Se indlæg|
Pas på "løse" kontakter !!!
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 26/10-2004 09:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Og vedr. Sairung (Rung)!!!.....så havde både DU & NING gjort opmærksom på at KUN FAMILIE VAR GRATIS !!!! (Rung er IKKE i familie med Ning), men da i begge 2 mente at jeg havde været "uheldig" med Nok, tilbød i Rung i stedet, og Rung skulle derfor være "gratis" som en kompensation......... Gudfader, hvad er det her? Hvid slavehandel? Jeg skal ganske undlade at komme ind på hvorledes jeg ser på jeres bedrøvelige "transaktioner". เวรกรรม Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 29/10-2004 07:30
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Pescator skrev: Og vedr. Sairung (Rung)!!!.....så havde både DU & NING gjort opmærksom på at KUN FAMILIE VAR GRATIS !!!! (Rung er IKKE i familie med Ning), men da i begge 2 mente at jeg havde været "uheldig" med Nok, tilbød i Rung i stedet, og Rung skulle derfor være "gratis" som en kompensation......... Gudfader, hvad er det her? Hvid slavehandel? Jeg skal ganske undlade at komme ind på hvorledes jeg ser på jeres bedrøvelige "transaktioner". เวรกรรม Michael Hej Pescator..... ![]() Er du "født" negativ ?, noget kunne da tyde på det....efter dine utallige underlødige bemærkninger, tror jeg efterhånden ingen tager dig og dine holdninger seriøst længere. Hvis indlæggene ikke "passer" dig....hvorfor f..... lader Du så ikke bare være med at læse dem, og langt mindre kommentere dem ?? Prøv at være en smule mere positiv / objektiv i dine anskuelser. ![]() Venligst. Brandt ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 29/10-2004 08:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Hvis du ikke er interesseret i feed back, så burde du jo nok ikke lægge dine betragtninger ud til offentlig beskuelse. Der er en PM knap, som er særdeles velegnet til dette formål. Kan iøvrigt overhovedet ikke forstå at i laver offentlig storvask over jeres pinagtige transaktioner. Hvad jeg mente med min post, var at vi taler om rigtige levende mennesker her, med drømme, håb, forventninger. At de så tilfældigvis er thailandske, bør vel ikke foranledige at de bliver mindre respekteret. Nævnte citat støder ihvertfald min anstændighedsfølelse, lyder som om der er tale om at en gaveartikel på en hylde i et Cirkus Arli skydetelt. Utallige? Hmm, mit samlede antal poster udgør mindre end 60 stk. Så du må vist hellere anskaffe dig en ny kugleramme.
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 29/10-2004 08:34
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Pescator skrev: Hvis du ikke er interesseret i feed back, så burde du jo nok ikke lægge dine betragtninger ud til offentlig beskuelse. Der er en PM knap, som er særdeles velegnet til dette formål. Kan iøvrigt overhovedet ikke forstå at i laver offentlig storvask over jeres pinagtige transaktioner. Hvad jeg mente med min post, var at vi taler om rigtige levende mennesker her, med drømme, håb, forventninger. At de så tilfældigvis er thailandske, bør vel ikke foranledige at de bliver mindre respekteret. Nævnte citat støder ihvertfald min anstændighedsfølelse, lyder som om der er tale om at en gaveartikel på en hylde i et Cirkus Arli skydetelt. Utallige? Hmm, mit samlede antal poster udgør mindre end 60 stk. Så du må vist hellere anskaffe dig en ny kugleramme. ![]() Lidt har Du da så fattet !!! ![]() Feed back....selvfølgelig er feed back da formålet med at lave et indlæg!, men pudsigt nok syntes jeg at, det meste feed back Du bidrager med, er af særdeles negativ karakter, dine nuancer er tilsyneladende kun "sort /hvid". Og hvis Du da ellers "nærlæser / og forstår" det indlæg som åbenbart støder din anstændighedsfølelse, så er vi jo slet ikke uenige....jeg bryder mig ligeså lidt om begrebet "betaling" ifb. med mennesker, og finder det ligeledes respektløst, derfor mit indlæg. Vedr. antallet af poster ???....tja....alt er jo relativt. ![]() Venligst. Brandt ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 29/10-2004 08:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Men hvor fanden er kærligheden og oprigtigheden i sådan et forhold????????????????????????????????????? Brandt du må da se det som en kensgerning at der har været en anden "model "i tale, ved godt at dig og Kalamark ikke er helt enige om hvem og hvordan hun blev bragt på bane, kensgerningen var at hun var i spil på et tidspunkt og derfor er det ikke en pind andet end ugens tilbud. Undskyld mig, jeg har været på banen før med samme undren over at man kan indgå i et kærlighedsforhold/ægteskab på postordre |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/10-2004 09:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Latour Du er sgu ligeså negativ som dummesen man kan da godt finde en pige på postordre som du kalder det,der er ingen som bliver forelsket via post,når man først har ringet skrevet til hinanden og så aftaler at mødes så kan man vel godt blive forelsket tror du ikke ,og man besgøger hinanden. Men så kan ikke blive forelkset du er vel ikke blevet forelsket ved at møde din kone vel det lå bare i luften før du mødte hende ikke,det var måske gud som førte jer sammen bamsen |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 29/10-2004 12:49
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
latour82 skrev: Men hvor fanden er kærligheden og oprigtigheden i sådan et forhold????????????????????????????????????? Brandt du må da se det som en kensgerning at der har været en anden "model "i tale, ved godt at dig og Kalamark ikke er helt enige om hvem og hvordan hun blev bragt på bane, kensgerningen var at hun var i spil på et tidspunkt og derfor er det ikke en pind andet end ugens tilbud. Undskyld mig, jeg har været på banen før med samme undren over at man kan indgå i et kærlighedsforhold/ægteskab på postordre Att. Latour & Co. ! Gider ikke blive ved med gentage mig selv i en uendelighed!......for den der VIL misforstå, kan ALT misforståes!!...."mod dumhed kæmper selv guderne forgæves" ![]() Det var IKKE mig, der ønskede en "ny model", men Kalamark & Frue, der fandt det passende !!.....Så "ugens tilbud" må stå for din/jeres egen opfattelsesevne. ![]() Og vedr. Kærlighed pr. "postordre", så kan Du enten ikke læse...eller forstår Du ikke det skrevne i mine indlæg!, da jeg i tidligere indlæg har nævnt at, vi har kommunikeret sammen i lang tid, FØR END jeg tog imod invitationen til Thailand, og mødtes med Nok.... ![]() Venligst. Brandt
Redigeret af Brandt d. 29/10-2004 13:18 ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 29/10-2004 21:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
detb skulle ikke undre nogen at der bag piscator gemte sig en kalajoke |
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 29/10-2004 23:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Stop nu al den hetz. Har vi ikke bedre ting af få tiden til at gå med. Vi er alle forskellige med forskellige meninger, og så længe vi hver især erkender det, er der jo ingen problemer. Det er sørgeligt at læse alle disse crazy indlæg, men jeg kan selvfølgelig bare lade være at læse dem. Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 29/10-2004 23:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
surin skrev: detb skulle ikke undre nogen at der bag piscator gemte sig en kalajoke Jeg bøjer mig for din overlegen formuleringsevne. Ræspækt.
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 30/10-2004 00:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Hej Brandt, Sorry!. Jeg for lidt i kridthuset over formuleringen af det citat jeg nævnte og der var jeg nok lidt for hastig. Jeg undskylder. Jeg har bare set så mange gange, at folk behandler thailændere som en slags "handelsvare", og det pisser mig af big time. Igen, Sorry! Du lyder som en god fyr. ![]() "dukker nakken" mvh Michael' ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 30/10-2004 01:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Jeg er dybt overraskede over, at der til stadighed kan koges mere suppe på denne historie. Det overgås kun af den kulørte presses interesse for et foranstående prinsebryllup!. Gad vide om der kan vendes flere sten i denne ”Never ending story” Hilsen Rasmus |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 30/10-2004 08:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Apropo barpiger så se dette link http://www.bangko...dments.htm det rammer nok ikke helt ved siden af ellers så har siden en masse nyttige oplysninger både til nye og erfarne thailandsrejsende. [url]www.bangkokbob.net[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/10-2004 09:04
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hejsa jens De link du har skrevet virker ikke eller er det kun hos mig de ikke virker |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 30/10-2004 09:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej den virker fint her hos os ingen problemer der ![]() go weekend vh.isaan
|
|
|
|
|
Lagt på d. 30/10-2004 09:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ok den virker også fint her ved ikke hvorfor den ikke gjorde første gang |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/10-2004 13:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Pescator skrev: Hej Brandt, Sorry!. Jeg for lidt i kridthuset over formuleringen af det citat jeg nævnte og der var jeg nok lidt for hastig. Jeg undskylder. Jeg har bare set så mange gange, at folk behandler thailændere som en slags "handelsvare", og det pisser mig af big time. Igen, Sorry! Du lyder som en god fyr. ![]() "dukker nakken" mvh Michael' - PISCATOR Så må her side da pisse dig godt af, det er under gallery jeg mener jeg syntes selv det er noget svineri at folk (mænd ) kan få sig selv til at sætte deres billeder af thaipigerne herind, uden at pigerne ved det, Jeg har sagt det til flere af de piger jeg kender så de evt kan gi den mand en på hattepulen http://www.pattay.../index.php bamsen |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 01/11-2004 09:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Hej Bimse, Ja, det må du nok sige. Det er da for klamt at lægge billeder ud på nettet af personer der ikke udtrykkeligt har indvilliget heri. Og da specielt når de samtidig offentligt udstilles som Barpiger som jo blot et er synonym for prostitueret. Hvad jeg også har bemærket fra websider omkring barmiljøet, er at tit og ofte har de farang der optræder på siderne fået sløret deres kontrafej - formentlig fordi barejeren ikke ønsker at pisse sine kunder af, hvorimod pigerne altid umiddelbart kan identificeres. mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 01/11-2004 09:46
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Det var da uhyrligt!!!!!...............sikken dog en pervers idè at udstille Thai-pigerne på den måde!... og (fallangerne) sløre deres egen ID...virkelig usmageligt !!! ![]() Brandt ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 01/11-2004 22:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Indrømmet Webbamse! Det er en lidt usmagelig link du kom med - en ganske interessant. [url][/url]www.pattayabargirls.com/invision/index.php Men jeg må også indrømme, den giver mig assimilationer til min ungkarle tilværelse i Pattaya før jeg traf – den eneste ene. Rasmus |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















