Se indlæg|
Tilsvining pr Mail
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 09/10-2009 23:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
Flot dame du har dig dennis, men adamsæblet er lidt for stort for mig. Men hva hver sin smag.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 10/10-2009 00:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Arrrh.. Sku' vi nu ikk' liiiige..
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
| HJB |
Lagt på d. 10/10-2009 07:29
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
Nu kan der vist ikke koges mere suppe på den høne![]() Hvad med at komme videre..... |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 10/10-2009 07:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Allerede i indlæg nr 84# var tråden allerede slut for mig men i skal åbenbart nørkle videre i det. og jeg er pisse træt af denne her tråd, så lad den da dø ud for fanden. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 10/10-2009 07:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
BJ skrev: Allerede i indlæg nr 84# var tråden allerede slut for mig men i skal åbenbart nørkle videre i det. og jeg er pisse træt af denne her tråd, så lad den da dø ud for fanden. MVH.BJ Allerede i indlæg nr 84 , der var tråden kun lige startet, og der er da ingen der nørkler videre i det , alle forsøger kun at finde den grimme mand der siger onde ting om dig , så støt os i vores søgen efter sandheden om mailen Redigeret af swed d. 10/10-2009 07:46 Swed
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 10/10-2009 07:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
jamen det gør jeg sandlig også, jeg syntes bare der har været en del indlæg der er rettet imod mig. Ta dig en tude kiks osv. det gider jeg sgu da ikke høre på, og jo jeg ville have afsluttet den i indlæg "84. og Goldwing det var ikke for at finde et nyt nick name til dig, men din kommentar inbød mig til at skrive det. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 10/10-2009 07:59 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 10/10-2009 07:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Jeg tror at Al Qaeda har en keyboard-finger med i spillet...[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley007.gif[/img] is not a valid Image. . . . . Hva' goer vi ?........Det er nu vi maa staa sammen !!! Redigeret af Dream d. 10/10-2009 08:12 |
|
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 10/10-2009 08:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
#101 Ja det kan du have ret i Fedefinn at min Kone har et for stort adamsæble, Jeg er også sur over hun bruger en masse tid til at barber ben og fjerne uønsket hårvækst på kroppen men det må jeg nok leve med. Kan du have en god dag Hej
Redigeret af Dennis Damgaard d. 10/10-2009 08:34 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/10-2009 08:44
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hvad med at få lukket her for det føre kun til personangreb |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 10/10-2009 08:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
110 indlaeg om INGENTING...............![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 10/10-2009 08:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
sony skrev: Hvad med at få lukket her for det føre kun til personangreb Yderst go ide!!!..................... MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/10-2009 08:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej BJ Der findes stupide mennesker overalt, glem mailen/personen, tag det ikke så tungt, denne person, har sikkert et physisk problem, og tænker før han/hun skriver/taler. forstat god weekend ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 10/10-2009 10:43
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa BJ, Som flere herinde allerede er inde på, så glem de mails. Der er desværre nogle mennesker som sender den slags til andre, og vi er desværre også flere herinde som har oplevet at få sådanne typer mails. Som John er inde på i indlæg 41 så tilhører mail-adressen ikke nogle nuværende bruger her på siden. Og IP-adressen giver hellere ikke noget videre svar på hvem afsenderen er. Jeg vil derfor ikke mene at vi kan komme videre i sagen med de nuværende oplysninger og vil derfor tillade mig at lukke tråden. Håber det er i orden. Beklager at du har måtte modtage sådanne mails. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 



















