Se indlæg|
Stramning af ægtefællesammenføring vil gøre det sværere at få asiatisk kone til Danmark
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 02/11-2015 19:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Jeg har set de der kolde og løgnagtige muslimske øjne så mange gange i mit liv, altså ude i det virkelige liv, og jeg er træt af dem, meget, meget træt..![]() |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 02/11-2015 20:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
JS skrev: USA har i mange år haft et udmærket Green Card-ordning, hvor immigranter bliver tildelt opholdstilladelse ud fra hvilke områder de kommer fra....kommer der pludselig for mange fra Mellemøsten bliver det sværere osv..ikke engang denne model tør vi bruge i vores politisk korrekte nation. Bemærk, at det handler om immigranter, ikke flygtninge. Som så mange andre, virker det som om, du blander begreberne sammen. Hvis det var nemt at komme til Danmark som immigrant, var der jo slet ikke nogen grund til at bekymre sig om besværet med familiesammenføring for at få sin thailandske kone til Danmark, hun kunne jo blot blive immigrant. |
|
|
|
| savarden |
Lagt på d. 02/11-2015 20:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 226 |
En næsten identisk tråd startede for et par år siden og også her var du JohnBKK bannerfører for rabiate holdninger. Du hed godt nok noget andet den gang men jeg går ud fra du stadig slår dine folder i Vibystan selv om du gerne vil give udtryk for at være en verdensmand med domicil i Bangkok. Min kone har nu boet i Danmark 7 år og vi har aldrig modtaget en krone fra den danske stat, hun er velintegreret og bidrager til det danske samfund. Hvert år er tonen blevet skarpere og hadet mod andre befolkningsgrupper trives i bedste velgående. At mene vi skulle indfører apartheid her i Danmark taler vel for sig selv men kan da informere om der allerede er 2 love for de såkaldte "alm" danskere og så os som har valgt en ægtefælde af andet etnisk herkomst. Er ikke blind for alle de problemer der er i europa men må konstatere at vi har et medansvar for de krige som vi deltager i og de problemer de medfører. JohnBKK jeg har set rigtigt mange danskere som også har de egenskaber du så generaliserende beskriver om f.eks muslimer dette får mig dog aldrig til at påstå de alle er på denne måde. Enige bliver vi nok aldrig men tillader mig at syntes dit livssyn er en smule fordomsfuldt, måske du skulle komme lidt ud og opleve lidt istedet for at brænde inde med al galden bag tasteturet derhjemme ![]() ![]() |
|
|
|
| Gapao2000 |
Lagt på d. 02/11-2015 20:07
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
JS skrev: Gapao2000....du må forstå at flygtninge og indvandrere ønsker FS i det sekund de ankommer...De er ikke dumme...de tænker taktisk, enten ankommer de alene og lader familien vente på det gyldne opkald i hjemlandet, ellers tager de til EU og fordeler sig, derefter laver de sammenføring i det land der er mest gunstigt...og her snakker vi naturligvis økonomisk. Tror du selv at grunden til at FS-reglerne er strammet er for at bremse fx Dansk-Thai, Dansk-Filippinsk, el. Dansk-Brasilianske ægteskaber osv? Tror du DF politikerne el. deres vælgere bare sidder og ikke kan fordrage Vietnamesere?? NEJ, en del af dem er sku' selv gift med en udlænding. Stramningerne er lavet for at bremse indvandringen fra den muslimske verden, lad os nu være ærlige.. Desværre har ingen turde formulere et regelsæt der gør dette, idet venstrefløjen skriger op om racisme, nazisme osv...men faktum er at det er denne gruppe som laver problemer for alle andre indvandrer grupper...mest af alt pga. deres antal , deres ringe tilknytning til arbejdsmarked og derved fælleskassen, samt deres mentalitet og æresbegreber...fx: Dømte voldtægtsmænd: Her kommer de fra I perioden 2004 til 2013 er 615 blevet dømt for voldtægt i Danmark. 403 dømte kommer fra Danmark, mens 212 er indvandere eller efterkommere af indvandere DØMTES OPRINDELSESLAND TOP 5 Danmark: 403 Irak: 41 (muslimsk) Tyrkiet: 26 (muslimsk) Somalia: 25 (muslimsk) Libanon: 24 (muslimsk) Kilde: Danmarks Statistik Sverige: Antallet af voldtægter stiger alarmerende i Sverige især i byer med store muslimske ghettor og er nu 560% højere i Sverige end i Danmark. Og voldtægterne er af samme art: det gennemgående træk er at muslimske mænd voldtæger svenske kvinder,og det aldrig er svenske mænd, der voldtæger muslimske kvinder. Samtig er antallet af gruppevoldtægter steget alarmerene og er nu det højeste i Europa. jeg kunne blive ved...men tror folk har fattet budskabet...men det handler ikke kun om kriminalitet....ligeså meget passiv forsørgelse...i min optik ligger landet sådan: for hver gang én flygtning/indvandrer får fx førtidspension, så bremser det muligheden for at en nedslidt dansker kan få samme ydelse idet kommunerne ikke øger deres kvote af modtagere af denne ydelse...og langt de fleste indvandrer får det på baggrund af posttraumatisk stress (PTSD), denne vejes højere end fx en portør's dårlige knæ/ryg efter et langt arbejdsliv... USA har i mange år haft et udmærket Green Card-ordning, hvor immigranter bliver tildelt opholdstilladelse ud fra hvilke områder de kommer fra....kommer der pludselig for mange fra Mellemøsten bliver det sværere osv..ikke engang denne model tør vi bruge i vores politisk korrekte nation. Jeg har forstået dit budskab, men det er ganske enkelt forkert af dig at tro, at FS-reglerne for danskere vil kunne forhindre flygtninge i at få FS. Som jeg har gentaget flere gange, og som du kan høre i det indslag som WEB har postet ( 2 gange nu), så har de danske reger for FS IKKE(!) (fat det nu...) indflydelse på flygtninges mulighed for FS, da de benytter FN-konventionerne. Gab jeg bliver træt af at gentage mig selv. Du skriver i et væk om flygtninge og venstrefløjen, men det er alt sammen ikke relevant for de regler, der diskuteres i denne tråd. Men; du forstår tilsyneladende ikke den måde jeg formulerer mig på. Igen; de debaterede FS-regler har INGEN indflydelse for flygtninges mulighed for at få FS eller at komme ind i landet. Nedenstående har talsmanden for ÆUG skrevet. Måske hans måde at skrive på kan få det til at dæmre lidt. " Politikken fandt desværre ikke plads til at bringe det nedenstående debatindlæg, som blev sendt til dem tirsdag d. 27. oktober. Del og citer gerne. ............................................ Nu taler politikerne igen om stramninger af familiesammenføringsregler. Men hvem taler de egentlig om? Ifølge Udlændingestyrelsens opgørelse taler de om 2.272 danske statsborgere og 230 indvandrere med permanent opholdstilladelse, som sidste år fik deres ægtefælle sammenført til Danmark. De fleste af disse i alt 2.502 ægtefæller kom fra Thailand, Filippinerne, Tyrkiet, Kina, Ukraine og USA i den rækkefølge. Ifølge Dan Jørgensen (S) er begrundelsen for at stramme familiesammenføringsreglerne, at ”når der kommer flere flygtninge til, som vi skal hjælpe, så er der nogle andre grupper, som vi må tage færre af. Vi har kun et bestemt antal ressourcer, som skal bruges på bedst mulig måde” siger Dan Jørgensen ifølge Information. Men kære Dan. Du kan da ikke seriøst mene, at man kan sammenligne den integrationsudfordring, det giver, når der kommer hele flygtningefamilier til Danmark, med at en dansk statsborger finder en ægtefælle i udlandet? Når der kommer flygtninge til Danmark, skal kommunen anvise dem en bolig, og de skal forsørges af det offentlige i form af kontanthjælp eller den nye integrationsydelse. Når en dansk statsborger får sin ægtefælle til Danmark, skal hun derimod selv skaffe en passende bolig. Og hun skal selv forsørge sin ægtefælle, indtil han kommer i arbejde eller starter på en SU-berettiget uddannelse. Altså løfter den danske statsborger selv langt hovedparten af den integrationsopgave, som ved modtagelse af flygtninge hviler på det offentlige. Desuden er der næppe noget bedre grundlag for en vellykket integration end at være gift med en ”indfødt”, der kender både sprog og kultur, og som har et netværk, der dermed også bliver ægtefællens netværk. Den fordel har flygtninge ikke, og derfor har de selvfølgelig alt andet lige sværere ved at blive integreret. De ting, de har oplevet under flugten, hjælper nok heller ikke. Derfor er det ikke særlig overraskende, at thailandske kvinder ifølge Danmarks Statistik i 2013 havde en beskæftigelsesfrekvens på 67,8%. Eller at filippinske kvinder fulgte tæt efter med 63,4%. Til sammenligning var 67,4% af de polske kvinder i Danmark i beskæftigelse, 72% af de tyske, 66,2% af de britiske og 71,9% af de norske. Altså klarer familiesammenførte sig næsten lige så godt på arbejdsmarkedet som EU-indvandrere. Kigger vi på de lande, som flygtninge kommer fra, ser det derimod helt anderledes skidt ud. I 2013 var kun 25,4% af de irakiske kvinder i Danmark i beskæftigelse, 46,9% af de bosniske, 47,5% af de iranske, 19,4% af de libanesiske, 45% af de jugoslaviske og 28% af de somaliske. Der er derfor ingen tvivl om, at flygtningestrømmen vil give nogle udfordringer for det danske samfund i de kommende år. Men de udfordringer bliver da ikke mindre af, at man gør det til et bureaukratisk forhindringsløb for danskere at bo i deres eget land med en udenlandsk ægtefælle. Eller deler vores ægtefæller op i ”egnede” og ”måske egnede”, som Venstre vil. Skal jeg nu til at fortælle min datter, at hendes mor kun er ”måske egnet?” Og hvad skal min datter så gøre ved det Inger Støjberg? Skal hun vælge sig en anden mor? 500 millioner EU-borgere har ret til fri bevægelighed og kan dermed frit bosætte sig i Danmark med deres familie, hvis de bare kan forsørge sig selv. Så må det samme da også gælde for danske statsborgere, hvis der skal være blot et minimum af mening med galskaben. Så kom nu Dan Jørgensen, Inger Støjberg og alle I andre inde på Borgen. I må da kunne finde på noget mere originalt end at profilere jer selv på bekostning af dansk-udenlandske familier. Den plade er efterhånden ved at være temmelig slidt. " Så hvis du snart kunne indse, at skærpede regler IKKE har betydning for flygtninges mulighed for at få deres familie til DK, så ville det være lidt af en lettelse. Jeg har snart skåret det ud i pap nok gange, synes jeg. Stramninger har INGEN betydning for "muslimerners" (flygtningens) muliged for FS. De har derimod kun betydning for danskernes og andre med permanent ophold. Hvad politikernes bagrund er for dette, kan vi jo kun gisne om. DF bryder sig jo slet ikke om andre kulturer, så det kunne godt lyde på Martin Henriksen(DF) som om, at thailændere også var et problem for ham/dem. http://www.inform....dk/242627 DFs problem er ikke-vestlig indvandring, herunder thailændere. Alle politikere (og de borgere, der evner/lyster at sætte sig ind i tingene) ved, at FS-reglerne IKKE har indflydelse på flygtningene. Men det er lidt omsonst at debattere med dig, da du tilsyneladende ikke vil forholde dig til dette meget væsentlig forhold. Du vedbliver at skrive som om, at FS-reglerne er skærpet pga flygtninge, når de jo netop ikke rammer dem. Kom nu ind i kampen og forstå reglerne. Læs de link og hør de udsendelser, der fremgår af tidligere, og bliv lidt klogere, tak. |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 02/11-2015 20:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
JS skrev: Gapao2000....du må forstå at flygtninge og indvandrere ønsker FS i det sekund de ankommer...De er ikke dumme...de tænker taktisk, enten ankommer de alene og lader familien vente på det gyldne opkald i hjemlandet, ellers tager de til EU og fordeler sig, derefter laver de sammenføring i det land der er mest gunstigt...og her snakker vi naturligvis økonomisk. Tror du selv at grunden til at FS-reglerne er strammet er for at bremse fx Dansk-Thai, Dansk-Filippinsk, el. Dansk-Brasilianske ægteskaber osv? Tror du DF politikerne el. deres vælgere bare sidder og ikke kan fordrage Vietnamesere?? NEJ, en del af dem er sku' selv gift med en udlænding. Stramningerne er lavet for at bremse indvandringen fra den muslimske verden, lad os nu være ærlige.. Desværre har ingen turde formulere et regelsæt der gør dette, idet venstrefløjen skriger op om racisme, nazisme osv...men faktum er at det er denne gruppe som laver problemer for alle andre indvandrer grupper...mest af alt pga. deres antal , deres ringe tilknytning til arbejdsmarked og derved fælleskassen, samt deres mentalitet og æresbegreber...fx: Dømte voldtægtsmænd: Her kommer de fra I perioden 2004 til 2013 er 615 blevet dømt for voldtægt i Danmark. 403 dømte kommer fra Danmark, mens 212 er indvandere eller efterkommere af indvandere DØMTES OPRINDELSESLAND TOP 5 Danmark: 403 Irak: 41 (muslimsk) Tyrkiet: 26 (muslimsk) Somalia: 25 (muslimsk) Libanon: 24 (muslimsk) Kilde: Danmarks Statistik Sverige: Antallet af voldtægter stiger alarmerende i Sverige især i byer med store muslimske ghettor og er nu 560% højere i Sverige end i Danmark. Og voldtægterne er af samme art: det gennemgående træk er at muslimske mænd voldtæger svenske kvinder,og det aldrig er svenske mænd, der voldtæger muslimske kvinder. Samtig er antallet af gruppevoldtægter steget alarmerene og er nu det højeste i Europa. jeg kunne blive ved...men tror folk har fattet budskabet...men det handler ikke kun om kriminalitet....ligeså meget passiv forsørgelse...i min optik ligger landet sådan: for hver gang én flygtning/indvandrer får fx førtidspension, så bremser det muligheden for at en nedslidt dansker kan få samme ydelse idet kommunerne ikke øger deres kvote af modtagere af denne ydelse...og langt de fleste indvandrer får det på baggrund af posttraumatisk stress (PTSD), denne vejes højere end fx en portør's dårlige knæ/ryg efter et langt arbejdsliv... USA har i mange år haft et udmærket Green Card-ordning, hvor immigranter bliver tildelt opholdstilladelse ud fra hvilke områder de kommer fra....kommer der pludselig for mange fra Mellemøsten bliver det sværere osv..ikke engang denne model tør vi bruge i vores politisk korrekte nation. Det skal man tro, de forslåede stramninger rammer kun danske statsborgere, der ønsker FS med sin ægtefælle fra Asien, Brasilien eller et tredje land. Derfor vil Jeg vove den påstand, regeringen og Dansk Fjolseparti, kun strammer op for FS, for at score billige stemmer. Det viser bare hvor hyklerisk mange DF'ere og deres vælgere er. Mange af dem f.eks. Ole Wedel Nielsen DF medlem og selv gift med en thai, altså du må ikke, men Jeg må godt holdningen. Der er mange eksempler på DF hykleriet, Jeg kender selv en der hader udlændinge, især muslimer. Men har ikke noget imod at udleje sin ejendom til en muslimsk familie via Dansk Flygtningehjælp, bare det giver penge i kassen. Jeg kan komme mange flere eksempler på DF hykleriet, men Jeg vælger at stoppe her, da Jeg risikerer slidgigt i fingrene. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/11-2015 20:13
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
JohnBKK skrev: Gapao2000: Jeg har tidligere nævnt at "Apartheid" ville være fint at indføre, dvs. et sæt regler til hvide danskere, og et andet sæt til udlændinge, så er det problem klaret. Selvgodheden kommer frem i TomDK´s indlæg og andre ligesindede, jeg fatter ikke hvor de får det overskud fra til at føle sig berørt af totalt fremmede menneskers skæbne, folk fra en religion der vil skide dem et stykke og gerne så dem aflivet, når bare de lige hoster op med penge, bolig og resten af livet på forsørgelse i DK. Kæden er da hoppet helt og aldeles af, hvad f.... sker der med jer????? Vil du ha´FS, så flyt dog til et andet land i EU, alle grænser står jo pivåbne, piece of cake mand, kom afsted!! Ja du må meget undskylde at jeg synes vi skal hjælpe folk i nød! Men det synes jeg faktisk vi skal også selvom de ikke deler samme religion som mig. du kan være nedladende og kalde det selvgodhed jeg kalder det medmenneskelighed og jeg tror ikke at det er et problem at vi får lidt flere muslimer i landet. I modsætning til dig tror jeg på at hovedparten af dem faktisk er gode mennesker der ønsker en fremtid for dem og deres familie. Så må vi måske bare lære at der skal være fastere konsekvenser for det mindretal der træder ved siden af. Derudover kunne jeg da godt tænke mig og vide hvad en rigtig Dansker er? Er dansk statsborger nok? skal man være født i Danmark? Skal ens forældre være født i Danmark ellers skal vi have været her flere generationer før vi er Danskere? Webmaster skrev: Dette klip repræsentere nok meget godt min holdning til de såkaldte flygtninge. De såkaldte flygtninge som er skyld i de stramninger som vi nu ser på familiesammenføringsområdet på grund af en flok klaphatte af danske politikere. Kort sagt flygtninge min bare røv. Kort sagt fuck Italien bare vi slipper for flygtninge? Man kan ikke forvente at et land kan klare alle problemerne alene. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 02/11-2015 20:16
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Gapao2000 skrev: Nedenstående har talsmanden for ÆUG skrevet. Måske hans måde at skrive på kan få det til at dæmre lidt. Han er også med i klippet i indlæg 18. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 02/11-2015 20:17
|
|
TomDK skrev: Kort sagt fuck Italien bare vi slipper for flygtninge? Man kan ikke forvente at et land kan klare alle problemerne alene. Nej fuck Tyskland og Sverige som er hovedansvarlig for denne krise. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 02/11-2015 20:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Webmaster skrev: Nej fuck Tyskland og Sverige som er hovedansvarlig for denne krise. Mon ikke vi også skal gribe i egen barm. Danmark er ikke helt uden skyld i roderiet i Mellemøsten. Uanset hvornår man mener, at flygtningene holder op med at være flygtninge, så er der altså noget, de flygter fra i første omgang. |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 02/11-2015 20:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Webmaster skrev: TomDK skrev: Kort sagt fuck Italien bare vi slipper for flygtninge? Man kan ikke forvente at et land kan klare alle problemerne alene. Nej fuck Tyskland og Sverige som er hovedansvarlig for denne krise. Nej fuck krige rundt omkring i Verden og IS som er hovedårsagen for den største flygtningekrise i Verden siden WW2. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/11-2015 20:41
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Kim Ludvigsen skrev: Webmaster skrev: Nej fuck Tyskland og Sverige som er hovedansvarlig for denne krise. Mon ikke vi også skal gribe i egen barm. Danmark er ikke helt uden skyld i roderiet i Mellemøsten. Uanset hvornår man mener, at flygtningene holder op med at være flygtninge, så er der altså noget, de flygter fra i første omgang. Du mener vel ikke at VI er skyld i krisen i Mellemøsten? og at VI har ansvaret for at ordne det? Hvis DK involveret sig militært er det vores skyld, fordi vi bomber deres land. Hvis DK ikke involveret sig militært er det også vores skyld, fordi vi er passive. Hvis DK giver penge til Mellemøsten er det vores skyld, fordi pengene går til de forkerte. Hvis DK ikke giver penge til Mellemøsten er det vores skyld, fordi vi ikke hjælper økonomisk. Hvad fanden skal vi snart stille op? og har de selv et ansvar? nej nej...de kører offerrollen helt ind til benet...Syrien var et positivt foregangsland i Mellemøsten m. Assad som leder...galt gik det først da vandaler prøvede at gå imod ham...og nu tør de ikke skifte deres egen lorteble.. Kort sagt, når et barn fødes er det i dag med en arvesynd.....DU lille barn, er skyld i al verdens elendighed, og DU lille barn skal redde verden. Det er først og fremmest deres egen skyld og de må først og fremmest redde trådene ud....de kunne prøve at kigge på hvor deres religion og mandschauvinistiske mentalitet fører dem hen. |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 02/11-2015 20:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Thomas72 skrev i indlæg #105: Det viser bare hvor hyklerisk mange DF'ere og deres vælgere er. Mange af dem f.eks. Ole Wedel Nielsen DF medlem og selv gift med en thai, altså du må ikke, men Jeg må godt holdningen. Moar, de andre må, hvorfor må jeg ikke ![]() M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/11-2015 20:51
|
Thomas72 skrev: JS skrev: Gapao2000....du må forstå at flygtninge og indvandrere ønsker FS i det sekund de ankommer...De er ikke dumme...de tænker taktisk, enten ankommer de alene og lader familien vente på det gyldne opkald i hjemlandet, ellers tager de til EU og fordeler sig, derefter laver de sammenføring i det land der er mest gunstigt...og her snakker vi naturligvis økonomisk. Tror du selv at grunden til at FS-reglerne er strammet er for at bremse fx Dansk-Thai, Dansk-Filippinsk, el. Dansk-Brasilianske ægteskaber osv? Tror du DF politikerne el. deres vælgere bare sidder og ikke kan fordrage Vietnamesere?? NEJ, en del af dem er sku' selv gift med en udlænding. Stramningerne er lavet for at bremse indvandringen fra den muslimske verden, lad os nu være ærlige.. Desværre har ingen turde formulere et regelsæt der gør dette, idet venstrefløjen skriger op om racisme, nazisme osv...men faktum er at det er denne gruppe som laver problemer for alle andre indvandrer grupper...mest af alt pga. deres antal , deres ringe tilknytning til arbejdsmarked og derved fælleskassen, samt deres mentalitet og æresbegreber...fx: Dømte voldtægtsmænd: Her kommer de fra I perioden 2004 til 2013 er 615 blevet dømt for voldtægt i Danmark. 403 dømte kommer fra Danmark, mens 212 er indvandere eller efterkommere af indvandere DØMTES OPRINDELSESLAND TOP 5 Danmark: 403 Irak: 41 (muslimsk) Tyrkiet: 26 (muslimsk) Somalia: 25 (muslimsk) Libanon: 24 (muslimsk) Kilde: Danmarks Statistik Sverige: Antallet af voldtægter stiger alarmerende i Sverige især i byer med store muslimske ghettor og er nu 560% højere i Sverige end i Danmark. Og voldtægterne er af samme art: det gennemgående træk er at muslimske mænd voldtæger svenske kvinder,og det aldrig er svenske mænd, der voldtæger muslimske kvinder. Samtig er antallet af gruppevoldtægter steget alarmerene og er nu det højeste i Europa. jeg kunne blive ved...men tror folk har fattet budskabet...men det handler ikke kun om kriminalitet....ligeså meget passiv forsørgelse...i min optik ligger landet sådan: for hver gang én flygtning/indvandrer får fx førtidspension, så bremser det muligheden for at en nedslidt dansker kan få samme ydelse idet kommunerne ikke øger deres kvote af modtagere af denne ydelse...og langt de fleste indvandrer får det på baggrund af posttraumatisk stress (PTSD), denne vejes højere end fx en portør's dårlige knæ/ryg efter et langt arbejdsliv... USA har i mange år haft et udmærket Green Card-ordning, hvor immigranter bliver tildelt opholdstilladelse ud fra hvilke områder de kommer fra....kommer der pludselig for mange fra Mellemøsten bliver det sværere osv..ikke engang denne model tør vi bruge i vores politisk korrekte nation. Det skal man tro, de forslåede stramninger rammer kun danske statsborgere, der ønsker FS med sin ægtefælle fra Asien, Brasilien eller et tredje land. Derfor vil Jeg vove den påstand, regeringen og Dansk Fjolseparti, kun strammer op for FS, for at score billige stemmer. Det viser bare hvor hyklerisk mange DF'ere og deres vælgere er. Mange af dem f.eks. Ole Wedel Nielsen DF medlem og selv gift med en thai, altså du må ikke, men Jeg må godt holdningen. Der er mange eksempler på DF hykleriet, Jeg kender selv en der hader udlændinge, især muslimer. Men har ikke noget imod at udleje sin ejendom til en muslimsk familie via Dansk Flygtningehjælp, bare det giver penge i kassen. Jeg kan komme mange flere eksempler på DF hykleriet, men Jeg vælger at stoppe her, da Jeg risikerer slidgigt i fingrene. Du er galt på den....DF og Venstre strammer op fordi der er behov for at stramme op....og det er ikke Dansk-Thai ægteskaber der er problemet. Tro mig, jeg har intet imod folk fra Mellemøsten som enkeltpersoner, har selv venner derfra...Jeg har noget imod den kolossale mængde de kommer i samt de problemer de skaber for landet. Økonomisk såvel som kulturelt. Jeg har fx intet imod russere, men jeg har meget imod deres massive tilstedeværelse i Thailand og den påvirkning det medfører. Du kan sige at det er hyklerisk at en mand som har en udenlandsk kone stemmer for stramninger i flygtninge og indvandringen, men det er vel blot fordi folk kan se at indvandringen har fatale konsekvenser for vores land og hertil økonomi. Det er jo ikke et spørgsmål om at være racist el. ikke-racist som venstrefløjen og dig selv her, fejlagtigt gør debatten til. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/11-2015 20:55
|
@Gapao2000 selvfølgelig er der sammenhæng mellem flygtninge og FS...langt de fleste familiesammenføringer sker fra Mellemøsten. Så selvfølgelig vil stramninger i FS ramme dem mest...hvad der det for noget sludder du snakker om at stramninger i FS kun har betydning for danskere... i 2014 var 39% af FS fra Syrien.....kun 5% fra Thailand. Tror du stadig på at V og DF kun strammer FS for at driller etniske danske mænd der finder en dame i TH?? sagt på en anden måde...hvis der ikke var den massive og ensidige indvandring til DK, så ville der slet ikke være brug for DF el. stramninger og det ville derfor være nemmere for 'os'...men folkevandringer er en stor del af globalisering...og derfor er der brug for politik der beskytter de respektive lande... Thailand gør det samme med deres konstante ændringer i visum reglerne alt efter forholdene... Redigeret af Anonym Bruger d. 02/11-2015 21:15 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 02/11-2015 20:58
|
|
Kim Ludvigsen skrev: Webmaster skrev: Nej fuck Tyskland og Sverige som er hovedansvarlig for denne krise. Mon ikke vi også skal gribe i egen barm. Danmark er ikke helt uden skyld i roderiet i Mellemøsten. Uanset hvornår man mener, at flygtningene holder op med at være flygtninge, så er der altså noget, de flygter fra i første omgang. Ja man ville jo så gerne af med Gaddafi og Saddam. Og man kom af med dem. Det er resultatet af det man ser nu. Ja de var nogle store røvhuller, men trods alt vores røvhuller. Italien havde i sin tid en fin aftale med Gadaffi angående flygtninge/velfærdsflygtninge, men den aftale måtte Italien droppe for at tilfredsstille ævlerne længere oppe i Europa. De ævlende politikere som er så fandens politiske korrekte. De selvsamme politikere som har sendt et signal ud i verden om at portene i Europe står åbne og alle er velkomne. Så jo, du har til dels ret i at det er selvforskyldt. Mener hellere ikke jeg har påstået andet. Det er selvforskyldt fordi den herskende politiskkorrekte overklasse endnu ikke har fået stukket hovedet ind i en guillotine - en tur som de rettelig burde havde fået allerede tilbage for nogle årtier siden, men det kan jo nåes endnu. Den Franske Revolution version 2.00 kommer nok til at hedde Den Europæiske Revolution. Ja jeg tillader mig at sammenligne det europæiske rænkespil og den måde de politiskkorrekte får holdt dem af anden mening uden for indflydelse som det der gik forud for den franske revolution, det er vor tids enevælde. Det kan kun ende i ragnarok. Så sendt som her i weekenden kunne jeg i radioen høre Bendt Bendtsen forklare hvordan den store konservative og socialdemokratisk gruppe nede i Europa-parlamentet samarbejdede for at holde alle andre uden for indflydelse. Som om de har eneret på de rigtige meninger og holdninger. Demokrati min bare røv..... Føj. Stem nej den 3. december... Med venlig hilsen
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/11-2015 21:00
|
Kim Ludvigsen skrev: JS skrev:USA har i mange år haft et udmærket Green Card-ordning, hvor immigranter bliver tildelt opholdstilladelse ud fra hvilke områder de kommer fra....kommer der pludselig for mange fra Mellemøsten bliver det sværere osv..ikke engang denne model tør vi bruge i vores politisk korrekte nation. Bemærk, at det handler om immigranter, ikke flygtninge. Som så mange andre, virker det som om, du blander begreberne sammen. Hvis det var nemt at komme til Danmark som immigrant, var der jo slet ikke nogen grund til at bekymre sig om besværet med familiesammenføring for at få sin thailandske kone til Danmark, hun kunne jo blot blive immigrant. JA jeg og andre blander bevidst begreberne sammen....flygtninge, indvandrere, velfærdsturister, immigranter, familiesammenførte osv..du kan kalde dem hvad du vil og tro at de alle flygter fra kugler der flyver igennem luften, måske 2-3% har oplevet den slags..resten hopper bare med på folkevandringen.........fælles for dem er at det absolut eneste de ønsker er bedre økonomiske muligheder for dem selv og deres familie.... Det ville jeg også selv gøre..... MEN jeg mener ikke at de bør være berettiget til så meget som én krone passive ydelser, nultolerance overfor kriminalitet og aldrig, aldrig giv dem statsborgerskab. Og hvorfor kan jeg mene dette? fordi det er dine og mine penge de får..og det rammer mig ligeså meget som dig... Problemet med venstrefløjen er at de gør det til et spørgsmål om medmenneskelighed vs. afstumpethed når det hele i virkeligheden handler om økonomi på lige fod med spørgmålet om Skat m.m. hilsen en frustreret socialdemokrat.. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/11-2015 21:51
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
JS skrev: JA jeg og andre blander bevidst begreberne sammen....flygtninge, indvandrere, velfærdsturister, immigranter, familiesammenførte osv..du kan kalde dem hvad du vil og tro at de alle flygter fra kugler der flyver igennem luften, måske 2-3% har oplevet den slags..resten hopper bare med på folkevandringen.........fælles for dem er at det absolut eneste de ønsker er bedre økonomiske muligheder for dem selv og deres familie.... Hvis det er det du tror så er der jo ikke noget og diskutere men de kommer stadig til landet som flygtninge og så gælder reglerne om ret til at være sammen med deres familie og dermed ret til familiesammenføring. det har den seneste stramning ikke ændret ved. |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 02/11-2015 22:03
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
JohnBkk skrev: Jeg har set de der kolde og løgnagtige muslimske øjne så mange gange i mit liv, altså ude i det virkelige liv, og jeg er træt af dem, meget, meget træt.. Tro mig, det har jeg dælme også, set så jeg er helt enig med dig, det er bare umuligt at få de "almindelige pæne danskere" til at fatte. Mvh,
Nahm |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 02/11-2015 22:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Nahm skrev: JohnBkk skrev: Jeg har set de der kolde og løgnagtige muslimske øjne så mange gange i mit liv, altså ude i det virkelige liv, og jeg er træt af dem, meget, meget træt.. Tro mig, det har jeg dælme også, set så jeg er helt enig med dig, det er bare umuligt at få de "almindelige pæne danskere" til at fatte. Enig med jer begge to M.v.h Fotofreak |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 03/11-2015 05:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 354 |
JS. SKREV: USA har i mange år haft et udmærket Green Card-ordning, hvor immigranter bliver tildelt opholdstilladelse ud fra hvilke områder de kommer fra....kommer der pludselig for mange fra Mellemøsten bliver det sværere osv..ikke engang denne model tør vi bruge i vores politisk korrekte nation JA jeg og andre blander bevidst begreberne sammen....flygtninge, indvandrere, velfærdsturister, immigranter, familiesammenførte osv..du kan kalde dem hvad du vil og tro at de alle flygter fra kugler der flyver igennem luften, måske 2-3% har oplevet den slags..resten hopper bare med på folkevandringen.........fælles for dem er at det absolut eneste de ønsker er bedre økonomiske muligheder for dem selv og deres familie.... Det ville jeg også selv gøre..... MEN jeg mener ikke at de bør være berettiget til så meget som én krone passive ydelser, nultolerance overfor kriminalitet og aldrig, aldrig giv dem statsborgerskab. Og hvorfor kan jeg mene dette? fordi det er dine og mine penge de får..og det rammer mig ligeså meget som dig... Problemet med venstrefløjen er at de gør det til et spørgsmål om medmenneskelighed vs. afstumpethed når det hele i virkeligheden handler om økonomi på lige fod med spørgmålet om Skat m.m. hilsen en frustreret socialdemokrat.. Et pletskud! Tak. Blot en tilføjelse: Ved kriminalitet, er det ud af vagten, Pronto! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.