Se indlæg
 Udskriv debat
Rystende oplevelse.
Mikk
Suk skrev:
Visse folk ynder jo ogsaa at gaa efter de vare i supermarkedet som har overskreder sidste salgsdato............De faar jo trods alt en flaske vin eller andet........+ de faar lidt opmaerksomhed..........

Jeg går ud fra at Suk er en xxxxxxxxxxxxx. Folk som udelukkende bruger 11 timer på en flyvning til Thai for at få sex, burde tvinges til at xxxxxxxxxx i munden.

Mikk

Der er fjernet noget af admin,
det vist ikke hører hjemme her
Snak pænt Smile
ADMIN
Redigeret af d. 14/03-2008 15:13

on og kent
Mikk skrev:
Jeg går ud fra at Suk er en xxxxxxxxxxxxx. Folk som udelukkende bruger 11 timer på en flyvning til Thai for at få sex, burde tvinges til at xxxxxxxxr i munden.

Mikk

det er dog utrolig med den slags personangreb. dit fjerde indlæg og du sviner folk til på denne måde.SadSadSad
det kan du ikke være bekendt
men måske er det muddi der er tilbage.
kent
Redigeret af d. 14/03-2008 15:14

Mikk
Jeg har en holdning til tingene, og det kan andre ikke ændre på.,...Thai er meget endet end sex og det er der nogen som ikke forstår.

Mikk

Mikk
,,, nej , jeg er ikke mudi, men jeg er enig med Mudi-.

Mikk

on og kent
Mikk skrev:
Jeg har en holdning til tingene, og det kan andre ikke ændre på.,...Thai er meget endet end sex og det er der nogen som ikke forstår.

Mikk

alle har vel en holdning til ting. men man behøver ikke at svine andre til fordi man mener at ens holdning er den eneste rigtige.
kent

Anonym Bruger
Mikk skrev:

Mikk

Jamen når man nu rejser rundt i thailand og thaipigerne bare tilbyder sig selv.
Ja så ser det ud til at thailand er ligmed.sex uanset om du kan li det eller ej.

bruno
Mikk skrev:
Isan skrev:
Muddi skrev:
Det er simpelthen for klamt og lavt at tage til Thailand for at komme på sexferie. Er det virkelig ikke muligt for dig at få fat i en fræk kvinde, uden at du skal købe og voldtage hende? De fleste af kvinderne dernede er sexslaver, hvilket betyder at de dybeste set ikke gør det af egen fri vilje. Hvor er forskellen på at have sex med en sådan kvinde og voldtægt? Du overfalder hende selvfølgelig ikke, men du gør hende alligevel fortræd.

Jeg kan ikke forstå, at nogen normale mænd vil gøre det i dag, hvor der netop har været stor fokus på kvindehandel. Hvis det skyldes uvidenhed, kunne jeg til dels forstå det. Men det vil undre mig, hvis det er tilfældet i dag.

!

Jeg syntes bestemt også det er klamt...i det hele taget syntes jeg faktisk tråden er klam.

Mikk

Hvorfor kommer du med postulater uden at argumenter for det ? Hvis du syndes at tråden er klam, hvorfor så genoptag den ?
Hvis du mener som Mudi at, det er slaver og der ikke er nogle der arbejder i barene i Thailand frivillig, så må du jo kende til et eksempel siden i er så sikker eller gør du ?
Er den indlæg du har lavet ikke kun lavet for at provoker og frem hæve dig selv ?
Kender du SUK ? Eller er det igen, at laver postulater, som du ikke ved noget som helst om ?
Svar udbedes med argumenter for dine holdninger, for du skulle nødig stå til bage som en utroværdig provokatør.
Redigeret af bruno d. 14/03-2008 15:58

http://gj-blog.dk/
Top High Class Fashion
Du er da vel ikke i tvivl om at 9,999 % af de piger der arbejder i sex industrien her ude er der for at lave penge men der er nok ikke mange af dem der syntes det er serlig fed at tilbringe natten med mange af dem der kommer her for sex saa det er helt klart at det er en form for slaver for at kunne forsørge familien snyd ikke dig selv og tro andet
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
b_j3ns3n
Det her er en tråd man skal træde varsomt med kan jeg se.. Grin
generlt er købesex noget lort og sådan er det..
der vil altid være en mand/kvinde, bag kvinden/pigen der sælger sig selv. Og scorer profit af den stakkels kvindes ulidlige job..
men når det så er sagt tror jeg ikke der er mange der mener det er okay. kan være der findes nogen der kan lide at piske en stemning op men, i bund og grund er der nok ingen der vil ønske denne tilværelse for dem de har nært/kær Shock

Købesex stinker og hvor ville verden værer fed vis alle mænd ville holde sig fra at købe damer og øl var gratis. men dersværre findes der idioter inden for alle samfund. også kan man jo kun håbe de stakkels piger en dag har mulighed, for at tjene nogle penge på anden vis.. Pfft
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Rawai
Jeg har nu mødt en del der var glade for deres tilværelse som bargirl.
Men ikke 1.Skal lide eller tvinges til det. Menneskets udvikling må man også bare acceptere og mænd kræver bare mere sex og hold kæft en wanker-verden uden pigelir´.

BiBob Man
Ganske interessant læsning i denne tråd!
Det er helt tydeligt - en del har kendskab til hvad de taler om.
Andre ikke! Grin

BiBob Man

claus31130
UANSET OM MAN KAN LIDE DET ELLER EJ... PROSTITUTION ER VERDENS ÆLDSTE ERHVERV.....og det findes i ALLE lande ikke kun Thailand...................
Prøv at tænke tanken hvordan ville verden være uden glædespiger......bedre nææææ , jeg tror der ville være en del flere sex forbrydelser........

Claus...Cool

http://www.cs-web.in.th/
Suk Rak Ning
Mikk skrev:
Suk skrev:
Visse folk ynder jo ogsaa at gaa efter de vare i supermarkedet som har overskreder sidste salgsdato............De faar jo trods alt en flaske vin eller andet........+ de faar lidt opmaerksomhed..........

Jeg går ud fra at Suk er en xxxxxxxxxxxxx. Folk som udelukkende bruger 11 timer på en flyvning til Thai for at få sex, burde tvinges til at xxxxxxxxxx i munden.

Mikk

Der er fjernet noget af admin,
det vist ikke hører hjemme her
Snak pænt Smile
ADMIN

Go' bedring...
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Spring til debat: