Se indlæg|
fodbold
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 18/08-2011 20:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
dream on!
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 23/09-2011 14:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Nej nej det kan ikke passe når man læse overskriften ![]() DBU vil forlænge med Olsen Morten Olsen vil ikke længere afvise, at han tager endnu en tørn som landstræner. Er det ikke mulig for DBU at finde en andre landstræner i sted for Morten Olsen så svært kan det da hele ikke være og det kan jo ikke komme bag på DBU at de skal finde en ny landstræner. Hvis man ikke kan finde en så må man antage en landstræner indtil man har fundet den rettede. Bare ikke man fra DBU forlænge kontakten med Morten Olsen http://ekstrablad...626058.ece PS Det går godt for Newcastle
Redigeret af thaikurt1 d. 23/09-2011 14:30 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 23/09-2011 20:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
læste forleden at DBU kun vil ofre 5 Mill. på en ny landstræner, tror da fanden at de ikke kan nogen gode træner for det beløb, kvalitet koster jo kassen, så DBU bliver jo nok nødt til at fortsætte med discount udgaven Morten Olsen
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| 888 |
Lagt på d. 23/09-2011 20:46
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 77 |
Jeg skriver lige noget, sådan at jeg senere, kan lave en reklame for en af mine forretninger i min signatur her... Nå, fortsæt i bare med denne uendelige tråd. 888
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/09-2011 22:33
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hejsa Kurt hvis du lige mangler et sted at se newcastle kan du måske streame dem her, eller alt muligt andet sport. http://www.rojadi... Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 24/09-2011 06:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
sony skrev: Hejsa Kurt hvis du lige mangler et sted at se newcastle kan du måske streame dem her, eller alt muligt andet sport. http://www.rojadi... Nu er jeg ikke så meget til fodbold selv, men andet sport vil jeg da gerne se somme tider , jeg har fundet den her brugbar til meget af det jeg søger : http://www.direkt... |
|
|
|
| bk |
Lagt på d. 24/09-2011 06:47
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 64 |
Og i morgen er der Formel 1 fra Singapore ;-) http://www.livesc...unter.com/ |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 24/09-2011 07:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Det kunne også tænkes der kommer spændende fodbold i aften. På True sport 1 Kl. 18.45 Man.City - Everton kl. 21.00 Chelsa - Swansea På True sport 3 Kl. Liverpool - Wolverhamton Kl. 23.30 Stoke - Man.U. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 24/09-2011 07:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Kunne jeg dog bare se B.93 - Svebølle og min weekend ville være reddet. Men må jo nok desværre "nøjes" med Præmier League bold.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 24/09-2011 08:19
|
|
Hej Nej ABS det behøver du ikke. Du kan nok ikke se B.93 Men mange Danske superliga kampe påhttp://www.sportl... Når du åbner den venter du til den fane, hvor der står Home bliver rød. Derefter trykker du på fanen fodbold, så skal du bare se løjer. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 24/09-2011 09:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Takker Hugo. Det må prøves.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 24/09-2011 09:12
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Man skal lige huske at hvor det er en bookmaker der streamer så skal man have et brugernavn + man skal have penge stående på kontoen før man kan se noget. Men sjovt Hugo det link du kom med kan man ikke se chelsea og her hjemme sender de kun second hands bold med liverpool på det tidspunkt klokken 16. Håber de sender chelsea på det link jeg satte ind, så kan man lige varme op til man skal se de kommende mesterhold man u. bagefter ![]() Ps sikkert 2 tal på danske spil kamp nr 371
Redigeret af sony d. 24/09-2011 09:26 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 24/09-2011 10:56
|
|
Hej Det er ikke korrekt Sony. Når man har trykket på fordbold, dukker der et vinue op om spil, den lukker du ned ved at trykke på X i det røde felt. Derefter finder du den kamp som du gerne vil se og trykker på den. Så dukker der en ny rude op med spil, også den sletter du. Endelig er du der hvor udbyderne er. Er der en udbyder som i parantes skriver bet365 eller et andet spil undgår du bare dem. F.eks du vil se FCK - Brøndby dukker der kun een udbyder op som hedder "No Software" der trykker du og kampen kommer. Det lyder indviklet, men det er det ikke. Vi kan se alle engelske PL kampe og danske. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 24/09-2011 11:11
|
|
Nu fortrækker jeg at se Newcastle på¨min 42 tomme fladeskærm og ikke på en 19 tomme pc skærm.Hvis jeg skal se Præmier League fodbold er der kun et hold Newcastle.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| bk |
Lagt på d. 24/09-2011 11:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 64 |
thaikurt1 har du ikke koblet dit tv til din pc ?
Redigeret af bk d. 24/09-2011 11:55 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 26/09-2011 12:39
|
|
Nej da jeg har forbindes til internette i køkken hvor jeg kan sidde i fred og ro og tro jeg ikke at familien vil blive glad for at jeg optager tv hele tiden så de ikke kan se deres thai serie og andre thai programmer. Så det ende nok med at jeg må købe en større skræm så jeg kan hægge den op på væggen. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/10-2011 13:11
|
|
http://tipsbladet...ier-league Synes ikke det er rimelig at de store klubber i Premier League skal havde flere tv-penge frem for andre klubber der spiller i Premier League . De små klubber spiller til tide gode kampe hvor det mange gang er kedelig at se de store klubber spiller. Hvad synes i om den ide Liverpool-ejer John Henry komme med Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/10-2011 13:17
|
|
Tillykke til landsholdet med at vi er med til EM 2012. Men derfor behøver DBU jo ikke at forny kontrakter med M OLSEN ud af 6 mulighed for at komme til EM i den tid Olsen har være landstræner er det kun sket 2 gang at Danmark er kommet med til EM. Lad os få en ny landstræner der kan give landsholdet nye ide og forberede Danmark til EM Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 12/10-2011 17:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Sig mig ser du slet ikke kampene.. Morten Olsen er da en fremragende træner, han har lavet et nyt hold og det tager tid.. jeg synes han gør et fint job og har mange gode ideer
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/10-2011 17:32
|
|
Havde ikke mulighed for at se den. Tid han har haft tid nok og han er en udbrænd gamle træner, lad os få en ung og frisk træner der kan bygge videre på holdet og med nye ide Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Men mange Danske superliga kampe på
Nu fortrækker jeg at se Newcastle på¨min 42 tomme fladeskærm og ikke på en 19 tomme pc skærm.