Se indlæg|
Lek og Ole`s kamp for et liv sammen. ( langt indlæg )
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 22/09-2007 16:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Bamsen skrev : jeg bliver helt i godt humør når jeg ser hvor søde folk er her,når det gælder Det er sgu sjældent at jeg er så sentimental,men jeg må indrømme jeg havde ikke regnet med det her,,, Ja, det er sq godt gaaet og ja, man kan da godt blive lidt foelsom, men det er vel ogsaa okay, vi er jo kun mennesker.....
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 22/09-2007 22:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
KUN FOR AT HOLDE TRÅDEN I TOPPEN |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 22/09-2007 22:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
pb, tak. "out of office" nogle dage, så har lige set tråden. Pas på, når resultatet skal videre til Lek og Ole. Kender ikke de danske skatteregler på dette felt, men der skal nok være en eller anden paragraf, der vil stikke snablen ned. Big Brother is watching us all! /bjarne |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2007 23:03
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Bjarne skrev: pb, tak. "out of office" nogle dage, så har lige set tråden. Pas på, når resultatet skal videre til Lek og Ole. Kender ikke de danske skatteregler på dette felt, men der skal nok være en eller anden paragraf, der vil stikke snablen ned. Big Brother is watching us all! /bjarne Pb er sendt til dig,med tak admin |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 23/09-2007 11:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
KUN FOR AT HOLDE TRÅDEN I TOPPEN Ja kylling den er god for ellers ryger den jo snart væk så ikke andre kan se den. Forsat god søndag til alle. ![]() Ubon.
![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 23/09-2007 15:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jamen vi putter den lige i toppen igen![]() ![]() Ellers har jeg det som bamse, vi kan være uenige her på siden, men når det kommer til stykket, så hjælper vi hinanden, dejligt at se ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 23/09-2007 17:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
måske en ide, kunne web kim ikke fikse et eller andet smart link når man loggede sig på dtw så kunne man se at der var en indsamling igang vedr. lek & ole. bare en tanke....sådan bare for at holde tråden på toppen. big brother are watching us any way.....
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/09-2007 18:30
|
|
Send også mig et nummer, nu det jo snart lønningsdag, så har man vel råd til at give en skærv. Håber bare det ok på fredag hvor mine penge går ind, ja det håber jeg sgu da. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 23/09-2007 19:57
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
jsh71 skrev: Send også mig et nummer, nu det jo snart lønningsdag, så har man vel råd til at give en skærv. Håber bare det ok på fredag hvor mine penge går ind, ja det håber jeg sgu da. Der er afsendt en PB, takker -
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 23/09-2007 21:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
400 på vej. vh / bjarne |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 24/09-2007 02:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
hvor meget har vi |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/09-2007 02:26
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
yindee skrev: hvor meget har vi Det bliver der lige checket op på igen i morgen når banken har åben, så vi kan se hvor meget der er kommet her i weekenden. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Rayong Info |
Lagt på d. 24/09-2007 08:46
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Herfra er sendt et liile bidrag paa DK Kr 123- |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/09-2007 11:30
|
|
Så er der sendt 205 kr. Og de skulle åbenbart allerrede være der i dag for pengene er væk da jeg trykkede godkendt. Det der undrer mig er at jeg har den danske bank og det var til en anden bank end min. Plejer der så ikke at gå en dag før de bliver overført? Men ellers vil jeg da lige sige held og lykke Ole og Lek, håber i vinder sagen, så du kan komme tilbage til thailand og nyde dit otium. Det fortjener alle sgu, vil jeg tro efter et langt liv. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/09-2007 11:41
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Jeg har så fået checket kontoen her til morgen, og beløbet er nu kr. 8.024,- Jeg må sige at det er flot af alle dem som har haft mulighed og lyst til at bakke op om denne indsamling til fordel for Ole og Lek. Vi nærmere os også målet som på forhånd var sat til kr. 10.000,- Jeg har ikke lige talt op om hvor meget der er givet tilsagn om siden den sidste melding i fredags, men Ole kan vist godt begynde at kigge sig om efter en billet til Danmark så han kan komme hjem og få ordnet de ting der skal ordnes så han og Lek fremover kan få et mere tåleligt liv. På vegne af Ole og Lek vil jeg gerne benytte lejligheden til at takke alle endnu engang. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/09-2007 12:06
|
|
Webmaster skrev: Hejsa, Jeg har så fået checket kontoen her til morgen, og beløbet er nu kr. 8.024,- Jeg må sige at det er flot af alle dem som har haft mulighed og lyst til at bakke op om denne indsamling til fordel for Ole og Lek. Vi nærmere os også målet som på forhånd var sat til kr. 10.000,- Jeg har ikke lige talt op om hvor meget der er givet tilsagn om siden den sidste melding i fredags, men Ole kan vist godt begynde at kigge sig om efter en billet til Danmark så han kan komme hjem og få ordnet de ting der skal ordnes så han og Lek fremover kan få et mere tåleligt liv. På vegne af Ole og Lek vil jeg gerne benytte lejligheden til at takke alle endnu engang. Ja Jeg vil også, som en der har prøvet at hjælpe ole, sige mange tak for den flotte hjælp, og jeg er sikker på at vi hører fra ole,om hvordan det kommer til at gå for ole og hans søde kone lek. Jeg selv tager derud i næste uge og siger hej til ole,og frue, ja suk kommer også, og måske kommer falang yao der også, så ole skal vist til at lave kaffe ![]() bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/09-2007 12:07
|
|
til webmaster. er lige kommet hjem fra banken så skulle den halve tusse være på vej,skulle være der imorgen. man skulle tro at bornholm var en bananstat,siden det er så svært at overføre penge. lindy ha en gooood dag. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 24/09-2007 12:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jamen så rigtig god tur! Hils dem alle, og ønsk Ole og konen held og lykke mange gange ![]() ![]() Håber at alt går iorden for dem! Husk lige at hilse Falang yao IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| prh |
Lagt på d. 24/09-2007 12:10
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Meget gerne en PB til mig. Tak |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 24/09-2007 12:12
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
prh skrev: Meget gerne en PB til mig. Tak Der er sendt en PB. Takker -
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.