Se indlæg
 Udskriv debat
Norwegian til Bangkok
TG950
Webmaster skrev:

SteenJ skrev:

Husk lige en anden ting. NW er politianmeldt for ikke ar overholde dansk regler, mht. garanti osv.

Den sag har så været i retten og vende nu. Resultatet er:

Østre Landsret gav i dag det norske lavprisflyselskab Norwegian medhold i, at selskabet ikke er pligtig til at lade sig registrere i Rejsegarantifonden.

Læs nærmere på: Norwegian vandt sag mod Rejsegarantifonden

Jeps, når man ikke engang kan tilkøbe sig en konkursforsikring gennem dette selskab så er det sgu ikke værd at bruge, uanset om det så gælder billige billetter til Thailand, så jeg springer sgu over dette selskab, men god fornøjelse til jer der vil bruge dette skod selskab.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

natty
Det ser ud til at premieren bliver udskudt lidt endnu
http://check-in.d...leID=65289
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

TG950
natty skrev:

Ha, ha hvad sagde jeg : skod selskab
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

ubon lynge
TG950 skrev:

natty skrev:

Det har da ikke noget med selskabet Norwegian at gøre, prøv da og læse hvad der står inden du kommer med et svar.

Det er jo fabrikken som ikke kan levere.
(Boeing har ved udgangen af juli måned leveret i alt 11 Dreamlinere og forventer at have leveret i alt mellem 35 og 42 eksemplarer af den nye flytype ved udgangen af 2012. Dermed er der langt op til fly nummer 91, som er det først mulige fly, der kan stå Norwegian på halen af. Der skal produceres mellem 48 og 55 fly inden.)

Ubon.

Pibe

ubon lynge skrev:

TG950 skrev:

natty skrev:

Det har da ikke noget med selskabet Norwegian at gøre, prøv da og læse hvad der står inden du kommer med et svar.

(Boeing har ved udgangen af juli måned leveret i alt 11 Dreamlinere og forventer at have leveret i alt mellem 35 og 42 eksemplarer af den nye flytype ved udgangen af 2012. Dermed er der langt op til fly nummer 91, som er det først mulige fly, der kan stå Norwegian på halen af. Der skal produceres mellem 48 og 55 fly inden.)

Mener du dermed, at Norwegian har indgået en kontrakt med Boeing, hvori Boeing skriver: "Vi tager forbehold for evt. leveringsvanskeligheder, men vi vil bestræbe os på, at levere varen på et eller andet tidspunkt" ?
Redigeret af d. 30/07-2012 22:16

laodenmark
PR52 skrev:

ubon lynge skrev:

TG950 skrev:

natty skrev:

Mener du dermed at Norwegian har indgået en kontrakt med Boeing, hvori Boeing skriver: "Vi tager forbehold for evt. leveringsvanskeligheder, men vi vil bestræbe os på, at levere varen på et eller andet tidspunkt" ?

Det er da fuldstændigt ligegyldigt hvilken hvordan/hvilken kontrakt Norwegian har indgået !!! om der er forbehold/ kompensation eller hvad. Fakta er at flyene ikke bliver leveret som oprindeligt planlagt, og det er kun det natty henviser til: vel meget normalt at der er forsinkelser især for nye flytyper, ligesom med f.eks A 380. Men at Norwegian stadig forholder sig til lev. i starten af 13 virker temmeligt usandsynligt iflg, oplysningerne som kommer fra Boeing
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

laodenmark skrev:

PR52 skrev:

ubon lynge skrev:

TG950 skrev:

natty skrev:

Mener du dermed at Norwegian har indgået en kontrakt med Boeing, hvori Boeing skriver: "Vi tager forbehold for evt. leveringsvanskeligheder, men vi vil bestræbe os på, at levere varen på et eller andet tidspunkt" ?

Det er da fuldstændigt ligegyldigt hvilken hvordan/hvilken kontrakt Norwegian har indgået !!! om der er forbehold/ kompensation eller hvad. Det mener jeg ikke. Jeg er overbevist om, at Norwegian ved, hvornår deres fly bliver leveret, og kun tænker på reklame/omtale, istedet for at komme frem med nogle facts. Fakta er at flyene ikke bliver leveret som oprindeligt planlagt, og det er kun det natty henviser til: Jeg læser 'Nattys indlæg som generel utilfredshed med Norwegian, og ikke kun med selskabets 'reklamering' med B 787 vel meget normalt at der er forsinkelser især for nye flytyper, ligesom med f.eks A 380. Men at Norwegian stadig forholder sig til lev. i starten af 13 virker temmeligt usandsynligt iflg, oplysningerne som kommer fra Boeing

Hej 'laodenmark': Jeg har svaret på dit indlæg med blå skrift . Det var lidt nemmere Smile
Redigeret af d. 31/07-2012 00:10

Norwegian kunne jo selvfølgelig også være så heldig, at de kan lease et par B 787'ere - Hvem ved ? Smile

kanut
Man får hvad man betaler for, det prøvede jeg sidste år med Island Exprees til usa, det gør jeg aldrig mere, min kone skælder mig stadig ud her et år efter og efter, og vi lige er taget til Bangkok med thai, der er en verden til forskel på de to selskaber.
så hvis jeg så meget som nævner lavprisselskaber, så tro jeg at jeg skal se mig om efter en ny kone
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

laodenmark
Hej PR 52

det kan godt være du mener at Norwegian er overbevist om hvornår deres fly bliver leveret. Men en anden sag er hvornår de rent faktisk bliver leveret, Jeg er overbevist om at Boeing også har en plan for leveringen, og samtidigt er det kun en plan. Hvis planerne altid holdte, ville det jo være fint. Men indtil nu er der jo ikke sket andet end udsættelse af planerne. så vi får se hvornår det bliver. jeg henviste kun til linket som natty skrev: Det ser ud til at premieren bliver udskudt lidt endnu
http://check-in.d...

Men anyhow venter vi jo bare på lidt mere konkurrence, Måske SAS når at trække sig på ruten inden da, hvis der skulle vise sig der er hold i de formodninger som visse i flyverkredse har, Når de skal bruge flere widebody fly på US ruterne, og de ikke skal ud og købe nyt materiel, og derfor må neddrosle andre steder.
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

mattidk
Er der nogen der ved hvornår begynder Norwegian at sælge flyvbilletter til Thailand?
Min venner satser på at købe det i Okt i år, og skal rejse lige efter julen, men jeg er stærk i tvivl om det vil være klart til at flyve.

natty
mattidk skrev:

Er der nogen der ved hvornår begynder Norwegian at sælge flyvbilletter til Thailand?
Min venner satser på at købe det i Okt i år, og skal rejse lige efter julen, men jeg er stærk i tvivl om det vil være klart til at flyve.

Hvis det passer, det som står i linket jeg gav før, skal du nok ikke regne med at de starter med at flyve ruten før tidligst til sommer 2013.
Og før at de er helt sikre på hvornår de flyver, begynder de forhåbentlig ikke at sælge billetter, så du må væbne dig med tålmodighed.
Husk du skal også købe tillægsbillet til Stockholm, da de ikke begynder med at flyve på København.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

fckguld
natty skrev:

mattidk skrev:

Hvis det passer, det som står i linket jeg gav før, skal du nok ikke regne med at de starter med at flyve ruten før tidligst til sommer 2013.
Og før at de er helt sikre på hvornår de flyver, begynder de forhåbentlig ikke at sælge billetter, så du må væbne dig med tålmodighed.
Husk du skal også købe tillægsbillet til Stockholm, da de ikke begynder med at flyve på København.
Norwegian sommer 2013 , lyder ubehageligt - der er meget meget længe til . Napper nogle ture med thai inden .
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Webmaster
Norwegian har ansøgt de norske myndigheder om ændring af udlændingeloven, således at der kan beskæftiges arbejdskraft fra lande udenfor EU/EØS på norsk registrerede langdistancefly. Det møder modstand hos fagforening.

Kilde:
http://www.check-...leID=68986

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Webmaster
Efter flere års snak og udskydelser er det ved at være lige op over, at Norwegian barsler med salget af de første billetter til selskabets langdistanceflyvninger.

”Billetterne til vores nye langdistanceruter til New York og Bangkok sættes til salg i de første to uger af november,” siger Norwegians informationschef Lasse Sandaker-Nielsen.

Norwegians informationschef bekræfter tidligere udmeldinger fra selskabet om, at Oslo og Stockholm bliver de skandinaviske udgangspunkter for de første ruter, som skal betjenes med selskabets første Boeing 787 Dreamliner. Norwegian forventer at modtage flyet, som er ved at blive bygget i USA, til april næste år og starte ruterne op cirka en måned senere efter træning af piloter og kabinepersonale.

Når selskabet får flere af de i alt seks bestilte Dreamlinere, vil København også komme på rutekortet, forsikrer informationschefen.

Lasse Sandaker-Nielsen bekræfter også, at de billigste billetter får en pris på omkring 2.000 danske kroner.

”De billigste billetter mellem Oslo og New York vil koste omkring 2.000 kroner alt afhængig af efterspørgslen,” siger Lasse Sandaker-Nielsen.

Læs den fulde artikel på: http://www.check-...leID=69335
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Kim Ludvigsen
Hvor meget udgør skat og brændstofstillæg København/Bangkok?

Men en mellemlanding i Istanbul er det omkring 2.300 kr. for en retur, så vidt jeg husker, men det er vel mindre ved en direkte tur?
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
rinpoche
Webmaster skrev:

Norwegian har ansøgt de norske myndigheder om ændring af udlændingeloven, således at der kan beskæftiges arbejdskraft fra lande udenfor EU/EØS på norsk registrerede langdistancefly. Det møder modstand hos fagforening.

Kilde:
http://www.check-...leID=68986

Det er skræmmende, direkte skræmmende.

Det kan lede til en domino effekt, der vil sluge utallige danske arbejdspladser.

Jeg har selvfølgelig den største forståelse for pax der ønsker at rejse så billigt som muligt.
Det er fair nok.
Men "read my lips now" Norwegian vil uden tvivl tilbyde disse få billige billetter på et såre afgrænset sædesegment.
Der er konstanter at regne med, og de kan ikke gennemføre disse flyvninger på samtlige klasser til den pris.
Det er endnu en hype,i stil med deres 3-4 års forsinkede bravalder.

Anonym Bruger
Mon ikke det er skræmmende.
Og vil selvfølgelig gribe om sig, hvis det går igennem og der bliver givet tilladelse.

Men lad os nu se. Norwegian er verdensmestre, i at holde "hype gryden"
i kog, med deres mange og gentagne "fantasi fostre".

Gratis reklame, hver gang man finder en ny vinkel på den gamle suppe.

For selvfølgelig, er det en umulighed at flyve til Østen, for de op -reklamerede priser på alle sæder.

jc
Norwegian: Til USA og retur for 1864 kroner

30. maj næste år starter Norwegian sine langdistanceflyvninger. I første omgang fra Oslo og Stockholm til New York og Bangkok. Priserne starter på 1864 kroner og i 2015 forventer Norwegian at transportere knap 1,4 mio. langdistancepassagerer.

Torsdag formiddag åbnede Norwegian for billetsalget til sine kommende langdistanceflyvninger. I første omgang bliver der ruter fra Oslo og Stockholm til Bangkok og New York.

Oslo - New York starter den 30. maj og Stockholm - New York dagen efter. Begge ruter flyves den første måned to gange om ugen. Fra slutningen af juni vil der være tre ugentlige afgange.

Den 1. juni er første afgang fra Oslo til Bangkok og den 20. juni er der take off for flyet fra Stockholm til Bangkok. Oslo-ruten flyves to gange om ugen frem til
23. juni. Herefter vil der blive fløjet tre gange om ugen på begge ruter.

Priserne vil starte fra 1864 danske kroner for en returbillet fra Oslo til New Yorks John F. Kennedy Lufthavn og tilbage igen. Oslo - Bangkok vil starte fra 3085 danske kroner for en returbillet. Priserne vil blive de samme fra Stockholm.

Otte Dreamlinere
På et pressemøde i Oslo torsdag formiddag fortalte Norwegians topchef, Bjørn Kjos, at selskabet kalkulerer med i 2015 at transportere knap 1,4 mio. langdistancepassagerer med i alt 8 Boeing 787 Dreamlinere. I 2013 er forventningen 190.000 passagerer stigende til 1.070 mio. i 2014 og altså 1,4 mio. i 2015.

Ved udgangen af 2013 forventer selskabet at have tre Dreamlinere i drift. Norwegians første 787 Dreamliner leveres i april 2013, mens fly nummer to og tre leveres i henholdsvis juni og november samme år.
Boet i Bangkok 1980-1983.

Peder1968
Og her et link:

http://www.check-...leID=69752

Spring til debat: