Se indlæg
 Udskriv debat
Pas på "løse" kontakter !!!
Davser
ja der er mange som tager nøgen billeder af thaipiger,og det er ok
men at lægge dem ud på nettet,uden at de ved det er tarveligt
bamsen

isaan
hej

ja det er noget svineri men det fortæller jo hvor lavt et niveau folk er nede på WinkSadShock

vh.isaanSmile

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
Leif
Ok jeg har ikke været igennem alle indlægene, for min forbindelse her er ikke den hurtigste i verden..
Tjae men det er de nu engang sådan at de kære piger / kvinder her fra Thailand er en handels vare, det uanset om de arbejder som prostituerede eller kommer lige fra Junglen.. Eller mere korrekt det de har mellem benene er. Det er ikke noget nyt at familie / venner / bekendte tager sig godt betalt for at skabe en kontakt til en farang.. Typisk 100 / 150.000 bath.
Men hvordan skal det kunne være anderledes, for herude er det forældrene der er bussemændene og sælger deres døtre.. I det lille lokal samfund hvor vi bor er der bare indenfor de sidste 3 måneder blevet solgt to 14 årige piger til ægteskab. den ene er naboen, den anden var noget familie.. Det de gør er ganske enkelt at lade pigerne få en kæreste og så et par måneder før hun fylder 15 ( kriminelle lavalder ) får manden det helt enestående gode tilbud, enten stiller han med en pose penge typisk 40.000 og en pose guld, ellers ringer de efter politiet. Og så bliver de gift, men af gode grunde afholdes der kun den Buddhistiske del af brylluppet....... Beskidt ???? jae, men sådan er Thailand også. Regeringen har for nylig opfordret forældre til at tage bedre vare på deres børn, da den sexuelle debut alder er nede omkring 10 år og pigerne begynder at interesere sig for sex i 8 års alderen.
Til alle dem som formidler kontakt og skamroser pigerne er der ikke så meget andet at sige, end at de er fulde af løgn.. Der findes med garanti ikke en thailænder som gifter sig med en farang af andre grunde end penge, materielt bedre tilværelse. Derfor er der også mange som ikke har den store lyst til at rejse tilbage til Thailand sammen med en typisk meget ældre farang, for alle stempler hende på stedet som luder og uanset om vi lever i år 2004 så er det desværre stadig sådan at de fleste Thaier tror de er de bedste i verden og ingen kan lære dem noget, slet ikke en farang. Vores datter på 7 år er flere gange kommet tudende hjem fra skole, fordi hendes far er farang og så vil de andre ikke lege med hende og mobber hende.
Men ellers så prøv at få jeres koner til at oversætte nogen af de sange hun går og hører, for flere af dem handler om hvor dårlige faranger er og Thaier elsker Thaier... Thai rak Thai.... Og hun savner manden hjemme i Thailand, men kan ikke tage hjem til ham før hun har nogle flere penge.
Om Thai mændene er så slemme som det tit bliver fremstillet.. Det er nok mest en skrøne opfundet for at gøre det mere legalt at gifte sig med en farang, for jeg kan love jer at kvinderne herude er præcis lige så beskidte og utro som mændene, men det taler man bare ikke om. Når manden finden en kæreste kaldes det en Mia noi, men man har ikke den samme betegnelse for kvindens elskere, da hun officielt ikke gør den slags. Og manden har lige den lille ulempe at han jo har betalt en fandens masse penge for hende og de er væk hvis han åbner munden og ikke gør som hun forlanger... Da min kone begyndte at arbejde, blev jeg flere gange spurgt, om jeg troede så meget på hende at jeg turde lade hende gå på arbejde. Ja hvorfor ikke ?? svaret var, jamen der er jo mænd på den arbejds plads. Hmm så kunne jeg så tygge lidt på den og nej hun kan ikke styre det, der har været adskillige mænd som har ringet på alle tider af døgnet. Men det er sørme bare kollegaer / venner. Det var så galt på et tidspunkt at vi måtte skifte telefon nr. Men hun forstod det altså ikke, for hun gav aldrig nogen vores nr. """ bah""
Familie liv som vi kender det findes stort set ikke i Thailand, for man lever efter princippet " du har - jeg har " og det du har det bruger jeg. Og jeg må gerne men du må ikke...
Derfor går det også så tit galt for os, for vi er slet ikke gearet til at et ægteskab er så overfladisk.
Jeg har et dugfrisk eksempel på det fra i går, hvor jeg var i Bangkok.. I sidste uge var konen både fredag og søndag ude at spise med veninderne, fra kl.18.00 så det var vel ikke helt urimeligt at forvente at hun var hjemme igen inden midnat, for når Thaier går på restaurant, så æder de en masse i en fart og så er den fest slut. Men hun kom hjem pisse fuld kl. 02.30 og havde sørme ikke lavet andet end at være ude at spise.. hmmm det kan en hver jo regne ud er løgn, da lukkeloven siger 01.00 og telefonen var slukket. Men det forstod hun bare slet ikke at jeg brokkede mig over, for det betød da ikke noget.
I aftes var jeg så i byen med et par venner i Bangkok ( bla. Lars ) og vi lavede såmænd ikke andet end se lidt på byen efter at have spist os godt mætte i Soi 8. Men kalesjen var pisse sur og lavede en større scene ud af det da jeg kom ædru hjem..
Men hva det er hendes problem, for jeg kan klare mig selv. Jeg vil ikke trækkes ned på deres niveau, eller rettere hvis man bliver det overlever man ikke herude.
Det første år her har været en lang sej kamp mod idioti og tåber, korrupt politi, rasisme, familie som alle troede de skulle forsørges. Alene den første måned stillede de første 8 familie medlemmer og ville låne, man skal bare lige huske de bruger ordet låne, men har aldrig tænkt tanken om tilbage betaling. Og havde jeg ikke kendt lidt til de reelle udgifter herude, så var jeg blevet tørret for de første 400.000 på husbyggeri, allerede inden vi flyttede.
Jeg vidste meget om Thailand før vi flyttede herud og mange har været uenige med mig når jeg har peget på nogle problemer, men jeg kan garantere at det forgangne år har lært mig meget mere og det er desværre meget lidt af det som kan siges at være positiv.

Men stadigvæk så kan man godt leve herude, man skal bare ikke tro det er nemt. Og man gør sig selv en kæmpe tjeneste hvis man sætter sig ind i forholdene inden man flytter og ikke blindt stoler på sin kone.
hygge
Leif

jager
tak for et pisse godt indlæg leif, det er der åbenbart nogle der har fået noget at tænke på, bla. alle dem som altid skal svare på det hele de er sku lige pludselig blevet tavse. jeg mener ik du har ret i det hele da jeg kender flere forhold i danmark hvor dette ikke sker meeen også forhold hvor det sker, har oplevet at pigerne arbejder gælden af for veninden da det vil tage for lang tid for hende alene, jeg tror ikke på noget tidspunkt vi danskere kan sætte os ind i thai'ernes tankegang omkring sex da vi er opdraget på en hel anden måde ind de er, de fleste af os mener at man skal være trofast i et forhold, "hvor mange af jer er det" for mit eget vedkommende har jeg kun været trofast i et forhold og det varede kun ½ år måske derfor. men jeg er også opdraget lidt anderledes med en alene far der havde temmelig mange kvindelige bekendtskaber, der var da intet jeg helere ville end være min partner tro, men kan ik sige nej når tilbudet er der. det jeg ser hos thaikvinderne der er løse på tråden er ikke meget anderledes end den måde vi mænd er på, dermed mener jeg at det ikke er alle mænd der er utro lige som det heller ikke er alle thaikvinderne der er det, lige som det heller ik er alle kvinderne du for til at sælge sig selv for at tjene nogle nemme penge. Det som thaierne oplever igennem deres opvækst er tit at en søster eller flere en tante kusine eller andre der er tæt på i familien arbejder i en bar og kommer hjem og føre sig frem med penge og det hele virker som et liv i sus og dus tit fører disse piger sig frem og fortæller om hvor nemt det er at komme til penge, hvordan kan disse piger føle det andeledes end at det er en god måde at tjene penge på. Jeg husker tydeligt min ex-kones lille søster der manglede penge spurgte sin søster om penge, hun fik bare at vide tag du til pattaya 1 måned det er meget nemt, dette gjorde søsteren så, forældrene siger intet til pigerne da de jo også nyder godt af disse penge, der var da ingen af mine ex-svigeforældre der turde sige min ex imod for så ville der da bare blive lukket for det varme vand, når en pige er opdraget på denne måde og ikke ser sex som andet end en handels vare vil heller ikke betragte utroskab som noget specielt forkerdt, de ved selvfølgelig godt det ikke er helt rigtigt for de kommer jo ikke hjem og fortæller om det. men at skære dem alle over en kam og sige de alle er utro tror jeg ikke på, men der hvor konen render i byen vær weekend og overnatter hos veninden der skal man nok lige prøve at komme uanmeldt på besøg hos veninden om morgenen, kan af erfaring sige at det sku ikke er altid de for informeret veninden om at de skulle have sovet der, veninderne forsøger godt nok at rede den i land men det ender sku i noget rod. jeg har da selv efter jeg er blevet skildt og ex'en fået ny fyr som hun er samboende med haft hende overnattende flere gange eller bare på kort besøg. Der hvor jeg mener vi skal skride ind som mænd over for dette er at informere hinanden om hvad vi ved om hinandens koner, jeg havde flere såkaldte venner som vidste hvad der skete omkring mig den gang men intet fortalte mig, men da jeg fandt ud af det kan alle tingene på bordet, det havde bare være rart at vide 1 års tid før så havde der ikke været en permanent opholdstilladelse på bordet, men det er også svært kun at kræve troskab den ene vej og så selv være utro. Og selv om i ikke mangler noget i sengen med konen er det ikke ensbetydene med at hun er tro husk det

jager

surin
så sandt som det er skrevet hvis man ønsker en thaikone så lad fornuften vinde og lyt til andres erfaringer stol ikke på hende husk en thai er fra en anden kultur men med en smule kontrol så har man den dejligste kone i verden

John
surin skrev:
så sandt som det er skrevet hvis man ønsker en thaikone så lad fornuften vinde og lyt til andres erfaringer stol ikke på hende husk en thai er fra en anden kultur men med en smule kontrol så har man den dejligste kone i verden

Nu koger mit pis det er sku da den værste gang vrøvl jeg har hørt! Angry

Man er da dummere end politiet tillader hvis man gifter sig med en man ikke stoler på, og det er da fuldstændig umuligt at styre et ægteskab med kontrol.
Hvis det er holdningen så forstår jeg bedere at der er flere af jer (kloge hoveder) der har der har flere Thai ægteskaber bag jer. Det siger mere om jer end jeres eks. koner.
Det er rigtigt at Thaier har en anden kultur men de er også mennesker og hvis man prøver at kontrollerer et andet menneske uanset race så går det galt.

Det er rigtigt at man skal lytte til andres råd og erfaringer og derefter lade fornuften råde, og få et forhold i gensidig respekt!

JohnAngry
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
falang yao
jager skrev:
jeg har da selv efter jeg er blevet skildt og ex'en fået ny fyr som [b]hun er samboende med haft hende overnattende flere gange eller bare på kort besøg.[/b] Der hvor jeg mener vi skal skride ind som mænd over for dette er at informere hinanden om hvad vi ved om hinandens koner, jeg havde flere såkaldte venner som vidste hvad der skete omkring mig den gang men intet fortalte mig, men da jeg fandt ud af det kan alle tingene på bordet, det havde bare være rart at vide 1 års tid før så havde der ikke været en permanent opholdstilladelse på bordet, men det er også svært kun at kræve troskab den ene vej og så selv være utro. jager

Hej Jager,
Har du så informeret din ex-kones samlever om det eller kan/vil du ikke undvære PfftPfft hende kort besøg/overnatning? Det er svært at tage dig seriøst når du handler direkt modsat af det du predikær.
M.v.h., M.Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

surin
John skrev:
surin skrev:

Nu koger mit pis det er sku da den værste gang vrøvl jeg har hørt! Angry

Man er da dummere end politiet tillader hvis man gifter sig med en man ikke stoler på, og det er da fuldstændig umuligt at styre et ægteskab med kontrol.
Hvis det er holdningen så forstår jeg bedere at der er flere af jer (kloge hoveder) der har der har flere Thai ægteskaber bag jer. Det siger mere om jer end jeres eks. koner.
Det er rigtigt at Thaier har en anden kultur men de er også mennesker og hvis man prøver at kontrollerer et andet menneske uanset race så går det galt.

Det er rigtigt at man skal lytte til andres råd og erfaringer og derefter lade fornuften råde, og få et forhold i gensidig respekt!

JohnAngry

jeg kan godt se at kontrol er et forkert ord men hun skal vide hvor grænsen går for uden grænser så går en thaipige meget langt det er nu engang deres kultur ja nu sidder der en del af jer og råber det er ikke jeres kone det er da også muligt men hvis i ikke kender til det ved div. venniner og andre thai bekendskaber så går i sku med sky-klapper og øre-propper

ok så er jeg klar til debatten og se john der kan svares uden at kalde andre dumme

jager
hej falang yao

egentlig er jeg sku ligeglad med om du kan tage mig seriøst, hvor handler jeg modsat af hvad jeg skriver.

for det første skriver jeg at jeg aldrig vil sige nej hvis der bliver stillet et knald op, gør jeg ik.

jeg mener også der er forskeld på en kæreste og en kone, jeg tror ik jeg behøver at uddybe dette for dig, men hvis du er i tvivl om det er du velkommen til at skrive tilbage, så skal jeg nok fortælle dig hvad forskellen er ok.

vedr. om at "kontrollere sin kone" mener jeg når jeg idag ser i bakspejlet at jo jeg skulle have sat nogle regler op dengang, og havde dette i givet fald givet anledning til at hun fik forbud mod at gå i byen konstant ja så havde det vel været at kontrolere/styre hende, nogle af pigerne kan sagtens finde ud af at leve i et ægteskab, men der er så sandelig også mange af dem der stadig tror de arbejder i baren, og det at gøre hvad man har lyst til selv det er en selvfølge.
jeg ved at min ex ikke var den eneste der opførte sig på denne måde hun havde ca 10 veninder som hun konstant gik i byen med, og disse piger opføre sig på nøjagtig samme måde som hun gjorde, og de fleste af dem er gift. "så er spørgsmålet" hvem af jeres koner er det for det er vel ikke kun de ukendtes koner. jeg syntes at disse blinde personer skal prøve at tage en tur til byen, istedgade ligger der bla. et par thaibarer "ikke bodeller" og der er baronen & baronessen, 90 af de thai piger som disse steder sælger sig selv er gifte kvinder som lige er i byen med veninderne og så kan man begynde at tage massage klinikkerne rundt om i byen, Jeg mener ik det gør nogen skade i et forhold at sætte regler op om det så udlægges som at kontrollere ægteskabet eller styre det, hvis man ikke gør det kan jeg af erfaring sige, så forliser ægteskabet.

hvad ville du svare hvis din kone kom 3 weekend i træk og ville i byen både fredag og lørdag, hvis du svare nej, kontrollere du så konen???

jager

John
Hejsa

Nu koger det ikke mere.Grin

Men jeg syntes stadig det er en underlig livsholdning du giver udtryk for Surin.

Og jeg syntes det er noget vrøvl når du siger ”det er en thaipiges kultur at gå meget langt”, det har efter min mening intet med kultur at gøre.

Jeg mener som sagt at den eneste måde at basere et godt forhold (ægteskab ) på, er ved gensidig tillid respekt og forståelse, uanset hvilke racer der er tale om. Ville du bryde dig om at der blev stillet grænser for dig i et forhold?

Det er rigtigt at der er nogle der lever med skyklapper på, men det siger mere om dem, end deres partner, det har intet med thaier at gøre, de mennesker ville også have skyklapper på i et forhold til en dansker.

Du skriver: ”ok så er jeg klar til debatten og se john der kan svares uden at kalde andre dumme” jeg er da meget ked af hvis du føler dig truffet, men som du jo selv siger var kontrol et forkert ord.
For øvrigt holder du dig jo heller ikke tilbage for at kalde andre for fjols. Du skrev den 5/12:
lad være at give op vi er her næsten alle både fjolserne og os det ved det hele
Det er store ord, jeg kan godt se dine smilys, men hvis du mener at du ved det hele så har du meget at lære.

Og til Jager
Falang yao spørger jo bare om du har informeret din ex-kones samlever om at du stadig er sammen med hende, når du nu siger at vi som mænd skal informere hinanden om hvad vi ved om hinandens koner. Det mener jeg også er selvmodsigende. Men du kommer jo selv med svaret: men det er også svært kun at kræve troskab den ene vej og så selv være utro. Jeg må godt du må ikke! Hvor er den gensidige respekt?

John Grin
john@dansk-thai.dk

surin
john læs og forstå hvad jaeger skriver og tag ved lære af de råd der kommer
men du er måske af den mening at forde du siger/tror/ved at det ikke gælder din kone så sker det slet ikke og lev du bare vidre med den mening men det forhindre altså ikke mig i at skrive om de dårligdomme jeg ser i thai-kredse igen og igen
og så håber jeg at de råd og erfaringer jeg kan give vidre kan hjælpe andre uden om mange af de problemer der er i mange dansk thai ægteskaber
og jeg føler mig ikke truffet af dine udtaleser om dumme mennesker jeg tænker kun mit om de åbenbart voksne mennesker der ikke evner at debattere på et højere niveau end børnehave børn
men du skal da have lidt ros det var jo tæt på at du forstod meningen med den smiley Wink der var efter min udtalese om fjolser og klogeShockShock

surin
og john der er grænser i alle forhold også i dit

oleskyum
Hej.

Jeg er en af dem der stoler på min kone, og hun kan stole på mig.

Men jeg må desvære give Surin ret. Jeg ved ikke hvorfor men hvis i ikke vil blive uvenner med andre, så lad være med at komme de steder, hvor Thaier mødes. Hvis i på samme tid vil give manden besked, på hendes opførsel.

Jeg kender hele rumlen, prøv at fortælle manden at du har set hans kone gå ind på en massageklinik, så er du misundelig eller jeg ved ikke hvad, så glem alt om at fortælle nogen noget dårligt om hans kone. Det vil altid blive misforstået.

Men endnu en opfordring til at føre debatten eden ukvemsord.

Hvis jeg tilfældig skulle komme i templet, jeg har været der et par gange, men bryder mig ikke om at være der.

Her er årsagen måske, at jeg vil ikke tale med folk, der måske her på siden har kaldt mig alverdens ting.
Alle Thaier taler i munden på hinanden og hvordan opfører vi danske mænd os. Jeg har været så heldig at een hilste, måske ved et uhæld.
Man føler sig absolut ikke velkommen, hvis der er danskere tilstede.

John
Hej Surin

Jeg læser og forstår hvad Jager skriver, men derfor er det ikke ensbetydende med at jeg er enig med ham.

Jeg kan kun kaste dit råd tilbage, læs og forstå hvad jeg skriver – og lad venligst være med at tillægge mig nogle meninger jeg ikke har, og ikke har givet udtryk for.
Jeg kender alle dårligdommene fra thaikredsene i Dk og i Thailand, men jeg ved også at nogle af de dårligdomme kan føres tilbage til den danske mand og den måde han behandler sin kone på. Derfor reagere jeg som jeg gør når der er nogle der taler om at kontrollere eller for den sags skyld at sætte grænser i denne forbindelse.
Du har helt ret i at der er grænser i mit forhold, men det er ikke nogle jeg sætter, det er nogle der opstår af den gensidige respekt jeg taler om.
Det er fint at du gerne vil hjælpe andre herinde, det vil vi vel alle hvis vi kan, med det er jo ikke ensbetydende med at du eller jeg har ret i vores råd, jeg skriver bare hvad min mening er, og det vil jeg blive ved med selvom du måske mener at du og nogle få andre er klogere.

Med hensyn til at jeg skriver ”dummere end politiet tillader” så må du meget undskylde jeg kan ikke se det er på børnehave niveau - Når der er et menneske der mener at det kan kontrollere et andet menneske så mener jeg at han /hun er dum, kig engang i historie bøgerne det er gået galt hver gang der er nogle der har prøvet.

John Grin
john@dansk-thai.dk

surin
hej john

ja langt hen af vejen har du ret i at du har din mening og jeg min og der er ingen der siger at det nødvendigvis er din eller min mening der er korrekt i sidste ende vidre giver vi begge de erfaringer vores liv har givet os og kloge mennesker lærer af deres erfaringer
du har dog stadigvæk ikke fattet ironien i min besked til leif om fjolser og kloge debatørere men leif og jeg har været med her fra starten af og før dette forum på leifs egen dansk thai forening og vi har begge svaret ærligt på mange spørgsmål og givet mange advarsler til andre med baggrund i vores egne erfaringer i tidligere ægteskab-er og på den baggrund er vi blevet kaldt både fjolser og kloge hoveder o.s.v. så derfor ironien havde jeg været et klogt hoved så havde jeg lyttet til andre og undgået mange af de problemer i mit tidligere ægteskab og sikkert smidt hende ud inden det første år var gået

Buggymann
Hej

Jeg syntes at der er meget snak om at kontrolere og styre sin kone.
det må da være en hver mands ret at sige til kvinden et hun ikke skal fare i byenShockShockShock

Enten er man gift for at have et ægteskab som drejer sig om to personer eller man bliver benyttet for at kvinden kan være her og tjene penge.

selv med en Dansk kvinde er der da ingen mand som finder sig i at hun smutter i byen hver fredag og lørdagAngryAngry

Jeg tror ikke at en Dansk mand har bragt en Thai pige hele vejen til Danmark for at hun bare skal tage i byen, jeg vil tillade mig at sige at manden har bragt hende til Danmark for at have et lykkeligt ægteskab med hende, hvor det drejer sig om et stabilt og lykkeligt sammenvær.

Har pigen den ide med at rende i byen så må det jo være fordi hun ingen føelser har i hendes ægteskab, og så er det bare at sende hende retur, fordi det ændre sig ikke.SadSadSad

Der er også skrevet at man ikke skal opsøge de steder hvor thaier mødes. det kan jeg kun tilslutte mig, det er at bede om ballade.

Jeg tror ikke der findes nogle som er så gode til at bag tale hianden end thaier, de er mere end onde vil jeg mene AngryAngryAngry

Men finder man en thai pige som også ønsker kærlighed og et stabilt ægteskab, så holder det også.GrinGrinGrin

Parkpean
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
John
Hej Parkpean

Du har i det store hele ret, efter min mening.

Men jeg mener du glemmer en ting, nemlig de forhold hvor der er en mand der tager en pige herop for at have en smuk kvinde at vise frem, en billig hus hjælp og en at hoppe i kanen med, for derefter at ski.. på hende, og måske oven i købet banker hende hvis hun ikke makker ret. Jeg kender et par stykker af disse forhold, hvor det er manden der udnytter kvinden, og det syntes jeg er forkasteligt.

Med ønsket om en god weekend

John Grin
john@dansk-thai.dk

Brandt
Hejsa !

Jeg kan kun tilslutte mig jeres ofattelser af et godt stabilt forhold, hvor der SKAL være gensidig respekt for hinandenWink, eller du'r det ikke, ligemeget om vi taler DK kultur eller Thai kultur, ellers er der jo intet at bygge på......

Hav en fortsat god weekend.

Hilsen

Brandt & Nok

ไฮกี้ เจแบนร์

chang
hej.

jeg ved ikke så skide meget om thailand men en ting ved jeg nogle typer af piger/mænd er ikke til at rette på de er simpelhen ude for rækkevide og total hjernedøde.

tag foreksempel en af hvor`s bekendte han kunne ikke se andet end godt i sin kone ( det skal der til lige siges at manden er meget vel uddannet så det skulle ikke være mangel på hjerne der gjorde ham så blind men nok nærmer mangel på at læse og forstå piger`s personudstråling ) ind til hun lå og kneppede med en anden.
mange gange har vi diskuteret om det nu var så smart at han ikke fik særeje men det syntes han var noget svineri at der var nogle mænd der gjorde, hvis man gifter sig må man også deles om alt. der var bare lige et problem han gav hun tog og glemte lige at hjælpe til med at få nogle penge i hus, så manden knoglede som en tosset for at konen kunne få hvad hun ville.... bare det så godt ud ud af til så gjorde det ikke noget at det var nogel lort ind af til....

hun fortalte hvor dårlig han var mod datteren som hun havede fået her op...... det skal så også siges at han ikke var en der lige var den bedste til børn... men hold kæft hvor en gang pis hun er selv skide ligeglad med sin egen datter hun går for lud og kold vand hvis det ikke var for nogle af vennindene som tog sig af barnet kunne hun lige så godt bo på gadenAngryAngryAngry det får sku mit pis i kog....

første gang jeg mødte damen tænkte jeg hvad helvede tænker manden på det er sku den værste lu... jeg længe har mødt. kan han ikke se det tænkte jeg men det kunne han ikke ,så det er ikke altid dårlig at være oplært på gaden hvor man hurtigt lære hvilke personer man gider at bruge sin tid på og hvem man skal undgå.... det kan godt være jeg ikke har den bedste iq men jeg har af lige vel prøvet den del og lært af det, men nogle lære det aldrig eller ser det ikke før det rammer dem.

m.v.h chang

Buggymann
Okay .... men jeg tænkte ikke i de baner med at det var en dårlig mand jeg ville omtale.ShockShock

Ja der findes disse typer, AngryAngryAngry

Jeg tænkte i den almindelige værdi af et godt ægteskab, hvor vi respektere hianden.
og formålet med at tage en Thai pige helt til Danmark.

der tænkte jeg kun på gode mænd og det som jeg tror alle gode mænd ønsker. kærlighed, sammenhold. en stabil hverdag.
og en køn kone at vågne op til hverdag.PfftPfftPfft

Parkpean
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
Spring til debat: