Se indlæg
 Udskriv debat
Smertegrænsen?
hugoboerge
Amagerdreng skrev:

Børn og familie korrekt men mon ikke der er meget stor mulighed for at kunne få dem med til Danmark hvis nu man måtte vende snuden hjem. Så har man muligheden for at vente på dem i Dk som nogle akkurat gør ved kortere besøg eller lign..

Amagerdreng - vende snuden hjem til hvad ?

Du overser vist at mange deltagere her paa TP har investeret i Thailand, dvs vi har koebt hus, lejlighed osv og er etableret her.

Vende snuden hjem er vist ikke lige noget man goer med mindre man bor i en kuffert.

Hymmer
Amagerdreng skrev:

Må jeg spørge om dette "Hvorfor have ondt af de pensionister der har bosat sig i Thailand ?" Jeg er sikker på at de da bare kan vende snuden hjem med mindre de evt har et opgør med det Danske Politi eller skattevæsnet liggende (eller noget der ligner) og vente på sig. Og tja hvor mange af dem der har det findes så i Thailand...Dem der har det bliver nok hvor de er trods kursen.....

Det er sgu en utrolig fornærmende udtalelse at komme med.

Hvis der er noget jeg hader er det folk med fordomme. Og endnu mere folk med fordomme der generaliserer.

Det her er ikke Ekstra Bladets Nationen. Men det er tydeligvis derfra du henter dine synspunkter.

Der er flere der gemmer sig i England (Der flygtede alle selskabstømmerne hen) end i Thailand, eller USA for den sags skyld. Så det samme gælder vel for alle danskere der bor i de 2 lande.

Så du burde vende tilbage på Nationen og bruge din tid der. Der kan du slynge alle de injurier ud du vil, og så lade dette forum blive til det det er oprette til nemlig at informere og diskutere om Thailand.

Og bare lige for at slå det fast jeg flytter ikke til Thailand for at gemme mig

Mukke
Amagerdreng har da lov til at have sine meninger, men lige her mener jeg dette menneske er gået over grænser, og jeg mener helt klart at en sådan person skal udelukkes for livstid fra alle offentlige forums... Amagerdreng du er er et mennesker som ikke skulle have vores respekt, fordi du er et fjog over for de svage, som virkelig prøver at få dagen til at gå...

Asian Farmer
Amagerdreng skrev:

Må jeg spørge om dette "Hvorfor have ondt af de pensionister der har bosat sig i Thailand ?" Jeg er sikker på at de da bare kan vende snuden hjem med mindre de evt har et opgør med det Danske Politi eller skattevæsnet liggende (eller noget der ligner) og vente på sig. Og tja hvor mange af dem der har det findes så i Thailand...Dem der har det bliver nok hvor de er trods kursen.....

Hvis man ikke har fattet en skid af hvad en tråd drejer sig om.... Så burde man nok bare klappe i og passe sig selv!

hugoboerge
Asian Farmer skrev:

Hvis man ikke har fattet en skid af hvad en tråd drejer sig om.... Så burde man nok bare klappe i og passe sig selv!

Kanongodt udtrykt. Nu vil jeg ikke naevne navne, men vi har en utrolig klog person her i TP som engang imellem blander sig i noget han ikke har forstand paa.

OleH
hugoboerge skrev:

Asian Farmer skrev:

Kanongodt udtrykt. Nu vil jeg ikke naevne navne, men vi har en utrolig klog person her i TP som engang imellem blander sig i noget han ikke har forstand paa.

He he, den "utrolig kloge person" kan da umuligt være hugoboerge, for han blander sig da ikke "engang imellem", han blander sig hele tiden Pfft Grin LOL LOL

John
Hold jer venligst til tråden og undlad personfnidder.

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
hugoboerge
OleH skrev:

hugoboerge skrev:

Asian Farmer skrev:

He he, den "utrolig kloge person" kan da umuligt være hugoboerge, for han blander sig da ikke "engang imellem", han blander sig hele tiden Pfft Grin LOL LOL

OleH vi skal jo more os engang imellem, men laeg nu maerke til hvad der skrives "engang imellem". Bortset fra det saa hav en god aften og en fortsat god weekend. Mvh.

Amagerdreng
Kommenterer ikke mere på jeres indlæg ang mig og min person..I er velkommen til at svine mig til men gør det i PM..
Kan i ikke klare et kurs fald med jeres økonomi så valg et andet sted at opholde sig...
Ps Nej det er ikke fra EB men prøv du selv at feks Google Dansker anholdt i Thailand eller bare søg på disse tråde herinde......
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Amagerdreng
Mukke lige en til dig inden det slutter herfra.
"Er man SVAG når man er førtidspensionist (ca 35 år) faktisk sagtens kan klare et arbejde ? og samtidig forlader to børn i DK hvoraf det ene er svært handicappet (ca 8 og 11 den dag i dag) og det blot for at bosætte sig i Thailand men en lille sød pige/dame !!.
Personen er faktisk på TP men om han tør stå frem ??.
Så blev det slut for mig men læser gerne med på side linjen...
Tilbage til tråden......

Conrad
@Amagerdreng,

Da du saa aabenbart kender en foertidspensionist som ikke opfoerer sig som du synes at han skulle, hvorfor sender du saa ikke en PM til ham, saa alle vi andre pensionister kan blive fri for at laese dine udgydelser om os.

Fordi der gennem aaret er et par danskere (og ikke alle er pensionister) som kommer i lag med myndighederne her og i Danmark, goer ikke os alle til nogen der flygter fra lovens lange arm.

zapper
Amagerdreng skrev:

Mukke lige en til dig inden det slutter herfra.
"Er man SVAG når man er førtidspensionist (ca 35 år) faktisk sagtens kan klare et arbejde ? og samtidig forlader to børn i DK hvoraf det ene er svært handicappet (ca 8 og 11 den dag i dag) og det blot for at bosætte sig i Thailand men en lille sød pige/dame !!.
Personen er faktisk på TP men om han tør stå frem ??.
Så blev det slut for mig men læser gerne med på side linjen...
Tilbage til tråden......

Du må have for meget fritid, for at komme med sådan et indlæg viser johvor fantasiforladt en hverdag, du må have.

Jeg tror ikke nogen som helst herinde gider lege smagsdommer over andres liv og gøren.

Det burde du så også undlade.

Vor herre bevares.

Amagerdreng
Oki sidste gang...
Zapper - smagsdommer ? godt du er tilbage igen.. Du som så da slet ikke har leget smagsdommer flere gange mod min person.
@Conrad det er heller ikke det jeg skriver...
Han og andre kan gøre som de vil men lad være med at pive fordi de IKKE får så mange penge at lege med fra Danmark pga kursen...
Slut her fra for sure.....Og kommer der noget jeg mener kræver mit svar bliver det i Pm til rette vedkommende...vil IKKE ødelægge tråden......sorry web...

sony
helt ærligt hvor længe skal du blive ved med at ødelægge trådene, det snart i hver en tråd du skriver i der bliver ødelagt amagerdreng fra lorteøen.

sorry for det her indlæg.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

dutling68
amagerdreng mon ikke bare du har en orm der gnaver......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Asian Farmer
Amagerdreng skrev:

Kommenterer ikke mere på jeres indlæg ang mig og min person..I er velkommen til at svine mig til men gør det i PM..
Kan i ikke klare et kurs fald med jeres økonomi så valg et andet sted at opholde sig...
Ps Nej det er ikke fra EB men prøv du selv at feks Google Dansker anholdt i Thailand eller bare søg på disse tråde herinde......

Du fatter da hat !!!!
Tråden omhandler hvornår den danske krone står så lavt overfor Thai Bath at man ikke længere kan opfylde indkomst kravet som Pensionist i Thailand!
Og hvorvidt den lempelige danske fortolkning om brutto indkomst kan fortsætte.

birkedhoj
Amagerdreng, jeg er enig. Man må tage det sure med det søde..
Flyver PE med THAI altid

Mc laren
syntes da amagerdreng gør tråden bedre Cool

farao54
Ja, man kan da i hvert fald se at nogle får kastet nogle spydigheder af sted.
uanset hvad, så er det trist hvis nogen har valgt et liv baseret på en bestemt valutakurs. Og har man oven i købet stiftet familie på et spinkelt grundlag, som en bestemt valutakurs er, så må man da være forberedt på at dette ville ske.
Men igen... Det er noget l.... at jeg nu får mindre penge for mine kroner.

buick
Nu er alle i som stadig er grønne bag ørerne med hensyn til Thailand jo så godt forvent med kursen at de ikke forstår den i mange år nu har været højere end normalt istedet for normal
Os som har været med i mere end de sidste 15 år ved at kursen normalt lå på 3,9 til 4,2 på kronen det er "blot" de sidste mange års finansielle kriser som har holdt kursen unaturligt højt, så nu hvor Thailand igen efter mange år ser ud til at være på vej til en stabil periode måske bedre end nogen sinde før så vil kursen selvfølgelig igen finde det rette leje måske endda gå under de 3,90
Men lad nu være med at pive over det istedet skulle i tage og glæde jer over alt det ekstra de sidste års problemer har givet jer for jeres danske kroner

Thailands økonomi har og vil aldrig være bygget på om den ene eller anden pensionist/ den ene eller anden turist har penge nok til at bo/ tage på ferie her eller ej
Verdens økonomi ændrer sig hele tiden og når den ene side ikke har råd så har den anden det eneste der sker hernede er en ny verdensdel (Kina, Indien, osv) bruger penge her istedet for den europæiske som så halter lidt efter
Så selv om mange europæere gerne vil se sig som u-undværlig for Thailands økonomi så er det bare ikke rigtigt forretningen Thailand og turismen køre videre på fuldskrue med eller uden dem

Spring til debat: