Se indlæg|
fodbold
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/06-2010 19:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
sony skrev: for helvede en tumpe jeg er jeg har selvfølgelig skrevet forkert hæ hæ
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 06/06-2010 21:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Jay skrev: Husk at gå ind på dr.dk VM manager og stille et VM hold. Derefter skal i tilmelde jer ligaen "Dansk Thai Website" kodeordet til ligaen er: Durian mvh Smiler.... Kan DTW ikke engang stille et hold med 10 kloge hoveder... hmmm.... dette undrer mig!!!! K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/06-2010 21:59
|
|
jeg tæller for 2.. men sådan som sony vælger nedrykkere tæller han vel slet ikke
Redigeret af b_j3ns3n d. 06/06-2010 21:59 Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 06/06-2010 22:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Frank skrev: Jay skrev: Husk at gå ind på dr.dk VM manager og stille et VM hold. Derefter skal i tilmelde jer ligaen "Dansk Thai Website" kodeordet til ligaen er: Durian mvh Jeg går ud fra du mener "Dansk Thai". ![]() Netop, når du har stillet hold går Du op i fanebladet "Ligaer", søg kun med ordet "dansk", straks popper en masse ligaer op og Dansk Thai, er en af de første. Tilmeld dig denne, med dit holdnavn og indsæt kodeordet: Durian ....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 07/06-2010 08:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Historisk: Det går tilbage for Frem![]() I næste sæson står den på 2. divisions-bold i Valby. Her har Frem spillet før, men de er ikke tidligere rykket ned fra 1. division af sportslige årsager ![]() sony
Redigeret af thaikurt1 d. 07/06-2010 08:52 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/06-2010 09:49
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja kurt læste det godt, men de får jo heller ikke tilført 20 mil. af dbu hvert år ligesom en anden frederiksberg/gentofteklub gør. Men som du læste så kom de op igen, også må vi tage den derfra. Hellere en klub med ånd og dejligt social samvær end alt det penge fodbold, det er med til og ødelægge fodbolden i dag. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/06-2010 10:17
|
Hvad er der for en ynk at komme med? Give kræftramte børn skylden, og så kalde sig for konge hold da helt k... en selvglad klovn skulle man hellere have kaldt den bog. http://www.sporte...d-glistrup Redigeret af sony d. 07/06-2010 10:35 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 07/06-2010 13:11
|
|
sony De glade amatør dage er fordi i dansk fodbold nu er det kun penge der dreje sig om DE penge er jo for at leje parken når der er landkampe osv. Man kan jo ikke i Valby samme mulighed for at spille landskampe der jo stilles hvis krav til banen og til tilskuerne Redigeret af thaikurt1 d. 07/06-2010 13:14 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/06-2010 13:50
|
Jeg giver dig ret i de glade amatørdage er forbi desværre, men der skal være plads til alle. Ja valby stadion er noget sørgeligt noget, men det er københavns kommune der ejer den, så det er dem du skal rette klage til, husk på FREM er jo og ligger i det rigtige københavn
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 07/06-2010 16:45
|
|
Det er ikke kun Valby stadion det glæder alle dem Københavns kommune ejer de bliver ikke gjort noget så er det jo godt vi har Parken. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/06-2010 17:49
|
|
så vidt jeg ved er østerbro stadion lige blevet moderniseret for mange mange millioner..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/06-2010 18:03
|
b_j3ns3n skrev: så vidt jeg ved er østerbro stadion lige blevet moderniseret for mange mange millioner.. ![]() Ja det trænkte det godt nok også til, sidst jeg var der så det mega faldefærdigt ud og det er en del år siden. Men som sadvanlig får de ikke taget sig sammen til og gøre valby stadion i stand for det trænger også i den grad. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/06-2010 19:30
|
|
ja jeg er enig.. men det er jeres lokal politikere i skal rive i lommerne. ikke dig sony du bor i århus og det er vist ligegyldigt hvor mange penge gf får, de vil alligevel rykke ned år efter år efter år.. hvornår har du sidst været i valby..?
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/06-2010 19:34
|
|
b_j3ns3n skrev: så vidt jeg ved er østerbro stadion lige blevet moderniseret for mange mange millioner.. ![]() http://www.kubik....ro-stadion prøv at se den flotte bygning i baggrunden ![]() [img]http://lh4.ggpht.com/_2JKKc-DsaoY/SlcIWySZ0mI/AAAAAAAAAc4/eIkg-wJw4zE/s720/IMG_3754.jpg[/img] is not a valid Image. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/06-2010 20:14
|
Hr jensen Der er intet i vejen med parken det er den klub der spiller derinde, hvorfor spiller i ikke på gentofte hvor i høre hjemme eller på et stadion på frederiksberg.
|
|
|
|
Lagt på d. 07/06-2010 20:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Københavns kommune gav da et kæmpe tilskud til fck dengang de solgte parken til klubben for en slik, på den anden side havde de intet at bruge stedet til, jeg har dog aldrig forstået hvorfor man har lavet kontor tårne inde på station, der skulle havde værre siddepladser i stedet, parken er for lille til landskampe, ligesom akustikken heller ikke er alt for god til koncerter, men må håbe at der ved næste høj konjunktur bygges et stadion til 50-60.ooo ude i Ørestaden. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/06-2010 01:46
|
Må indrømme jeg kunne bedre lide dengang der var ståpladser, synes den er så kold i dag og kedelig. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 08/06-2010 19:47
|
|
de lavede kontore fordi der skal penge i kassen.. de få gange der er fuldt hus til kampe, kan slet ikke veje indtægterne fra fast indkomst fra kontorene hele året.. du tror vel ikke de er billige ![]() der bliver aldrig bygget et større stadion i danmark, der er ikke nok tilskuere til at fylde det op.. eller jo måske i år 2110..
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/06-2010 05:27
|
|
Hr jensen Der er intet i vejen med parken det er den klub der spiller derinde, hvorfor spiller i ikke på gentofte hvor i høre hjemme eller på et stadion på frederiksberg Er du ikke lidt misunglig over at FCK har et fodboldstation hvor der kan spillers international kampe da FREM hjemmebane ikke lige frem er til store international kamp og kan bruge til at man spiller div kampe København bedste hold høre til Parken. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/06-2010 09:53
|
Nej Kurt jeg er sgu ikke misundelig, da jeg sjældent er i valby eftersom jeg bor i århus, måske man er misundelig over den uretfærdighed der er at fck får 20 mil. af dbu. Hvorfor skal sådan en forstadsklub forfordeles i forhold til andre klubber? Det kalder jeg uretfærdighed og ulige kamp, og så er det klart også at dansk fodbold bliver røvkedelig fordi der ingen spænding er hvem der bliver mester. Du skrev københavns bedste hold høre til i parken!!! Jamen igen igen fck er jo kun et frederiksberg/gentoftehold Så må det jo være b 93 eller frem der skulle spille der.
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.