Se indlæg|
Beer Bar eller luderbar
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 12/01-2008 01:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Til Le-si>> Nu forstår jeg regnestykket, og er stadigvæk enig med dig ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 12/01-2008 10:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
hej helge mit indlæg som de henviser til er jo bare ærlig snak, der er en hel del af turieterne der kun kommer for det så hvis det ikke var der så ville de heller ikke komme. men lad os lige prøve at sætte 2 debatter sammen her, denne og så den hvor der er en der vil åbne en bar, i den anden debat skal man jo selvfølgelig hjælpe ham mad at åbne en bar, og samtidig for han at vide at han ikke kan få det til at løbe rundt. det vil sige vi skal hjælpe ham med at blive alfons men han kommer ikke til at tjene på pigerne, er han så alfons?? Thailand har masser af prostitueret nogle kalder det for et problem men gud ved hvad thailænderne kalder det, hvor mange der er prostitueret i thailand er jo også et godt spørgsmål, jeg har læst 800.000 og når man ser udsendelserne på DR så er landsbyerne renset for unge piger når jeg bare ser på min kones familie så er 50% af hendes kusiner og fætre i arbejde, nogle af dem både mændene og kvinderne har sponsorer men arbejder alligevel når de tager hjem til deres eget land. jeg syntes bare ikke man skal gøre alt hvad der står i ens magt for at forsøge at stoppe sexindustrien i thailand når thaierne ikke selv ønsker det. burde man så ikke rejse til malasia hvor naturen er den samme hvis man ikke kan li det man ser i thailand. prasat Redigeret af prasat d. 12/01-2008 10:40 |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2008 11:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Prasat-> Jeg er ikke i tvivl om at dit indlæg, og dine indlæg er ærligt ment, der er ikke meget politisk korrekthed over dem, og det er jo ofte de ærligt mente indlæg der er sådan... Men... din sandhed, uanset hvor ærligt ment, er jo ikke nødvendigvis sandheden den er bare dit vindue, din opfattelse af tingenes tilstand... Jeg er lige som du overbevist om at en gaderundspørge på Walking street efter 20:00 vil vise at ikke een eneste Thai har noget imod sexindustrien... Jeg øver mig meget i Thai på forskellige debatsteder, jeg chatter dagligt med min kæreste, og jeg kan forsikre dig om at ingen af de (eller min kommende svigerfamilie) er særligt stolte af Thailands sexindustri, og specielt ikke dens synlighed... Som jeg har skrevet i et andet indlæg, hvis man KUN færdes i miljøet, så er det vel muligt at se ikke andet, og derfor kun få øje på smilene hos sexarbejderen på arbejde, og smilene hos barejeren der tjener på den smilende sexarbejder... Og så for at vende debatten med barejer - jeg læser rådene på tråden om at etablere sig med en bar, som givet ud fra den forudsætning at det var en "ren" bar... Og jeg vil tro at lægger du en bar, uden barpiger - i en side soi til beachroad i Pattaya - så er det nok som du skriver, begrænset med omsætning, da de turister der kommer for at drikke hjernen ud der - ikke er den typiske kernefamilie (ikke at det ikke er gifte mænd, de har bare ikke lillemor og arvingerne med) og derfor heller ikke er interesseret i en bar uden prostitution... Så at mixe de to tråde svarer vel til at blande pærer og bananer og forvente at få æbler ud af det... Jeg kan lide Thailand, fordi Thaier er som Thaier er, fordi landet er Buddhistisk, jeg blander mig ikke direkte i landets forvaltning af sexindustrien, men ja jeg forsøger da efter bedste evne at påvirke de Thaier jeg kender til at påvirke de Thaier de kender o.s.v. - det gør jeg fordi jeg er kommet til holde meget af LANDET... Sexindustri er ikke thailandsk kultur, det er fastslået flere indlæg tilbage da een var venlig at fortælle mig at sexindustrien var betydeligt bedre i den muslimske del af verden, og jeg vil da mene at netop walkingstreet i Pattaya er ligeså Thailandsk som McDonnald er kinesisk... Og nu er jeg ikke den der bare vender ryggen til de problemer jeg ser, derfor tager jeg ikke til den malaisiske natur og går en tur der, jeg mener at jeg godt kan synes godt om et sted og så samtidig vise at det kunne være muligt at komme med forbedringer... Så vi bliver ikke enige, men min sandhed er ikke mere sand end din, såledeser din heller ikke mere sand end min... . |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2008 12:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ikke alle er enige i at budism ikke har inflydelse vedr sex industrien http://www.sexwor...dhism.html mvh Thordk |
|
|
|
| helge |
Lagt på d. 12/01-2008 12:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
Hej Prasat.Tak for svaret. Du har sikkert ret i meget af det du skriver. Men at thaierne ikke vil ændre på sagerne,har jeg et helt andet syn på. Min kone har 2 niecer,som desværre er draget sydpå. Famillien er dybt ulykkelig,og dertil,hvilket du ved betyder meget,flove over det. Men Prasat,jeg har brugt(hvad nu hvis det var min egen datter)testen,og jeg kunne ikke lide resultatet. P.S. Jeg ser ingen grund til,at nogen forsvarer sexindustrien,fordi man falder i nu og da. Dengang jeg røg vidste jeg da godt at det var noget lort. Med venlig hilsen Helge |
|
|
|
| helge |
Lagt på d. 12/01-2008 12:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
Hej Thordk. Godt link,og når jeg læser det ser jeg ikke noget entydigt,om buddhisme/prostitution. Det er imod buddhas lære,men Buddha siger samtidig,at du gør godt,ved at hjælpe dine forældre. Det er vist ikke specielt for buddhismen. Religion er noget .... Med venlig hilsen Helge |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2008 13:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
vi er helt enige... religion kan tolkes som vinden ... mvh thordk |
|
|
|
| Vilfred |
Lagt på d. 12/01-2008 16:35
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Kære Jos_38. Du beder om citat. Som Prasat allerede har svaret, så skriver du i indlæg nr 96: _______________________________ "Der er ca 300.000 sexarbejdere i HELE Thailand (anslået kan ikke huske hvor det var jeg læste det) - regnestukket herover giver så 1.500.000 Der er direkte eller indirekte afhængige af prostitutionsmidler... Fjerner vi den mest betændte del af dette miljø - vil der være nogen der skal finde overlevelse på lige fod med de 12.700.000 andre Thaier der altså "forsørger" de sidste 63.500.000 Thaier... Det er nok muligt at det vil kræve en omfordeling af midlerne i Thailand, skatten op fra 7% - at der skal iværksættes mange flere projekter som kongens forskellige projekter til udvikling af landet, på en positiv måde, og så omlægge turistindustrien fra at fokusere på sexindustri - til at fokusere på Thailand og den Thailandske kultur og historie... Det vil give en anden, men måske mere købedygtig turist - og Thailand et bedre ry og omdømme..." ____________________________ Det du her skriver, anser jeg da for en opfordring til at hæve skatten i Thailand. Mine spørgsmål til dig var iøvrigt noget andet, så derfor vil det være fint, hvis du kan svare på dem. De prostituerede, der pga forbud mister deres indtægter, hvem skal betale erstatning ? Specielt må du gerne svare omkring de danske prostituerede, vik du gerne af egen lomme give dem tabt arbejdsfortjeneste? Vil skatteyderne? Eller skal de henvises til at bruge de metoder deres mandlige kolleger af til benytter for at få til stoffer eller andet, nemlig indbrud i villaer og lejligheder ? |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2008 19:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Vilfred "Der NOK muligt" - det er sårn en teoretisk ballon der smides op - som jeg skriver igen og igen og igen så er det Thailand der bestemmer i Thailand, dette gælder både vedr. at forbyde mænd at udnytte kvinder sexuelt og kommercielt (hvorfor er pornografi iøvrigt forbudt i Thailand når nu sexindustri er en indgroet del af kulturen ??? ) - samt at lade stå til og acceptere verden som den nu engang ser ud... Vedr. dansk prostitution, hmmm - i danmark er der praktisk taget 0 arbejdsløshed, så mon ikke at man med en lempeligere lovgivning i Danmark, vedr. indvandring og udvisning - kunne få disse kvinder (handlede kvinder fra udlandet) i arbejde og givet et værdigt liv ??? Så er der ikke nogen grund til kompensation, for de ville klarer sig selv... Og altså 6.000 prostituerede i Danmark, som tjener ene sorte penge bidrager ikke nævneværdigt til det danske BNP - ligeledes gør 300.000 eller 1.000.000 sexarbejdere i Thailand ikke... Jeg har som angivet andet sted, arbejdet med prostituerede på vesterbro, og de ville ikke være misbrugere hvis IKKE de var prostituerede, det er ganske enkelt forbundet med så stor menneskelig smerte at være prostitueret at de er nødt til at dope sig... Så hvad kom først - som jeg OGSÅ har skrevet - Yabba eller prostitution, heorin eller prostitution... Endelig kan jeg ikke forstå - men det er personligt - at nogen vil nedværdige sig til at dyrke sex, med nogen der kun dyrker sex med dem hvis de betaler... Jeg har da afsluttet et forhold med en dansk kvinde der brugte opvasken, første gang hun sagde at hvis ikke jeg tog opvasken så kunne hun ikke dyrke sex, der var jeg den der var gået, for mig er sex ikke en handelsvarer - heller ikke i privatlivet. For mig personligt er sex udtryk for kærlighed, hvis jeg ikke er forelsket kan jeg ikke dyrke sex, og hvis ikke jeg mærker at hun er forelsket i mig, så kan jeg stadig ikke dyrke sex... Dette ved jeg godt er langt fra "normalt" - og jeg forsøger efter bedste evne at være djævelens advokat og se det fra mange sider, jeg er ikke ansporet af en hellig ild, jeg ser bare at der ikke gøres NOGET... Og vedr. om DTW medlemmer vil betale mere i skat eller i u-landsbistand - det ved jeg ikke, og det rager heller ikke mig, det er jo op til den enkeltes samvittighed og pengepung... men jeg vil da mene at jeg ser en del herinde som mennesker jeg sagtens kunne tiltænke værende generøse - så hvorfor ikke... . (rettet lidt tastebøffer) Redigeret af d. 12/01-2008 19:10 |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 20/01-2008 21:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Jeg har lige siddet og set "Bangkok Girl", en, synes jeg, fantastisk dokumentar, som virkelig kan anbefales - for at sætte tingene lidt i perspektiv. Kan hentes fra Pirate Bay: http://thepirateb...ngkok_Girl Pas på, for den gør et ret heftigt indtryk (særligt slutningen gjorde i hvert fald rigtig ondt på mig). Taget fra filmomtalen: The documentary provides a glimpse of Thailand's sex tourism told through the experiences of a 19-year-old bar girl named Pla. Working in the bars since the age of thirteen, Pla has managed to avoid selling her body for sex, a remarkable discovery, given her surroundings that sadly cannot last. En route to the film's startling conclusion, you are given a true understanding of why and how she ended up in her current environment and wonder if she will ever escape. |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 20/01-2008 22:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
hvor er jeg træt af jeg ikke kan downloade en skid prasat |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 20/01-2008 22:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Prasat Ja det er ikke altid nemt ,men du kunne prøve at downloade Limewire først , det er nok ikke den hurtigste måde , men det virke ! Derefter gå du ind på piraten og downloader det du vil se . så skulle det kunne lade sig gøre ! Vælg den gratis version ! http://www.limewi... [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/01-2008 22:33
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
stop stop... limewire har intet med bittorent at gore... ![]() hent.. www.utorrent.com installere og tryk paa det du vil hente og du er igang |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 20/01-2008 22:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Jeg anvender Bit Torrent: http://www.bittor...src=header . Men der er sikkert masser af andre gode programmer. Du downloader først den lille "torrent" fil fra et websted, herefter åbner du dit torrent program, finder den lille "torrent" fil på din computer, og herefter kan du downloade hele filen via dette torrentprogram. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 20/01-2008 23:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Limewire downloader alt her ! og med vlc installeret starter programerne automatisk ..Måske ikke den bedste løsning , men meget let at finde ud af !
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/01-2008 23:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
thordk skrev: stop stop... limewire har intet med bittorent at gore... ![]() hent.. www.utorrent.com installere og tryk paa det du vil hente og du er igang Fra limewires hjemmeside : http://www.limewi.../features/ BitTorrent Support Built-In Så lidt har de vel med BitTorrent at gøre ![]() . |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2008 08:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ok... har ikke set den har fået bittorent support. ![]() Dette får mig dog ikke til at stoppe med at advare mod limewire programmet. Dette sker af flere årsager Prøv at søge på google på f.eks limewire + security eller limewire + virus. Programmet er hullet som en si og prøv at hente noget fra deres søgefunktion og vupti hver 3 fil er behæftet med virus
Redigeret af d. 21/01-2008 08:47 |
|
|
|
| Bent Jensen |
Lagt på d. 21/01-2008 08:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
Jos_28 skrev:[b] Og altså 6.000 prostituerede i Danmark, som tjener ene sorte penge bidrager ikke nævneværdigt til det danske BNP - ligeledes gør 300.000 eller 1.000.000 sexarbejdere i Thailand ikke... Det skyldes da kun mangler i bogføringen, Da prostitution er lovligt i Danmark, burde indtægter fra prostitutuion også medtages i bruttonationalproduktet. Betegnelsen "sxarbejder", som du bruger, leder tanken hen på industridrift. Mon ikke udbyttet fra inustrien burde medtages i opgørelsen af bruttonationalproduktet? og mon ikke der er tale om et ganske betydeligt bidrag. Så er der den indirekte indflydelse, prostitutioen har på nationalproduktet. Den lokker en hel masse sexturister til Thailand, samtidig med at den afskrækker familieturister. I den sidste ende har den nok en positiv indflydelse på bruttonationalproduktet. Jeg har som angivet andet sted, arbejdet med prostituerede på vesterbro, Hvad betyder det? Har du været prostitutionsassistent? Hvis du har tjent penge på det, bør indtjeningen indregnes i bruttonationalproduktet. [b]Jos_38 skrev: Sexindustri er ikke thailandsk kultur Hvad kultur er det så? Jeg arbejdede 3 1/2 år i Tha Bo i Nongkhai. Der var tre horekasser, jeg havde kenskab til, og sikkert tre andre, jeg ikke havde kendskab til. Jeg så i den til i alt fire turister i byen (to af dem var mine venner fra Danmark), så det kan ikke have været dem, der holdt horekasserne i gang. Med venlig hilsen Bent Jensen |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















