi elsker hinanden så meget, så hver dag vi ikke kan være sammen, tærer hårdt på vore krop og sjæl. Sende penge til Thailand, hvad er det? - har hørt at nogle danskere gør det, men jeg kan aldrig give penge (Western Union etc.) for at få kærlighed retur. Det ville få mig til at tabe ansigt. Samtidig ser jeg ned på danske mænd der køber sig til sex/kærlighed og thaikvinder, og sender penge ud til deres patetiske pseudo forhold. Hvorfor er det fedt at alle vores kærester og koner er "fattige"? Mange til pis skal man da godt nok lede længe efter, selvfede gigolo! Men tillykke OVERMENNESKE!! tænk at være så lav. Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| savasava |
Lagt på d. 22/12-2010 05:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Selvfolgelige bliver man ikke dum af at leve med en thai kvinde, man bliver bare mere opmaerksom pa dumhed generelt, muligvis konen er blevet en anelse klogere. I begyndelsen af vores forhold, kunne min kone muligvis finde pa at sige "du skal vente med at klippe dig til pa onsdag, fordi............." det ville hun ikke finde pa i dag. Selv om jeg har levet i thai forhold i over 10 ar, ligger min IQ stadigvaek omkring de 130, selv om jeg foler mig meget klogere end for 10 ar siden. |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 22/12-2010 08:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
vandango skrev: AL 48 skrev: NIX vandango. Det har altid været sådan i dyreriget, at hunnen udvælger den i flokken, som i hendes øjne er den bedste forsørger. Hvis du en dag skvatter om og ikke kan mere, er du så så naiv, at du tror hun passer og plejer dig uden at hun kan se sin fordel ved det?-Hvis hun gør,-så har du sgu godt nok vundet i lotteriet. Jeg har vundet i lotteriet men jeg har også vundet i kærligheden. Alle jeres kærester er fattige min er rig. Men det har ingen betydning - vi elsker hinanden så højt, så intet ud over at være sammen - betyder noget............ Ha ha og det fede ved hele den historie er, jeres kvinder er skide fattige, i må sende mange penge ud for at holde gang i knisten eller kærligheden. Min kæreste er rig, og vi elsker hinanden så meget, så hver dag vi ikke kan være sammen, tærer hårdt på vore krop og sjæl. Sende penge til Thailand, hvad er det? - har hørt at nogle danskere gør det, men jeg kan aldrig give penge (Western Union etc.) for at få kærlighed retur. Det ville få mig til at tabe ansigt. Samtidig ser jeg ned på danske mænd der køber sig til sex/kærlighed og thaikvinder, og sender penge ud til deres patetiske pseudo forhold. ..... ..........![]() Van min gode ven..... du er sku en dejlig sjover..... Det er da ikke mere end 14 dage siden du skrev i replikboksen, at faranger betaler ALT og intet var gratis!!!! ![]() Jeg spurgte dig jo om Puthønen ikke tog sig godt af dig!!!........... Allerede glemt...HMMMMMM... Glædelig Jul K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 22/12-2010 08:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Geng-maak skrev: Gokinok skrev: Nånå, små slag du! ![]() "Bliver man dum"? Ja, alt for mange gør, men selvfølgelig ikke de ærede DTW medlemmer! Wiki: "Dumhed er det at være dum, eller mangle intelligens, modsat det at være uvidende eller uuddannet. Dette kan både tillægges et individ (X er dum.) og hans handlinger, ord eller overbevisninger (X's udtalelser er dumme)." Meget af det jeg ser eller læser at Farang gør i Thailand, tyder på en enorm dumhed, ja nærmest idioti. Hvis swaddii - som det fremgår af hans signatur - har en forkærlighed for Isaaan kvinder, Beer Chang, T-shirts og flip flops, så ved han udmærket hvad jeg mener. Hva´ så? Kan du finde ud af at skrive mere end 8 ord i en sætning? Doc Gonzo Jamen det er da helt utroligt så meget du finder dig i af alle mulige mærkelige og ubehagelige/ latterlige kommentarer...jeg synes snart du skal have fjernet et el. 2 bær...jeg ville nok have fået 10 bær hvis jeg skulle finde mig i alle de ting....god vind/ god jul. ![]() Ja, tonen er godtnok meget barsk, det må være fordi mange føler sig gået lidt for tæt på, mon ikke? Ingen bryder sig vel om at konstatere at det man troede var et skridt fremad mod lykke, kærlighed og et godt og udfordrende liv i Thailand, viser sig at være det totalt modsatte.. ![]() Jeg kan fortælle at jeg i disse dage er blevet lidt klogere, især på forholdene i en Thai-familie. Fruens søster fik i sin tid overtalt svigermor til at pantsætte alle 30 Rai prima Hom Mali jord, da hun - den grådige søster - manglede penge, igen! Svigermor døde for 1 år siden, og kort tid derefter stoppede søsteren med at betale afdrag og renter til lånekontoret. Broderen (politimanden fra Pritchit) - var ikke klar over at den grådige søster havde pantsat hele l*rtet, så han blev tosset... Fruen har så foreslået at hun begynder at betale lånet tilbage, (broderen har ingen penge, bl.a. pga. 2 Mia Noi´s og kortspil)- så jorden kan blive i familien, men det kræver så accept og underskrift fra begge søskende. Søsteren skriver gerne under, men broderen betinger sig at al jorden går til ham når fruen dør... Dvs. Farang skal så betale (via fruen..) for 30 Rai jord, som han aldrig bliver ejer af, og hvis fruen afgår ved døden før ham (det sker højst sandsynligt, da hun er syg..), så er broderen ejer. Det vil fruen ikke, hun hader den gustne politimand som pesten! Mit forslag til fruen var så følgende: Accepter broderens forslag, men når jorden er betalt så sælg 25 Rai, så er pengene hjemme igen + lidt ekstra! Fruen svarede følgende: "Are u crazy, then he kill me"! Sådan, så blev jeg det klogere... Broderen var med i Thaksin´s Yabaa dødspatruljer, og aflivede indtil flere dealers, så det er nok bedst at holde sig til evtl. aftaler med den ka´l. Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 22/12-2010 08:55 |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 22/12-2010 09:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Kan godt se, at du der er kommet i en "klemme" i familien. Især med den ubehagelige bror. Han vil jo nok mene, at fordi i er den mest velhavende del af familien, bør i gå ind og redde "familiens ære". At han så mener alt bør gå til ham med tiden viser jo lidt om hans opfattelse af hans position i familien. Dette kunne tyde på, at du er ved at få "ørene i klemme", men jeg håber og tror da, at du er mand for at få "lettet anker" i tide. -God vind med det. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/12-2010 10:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
keniko skrev: vandango skrev: AL 48 skrev: NIX vandango. Det har altid været sådan i dyreriget, at hunnen udvælger den i flokken, som i hendes øjne er den bedste forsørger. Hvis du en dag skvatter om og ikke kan mere, er du så så naiv, at du tror hun passer og plejer dig uden at hun kan se sin fordel ved det?-Hvis hun gør,-så har du sgu godt nok vundet i lotteriet. Jeg har vundet i lotteriet men jeg har også vundet i kærligheden. Alle jeres kærester er fattige min er rig. Men det har ingen betydning - vi elsker hinanden så højt, så intet ud over at være sammen - betyder noget............ Ha ha og det fede ved hele den historie er, jeres kvinder er skide fattige, i må sende mange penge ud for at holde gang i knisten eller kærligheden. Min kæreste er rig, og vi elsker hinanden så meget, så hver dag vi ikke kan være sammen, tærer hårdt på vore krop og sjæl. Sende penge til Thailand, hvad er det? - har hørt at nogle danskere gør det, men jeg kan aldrig give penge (Western Union etc.) for at få kærlighed retur. Det ville få mig til at tabe ansigt. Samtidig ser jeg ned på danske mænd der køber sig til sex/kærlighed og thaikvinder, og sender penge ud til deres patetiske pseudo forhold. ..... ..........![]() Van min gode ven..... du er sku en dejlig sjover..... Det er da ikke mere end 14 dage siden du skrev i replikboksen, at faranger betaler ALT og intet var gratis!!!! ![]() Jeg spurgte dig jo om Puthønen ikke tog sig godt af dig!!!........... Allerede glemt...HMMMMMM... Glædelig Jul K. Jeg er bange for at elefanterne har været på besøg igen, mit indlæg er fuld af løgn, gud hvor er jeg pinlig... ![]() Og glædelig Jul til dig også. PS. og ja jeg/FaLang betaler alt..... ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 22/12-2010 10:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
måske skulle tråden hedde, bliver man dum af at drikke ![]() God jul
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/12-2010 10:46
|
|
rinpoche skrev: [quote]vandango skrev: Hård retorik, Vandango. Hvis dit indlæg er ment seriøst, så vil jeg gerne kommentere herpå. Hvis det blot er for at få opmærksomhed, gider jeg ikke. Your call. My call er, at jeg endnu engang har gjort mig til grin... ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/12-2010 10:52
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hæ hæ dejligt med de 2 sidste kommentare endelig 2 der tør indrømme et problem
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 22/12-2010 11:19
|
Gokinok skrev: Geng-maak skrev: Gokinok skrev: Nånå, små slag du! ![]() "Bliver man dum"? Ja, alt for mange gør, men selvfølgelig ikke de ærede DTW medlemmer! Wiki: "Dumhed er det at være dum, eller mangle intelligens, modsat det at være uvidende eller uuddannet. Dette kan både tillægges et individ (X er dum.) og hans handlinger, ord eller overbevisninger (X's udtalelser er dumme)." Meget af det jeg ser eller læser at Farang gør i Thailand, tyder på en enorm dumhed, ja nærmest idioti. Hvis swaddii - som det fremgår af hans signatur - har en forkærlighed for Isaaan kvinder, Beer Chang, T-shirts og flip flops, så ved han udmærket hvad jeg mener. Hva´ så? Kan du finde ud af at skrive mere end 8 ord i en sætning? Doc Gonzo Jamen det er da helt utroligt så meget du finder dig i af alle mulige mærkelige og ubehagelige/ latterlige kommentarer...jeg synes snart du skal have fjernet et el. 2 bær...jeg ville nok have fået 10 bær hvis jeg skulle finde mig i alle de ting....god vind/ god jul. ![]() Ja, tonen er godtnok meget barsk, det må være fordi mange føler sig gået lidt for tæt på, mon ikke? Ingen bryder sig vel om at konstatere at det man troede var et skridt fremad mod lykke, kærlighed og et godt og udfordrende liv i Thailand, viser sig at være det totalt modsatte.. ![]() Jeg kan fortælle at jeg i disse dage er blevet lidt klogere, især på forholdene i en Thai-familie. Fruens søster fik i sin tid overtalt svigermor til at pantsætte alle 30 Rai prima Hom Mali jord, da hun - den grådige søster - manglede penge, igen! Svigermor døde for 1 år siden, og kort tid derefter stoppede søsteren med at betale afdrag og renter til lånekontoret. Broderen (politimanden fra Pritchit) - var ikke klar over at den grådige søster havde pantsat hele l*rtet, så han blev tosset... Fruen har så foreslået at hun begynder at betale lånet tilbage, (broderen har ingen penge, bl.a. pga. 2 Mia Noi´s og kortspil)- så jorden kan blive i familien, men det kræver så accept og underskrift fra begge søskende. Søsteren skriver gerne under, men broderen betinger sig at al jorden går til ham når fruen dør... Dvs. Farang skal så betale (via fruen..) for 30 Rai jord, som han aldrig bliver ejer af, og hvis fruen afgår ved døden før ham (det sker højst sandsynligt, da hun er syg..), så er broderen ejer. Det vil fruen ikke, hun hader den gustne politimand som pesten! Mit forslag til fruen var så følgende: Accepter broderens forslag, men når jorden er betalt så sælg 25 Rai, så er pengene hjemme igen + lidt ekstra! Fruen svarede følgende: "Are u crazy, then he kill me"! Sådan, så blev jeg det klogere... Broderen var med i Thaksin´s Yabaa dødspatruljer, og aflivede indtil flere dealers, så det er nok bedst at holde sig til evtl. aftaler med den ka´l. Doc Gonzo Jeg vil blot tilføje, at den slags opførsel som fra din svigerinde, er ikke kun et fænomen i Thailand. Jeg oplevede det samme med min "kære" brormand, som lever i Grønland. Han fik vores forældre til at kautionere for en kassekredit på et anseeligt beløb uden mit vidende. Gav den så rigtig som verdensmand på hotellet. Det resulterede så naturligvis med at jeg måtte træde til, og overtage hus og forpligtelse på kassekreditten for at sikre at vores forældre (pensionister) fortsat kunne blive boende. Det kostede mig oveni lånebeløbet 18mdrs. rente af det fulde beløb. Den kære familie. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/12-2010 11:55
|
|
Djan skrev: Vi snakker fremtid. Vi skal (med stor sandsynlighed) giftes, og så er det ret almindeligt at snakke fremtid. Vi er klar over, at vores forældre bliver gamle på et tidspunkt. Det er så ikke vrøvl for hverken hende eller mig. Faktisk noget af det vigtigste, da jeg altid har svoret, at mine forældre skulle ende på et plejehjem! En gang til - vi har ingen forpligtelser overfor vores respektive familier, da vi IKKE er gift endnu. Hendes og mine forældre har kunnet klare sig før vi mødte hinanden, så det kan de vel også indtil vi bliver gift - og de på et senere tidspunkt bliver gamle (så skal de naturligvis støttes, plejes osv). Hvorfor skulle jeg sende hende penge? Jeg er ikke gift med hende. Hun er 25 år. Er da underligt at ikke tale fremtid med kvinden, man vil dele resten af livet med. Men sådan er vi så forskellige. Vi kan jo ikke alle score jack-pot i Pattaya. Undskyld mine fjollede indlæg, jeg ønsker dig al mulig held og lykke i din fremtid med din kæreste, og jeres planer omkring familien. Min ekskæreste kom fra landet uden for Sakon Nakhon. Jeg tog mig af hendes mor, og gav moderen penge i ny og næ, lige som jeg også sendte penge ud til min ekskæreste, vil vidende om, at der blev sendt et månedligt beløb til moderen også, hvilket jeg havde det rigtig godt med. Når vi har været i landsbyen, har jeg stukket lidt ekstra til side, så ekskærestens mest trængende brødre og søskende har fået en lille opmuntring. Nogen gange er jeg også smuttet ind til Sakon Nakhon med nogle af familiemedlemmerne og spist buffet, som iøvrigt er noget af det billigste mad du kan få i Thailand, så har jeg smækket et hotelværelse oveni, så familien har kunnet nyde aircon samt badekar, børnene blev passet af de andre familiemedlemmer der blev hjemme i landsbyen. Min nye kæreste kommer fra Udon Thani, hendes familie klarer sig særdeles godt, og mellem dem og mig vil der ikke være penge involveret. Det er meget stolte mennesker, men i familien hersker der normer og æresbegreber. Der er kun nogle enkelte kvinder i familien, det er hustruer og min kæreste og hendes søster -resten er mænd. Vi kan ikke sove sammen i hendes hus, som er bag hendes forældres, det vil få familien til at tabe ansigt, men vi kan sagtens sove på hotel sammen????? Jeg havde min søn med ude og besøge familien, hvilket jeg selv syntes er et klart statement????? Min kærestes datter, -som moder og fader samt søster tager sig af, skulle lige pludselig på ferie, dagen før vi tog til Udon Thani????? så søster og hendes familie smuttede afsted med hende????? Jeg har fået at vide, at vi skal giftes først inden vi kan have et normalt liv i Udon Thani????? Men essensen er, at jeg meget gerne vil gifte mig med hende, hun er jordens dejligste menneske, og hendes familie og venner er ok, så jeg ser frem til, at vi bliver accepteret som par. Jeg har ikke scoret jackpot i Pattaya, for hver en baht kæresten skraber sammen, bliver genindvestret, således at hun altid er på røven. De penge hun får ind er en by i Rusland for mig. Så ja - fattig bondepige i Sakon Nakhon, faLang always pay, velstillet kvinde fra storby, faLang always pay. Så er der noget som er så sikkert som amen i kirken? -faLang always pay!!! |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 22/12-2010 12:09
|
NEJ,-Farang IKKE allways pay!! Det kommer an på, hvem der er bedst "velbeslået" i selskabet. Den der er mest "velbeslået" får som regel lov at betale,-Ja. Men det er også p.g. af deres måde at "se op til" og vise respekt. Jeg har flere gange prøvet, at en thai i selskabet har betalt. Ps: Residerer i Na Klang, 75km. vest for Udon Thani ad 210. Redigeret af AL 48 d. 22/12-2010 12:12 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

..........