Se indlæg|
Musik video
|
|
| Papa |
Lagt på d. 18/03-2014 19:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 245 |
vandango skrev: Var lidt overrasket - det er E C der har lavet den, selvom det er et andet band der spiller den. Ved ikke lige hvad du mener vandango, men manden med den hvide guitar og briller er da E.C. (Mr slow hand) ham selv. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 19/03-2014 03:21
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 19/03-2014 07:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Papa skrev: vandango skrev: Var lidt overrasket - det er E C der har lavet den, selvom det er et andet band der spiller den. Ved ikke lige hvad du mener vandango, men manden med den hvide guitar og briller er da E.C. (Mr slow hand) ham selv. Ah nu er brikkerne faldet på plads - E C har spillet i Derek and the Dominos, dengang den blev lavet. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 19/03-2014 07:16
|
|
dutling68 - det var sandelig også på tide, der blev rappet af pigernes numser. ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 19/03-2014 07:32
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Her vandango nok noget af det bedste slide guitar fra duane allmann Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/03-2014 07:39
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 29/03-2014 09:42
|
|
Mens du lytter til denne, snup en pils og læg en god solid snaps i sidevognen (eller Lao Khao) - og læs dette:http://ekstrablad...249212.ece Redigeret af vandango d. 29/03-2014 09:54 |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 29/03-2014 11:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 245 |
vandango skrev: Mens du lytter til denne, snup en pils og læg en god solid snaps i sidevognen (eller Lao Khao) - og læs dette:http://ekstrablad...249212.ece Det vækker dejlige minder frem, skide godt nummer der stadig holder. Og så har hun jo en skøn stemme.... gad nu godt se/høre hende live! ![]() Pilsneren ryger ned om en time, snapsen venter jeg lige med ![]() |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 30/03-2014 10:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Summer time, Tulsa time, anytime Go søndag |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 30/03-2014 19:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
En ægte 80'er klassiker fra Italien Her sunget på italiensk Og ikke nok med det, der er også lavet en dansk version Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 01/04-2014 00:05
|
|
Den kender de fleste på TP vel?. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 01/04-2014 08:48
|
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/04-2014 17:03
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 23/04-2014 23:01
|
|
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 27/04-2014 21:12
|
|
Her en remixed udgave og Jeg er sikker på, Jer der har udforsket nattelivet f.eks. i Pty i år, kan genkende den. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 13/05-2014 02:38
|
|
The queen of Austria is in. Hmmm er det ikke noget vi har set før, i et eller andet anden sammenhæng? [img]http://bygaga.com.ua/uploads/posts/1334260953_bygaga.com.ua_prikolnie_kartinki7-45.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 20/05-2014 10:52
|
|
Dette er ikke militær undtagelses tilstand, men jeg syntes alligevel at vi skal have lidt ballade i sommervarmen her på DTW. Her er en Irish en af slagsen. ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 08/06-2014 18:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Teenage ævl, men det sælger og det er vel det, det handler om Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 11/06-2014 16:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Dalton |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 11/06-2014 17:12
|
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.