Se indlæg|
Tolk til katastrofesituation
|
|
|
Lagt på d. 07/01-2008 09:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Webmaster skrev: Personligt mener jeg der ting der taler både for og imod Bent's videre færden her på siden. Jeg er varm fortaler for "freedom of speach" og jeg kan godt acceptere at tonen bliver lidt "venskablig" ind imellem... Jeg har stemt for at Bent nok skulle have lært lektien... Vedr. Bents faktuelle viden, så har jeg ledt på thailand.dk efter indlæg fra Bent, og jeg har jo læst de der er her på siden, og jeg må sige at hvis de indlæg kommer fra en mand med meget stor viden, og årelang erfaring - så forvalter Bent begge dele ufatteligt ringe... Jeg har endnu ikke fundet et indlæg med Bents navn på, som fik mig til at tænke "det var værdifuld oplysning", det er muligt at Bent er bedre i den virkelige verden, det er vi jo mange der er... Og angående trådens emne - så er der på ambassaden en underside hvor man kan melde sig som frivillig og hvor ambassaden netop takker for den store og frivillige indsats der blev udført fra de fastboendes side, det er jeg sikker på at de vil kunne regne med næste gang også... Jeg læser mange herinde som værende lidt Jantelovsramte, det kan der være ufatteligt mange grunde til, men en af effekterne er at en mand som Bent kan komme igennem med hvad som helst, for ingen sætter spørgsmål ved hans autoritet... Når jeg gennemgår tråde herinde, så får jeg enormt meget god og brugbar information fra de fleste, så lad være med at sætte Jeres lys under nogens skæppe, for de fleste af Jer bidrager faktisk med både viden, indsigt og humor... så betyder det nok mindre om man kan oversætte fra Thai til Serbokroatisk og tilbage igen, i sidste ende er det hjertet bag der tæller, i min verden... Så lige til sidst - tak for at I generelt er som I er, det gør det mere fornøjeligt at være her... . |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 07/01-2008 10:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Jeg synes, at det vil være forkert at udelukke Bent på det nuværende grundlag. Hvis ellers han kan lære at styre sig, er jeg sikker på, at han har meget at bidrage med. En del af problemet er, at han tilsyneladende opfatter sig selv som den store alvidende guru, der nok skal fortælle os bønder, hvordan tingene hænger sammen. Andres mening tager han som personlig kritik istedet for blot at acceptere, at vi kan have forskellige opfattelser af samme emne. At han skulle kunne tage fejl, for slet ikke at tale om at indrømme det, er helt utænkeligt. Nå, men inden det her bliver til en længere fortælling, vil jeg bare sige, at jeg håber, at Bent får mulighed for at svare. Peter
|
|
|
|
|
Lagt på d. 07/01-2008 11:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg synes nu heller ikke han skulle udelukkes lige på grund af det her, men på det andet han har skrevet i den tråd med en død englænder i hua hin. Der må jeg indrømme der tabte jeg sgu alt for manden. Så jeg må da indrømme jeg har stemt for at han skal udelukkes |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 07/01-2008 11:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
paulsenp skrev: Jeg synes, at det vil være forkert at udelukke Bent på det nuværende grundlag. Hvis ellers han kan lære at styre sig, er jeg sikker på, at han har meget at bidrage med. En del af problemet er, at han tilsyneladende opfatter sig selv som den store alvidende guru, der nok skal fortælle os bønder, hvordan tingene hænger sammen. Andres mening tager han som personlig kritik istedet for blot at acceptere, at vi kan have forskellige opfattelser af samme emne. At han skulle kunne tage fejl, for slet ikke at tale om at indrømme det, er helt utænkeligt. Nå, men inden det her bliver til en længere fortælling, vil jeg bare sige, at jeg håber, at Bent får mulighed for at svare. Enig, og jeg tror da ogsaa doeren til DTW staar lidt paa sned for Bent...At han maaske sommtider har lidt storhedsvandvid...ja ja og hva' saa, man kan jo bare lade vaere med at debatere med ham hvis man syntes at det bli'r for meget......
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 08/01-2008 18:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
sabai sabai skrev: Hej Bent. Uha da da 1974 !... Håber du kommer med nogle gode "røver historiere " fra Thailand.. venter spændt !! ![]() ![]() Var selv første gang i Thailand i midten af 70`erne , med ØK's Samoa , mit gamle øgenavn var " agurken " Måske er du BB (Bent Bomstærk ) ?? eller osse må det være pålægsbakken.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 08/01-2008 22:34
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Webmaster skrev: Jos_38 skrev: Havde Bent spillet sine kort - skal vi sige - lidt klogere, så er jeg sikker på at rinpoche nok har ret, så kunne han have deltaget med interessante tråde, emner og en viden... Jos_38 har, i mine øjne, umådeligt ret i ovenstående. Derfor har vi i Admin sat spørgsmålet om Bent's videre fremtid her på siden til en vejleden afstemning på forsiden. Lad os ikke diskutere det her i tråden, men bare give vores mening til kende i den vejleden afstemning. Personligt mener jeg der ting der taler både for og imod Bent's videre færden her på siden. Tak Hejsa igen, Som lovet i det tidligere indlæg så blev spørgsmålet omkring Bent lagt op til afstemning på forsiden, og vi er nu nået over 100 stemmer som vi mener er nok til at udlede en repræsentiv holdning blandt brugerne. De to blokke det har stemt ja og nej til at Bent skal udelukkes permanet er næsten lige store, og derfor opvejer de cirka hinanden selvom der var et lille flertal for at Bent blev udelukket permanet allerede nu. Derfor vil vi åbne op for Bent i henhold til den 3. mulighed i afstemningen, og håbe på at Bent fremover opfører sig sådan lidt mere nede på jorden. Såfremt Bent fortsætte i samme stil som hidtil, så vil der bare blive lukket for adgangen uden nogen form for advarelser. Sagt på en anden måde, Bent's snor er utrolig kort den næste tid. Jeg håber at Bent vil læse nogle af de indlæg der er skrevet her i tråden efter hans midlertidige udelukkelse. Jeg vil især gerne fremhæve indlægget fra Paulsenp som jeg personligt er meget enig i. Tak og med håb om det bedste. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| JWOLFF |
Lagt på d. 08/01-2008 22:58
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Jeg stemte på at han skulle udelukkes, begrundelse: Jeg gennemgik alle de svar/posts/topics han har lavet her på siden, og prøvede at finde om der var noget i mellem det der bidragede til noget positivt/konstruktivt her på siden. Jeg baserer min stemme udfra det resultat. enough said. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

















