Se indlæg
 Udskriv debat
Lek og Ole`s kamp for et liv sammen. ( langt indlæg )
Suk Rak Ning
Bamsen skrev :
jeg bliver helt i godt humør når jeg ser hvor søde folk er her,når det gælder
Det er sgu sjældent at jeg er så sentimental,men jeg må indrømme jeg havde ikke regnet med det her,,,

Ja, det er sq godt gaaet og ja, man kan da godt blive lidt foelsom, men det er vel ogsaa okay, vi er jo kun mennesker.....Wink
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

kylling
KUN FOR AT HOLDE TRÅDEN I TOPPEN

Bjarne
pb, tak.
"out of office" nogle dage, så har lige set tråden.
Pas på, når resultatet skal videre til Lek og Ole. Kender ikke de danske skatteregler på dette felt, men der skal nok være en eller anden paragraf, der vil stikke snablen ned. Big Brother is watching us all!
/bjarne

Bjarne skrev:
pb, tak.
"out of office" nogle dage, så har lige set tråden.
Pas på, når resultatet skal videre til Lek og Ole. Kender ikke de danske skatteregler på dette felt, men der skal nok være en eller anden paragraf, der vil stikke snablen ned. Big Brother is watching us all!
/bjarne

Pb er sendt til dig,med tak

admin

ubon lynge
KUN FOR AT HOLDE TRÅDEN I TOPPEN

Ja kylling den er god for ellers ryger den jo snart væk så ikke andre kan se den. Forsat god søndag til alle. Wink

Ubon.

Pibe

jesperfrb
Jamen vi putter den lige i toppen igenWinkWink

Ellers har jeg det som bamse, vi kan være uenige her på siden, men når det kommer til stykket, så hjælper vi hinanden, dejligt at seGrinGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

quickmouse
måske en ide, kunne web kim ikke fikse et eller andet smart link når man loggede sig på dtw så kunne man se at der var en indsamling igang vedr. lek & ole.

bare en tanke....sådan bare for at holde tråden på toppen.

big brother are watching us any way.....Smile
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Send også mig et nummer, nu det jo snart lønningsdag, så har man vel råd til at give en skærv. Håber bare det ok på fredag hvor mine penge går ind, ja det håber jeg sgu da.

John
jsh71 skrev:
Send også mig et nummer, nu det jo snart lønningsdag, så har man vel råd til at give en skærv. Håber bare det ok på fredag hvor mine penge går ind, ja det håber jeg sgu da.

Der er afsendt en PB, takker -Smile
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Bjarne
400 på vej.
vh / bjarne

xxxxxx
hvor meget har vi

Webmaster
yindee skrev:
hvor meget har vi

Det bliver der lige checket op på igen i morgen når banken har åben, så vi kan se hvor meget der er kommet her i weekenden.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Rayong Info
Herfra er sendt et liile bidrag paa DK Kr 123-

Så er der sendt 205 kr.

Og de skulle åbenbart allerrede være der i dag for pengene er væk da jeg trykkede godkendt. Det der undrer mig er at jeg har den danske bank og det var til en anden bank end min. Plejer der så ikke at gå en dag før de bliver overført?

Men ellers vil jeg da lige sige held og lykke Ole og Lek, håber i vinder sagen, så du kan komme tilbage til thailand og nyde dit otium. Det fortjener alle sgu, vil jeg tro efter et langt liv.

Webmaster
Hejsa,

Jeg har så fået checket kontoen her til morgen, og beløbet er nu kr. 8.024,-
Jeg må sige at det er flot af alle dem som har haft mulighed og lyst til at bakke op om denne indsamling til fordel for Ole og Lek. Vi nærmere os også målet som på forhånd var sat til kr. 10.000,-

Jeg har ikke lige talt op om hvor meget der er givet tilsagn om siden den sidste melding i fredags, men Ole kan vist godt begynde at kigge sig om efter en billet til Danmark så han kan komme hjem og få ordnet de ting der skal ordnes så han og Lek fremover kan få et mere tåleligt liv.

På vegne af Ole og Lek vil jeg gerne benytte lejligheden til at takke alle endnu engang.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Webmaster skrev:
Hejsa,

Jeg har så fået checket kontoen her til morgen, og beløbet er nu kr. 8.024,-
Jeg må sige at det er flot af alle dem som har haft mulighed og lyst til at bakke op om denne indsamling til fordel for Ole og Lek. Vi nærmere os også målet som på forhånd var sat til kr. 10.000,-

Jeg har ikke lige talt op om hvor meget der er givet tilsagn om siden den sidste melding i fredags, men Ole kan vist godt begynde at kigge sig om efter en billet til Danmark så han kan komme hjem og få ordnet de ting der skal ordnes så han og Lek fremover kan få et mere tåleligt liv.

På vegne af Ole og Lek vil jeg gerne benytte lejligheden til at takke alle endnu engang.

Ja Jeg vil også, som en der har prøvet at hjælpe ole, sige mange tak for den flotte hjælp,
og jeg er sikker på at vi hører fra ole,om hvordan det kommer til at gå
for ole og hans søde kone lek.
Jeg selv tager derud i næste uge og siger hej til ole,og frue,
ja suk kommer også, og måske kommer falang yao der også,
så ole skal vist til at lave kaffe Grin

bamsen

til webmaster.

er lige kommet hjem fra banken så skulle den halve tusse være på vej,skulle være der imorgen.
man skulle tro at bornholm var en bananstat,siden det er så svært at overføre penge.

lindy

ha en gooood dag.

jesperfrb
Jamen så rigtig god tur!
Hils dem alle, og ønsk Ole og konen held og lykke mange gangeWinkWink
Håber at alt går iorden for dem!
Husk lige at hilse Falang yao
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

prh
Meget gerne en PB til mig. Tak

John
prh skrev:
Meget gerne en PB til mig. Tak

Der er sendt en PB. Takker -Smile
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: