Se indlæg|
fodbold
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/03-2011 10:50
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jamen kurt så må jeg vente til oktober med at tage afsted, må indrømme jeg bryder mig ikke om det der foregår i pattaya, hvis jeg skulle være der i song krang skulle det være oppe i landsbyen, det vildt nok for mig. Men selvfølgelig håber jeg da ...dk held og lykke og tillykke med den fine gevinst
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/03-2011 14:14
|
Hold da helt ferie det godt nok latterligt det her, men ok folk går nok heller ikke glip af noget med det landshold vi har. http://ekstrablad...523538.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 22/03-2011 16:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Så længe Olsen er landstræner ![]() Håber at Norge vinder ![]() Danmark har ikke fortjent andre
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 22/03-2011 16:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
sony skrev: Hold da helt ferie det godt nok latterligt det her, men ok folk går nok heller ikke glip af noget med det landshold vi har. http://ekstrablad...523538.ece Det er jo så et spørgsmål,hvad vi går glib af. Men godt nok dårligt, at det kun er hjemmekampene som vises på TV2. Alle udekampe vises på TV3-puls eller canal 19. Mærkelig politik og vurdering af interesse. Hej |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/03-2011 16:51
|
Nå kurt så du mener vi har fortjent det l.... landshold
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 29/03-2011 12:37
|
|
Er de de rigtig til at blive den nye landstræner-posten, når Morten Olsen stopper http://ekstrablad...527511.ece Jeg mener ikke at man skal finde den nye landstræner i Danmark med i udlandet Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/03-2011 12:59
|
Nej der vil jeg nok give dig ret Kurt, men skal det være en dansk træner, synes jeg ham Troels Beck er god nok. Men lad os få en som pointek Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 29/03-2011 13:39
|
|
Hvorfor skal det være en dansk træner ! Prøv at se på Morten Olsen den ende dag synes han at de spille dårlig imod Norge og næste dag give han så en undskylden. Selvfølelig skal en landstræner give sin spiller en skide balle hvis ikke spiller godt men landstræner har også en del af skylden for det. Lad os få en landstræner der har displint og vilje til at smide de spille af landsholdet der ikke yder deres bedste. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/03-2011 14:28
|
forh...... kurt læs dog hvad jeg skrev, giver dig endda ret
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/03-2011 22:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Hooligans tog lig med til fodbold 17-årig fodboldfan blev dræbt i weekenden, men hans hooligan-venner smuglede liget med ind på stadion http://ekstrablad...527509.ece Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 02/04-2011 09:48
|
Ja så det i dag det ægte københavnerhold bkfrem skal starte foråret med 3 point og vejen til cl om nogle få år![]() Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/04-2011 04:05
|
|
Landstræneren kan ikke bruge ham selv og han har scorede flere mål end han yndling Nicklas Bendtner han bruge til landskampe der ikke er en skid være med alligevel kan bruget landstræneren ham på landsholdet. Han er den danskerne der har scorede flest mål i Premier League fire gange hvilket er dobbelt så mange mål som Nicklas Bendtner. Det er da godt at Newcastle kan bruge ham selv og der er kamp om pladsen på Newcastle Newcastle vandt 4-1 over Wolverhampton. http://www.sporte...astle-sejr Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 03/04-2011 09:37
|
Ja ikke nok med de har nogle gyselige udebanedragter, men deres tilhængere er heller ikke for kønne http://ekstrablad...530607.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/04-2011 15:28
|
|
Man må da håber at FCK her slå hård ned på disse fodboldbøller at man viser resten af danske fodboldfans at sådan opføre man sig ikke. Jeg fordømmer deres opføre og se gerne at fanklub og FCK sammen finde ud af udlukke de person til både deres hjemme-ude kampe Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/05-2011 14:49
|
Det fortjener da et stort tillykke til de blå røde ægte københavnerklub http://www.bkfrem...sp?id=2002 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 29/05-2011 15:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
thaikurt1 skrev: Man må da håber at FCK her slå hård ned på disse fodboldbøller at man viser resten af danske fodboldfans at sådan opføre man sig ikke. Jeg fordømmer deres opføre og se gerne at fanklub og FCK sammen finde ud af udlukke de person til både deres hjemme-ude kampe Jeg har givet dem et gult kort....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/05-2011 20:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Hva fanden sony var du også på lægterne [img]http://www.bkfrem.dk/upload/image/280511%20FREM%20-%20Anager088.JPG[/img] is not a valid Image. Kan man ikke bare beholde den pokal inde i parken, det virker som om den hører hjemme derinde.. Mester igen igen
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/05-2011 21:02
|
Desværre jeg venter til vi er i cl finalen om ca 4 år Men flot billede du fandt af fremson Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 26/06-2011 14:44
|
Fandt lige en video om hvordan jensen, thaikurt og fckdk laver mål eller skulle jeg skrive prøver at lave mål![]() http://ekstrablad...577141.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| chilis |
Lagt på d. 27/06-2011 16:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 76 |
Frem er det ikke en klub på Fææøerne? Og hvad laver de i Valby. Måsked de skulle hente Nicklas Blærerøv til klubben. Og la os så finde en ny Sepp som træner hvis det danske landshold skal tilbage igen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

og tillykke med den fine gevinst