Se indlæg|
Årsagen til demonstrationerne i Thailand
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 04/12-2013 13:09
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
clydehaumann skrev: Kim Ludvigsen. Jeg taler ikke om muslimer, jeg taler om demokrati. Når en gruppe nydanskere ,, muslimer ,, i en boligforening i Danmark på demokratisk vis vil afskaffe juletræet siger gammeldanskerne fra. Når en gruppe thailændere vil lave om på den politiske orden på demokratisk vis, siger det gamle Thailand fra. Det er ikke mit ønske at det skal være sådan, men det er sådan det er. Jeg mener ikke man kan sammenligne. De muslimer som kommer til DanmaDet beog rette sig derefter. Det betyder ikke at de skal spise svinekoed osv men ifoelge eksemplet ovenfor boer de foelge de traditioner der nu er. De behoever jo ikke at deltage. Vi som bor her i Thailand er gaester og indretter os som vi nu kan men det afholder os ikke fra at fejre jul osv. |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 04/12-2013 13:17
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Selvfølgeligt kan man sammenligne. Beslutter en flok muslimer der alle er danske statsborgere et eller ander der er mod danske traditioner siger danskerne stop, også selv om denne beslutning var foretaget på almindelig demokratisk vis. Her siger det ,, Gamle Thailand ;; fra overfor en demokratisk valgt regering blot fordi den ikke passer ind i billedet. Demokratiet bruger man når det passer ind i ens kram ellers ikke. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 04/12-2013 13:46
|
clydehaumann skrev: Selvfølgeligt kan man sammenligne. Beslutter en flok muslimer der alle er danske statsborgere et eller ander der er mod danske traditioner siger danskerne stop, også selv om denne beslutning var foretaget på almindelig demokratisk vis. Her siger det ,, Gamle Thailand ;; fra overfor en demokratisk valgt regering blot fordi den ikke passer ind i billedet. Demokratiet bruger man når det passer ind i ens kram ellers ikke. Vi er nok enige naar det kommer til stykket. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/12-2013 19:07
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Kim Ludvigsen skrev: Nej, det er muslimer i Danmark, de altid henviser til. Der har dog været en enkelt misforståelse i denne tråd med hensyn til thailandske muslimer. I trådens første indlæg. Uroen i syd skyldes ikke fanatiske muslimer. Det er en selvstændighedskamp, udført af nogle som tilfældigvis er muslimer. Men det var som nævnt henvisningerne til muslimer i Danmark, jeg hentydede til i mit tidligere indlæg Hov hov Kim, jeg er i al ydmyghed trådstarteren, og jeg nævner hverken thailandske eller danske muslimer med et eneste ord i trådens første indlæg :-) Til gengæld kan jeg godt forstå, at man kan blande trådene sammen, da der efterhånden er en del tråde, som omhandler samme emne, dog med forskelligt udgangspunkt. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/12-2013 19:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
natty skrev: Hov hov Kim, jeg er i al ydmyghed trådstarteren, og jeg nævner hverken thailandske eller danske muslimer med et eneste ord i trådens første indlæg :-) Til gengæld kan jeg godt forstå, at man kan blande trådene sammen, da der efterhånden er en del tråde, som omhandler samme emne, dog med forskelligt udgangspunkt. Du har helt ret, jeg fik blandet trådene sammen. Undskyld mange gange. |
|
|
|
| Mykland |
Lagt på d. 05/12-2013 00:04
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
Det kan da så på ingen måde sammenlignes, dem der "slåsser" i Thailand er thailændere indbyrdes, mens dem der er uenige i DK er danskere og muslimer. De bliver jo heller ikke omtalt som danskere men som muslimer. At de så har dansk statsborgerskab er sagen uvedkommende. De danske mænd som er gift med en thailænder hvor hun evt. har fået dansk statsborgerskab, påstår nok heller ikke de er gift med en dansker, hun er stadigvæk thailænder. Og jeg kan også flytte til Grønland, men det bliver jeg sgu ikke grønlænder af. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 05/12-2013 07:48
|
Hovedaarsagen: https://fbcdn-sph...2957_n.jpg |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 08/12-2013 12:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Oppositionsmedlemmer i Thailands parlament trækker sig Det største oppositionsparti i Thailand, Demokratisk Parti, trækker sine medlemmer ud af parlamentet i protest
Oppositionsmedlemmer i Thailands parlament trækker sig Thailands største oppositionsparti annoncerede søndag, at det trækker alle sine medlemmer ud af landets lovgivende forsamling. Det sker i protest mod den thailandske premierminister Yingluck Shinawatra. Talsmand for Demokratisk Parti Chavanond Intarakom siger til nyhedsbureauet AFP, at parlamentsmedlemmerne vil træde tilbage "så hurtigt som muligt." Oppositionen har mandag varslet "et endeligt opgør" i forsøget på at vælte Shinawatras regering. ... http://www.nordjy...921/4/1513 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.