Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
De er flyttet igen ... efter sigende pga dårlige parkeringsforhold !!!
Åbner vist d.28/6 på Toftegårds Plads 4-6.
Men tjek lige butikken inde på Flæsketorvet ... ekstremt billigt ... under halv pris.
vh Dan
Ok, tak for oplysningen
Jeg har været på flæsketorvet, det var ikke den helt store succes, kom hjem med en sæk ris som lugtede af noget i retning af mug eller mose, kaw home mali 2012 til 270kr. så det var nu ikke så billigt endda
Jeg har nu ikke set noget til halv pris hos dem, men nu er det oz over en sæk ris´s tid jeg har været dér.
Savner Pat´s kælderbiks i Stampesgade, dér kunne man få det hele og altid venlig betjening, hvor man bare kunne give dem konen i mobilen, så fik man altid det rigtige med hjem, håber hun åbner igen, når de er færdige med subway?
Jeg synes nu, at det er grøntsager og krydderurter, man kan købe sig fattige i.
Jeg er tosset med koriander blade, men den håndfuld der skal til koster nemt 20-30 kr. Nu prøver jeg at dyrke det selv
Er ligeså tosset med basilikum (den stærke) og her er det samme problem. Prisen
Jeg synes ikke at kunne huske, at der er væsentlig forskel i priserne i de forskellige forretninger for lige netop den varegruppe.
Ris holder længe hos os, da vi kun får det ca. 2 gange om ugen. Så'n lidt op og ned.