Se indlæg|
Mobilfud på Bangkok-ambasaden
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 25/01-2008 13:10
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Bent nu syntes jeg fandme du skal stoppe.. At du har oversat for mig er jeg da ligeglad med du braldrer ud med. men DINE FORBANDEDE LØGNE gider jeg ikke se her. Ja du har set dig sur på mig fordi jeg gjorde opmærksom ambassaden ikke ville bruge dig, men jeg gjorde det på en sober måde.. Jeg kunne have skrevet fordi Bent Jensen allerede for 4 år siden var paranoid......... Det sammen med din elendige stavning og evne til at oversætte, er vist den rigtige grund til at Ambassaden ikke bruger Hr. Bent Jensen som translatør. 1. du blander stadig 2 sager sammen. 2. Det som blev faxet til dig som vi dagen efter hentede ude ved dig i taxi og fortsatte direkte til ambassaden med.. vi havde ikke bestil 2 oversættelser, men ambassaden havde fortalt os der kunne gå op til 5 dage inden de havde det oversat.. hvad du jo ved din idiot. Derfor ringede vi til psykiatrisk tilfælde BJ og han lovede han kunne oversætte det til dagen efter......... Da vi ankommer til ambassaden har de imidlertidig selv klaret det.. Du aner ikke en skid om hvem der har oversat / underskrevet dokumentet.. Kan du huske jeg fortalte dig underskriften var ulæselig. SÅ HER LYVER DU FANDME IGEN.. Ambassaden havde aldrig din oversættelse i hånden... så hvordan skulle de kunne sammenligne... ENDNU EN DUM LØGN.... Det eneste du ved er at det var Consular service, for det fortalte jeg dig........ Du kan ikke vide noget som helst om kvaliteten af consulars oversættelse af det dokument.. da du aldrig har set det... Og aldrig kommer til det.. Men de fik dog i det mindste.. sdr.marks kirken til kirke Og ikke som Bent udulius til Amphur Jeg forventer du er færdig med at poste løgne historier om hvad du har oversat for mig. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/01-2008 13:21
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hmm, vi i admin sidder lidt i et dilemma. Vi har tidligere skredet ind både for at stoppe Bent og de angreb der er og har været på Bent i henhold til reglementet. Vi har endda haft en afstemning på forsiden om Bent's fremtid her på siden. På daværende tidspunkt lykkes den manøvre kortvarigt. Men nu er det eksploderet igen. Det tog ikke lang tid før Bent skilte sig ud igen i sådan en grad at adskellige herinde giver deres besyv med om hvad de mener om Bent. Ifølge reglementet skal dette ikke foregå. Men det er sgu' svært for os i Admin hele tiden at lægge låg på og anmode de forskellige om lige at opføre sig i henhold til reglementet, når den ene part nærmeste hele tiden lægger op til at det store flertal lige må og skal smide en bemærkning om hvad de forskellige mener om personen. Ja, Bent beder nærmest selv om de indlæg hvor de forskellige lige skal give deres besyv med om hvad de mener om Bent. Derfor sidder vi i Admin i et dilemma. Skal vi høfligt sende anmodninger ud til højre og venstre til de forskellige som efterhånden har deltaget i de tråde hvor Bent har deltaget om lige at opføre sig i henhold til reglementet eller er det muligt via denne anmodning at få de forskellige og ikke mindst Bent selv til lige at vudere med sig selv om denne cirkusforestilling virkelig er formålstjenestlig for nogle overhovedet. Så derfor kommer der lige en lille anmodning skrevet med store bogstaver til både Bent og alle andre: NU MÅ I SGU' STOPPE DENNE CIRKUSFORESTILLING ALLESAMMEN. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/01-2008 13:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hep skriver: Det er da fremragende service! Hvis jeg skal have oversat mere i Thailand vil jeg absolut benytte Consular Service - også selvom der var andre oversættelsesbureuer til den halve pris. Man betaler sikkert for det man får, tak for en god anmeldelse... Jesperfrb - tak for adresse og telefonnummer - denne tråd KAN altså ende med at blive værdifuld viden - great ![]() . |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 25/01-2008 13:30
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Til Kim. Vinket er taget til efterretning og fremover skriver jeg ikke i tråde hvor Bent Jensen skriver.. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/01-2008 13:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Det her er sq da en saebeopera der vil noget, Den serie der omhandler Thai Air, den er jo vand ved siden af dette....Jeg sluger det hele raat....5555555
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/01-2008 13:42
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
le-si skrev: Til Kim. Vinket er taget til efterretning og fremover skriver jeg ikke i tråde hvor Bent Jensen skriver.. Nu var vinket ikke skrevet til dig, og da på rette plads at du får gjort opmærksom på eventuelle urigtigheder i det af Bent oplyste. Mit indlæg var faktisk allerede skrevet før du postede dit indlæg, jeg havde bare ikke fået postet det da jeg lige skulle lave en kop the. Men rigtigt, lad os nu få stoppet de indlæg hvor de forskellige lige skal give deres besyv med om hvad de mener om Bent. Jeg er ganske overbevist om at det store flertal selv er i stand til at danne sig en mening om Bent uden alle disse ligegyldig indlæg om er manden er kugleskør og hvad der ellers efterhånden er postet. Det hører sig ikke til her på siden at kalde hinanden alt mulig crap, hverken fra den ene eller anden part. Som der står i reglementet, gå efter bolden ikke manden. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Wiwex |
Lagt på d. 25/01-2008 14:19
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Tak til jesperfrb for adresse og tefon nr. til Consular Service MVH Wiwex |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 25/01-2008 14:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
[quote]Bent Jensen skrev: [quote]Til bangkoknielsen: Jeg har studeret dit indlæg, som jeg imidlertid slet ikke kan kommentere, da det indeholder oplysninger om en klients forhold.[/q - Så vidt jeg ved er klienten min - og eneste opgave Bent Jensen skulle foretage sig, var at oversætte en A4 standardattest - og dermed færdigt, kontant afregning!! - I stedet begynder BJ ikke alene at udfritte damen som en anden CIA-mand, men også granske i dokumenter som "enken" havde medbragt til mit videre arbejde i forbindelse med arvesagen! Årgamle papirer der overhovedet ikke vedkom det enkle oversættelsesarbejde! - Hvorfor Bent Jensen? Er det sådan du arbejder som translatør? - Nej, jeg forlanger intet svar, men mener at du her langt overskrider god forretningsmoral... Jeg forsøgte at række dig en hånd, men føler du har tisset på den. Tag da dig sammen og nyd dit livs efterår - vi er sikkert mange her på DTW der også har oplevet arbejdsmæssige tilsidesættelser eller fyringer, men at skulle spilde sine sidste leveår med at gå og være hævngerrig og bitter, det er da fuldstændigt forrykt... |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 25/01-2008 14:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
KIM - også herfra er meddelelsen taget alvorligt - men luk nu ikke BJ ude - kunne vi blot få ham til at skrive og fortælle om andet end hans bitterhed mod ambassaden... - hilsen Jorn |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/01-2008 14:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Undskylder også for mine indlæg herinde, men kunne bare ikke lade være. Og beder han ikke også ligesom selvom det? Men det skal ikke gentage sig med ham mere i hvert fald. |
|
|
|
| romeren |
Lagt på d. 25/01-2008 15:05
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Jeg synes dem af jer som bliver sure er nogle fjolser !. På andre fora er folk hurtige til at opfatte en troll !!!. Giver man ikke en troll opmærksomhed ved en masse indlæg, så forsvinder han hurtigt. Denne troll lever åbenbart på negativ opmærksomhed. Hvilket de fleste her giver ham rigeligt. Så stop dog alle de sure indlæg og ignorer trollen ! ![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 25/01-2008 16:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
om vi er nogle fjolser ved jeg ikke. og hvad jeg heller ikke ved, er hvad bent jensen vil opnå, men han lyder som et fjols uden et liv. det mener jeg bare, sådanne som jeg læser hans indlæg. få jeg på næsen over dette, så pyt, jeg har et liv. jeg nyder livet især når vi er i thailand. med eller uden mobiltelefon. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 25/01-2008 16:32
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ja sjovt nok kommer han med nogle spænnde ting på thailand.dk bla nogle oversætelselr af atikler fra thai aviser af div nyheder og andre sjove ting men den glæde skal vi ikke have her og hvorfor forstår jeg ikke.....så bent lad os da få lidt af den slags også her inde også det kunne da være sjovt ikke.....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 25/01-2008 19:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
Igen vil jeg bare sige 1 ting til jer ALLE bent jensen THE MAN er ikke en man spøger med ..... bent er ved at optrappe en udenrigs skandale af de helt store og i skal fandme ikke ødelægge denne store mands personlige vendetta det er underholdning af 1.klasse jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har grint så meget over så lidt så skal vi ikke alle sammen være enige om at bent jensen er hvores mand og ambasaden er svinet JEG VIL GERNE STARTE EN INDSAMLING TIL STØTTE FOR BENTS SAG MOD AMBASADEN I BANGKOK PENGENE SKAL UBESKÅRET GÅ TIL BENTS KAMP MOD AMBASADEN NÅR DENNE SAG SKAL FØRES I HAAG DOMSTOLEN ja domstolen i haag den som dømmer krigsforbrydere og andre stater bent vil fører sagen der alene kun med min hjælp og (svært ord) expertise SEND PENGE TIL BENT JENSEN KONTO 2341593242 |
|
|
|
| Bent Jensen |
Lagt på d. 26/01-2008 11:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
Den store Bastian skrev: bent er ved at optrappe en udenrigs skandale af de helt store og i skal fandme ikke ødelægge denne store mands personlige vendetta Øh, der er bare tale om, at de på en dansk statsinstution, den dansk Bangkok-ambassade, tilsidesætter nogle elementære forvaltningsretlige regler og og principper og begår nogle uregelmæssigheder til fordel for sig selv og vennerne. og til ulempe for ambassadeklienterne. De tror, de kan kære på frihjul, fordi de e 10.000 kilometer borte fra Danmark. Det kan de også over for thailænderne, men ikke over for mig. Man kan sammenligne det med, at Teknisk Forvaltning på rådhuset afviste en bygheres ansøgning om byggetilladelse til et højhus med henvisning til en ganske uspecifceret påstand om, at der var fejl i bygherrens arkitekts tegninger og beregninger, og henviste ham til i stedet at benytte en af Teknisk Forvaltning foreslået arkitekt (som i dagtimerne arbejder i Teknisk Forvaltning), for derpå at godkende den nye arkitekts tegninger og beregnionger, selv om der var flere alvorloige fejl i dem. JEG VIL GERNE STARTE EN INDSAMLING TIL STØTTE FOR BENTS SAG MOD AMBASADEN I BANGKOK PENGENE SKAL UBESKÅRET GÅ TIL BENTS KAMP MOD AMBASADEN NÅR DENNE SAG SKAL FØRES I HAAG DOMSTOLEN Hold inde! Jeg har ikke brug for penge til at føre denne sag for. Jeg engagerer ikke nogen højt gageret advokat. Jeg gør det hele selv. Jeg kan selv finde ud af at skrive til Udenrigsminiseriet og Folketingets ombudsmand. Men I må gerne samle penge ind til mig på et senere tidspunkt. Jeg vil ikke ødsle dem bort, men bruge dem til fornuftige ting som kvinder og ture til Pattaya. Jeg tror slet ikke, det bliver nødvendigt at føre sagen ved menneskerettighedsdomstolen i Haag ellr domstolene i det hele taget. Jeg har tidligere vundet to sager hos Folketingets ombudsmand. Det kostede mig kun noge frimærker. i den ene sag fik jeg penge ud af det. Det var de meget interesserede i hos ombudsmanden, for hans afgørelser kan ikke bruges som eksekusionsgrundlag. I den anden sag fik ministeren for teknisk samarbjde med udviklingslandene den største næse, der nogensinde var uddelt i ombudsmandsinstitutionens hidtidige historie . Det var den første afgørelse, ombudsmand Lars Nordskov Nielsen traf i sin embedsperiode. (Medarbejdern må have gemt sagen som en godbid til ham ved hans tiltræden.) Med venlig hilsen Bent Jensen |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 26/01-2008 12:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Har ikke været inde på dene tråd i adskillige dage. Det virker helt usandsynligt at spørgsmålet om mobil eller ikke på ambasaden kan aktivere så store følelser ! Jeg holder med en tidligere skribent om at ignorere denne trådødelæggerbentjensen "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.