Se indlæg|
Musik video
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/07-2014 21:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Ja der er god fart i toget, dette tog kører noget langsommere: |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 29/07-2014 13:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Ja, Johnny Cash går man aldrig fejl af, men nu til noget helt andet Den her har jeg på vinyl single fra min tid som DJ først i 80´erne.. Rocky train med RL Orchestra.. selvom der nu ikke er meget rock i det tog |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 29/07-2014 16:06
|
|
Kan godt huske hittet, men var dengang ikke klar over, at det var et damptog.... Her er så lidt feeling damptogs country musik. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 29/07-2014 16:27
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Her er en klassiker med Johnny Cash - "Orange Blossom Special" den er fra 1965. http://www.youtub...avMMwjq9pI Klassikeren lever i bedste velgaaende og er paa den stoerste nulevende orkesterleders repertoire: Indslaget nedenfor er fra Royal Albert Hall: http://www.thaila...ost_219302 Det drejer sig selvfoelgelig om James Last eller Hans Last som er hans rigtige navn. Han har rundet de 85 og man kan koebe billetter til hans 2015 koncert tour. Rigtig godt gaaet. Nu har han ogsaa en yngre hustru saa det er muligt det er det som holder ham koerende. |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 29/07-2014 16:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Jo, dejlig country music, men nu er det tid at finde volume knappen og fyre op for the Miracel Express |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 31/07-2014 08:14
|
|
Okay Dalton, hvis vi skal springe i det, så lad os gøre det ordentligt..... |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 02/08-2014 15:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 376 |
prøv at finde discofil fem frække deller, fed musik og godt humør, de kommer fra fra randres, øø den hedder fem frikadeller![]() |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 02/08-2014 18:50
|
1viggovax skrev: den findes på youtube men jeg kan ikke få de på herprøv at finde discofil fem frække deller, fed musik og godt humør, de kommer fra fra randres, øø den hedder fem frikadeller ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/08-2014 19:38
|
|
Har købt en pose Langelænder medister, med ekstra flæsk så det smælder.
Redigeret af vandango d. 02/08-2014 19:44 |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 02/08-2014 22:34
|
tak vandango |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 03/08-2014 14:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 245 |
Jeg blev lidt sulten af den snak om frikadeller og pølser. Det her går man aldrig hel galt i byen med ![]() "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." ![]() |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 09/08-2014 20:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
I dag er det 40 år siden, at USA's 37. præsident Richard Nixon som den første og eneste præsident måtte træde tilbage i utide pga. Watergate-skandalen. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/08-2014 21:08
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 23/08-2014 10:31
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Sad lige og læste denne nyhed (link) og fik så lyst til at høre denne sang og melodi: "Imagine" Imagine there's no heaven It's easy if you try No hell below us Above us only sky Imagine all the people Living for today... Imagine there's no countries It isn't hard to do Nothing to kill or die for And no religion too Imagine all the people Living life in peace... You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will be as one Imagine no possessions I wonder if you can No need for greed or hunger A brotherhood of man Imagine all the people Sharing all the world... You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will live as one Hav en god dag derude ;-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/08-2014 12:35
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Her er en A Capella gruppe fra Slovenien. De kan synge. God fornoejelse Faktisk helt fantastisk. Perpetuum Jazzile Foerst "Jump" https://www.youtu...m0QkvAdR6s "Africa" original af Toto https://www.youtu...hVYsW8KMCc "True Colors" https://www.youtu...z8DH5aIj38 Endnu et Toto nummer "Rosanna" - superbt https://www.youtu...i_72aI46Vo |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 23/08-2014 18:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 245 |
Webmaster skrev: Sad lige og læste denne nyhed (link) og fik så lyst til at høre denne sang og melodi: "Imagine" Imagine there's no heaven It's easy if you try No hell below us Above us only sky Imagine all the people Living for today... Imagine there's no countries It isn't hard to do Nothing to kill or die for And no religion too Imagine all the people Living life in peace... You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will be as one Imagine no possessions I wonder if you can No need for greed or hunger A brotherhood of man Imagine all the people Sharing all the world... You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will live as one Hav en god dag derude ;-) Det forstår jeg god Web, det er et skønt nummer, og jeg får sgu kuldegysninger hver gang jeg hører det. Det var et chok og en sort dag for mange af os (trist trist), og et eller andet sted håber jeg sgu også de har smidt nøglen væk til idioten's celle! "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." ![]() |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 23/08-2014 18:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Papa skrev: Webmaster skrev: Sad lige og læste denne nyhed (link) og fik så lyst til at høre denne sang og melodi: "Imagine" Imagine there's no heaven It's easy if you try No hell below us Above us only sky Imagine all the people Living for today... Imagine there's no countries It isn't hard to do Nothing to kill or die for And no religion too Imagine all the people Living life in peace... You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will be as one Imagine no possessions I wonder if you can No need for greed or hunger A brotherhood of man Imagine all the people Sharing all the world... You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will live as one Hav en god dag derude ;-) Det forstår jeg god Web, det er et skønt nummer, og jeg får sgu kuldegysninger hver gang jeg hører det. Det var et chok og en sort dag for mange af os (trist trist), og et eller andet sted håber jeg sgu også de har smidt nøglen væk til idioten's celle! Ja, den idiot har ikke noget at komme ud efter. Her en af Lennons allersidste hit. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/08-2014 15:44
|
|
Shake That Ass - Eminem Den Thailandske version. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 01/09-2014 13:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Odense styrer Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/09-2014 14:58
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.