Se indlæg
 Udskriv debat
Pas på "løse" kontakter !!!
Davser
ja der er mange som tager nøgen billeder af thaipiger,og det er ok
men at lægge dem ud på nettet,uden at de ved det er tarveligt
bamsen

isaan
hej

ja det er noget svineri men det fortæller jo hvor lavt et niveau folk er nede på WinkSadShock

vh.isaanSmile

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
Leif
Ok jeg har ikke været igennem alle indlægene, for min forbindelse her er ikke den hurtigste i verden..
Tjae men det er de nu engang sådan at de kære piger / kvinder her fra Thailand er en handels vare, det uanset om de arbejder som prostituerede eller kommer lige fra Junglen.. Eller mere korrekt det de har mellem benene er. Det er ikke noget nyt at familie / venner / bekendte tager sig godt betalt for at skabe en kontakt til en farang.. Typisk 100 / 150.000 bath.
Men hvordan skal det kunne være anderledes, for herude er det forældrene der er bussemændene og sælger deres døtre.. I det lille lokal samfund hvor vi bor er der bare indenfor de sidste 3 måneder blevet solgt to 14 årige piger til ægteskab. den ene er naboen, den anden var noget familie.. Det de gør er ganske enkelt at lade pigerne få en kæreste og så et par måneder før hun fylder 15 ( kriminelle lavalder ) får manden det helt enestående gode tilbud, enten stiller han med en pose penge typisk 40.000 og en pose guld, ellers ringer de efter politiet. Og så bliver de gift, men af gode grunde afholdes der kun den Buddhistiske del af brylluppet....... Beskidt ???? jae, men sådan er Thailand også. Regeringen har for nylig opfordret forældre til at tage bedre vare på deres børn, da den sexuelle debut alder er nede omkring 10 år og pigerne begynder at interesere sig for sex i 8 års alderen.