Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
Britain votes to break with EU
Ole Chris
Jeg har ikke lyst til at skrive om tunnelsyn.
Heller ikke om voksne mænd, der har hentet deres verdensopfattelse fra en Pulp Fiction fra tyverne.

Men jeg har en gang nævnt " The Real Bad Guy " manden med den sjove hat, med en økonomi der får Rothschild til at ligne en kontanthjælpsmodtager.

Det fik ikke megen omtale.

The_Horror
Tunnelsyn er nøjagtigt hvad EU tilhængerne lider af, de skal have oplysning så de kan se hvad det hele i virkeligheden drejer sig om, at gøre den rige elite endnu rigere og lade arbejderklassen betale regningen. Når lortet bryder sammen er det landene selv der må dække tabet, dvs. skatteyderne.

Og ja, Rusland er passiv som en kælen missekat, men alligevel opretholder EU sanktionerne og stiller nu op på grænsen til Rusland uden nogen som helst grund, bl.a. på Anders Fogh- og Boston Consulting's anbefaling. De ønsker konflikt og det hele handler i bund og grund om at Rothschilds endnu ikke har kontrol over de russiske banker. Det har de heller ikke i Syrien, Kina el. Iran og det havde de heller ikke i Libyen under Gaddafi el. Irak under Saddam, men det blev der lavet om på, så kan man tænke lidt over det. Og læg iøvrigt mærke til hvordan hver eneste krig fører til en ny.

Det hele er så åbenlyst og alt har en skjult dagsorden, alligevel render folk stadigvæk rundt og jubler som en anden Uffe Ellemann og tror at EU gavner os, at det er demokratisk og solidarisk.
Redigeret af The_Horror d. 11/07-2016 22:13

JohnBKK
Korrekt, vi bliver stille og roligt ført til slagtehus WW3:

Putin: US / NATO is irreversibly pushing the world towards nuclear war

Har det noget med tråden og Brexit at gøre?

Yep, 100% - det hele hænger sammen, der ER en dagsorden, og de af os der er tilpas syge i roen kan se det..

Ole Chris
Næ John ingen anstrengelser for min skyld, vær bare som du plejer.
Og betablokkere har meget få bivirkninger.

JohnBKK
Dette er situationen i EU, Brexit eller ej, hjælper Betablokkere på det mon???

Ole Chris
Det er ikke fordi du tror på Mr Jones konspirations teorier, jeg ikke gider lege med dig.

Det er heller ikke fordi du er patroniserende og arrogant.

Det er fordi du er for lille.

JohnBKK
Men jeg har en stor p!k, bette Ole Chrish..

Smut nu over i musikvideo afdelingen, der er en go´video mæ´Allan Olsen, godt med lidt musik..

Violin

vandango
JohnBKK skrev:

Dette er situationen i EU, Brexit eller ej, hjælper Betablokkere på det mon???

Hold da op JohnBKK, et sandt komprimeret festfyrværkeri af rigtighed.
Måtte se klippet 4 gange for at få det hele med, tak skal du have.
Rolll

Ole Chris
Inserat.
Den af CIA udviklede sølvpapirshat er nu atter tilgængelig i størrelse Xtra Small.
Det er tale om den nye trelags model Dear John, der ikke bare effektivt beskytter mod alle stråler, men også mod tankelæsning, som er behagelig at gå med og du kommer til at se smart ud.

The_Horror
@Ole Chris, jeg fornemmer at du er uenig, men venter stadigvæk på lidt argumentation af en eller anden art. Gør den uvidende pøbel klogere på hvorfor det er klogt at være en del af De 'Forurende' Europæiske Stater.

JohnBKK
Tror egentlig at Ole Chris bare gerne vil ha´en plads i rampelyset og så forsøger han med lidt JackD copycat virksomhed, hvilket er temmelig patetisk hvis ikke det følges op med en lille smule hjernevirksomhed, materialiseret i gode argumenter, vid, bid og lun galskab..

Cool

Ole Chris
2423 indlæg taler for sig selv om at vil sole sig i rampelyset.

JohnBKK
Ja, du har ret, jeg har da et problem, ikke?

Men hvad er dit problem egentlig, vil du bare genere mig, eller er der andet du har i sinde?

Webmaster
Hey piger,

Jeg har ikke fulgt med i denne tråd, men de to sidste indlæg er i hvert fald personfnidder. Hold jer nu til emnet.

Tak

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
JohnBKK
Piger?

Så er det sgu sengetid, hahaha!!

[img]https://www.stickboybangkok.com/images/2015/05/doggy-style-asian-23.jpg[/img] is not a valid Image.

Tuttelu Tralla

Spring til debat: