Se indlæg|
pattaya (paradis )
|
|
| BJ |
Lagt på d. 02/10-2009 17:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Det vil du ikke fortryde, ta' de positive briller på, og ta en lille ferie i Pattaya, så vil du se med egne øjne, og selv dømme og lave dit eget indtryk af Pattaya Og JA!!!...Der ligger nogle små AMAZING! Bounty øer lige ud for Pattaya, i SiamBugten med palmer og crystal blå vand. Der afgår speedbåde fra Pattaya Beach hele dagen og retur. Der er også to Gokartbaner i byen, og de ligger lige over for hindanden - svævebane ned fra tv.tårnet - Jet-boads - Falldskærm efter speedbåd - Bannanbåd og Ellefanttrekking jeg kunne blive ved. Så Pattaya er bestemt andet end Sex - Crime og Narko, det findes også JO!...men man bestemmer jo selv, vad man vil opsøge. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 02/10-2009 17:17 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/10-2009 20:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
BJ: Nu lavede du stavefejl i den første linie igen............... ![]() |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 02/10-2009 21:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
Eller skal man ud for sig selv, så er den nye Stock Club lige uden for Pattaya mod Jomtien, også et besøg værd.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 02/10-2009 21:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
BJ skrev: Det vil du ikke fortryde, ta' de positive briller på, og ta en lille ferie i Pattaya, så vil du se med egne øjne, og selv dømme og lave dit eget indtryk af Pattaya Og JA!!!...Der ligger nogle små AMAZING! Bounty øer lige ud for Pattaya, i SiamBugten med palmer og crystal blå vand. Der afgår speedbåde fra Pattaya Beach hele dagen og retur. Der er også to Gokartbaner i byen, og de ligger lige over for hindanden - svævebane ned fra tv.tårnet - Jet-boads - Falldskærm efter speedbåd - Bannanbåd og Ellefanttrekking jeg kunne blive ved. Så Pattaya er bestemt andet end Sex - Crime og Narko, det findes også JO!...men man bestemmer jo selv, vad man vil opsøge. MVH.BJ Du glemte Katoy'erne på "Strassen"! ![]() http://www.youtub...z1zRwe_Kko JD PS: Ahh, det hjalp med et glas Alminox! Redigeret af JD d. 02/10-2009 21:26 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/10-2009 22:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
jo da, han/hun ser da godt ud, men læg mærke til at de ikke viser halsen, adams æblet er dækket med hår
Redigeret af jesperfrb d. 02/10-2009 22:33 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 02/10-2009 22:41
|
|
Ja du har ret, men han/hun/det har fået kniven, mon ikke? Der zoomes da godt ind forneden... ![]() JD Redigeret af JD d. 02/10-2009 22:41 |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 02/10-2009 22:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
man må håbe det er under fuld narkose.. det må sku gøre ondt på alle, når saksen først klipper didrik af..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 03/10-2009 00:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Ellers er han/hun god til at trække den ind mellem ?????
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 03/10-2009 10:04
|
|
soi7 skrev: BJ: Nu lavede du stavefejl i den første linie igen............... ![]() HVOR??? MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 03/10-2009 10:27
|
|
Jeg tjekker altid efter adamsæblet på en barpige, jeg har fældet flere på den måde. Tænk dig at sidde i en time eller to og slikke på en sød dejlig Thaidulle, og så er hun en han. Føj for satan ![]() Nej det er en go ide at tjække først og det kan kun ses på om de har et adamsæbel. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 03/10-2009 10:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
soi7 skrev: hær i denne topik er det telat at skrive og lave stavefejl,der er ekke nogen som behøver en korektur læser, ves bujskavet når fram er det liemejet om der er skrivet rat,så skriv det du vil som du synes det skal skrivs, vi fender nåk ud a hvad det betyer......BJ: Nu lavede du stavefejl i den første linie igen............... ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 03/10-2009 10:40
|
|
Ja lige precis men jeg kan vitteligt ikke find den stavefejl, Soi 7 påstår er i øverste sætning i indlæg #101. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 03/10-2009 11:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Ja ja Igen den samme formålsløse debat om hvad man foretrækker og hvad "god" smag er? Er lige vendt hjem her til morgen fra Thailand. 14 skønne dage i Pattaya og 3 dejlige dage i Bangkok. Der var ikke mange turister begge steder. Pattaya en skøn blanding af unge og ældre. Venlig hilsen fra Fyn. Blume |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 03/10-2009 11:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
BJ skrev: ....og ta en lille ferie i Pattaya... ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 03/10-2009 11:48
|
|
Ja! blume men der er bare så mange heridne på DTW der rakker Pattaya ned, og halvdelen har aldrig været der.![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 03/10-2009 11:49 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 03/10-2009 11:52
|
|
Frank skrev: BJ skrev: ....og ta en lille ferie i Pattaya... ![]() HVOR!...ligger fejlen henne i at skrive ta en ferie i Pattaya fortæl mig lige det Einstein. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 03/10-2009 11:53 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 03/10-2009 12:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
BJ skrev: Frank skrev: BJ skrev: ....og ta en lille ferie i Pattaya... ![]() HVOR!...ligger fejlen henne i at skrive ta en ferie i Pattaya fortæl mig lige det Einstein. MVH.BJ Nå-nå - du bliver hurtigt mopset. ![]() Jeg er da fløjtende ligeglad med dine, mine og andres stavefejl, men nu efterlyste du selv stavefejlen. Grib selv retstavningsordbogen og prøv at slå ta op. Ordet findes ikke. I den sammenhæng som du anvendte ordet staves det tage. |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 03/10-2009 12:04
|
|
BJ skrev: Frank skrev: BJ skrev: ....og ta en lille ferie i Pattaya... ![]() HVOR!...ligger fejlen henne i at skrive ta en ferie i Pattaya fortæl mig lige det Einstein. MVH.BJ Ta' lige å' skriv årnlig, ikk'? ![]() JD |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 03/10-2009 12:12
|
|
BJ, det hedder og TAGE en lille ferie..... Du tuder over ingenting, mens de andre ordkløver dig. og det er INGEN trussel
|
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 03/10-2009 12:13
|
|
JD skrev: Ja du har ret, men han/hun/det har fået kniven, mon ikke? Der zoomes da godt ind forneden... ![]() JD Jojo JD du har ret, men hvad med smørelsen ?
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.