Se indlæg|
Starter nyt Guesthouse op d 1/8 i Cha-Am
|
|
| madsen1967 |
Lagt på d. 16/08-2008 19:57
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
Man bestemmer selv om man vil se det ikke .
Michael Madsen
|
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 16/08-2008 20:06
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Jeg syntes nok der er mange der hakker på Michael. Jeg har pr. mail haft kontakt til ham, da min kone ville søge arbejde efter de vilkår han skrev i annonce. Måske nogle gnidninger eller misforståelser der gjorde, det ikke blev til noget nu, men sådan er Thai jo nok. Jeg kommer til Hua Hin fredag og vil besøge ham en dag. Jeg syntes nu, han har gjort en del for at få det til at virker godt. Nu er det bare sådan, at der er rimelig ro i Cha Am og Hua Hin for tiden, så derfor går der nok tid, inden det kører godt. Men lad nu være for helvede og rise stedet med kloge ord osv. og kom hellere med konstruktive anbefalinger. Og det er svært lige nu og få noget i den stil op og køre på et splitsekund. Hilsen Steen |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/08-2008 20:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Gold nu kan jeg ikke se lols henviser til sin hjemmeside nogen steder ,den står der lige som mange andre har deres.og vil man ha reklame må man betale for det lindy |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 16/08-2008 22:37
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
madsen1967 skrev: Det gør man kun til dels, i kraft af at BUMP-indlæg (bring up my post) vil bringe tråden op blandt de de seneste aktive tråde på forsiden. Og det er vel og mærke de 10 tråde som er på forsiden der er størst opmærksomhed om.Man bestemmer selv om man vil se det ikke . BUMP-indlæg er at betragte som spam, især når det er hensigtet at bringe sig selv eller sit firma i fokus igen. Der har i øvrigt været en del debat om reklamering på den seneste, bla. i følgende tråde: - No Woman No Cry - Reklame tråde på DTW - hvor desperate må de blive? - Reklame paa DTW Spam bryder jeg mig ikke om, ligesom jeg ikke bryder mig om den indstilling der bliver lagt for dagen med citat "Man bestemmer selv om man vil se det ikke". Derfor er tråden hermed låst. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.