Se indlæg|
Golden Heart.
|
|
|
Lagt på d. 06/09-2007 11:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
[img]http://www.golden-heart.org/media/.gallery/main365.jpg[/img] is not a valid Image. Hvor mange af de børn på fotoet, har været udsat for seksuelle overgreb fra faranger eller fra lokale thailænder? dsd Redigeret af d. 06/09-2007 11:06 |
|
|
|
| plt |
Lagt på d. 06/09-2007 11:20
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Til deepseadivers - ærlig talt så spørger du lidt naivt. Anders Jensen kan jo ikke oplyse andet end hvad folk dernede fortæller. Og tag nu lige en pause - jeg ved ikke om du har læst mine indlæg - jeg ved de er lange - men hvis du læste dem ville du forstå at p.t. er de fleste børn såvidt jeg har undersøgt fra fattige familier hvor der i flere tilfælde har været prostitution involveret og /eller en potentiel fare for at det vil ske - hvis ikke de var tilbudt arbejde og børnehaveskole. Familie mønstret dernede i de fleste tilfælde er således at moderen passer børnene og kan kun arbejde og medvirke til at brødføde familien hvis der er en pasningsordning. Denne ordning kan familien i de fleste tilfælde klare f.eks bedstforældre og andre. GH tilbyder kvinderne en forskole som de har takket ja til. På 6 mdr. når man ikke meget mere i Thailand - nu skal der resourser til - en task-force der kan skabe flere resultater og opfylde målsætningen - det kan man ikke nå på 6 mdr. for 500.000 når man også skal etablerer skole, fabrik, selskaber og en masse andre bureaukratiske krav og opgaver........nu skal der tænkes fremad. Du vil have opfyldt en målsætning her og nu - jeg tror den kommer med den rette indstilling - men det er en svær opgave. Så jeg tror ikke at målet er nået på 6 mdr. De børn har formentlig ikke været udsat for pædofili i højere grad end gennemsnittet og mødrerne ikke mere prostitueret end gennemsnittet - men kan Thailænderne få et godt abejde og frie forskole så kan de sige hvad som helst. Tænk dig nu om for du burde kende forholdene dernede. plt |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 06/09-2007 11:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Disse thailændere , henvender de sig selv til GH? Og kommer de selv og siger at de arbejder som prostitueret. ? Og hvor meget er det i betaler mere end de kan tjene på et andet arbejde.?
Michael B Kristensen
|
|
|
|
|
Lagt på d. 06/09-2007 11:47
|
|
plt skrev: jeg mener at hvis Anders Jensen vil skabe resultater så skal han have etableret en gruppe dernede (Task-Force) som har det som opdrag at udvirke hvorledes gør vi det her bedst. Jeg kan her anbefale Ole Skyum som en af deltagerne i denne task-force - dels bor han i Korat og dels er han tilpas skeptisk. Desuden skal der indvolveres nogle rådgivere med særligt kendskab til Thailandske forhold Du må undskylde mig, men det er det mest latterlige forslag Jeg længe har læst. Det bevise samtidigt at Du og Anders ikke har bare et minimum af viden om hvordan den thailandske prostitution hænger sammen. Plt.: Det er meget naivt at tro at man kan bekæmpe en del af den thailandske kultur som er meget betændt og styret af den lokale mafia i tæt sammenarbejde med den lokale politi chef Jeg væder gerne på. Jo længer i arbejder jer ind på problemet kerne, jo tætter er i begge på at komme hjem til danmark i en kold bly-kasse. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/09-2007 11:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
saendaeng skrev: Disse thailændere , henvender de sig selv til GH? Og kommer de selv og siger at de arbejder som prostitueret. ? Og hvor meget er det i betaler mere end de kan tjene på et andet arbejde.? saendaeng det var tarveligt at du spørger dem om noget Fordi de vil jo helst ikke svare på spørgsmål Det er bedre du snakker dem efter munden så bliver de vist mere glade. sonny |
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 06/09-2007 12:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 510 |
sonny skrev: saendaeng skrev: Disse thailændere , henvender de sig selv til GH? Og kommer de selv og siger at de arbejder som prostitueret. ? Og hvor meget er det i betaler mere end de kan tjene på et andet arbejde.? saendaeng det var tarveligt at du spørger dem om noget Fordi de vil jo helst ikke svare på spørgsmål Det er bedre du snakker dem efter munden så bliver de vist mere glade. sonny Det fremgår på deres hjemmeside http://www.golden...-heart.php Kvinderne som arbejder på GH fabrik, får en højre løn end den gennemsnitlige indkomst i Nordthailand. Den gennemsnitlige løn i nordthailand er ca. på 800 danske kroner. Vi giver vores ansatte på fabrikken en løn på 1300 danske kroner. Derudover tegner vi en sygeforsikring, der gælder for hele familien. I ansættelseskontrakten skriver kvinderne under på, at hvis de har børn, som går på skolen, må hverken de eller dem selv blive sat i forbindelse med prostitution eller lignende arbejde, i tilfældet - bliver vi nødsaget til at ophæve kontrakten. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/09-2007 14:07
|
|
Jamen det var da ellers en fantastisk forretnings ide. Skaffe dejlige lokaler og en hær af lokale piger til et attraktiv kompetence givende perlekæde samlebånds arbejds uddannelse med store globale fremtids udsigter, hvor slut produktet sælges til ekstraordinære høje priser til dansker med ekstra ondt i den dårlige samvittighed. Om pigerne i jeres projekt tidligere har været tilknyttet prostitutions miljøet er jo indlysende ligegyldigt. Da alle thaipiger selvfølgelig er potentielle luder!! Men I har på intet tidspunkt identificeret de forskellige problemstillinger vedr. de forskellige prostitutions miljøer, men griber jeres mange planer/ideer ud af den bare luft. Den børneprostitution problematik som i konstant henviser til, eller anden form for prostitution der findes pt. i korat er ikke et ekstraordinær stort problem efter thailandske forehold. Jeg vil påstå at I skaber en hysterisk stemning omkring den påstået børneprostitution i Korat. I slynger ud med flere udokumenteret påstande om en større organiseret børneprostitutionsmafia i jeres lokal område, hvor der muligvis skulle være dansker, som skulle være dybt involveret. Jeg stiller mig meget tvivlende vedr sandhedsværdien i disse påstande. Jeg tvivler stærkt på en flok amatøre kommer så tæt på at afsløre et pædofilt netværk. Men skulle det alligevel være tilfældet, hvorfor går i ikke til danske myndighederne med jeres viden. Den danske herre kan stadig retsforfølges, selvom hans forbrydelser er begået i udlandet. Der findes dog allerede flere stærke lokale thailandske NGO organisationer, som allerede udfører et langt bedre arbejde end et par fjollede danske amatører, som har mere travlt med at profilere sig som direktører som endnu ikke kapere at fremkomme med et regnskab som er godkendt af GH hovedbestyrelse. dsd Redigeret af d. 06/09-2007 20:37 |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 06/09-2007 14:57
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Det er vist kendt af de fleste at drives der bordel / beer bar etc etc, står politiet der med hånden fremme hver d. 1. Ok ofte er politiet så den lokale mafia, så man får ikke 2 grupper på nakken.Fordi man stjæler deres indkomst. Ikke for at være negativ, men opnå tilladelser til projektet som udlænding..... Det vil komme til at koste nogle kroner... Nok også af den grund at læreren ikke fik klaret de tilladelser han skulle, om man så har snakket forbi hinanden i GH eller fortier noget, det kan vi ikke vide. Men det er plat at give læreren skylden. Hvad med sprog i det hele taget, hvordan klarer i det ?? Hvem er jeres kontakt person til alle myndighederne.. Politi / Thetsabahn / Amphur osv. Under alle omstændigheder skaber i lokal modstand for at betale mere end normal løn er jo ødelæggende for hele Korats arbejds miljø. Jeg ved ikke hvor udbredt det egentlig er men der findes altså også frie skoler i Thailand, specielt i fattige områder. Vores skoler her i Khoktum er såkaldte egns støtte skoler og gratis at bruge. fra børnene er 3 til ca 18 år. Så jo jeg kan godt forstå der har været nogle kritiske debattører for der er alt for mange ting som svæver sådan lidt frit i luften. Le-si |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 06/09-2007 15:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Nu er der rakket ned paa det arbejde GH laver i de sidste mange indlaeg.........................Ta dog for satan op og se hvad der sker....................map map map, det er der sq ikke nogen der kan bruge noget til.....De 2 kendte fjolser fra DK, ja jeg forstaar ikke at GH sattter et billeder af af dem her paa DTW, jeg faar myrekryb naar jeg ser dem.............. Hvad koster det at stoette et barn pr. aar. ? Det skulle da ikke vaere noedvendigt at ha' saadan et par fjolser fra DK til at promovere jeres projekt eller hva' ? Redigeret af Suk Rak Ning d. 06/09-2007 15:26 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 06/09-2007 19:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
plt skrev: Jeg havde egentlig sagt hvad jeg vidste og synes. Nej Ole jeg er ikke Tommy Sørensen. Giv mig din adresse i Korat så vil jeg snarest aflægge dig et besøg. Nej Ole jeg er på ingen måde involveret i GH. I forbindelse med research i Thailand aflagde jeg GH et besøg. Jeg vil ikke komme nærmere ind på mere her Ole - selvom jeg synes du er meget negativ overfor GH - endda på en måde hvor jeg normalt ville klassificerer det som helt ugrundet - så kommer jeres tvivl et sted fra - lad os sige at det samme har været årsagen til min research - men den er ikke kun rettet mod GH men mod mange forskellige organisationer i Thailand hvor danskere er involveret - alt sammen på et videnskabeligt grundlag. GH er mere iøjenfaldende fordi det er nyt og ikke på alle områder var fejlfrit. Sagen er den at mange hjælpeorganisationer begår hele tiden samme fejl ude i verden - deres effektivitet er meget ringe - når I danskere investerer 1 kr. går reelt ikke mere end 50 øre til målgruppen - ofte vender problemerne tilbage for målgruppen eller af andre grunde skaber disse organisationer flere problemer end de løser. Ole det er en meget lang historie - for GHs vedkommende ligner det meget det som tidligere er sket - at en eller to personer tager et initiativ - de er meget sårbare i starten og etableringsfasen er meget omkostningstung og der begås mange fejl - og så lærer man. De fejl der er begået i dette regi er sket både i Røde Kors, Danidas forskellige projekter, Kirkens Nødhjælp, WSPA, WHO, WWF, og en masse mindre organisationer og i mange tilfælde meget større fejl og i nogle tilfælde er straffelovens bestemmelser om bedrageri, underslæb og mandatsvig blevet overtrådt ubemærket. Det er bare svært at bevise og jeg kan kun oplyse at det sker. Disse organisationer er meget sværere at undersøge - dels er de veletableret, regnskabsmaterialet er enormt og der er mange kommandoveje og de kan ofte være svært at placerer et ansvar. GH har nogle børnesygdomme - meget kunne have været undgået med kompetent rådgivning om Thailandske forhold. At etablerer sig som farling (farang) i Thailand støder i en del tilfælde på Thailændske mænd som ikke på nogen måde vil gøre noget for en farang - de kan være protektionistiske - modstræbende og medvirker ofte direkte til at udenlandske virksomheder og organisationer lidder tab og/eller trækker sig ud igen. Man skal kende faldgrubberne dernede. Dem kender du en del til Ole og formentlig mange af jer andre. Måske de med tiden vil lykkedes GH at få opmærksomhed fra politikere dernede - noget i retning af at sådanne projekter kan også etableres af Thailændere og/eller vi vil også gerne gøre mere for at medvirke til at løse dette problem - som er et fattigdoms problem i mindst 70% af tilfældende. Jeg ved godt at Thailand har en lang tradition for denne bussines ligeledes andre steder i verden. Det GH vil er at hjælpe de kvinder der vil ud og de børn som misbruges. Jeg har fra start sagt til Anders Jensen - det bliver meget svært - dels ved du ikke hvem der er hvad og nogle gange er det som at gribe efter vand i Thailand - du vil blive udnyttet og det vil være svært af udskille målgruppen og du vil møde mafiens modstand. Alligevel ønskede Anders Jensen at starte kampen - for han synes det var afskyeligt at voksne solgte og købte børn. Jeg er enig heri. - jeg mener at hvis Anders Jensen vil skabe resultater så skal han have etableret en gruppe dernede (Task-Force) som har det som opdrag at udvirke hvorledes gør vi det her bedst. Jeg kan her anbefale Ole Skyum som en af deltagerne i denne task-force - dels bor han i Korat og dels er han tilpas skeptisk. Desuden skal der indvolveres nogle rådgivere med særligt kendskab til Thailandske forhold. Og i øvrigt er det mig der har åbnet debatten igen efter jeg havde færdiggjort min research og I kender min indstilling i sagen. Pressenævnet vil snart udtale sig - regnskabet vil blive offentliggjort. Jeg er ikke et orakel men min fornemmelse i sagen siger mig at BT ikke får medhold i at der har foregået FUP - kun fejl. Der er ikke begået noget økonomisk kriminelt eller regnskabs fusk. Administrationsdelen er ikke for tung, henset til etableringsfasen - tværtimod - skolen kan stadig bruges da misbrugte børn og eller børn af tidl. prostitueret godt kan være under den skolepligtige alder. Fabrikken er velfungerende og velorganiseret - formentlig vil der igen komme gang i produktionen og salget - og Anders Jensen vil etablerer en task-force og/eller en lokal bestyrelse/gruppe e.lign. som kan hjælpe med at skabe resultater. Ole vil du have besøg så siger du bare til. plt. Jeg var sku ved at få kaffen galt i halsen over dette indlæg, nu har du mellem linierne beskyldt danskere i Thailand og særligt i Korat for at samarbejde med mafiaen vedrørende børnesalg og prostitution og nu er det jo ikke så mange danskere der bor her, så nej du er ikke velkommen i mit hjem, men jeg tager gerne en debat eller samtale med dig, hvis jeg må vide hvem du er. Alt det med skæg og blå briller er jeg vokset fra så kommer du frem i lyset er der sikkert mange der gerne vil tale med dig, hvis du viser dig som en seriøs arbejdende undercower agent , for en eller anden, måske konkurenten til BT der nu igen skal vaske kendisser rene. Du vil ikke engang fortælle hvem du er, ikke engang en pb har du sendt, så hvad forventer du ? et høfligt svar eller et ærligt ? Og i øvrigt er det mig der har åbnet debatten igen efter jeg havde færdiggjort min research og I kender min indstilling i sagen. Pressenævnet vil snart udtale sig - regnskabet vil blive offentliggjort. Og disse linier med rødt giver ikke mig noget godt indtryk af personen Plt der påstår intet har med GH at gøre. Men til andre der besøger Korat kan jeg altid finde en kop kaffe og en sludder i siger bare til så skal jeg sende adressen. |
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 07/09-2007 19:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
oleskyum skrev Jeg var sku ved at få kaffen galt i halsen over dette indlæg, nu har du mellem linierne beskyldt danskere i Thailand og særligt i Korat for at samarbejde med mafiaen vedrørende børnesalg og prostitution og nu er det jo ikke så mange danskere der bor her, så nej du er ikke velkommen i mit hjem, men jeg tager gerne en debat eller samtale med dig, hvis jeg må vide hvem du er. læs lige her oleskyum http://hotstart.d...=8&m=30835 plt spørger der om Nu vil jeg vide hvem Ole Skyum er og hvad han laver i Thailand. Jeg har i øvrigt lade mig fortælle at der er danskere i Thailand der tjener penge på handel med børn og kvinder. Måske derfor plt vil mødes med dig oleskyum Redigeret af d. 07/09-2007 21:24 |
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 07/09-2007 19:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
Hahaha i to bistandsbumser. I farer da også i hovedt på hinanden alle steder http://bistandsbu...lden_heart Redigeret af d. 07/09-2007 21:23 |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 08/09-2007 05:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
J-Hage skrev: oleskyum skrev Jeg var sku ved at få kaffen galt i halsen over dette indlæg, nu har du mellem linierne beskyldt danskere i Thailand og særligt i Korat for at samarbejde med mafiaen vedrørende børnesalg og prostitution og nu er det jo ikke så mange danskere der bor her, så nej du er ikke velkommen i mit hjem, men jeg tager gerne en debat eller samtale med dig, hvis jeg må vide hvem du er. læs lige her oleskyum http://hotstart.d...=8&m=30835 plt spørger der om Nu vil jeg vide hvem Ole Skyum er og hvad han laver i Thailand. Jeg har i øvrigt lade mig fortælle at der er danskere i Thailand der tjener penge på handel med børn og kvinder. Måske derfor plt vil mødes med dig oleskyum Hvis Plt stod frem i lyset og fortalte hvem han/hun er var det nok noget andet. Nu har jeg skrevet her på DTW i over 3 år og har aldrig lagt skjul på min indentitet så spørgsmålet om hvem jeg er kædet sammen med omtale af den lokale mafia o.s.v. virker lidt underligt, hvad mangler han/hun mit cpr eller pas nummer ? Tænk hvilke fantastiske debatter der har været rundt på de Danske debatsider, hvor jeg i maj måned spurgte om der var nogen der kendte Golden Heart. På det tidspunkt var der ikke mange der svarede, men det er kommet siden. Nu begynder der så en eller anden tilfældig annonym et forsvar af GH, med forblommede hentydninger til danskeres køb af børn o.s.v. hvad han/hun jo selvfølgelig kan bevise, ? Jeg må nok sige at det er ikke mange herinde der har modsagt ham, hvilket er mærkeligt, da der hver gang Ekstrabladet har skrevet nogle historier om Thailand kommer det ene ramaskrig efter der anden. Jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvor mange herinde der tror på den påstand Plt kommer med, at der er Danskere i Korat der laver disse uhyrligheder. Er det noget der kan bevises bare lidt, så skal jeg da gerne henvende mig på den lokale politistation med en anmeldelse. Nu har Plt både min mail adresse og mit navn så han kan bare sende materialet. ( jeg kan måske få konen til at oversætte det til Thai ) Nu ved jeg jo ikke hvordan du Hage har det med at blive kædet sammen med børneprostitution, jeg bryder mig absolut ikke om det. Og en ting er helt sikkert, er det nogen hernede der prøver, at svine os danskere til (Korat), så er der en anmeldelse på vej, hvis ikke der kommer nogle beviser på bordet. Men det er måske noget naturligt, at svine andre til i stedet for at svare på kritikken der bliver rejst. Og for lige at slå fast, hvor meget denne Plt kender til GH så skriver han de har 4 - 5 væve, hvilket jo er underligt at han ikke kan tælle om det er 4 eller 5, hvis han har været på stedet flere gange. Lad dog GH bevise at kritikken er ubegrundet i stedet for at starte en kampangne mod danskere i Thailand. Og for lige at slå fast så mener jeg, at Thailand har masser af skoler og masser af silkeproduktion så de store problemer herude af den type er da vist en overdrivelse. Og jeg tror stadig at de Thailandske myndigheder lige fra regeringen til det lokale politi og skolevæsen er bedre til at varetage Thailands befolknings problemer end GH, men ret mig endelig hvis jeg tager fejl. Jeg kan desuden oplyse at jeg har skrevet til advokaten i GHs bestyrelse om det er noget de kan lægge navn til, men har endnu ikke fået svar. Jeg har desuden spurgt til samarbejdsaftalen mellem GH Danmark og GH Thailand da jeg aldrig har set den omtalt noget sted. Og GH Thailand har vel også nogle vedtægter der kunne være fremvist. Jeg er også meget spændt på, hvad det er for et regnskab der bliver fremvist, er det GH Danmark eller firmaet GHT co.ltd. i Thailand. Men se lige på deres bestyrelse, hvor den ansatte direktør i Thailand vel fungerer som formand for bestyrelsen GH Danmark eller hvad ? Bestyrelsen Adm. direktør Golden Heart Thailand Anders Jensen Adm. direktør GHT. Co., Ldt. Næst Formand Saseline Sørensen Advokat Henrik Karl Nielsen Advokat Norsker & Co. Intern Revisor/Kasserer Revisor Per Sleimann Sleimann Aps Extern Revisor Kent Nymark Christensen Bestyrelses Medlem Frederik Fetterlein Og det vil sige at den administrerende Direktør i Thailand sidder som formand for bestyrelsen i Danmark, og læs så lige paragraf 1 stykke 3 i GH Danmarks formålspagraf, 3. Foreningen Golden Heart Danmark arbejder i overensstemmelse med Golden Heart Thailands formål og på grundlag af en samarbejdsaftale med Golden Heart Thailand. Så mon ikke man skulle ryde op i fejl og mangler i GH inden man melder ud med forfærdelige danskere i Thailand. At der er forfærdelige danskere i Thailand har vel i princippet intet med GH at gøre ? Men er der børn hos GH der har været misbrugt af f.eks. danskere eller andre så har de vel anmeldt det ? |
|
|
|
| wetakecare |
Lagt på d. 08/09-2007 06:45
|
Jeg er selv paa vej til at besøge golden heart, derfor har jeg ikke ville skrive før. Men denne OLE SKYRUM har skabt min interresse, saa for ca. 1 maaned siden satte jeg mit netværk igang med at undersøge hvem han er. Ifølge mit netværk arbejder har SORT i Thailand, uden arbejdstilladelse...... dette giver mig et troværdigheds problem om denne mand, men naar jeg kommer til Korat med min advokat ven, tager vi da lige forbi de lokale myndigheder for at høre lidt mere om denne OLE, for mig at se er Oles bagtænker mere interresante end denne ANDERS JENSEN, som for mig virker som en der vil prøve at gøre en forskel, men har lavet nogle fejl, har vi ikke alle det ? I min verden skal der være plads til og alle holdninger, men holdninger og udtagelser der ikke kan bevises, bør holdes for sig selv. At køre en verbal krig, mod en mand ANDERS JENSEN, som for mig at se ligger ned allerede, er forargeligtog bør stoppes. Hvis ANDERS JENSEN er den ildsjæl som Golden hearts hjemmeside siger, bør man give manden en chance og 6 måneder og 500.000 er ikke en chance. Sådanne skriverier kan stoppe enhver ellers motiveret person for at prøve at gøre en forskel i denne verden, er det en sådan verden vi ønsker at leve i, JA jeg spørg bare, ikke mig. Hvis jeg kunne, havde tid og troen på jeg kunne gøre det samme ville jeg gøre det, men efter at have set alle disse skriverier.... må jeg sige at løsten er løbet langt væk.... Der er og har været mange platenslagere der har brugt både kendte og andres midler gennem tiden, for langt større beløb. Skal man forbyde biler fordi nogle køre fordrukne hjem eller skal man forbyde alkohol eller skal man bare straffe dem som gør det... Denne ANDERS JENSEN, er så vidt mine oplysninger ikke dømt for noget, jeg har desuden gennem en kontakt i Dansk Flygtningehjælp fået oplyst at han er en meget reel person der har implementeret flere store projektet i København. ![]() ![]() MVH Jacob |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 08/09-2007 07:01
|
|
Hmmmmm, syntes at det begynder at lugte lidt af personlig forfoelgelse, trusler samt luftkasteller...Kan det virkligt vare sandt ? Eller er det bare mig der laeser ting, som slet ikke er skrevet.
Redigeret af Suk Rak Ning d. 08/09-2007 07:09 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| wetakecare |
Lagt på d. 08/09-2007 07:21
|
Hey Suk Jeg håber ikke det er mit indlæg du hentyder til. Jeg har bare set debatten fra side linien et stykke tid på flere website, den er bleven mere og mere usmagelig og ubehagelig, dette forstår jeg ikke. Da de fleste golden heart debatter er startet af denne OLE, måtte jeg jo finde ud af hvem han er, det har jeg nu gjort gennem mit store netværk i THailand. Jeg har været Thai gift i 22 år, min kone er dog født og opvokset i dk, men familien kommer fra Surin ikke langt fra Korat, så mange af hendes familie medlemmer arbejder i Korat. Når man skriver som denne OLE gør, gør han sig selv til en offentlig person på samme måde som denne ANDERS, hvilket gør dem begge interesante, derfor har jeg både undersøgt ANDERS og OLEs baggrund som meget som overhovet muligt. Et afsnit slettet af Admin. det var personligt og havde ikke relevans for debatten Dénne ANDERS har jeg ikke kunne finde noget dårligt om..... dog skal det siges at man i lokalt området har hørt ham råbe lidt højt engang imellem og han godt kan lide at spille højt musik i hans gamle bil. Når man skriver Golden Heart eller ANDERS er amatører, er det noget andet jeg har fået afvide af min kontakt i dansk flygtningehjælp. Jeg har det bare skidt at se på hvordan man tilsynden ladende spakker til en mand der ligger ned. ![]() MVH Jacob Redigeret af John d. 08/09-2007 11:35 |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 08/09-2007 07:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
jeg har også valgt ikke at gå ind i denne diskution da jeg intet ved om GH men bliver lige nød til at kaste en bold ind. min søster og svoger er selvstændige og blev enige om at skyde nogle penge i dette projekt, jo mere de ville skyde ind jo flere silkevare fik de retur. fair nok man køber vare til overpris, det er det samme som at købe tyggegummi af gadebørnene. hvor lang tid mon man er bagud med at producere disse silkeklude. tror GH selv at firmaer vil skyde mere ind i et sådant projekt når man ikke overholder de betingelser man selv sætter, ville jeg købe tyggegummi til overpris mere hvis ungen smuttede med mine penge. prasat |
|
|
|
| wetakecare |
Lagt på d. 08/09-2007 07:41
|
Jeg fik min kone til at ringe til golden heart desuden fik jeg min kones søster til at tage forbi deres børnehave for at se om der overhoved var nogle børn. golden heart oplyste over telefonen de havde 29 børn, min kones søster der ventede fra kl. 7.00 til ca. 8.30 talte det til 26 børn... om golden heart taler usandt eller om der var nogle børn syge er ikke til at vide. men børn var der altså. Jeg underviser i projektledelse og ved at man for kr. 500.000 ikke kommer langt, som jeg læser golden hearts mål båre før og nu er det at hjælpe fattige børn og børn der har været udsat for overgrab. så jeg vil sige de har nået 50 % af deres målsætning, så jeg kan ikke se hvorfor de ikke skulle ønske at nå 100 % af deres målsætning, men det gør de selffølgelig ikke uden midler. Efter hvad jeg har fået oplyst har denne ANDERS ikke fået løn i hele den periode han har arbejdet for golden heart, hvor mange ville gøre det samme, ikke jeg. Jeg vil der gerne hjælpe, men hvis jeg skulle arbejde for en organisation fuld eller mere ville jeg sku have løn, hvad siger i ? Så enten må manden ANDERS være tosset ellers ja....... så burde han måske være et forbilled for alle os andre der tænker mere på løn end på andre.... ![]() MVH Jacob |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/09-2007 08:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Det er da sjovt,som der nu dukker folk op En ny mand på banen wetakecare, er det anders eller den mystiske plt som kommer i nyt navn Jeg syntes at det foretagende GH er noget skummelt Når der hele tiden kommer nye frem som ved en masse Og uha da fordi ole skyum ved noget ,så er han lige pludselig en kriminel og arbejder sort,,,Jeg tror ikke en dyt på dig wetakecare Jeg tror bare du er en af anders nye bussemænd,eller en som bare vil føre sig frem og håbe på at få en bid af anders fuskerkage,men den er spist,så stop med at spille smart. dig on din advokat ven hehehe så nu skal i op og udspørge fol om ole skyum arbejder som,,husk dine solbriller og din hat, måske få dig et skæg det er ærgeligt at jeg ikke må sige det som jeg har lyst til her, |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 08/09-2007 08:51
|
|
[img]http://www.gifs.net/Animation11/Jobs_and_People/Spies_and_Investigators/Creepy_spy.gif[/img] is not a valid Image.![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.