Se indlæg
 Udskriv debat
fodbold
b_j3ns3n
chilis skrev:
Jeg så kampen, har allerede en aftale om at jeg får noget licens tilbage. Mange af de kampe FCK har spillet er jo til grin. Jeg tror ike du så den sidste kamp. Hvad er den for en indstilling at tro man har vundet kampen inden start. Kun FCK. Heldig med den sejr. Så fortæl hvis ikke. Jeg har en adresse til blindeforbundet til Jer der synses at FCK er gode. Come ONNN. OB havde jo også godt fat i FCK i søndags. Synd at der bliver brugt såmeget sende tid på det lordt FCK laver. Fortæl mig hvad jeg skal nyde når jeg ser dem bruge den gode sendetid? Har set nok duuu. En flok forkældede fodboldspiller der tror de allerede er danmarksmester. FØJ. Igen hvad skal jeg nyde? Frem Og Århus fremad vil let slå FCK nu. Men jeg får ca. 500Kr tilbage i licens nu og måsked mere.

jeg tror du blander tingene sammen.. du ved godt vi er gået ind i en ny sæson ikke? eller sidder du stadig og piver over i hjørnet over dit lorte hold aldrig rigtig slog igennem.. endnu engang!

vis du nu følger lidt med, ved du godt at vi har skiftet stort ud på holdet, og det vil altid sætte sig i spillerne indtil de er spillet sammen, og du ville kunne du se at der er ingen, som var tilfredse med kampen mod Irlænderne. men alt dette vidste du vis du fulgte med, så i min verden er du bare en trold der prøver at piske en stemning op..

held og lykke med projektet LOL LOL
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

chilis
Jeg ønsker ikke at puste noget op. Jeg bryder mig bare ikke om FCK. Sådan. Fremover kigger jeg noget andet på tv. Derfor mener jeg stadig at FCK er en flok blærerøve. Og de kommer ikke langt i den sæson med den indstilling de har. Hvor mange spiller kommer egenligt fra egne rækker???? Men held og lykke med dårlig underholdning.

thaikurt1
Her er så dem DANMARK skal møde i VM-pulje.

Italien
Tjekkiet
Bulgarien
Armenien
Malta

Jeg personlig tro ikke på at landshold kommer med til VM i Brasilien og selv og der kommer en ny landstræner for det ende nok med at bruge nogen af de samme spille som OLSEN og de er efter min opfatter med dårlig fodbold de fleste af dem og høre ikke til på et landshold.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
chilis
Helt enig med Thaikurt. Vi er ikke gode nok. Hold som Italien, Tjek og Bulgarien får vi ikke mange point på. Så Æv. Men vi er ikke bedre nu. Så et VM unden danmark.

FCKdk
b_j3ns3n skrev:
du kan bare grine derud af Wink griner sikkert også næste gang frem går konkurs Pfft

Der bliver ikke nogen"næste gang".... De laver et flyselskab istedet,
med speciale i styrtdyk!!!!Pfft

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

sony
fck.dk, kan du så ikke lige fortælle næste gang du tager til thailand, for så er det sikkert det fly der styrterPfft

Men respekt for din signatur, endelig en der har fundet ud af i kun er en forstadsklub, så mangler vi bare at hr jensen også lære detPfftBVDr
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

sony
chilis skrev:
Jeg ønsker ikke at puste noget op. Jeg bryder mig bare ikke om FCK. Sådan. Fremover kigger jeg noget andet på tv. Derfor mener jeg stadig at FCK er en flok blærerøve. Og de kommer ikke langt i den sæson med den indstilling de har. Hvor mange spiller kommer egenligt fra egne rækker???? Men held og lykke med dårlig underholdning.

Syntes bare lige den her passer så godt at den fortjener at komme FREM som nr 1 igen godt chilis vi må holde sammen os 2 fra den jyske hovedstad og hovedlandet i dkPfft

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
Det har være en langt tid at vende på at Premier League skal starte igen og man igen kan opleve nogen gode kampe.

Det bliver spændene at skulle følge Newcastle og de gøre det lide så godt som i sidste sæson.

Newcastle første kamp skal de møde Arsenal d 13.

Det skal nok blive et kamp med masse af mål fra begge hold.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

sony
Ja Kurt det bliver skønt, men husk nu at se kampen færdig selvom i er bagud 4 - 0 ikPfft

sony
Så hr jensen, hvis du vil se nogle vaske ægte københavner hold så det i aften det sker.

http://www.bold.d...-pokaldyst

b_j3ns3n
hmm et opgør mellem to dinosaurusser, der ikke kan følge med tiden og verden omkring dem.. nej tak så hellere en røv kedelig landskamp mellem danmark og skotland Sleeping good
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Hopla
Jaa, dinosaurerne der vækker ens fodboldhjerte og viser kærligheden til spillet og ikke mindst klubånden...Ikke højt betalte, forkælede spillere, der dasker lidt rundt på banen fordi lysten ikke rigtig er der idag. Et klassisk københavner-opgør, der har fundet sted årtier før fck kom på tegnebrættet. Dengang der var rigtige københavner-lokalopgør med bla. også Frem-KB - husker du ? Et opgør der dengang var større end "plastic-opgøret" Fck-brøndby er idag PfftBvdrrr
Frem vandt iøvrigt 3-1 over B 93 igår Grin

sony
Det er ikke engang løgn hopla, du kan kan godt tro jeg husker frem - kb dengang det var sjovt at komme i idrætsparken og man kunne stå op. I dag er det jo bare en dødsyg betong plads, hvor et hold fra forstaden spillerPfft

Ja tillykke til frem med sejren efter forlængede spille tid.

thaikurt1
Det se sort ud for landsholdet når de kan tabe til Skotland især når Danmark skal spille EM-kvalifikationskamp mod Norge som vandt deres kamp.

Hvorfor tage man de spille med Thomas Sørensen og Christian Poulsen, Nicklas Bendtner, Dennis Rommedahl og Lars Jacobsen da de jo ikke får meget spilletid i deres klubber eller overhovede er på 1 holdet,

Der må da være andre spille man kan bruge ?

Morten Olsen mener at disse spille skal spille landskamp selv
de ikke har spilletid eller er har en klub eller er på vej ud af klubben.

Nu har jeg svært ved at se hvad de spille tilføre landsholdet ?

Nu er der gudskelov ikke så langt tid til vi få en ny landstræner, håber så at han så bruge andre spille end dem
Morten Olsen har brugt.

sony
Uha da da jeg håber godt nok ikke han skal overtage danmarks hidtils mest elendige træner morten olsen.

Det kan godt være han var god i en middelmådig dansk forstadsklub, men landsholdet neeeeeeeeeeeeej TAK.

http://www.sporte...ret-staale

b_j3ns3n
det kan da kun blive bedre.. Grin men jeg tvivler.. vis du ikke ved det så er han træner i køln Wink

sony
Hvor længe tror du han er i køln hvis det forsætter som han er startet?

Men du har nok ret i det kan kun blive bedre end det er nu.

sony
Gad vide om de er misundelige københavnerne, bare fordi de blev gjort til grin af et ukendt holdPfft

Hvorfor ikke bare erkende de var gode ob

http://ekstrablad...603619.ece

chilis
FCK er et hold der om ikke ret mange år er nede i serie 1 eller 2. De lever på gæld. Hvor mange spiller kommer fra egen række. Ingen. Jeg så kampen mod Køge. Ufortjent at Køge tabte. Ta Ståle hvad kan han? Ingenting. Og nu har de taget en Svendk træner. Og han brugte en spiller som angriber, som aldrig spiller på den plads. Og nu har de lige tabt til et hold fra tjekiet. Næsen er for højt oppe. Ta OB, de går alvorligt ind til deres kamp. Flot. Ta Brønby de har vist hvad vej det også går for FCK. Om 5-6 år så kan Brønby og FCK spille om hvem der vinder serie 1 i KBH.

Hopla
aaarh Chilis, nu løber det af med dig - det gør ikke noget man lever på gæld, når man er en storklub og en magtfaktor i dansk fodbold. Det vil de inkompetente narhoveder i DBU aldrig tillade. Det er kun når det er klubber som FREM man hetzer, når der skal staueres eksempler.
(med spillerforeningens Claus Rode i spidsen ;-)

Spring til debat: