Se indlæg
 Udskriv debat
Jeg er 23 og vil bo i thailand..
joenielsen
yindee skrev:
joenielsen er ikke ny her på siden har været her før
og elsker at lave rav i gaden

suk har ret

skraldespanden her hører denne tråd til

Jeg opdagede denne side for 3-4 dage siden.. jeg har aldrig hørt om siden før. Jeg er ikke den eneste der hedder Joe her i landetWink

Jeg er ikke ude på at lave problemer, jeg lover at dette er mit sidste indlæg i denne tråd da jeg åbenbart kun kan gøre mig selv mere upopulær.
Jeg håber at nogen af jer en dag vil kunne indse jeg slet ikke er så negativ som jeg måske har vist mig i denne tråd.Sad

Mvh. Joe.
Redigeret af joenielsen d. 24/05-2008 19:23

www.joenielsen.dk
Cxxxxsxxr
JH skrev:
Tag et kig på "Mr. Joe's" avatar, det forklarer vel alt..Grin

For mit vedkommende er det Volando's avatar (og signatur) der forklarer alt).
Man får ikke førtidspension som 23-årig bare fordi man har ondt ryggen eller lider af migræne. Der har været tonsvis af lægeundersøgelser osv. med inde i billedet. Man kan være uenig med mr. Joe, men specielt sindssyg lyder han ikke og hans (umiddelbare) fremtidsplaner lyder heller ikke som om førligheden er helt dårlig.

Hvis en 23-årig med (p.t.) nogenlunde velfungerende hoved og krop får tilkendt FULD førtidspension i Danmark, så kender jeg ikke andre årsager end dem Volando (med sin avatar af en ca 23 årig aids-patient lignende person) giver et vink med en vognstang om at han har pådraget sig.

Fint nok med mig at der tages lidt gas på forsamlingen.

jpo
joe han kan ikke arbejde i danmark,og får udbetalt mere end 10.000 kr om måneden men vil gerne arbejde i thailand,
hvad kalder man det. har selv arbejdet i 42 år aldrig fået 1 krone af nogen,selv tjent mine penge,og da jeg blev thai gift begyndte livet med mange fede oplevelser og rejser.
så d. 4/8-2008 rejser vi til thailand.
ps. jeg kommer nok til at savne mine gode arbejds koleger.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Volando
Syntes da denne tråd er hoppet lidt af sporet?? Smile

Til Cyberstar:
Ved ikke om jeg har misforstået dit indæg, men vær sød ikke at gør grin med min sygdom, tror du ikke har nogen forståelse af hvad det egentlig er du gør grin med.
Tilbage til Hua Hin fra D. 18 okt til den 10 nov.

FCKdk
Cyberstar skrev:
JH skrev:
Tag et kig på "Mr. Joe's" avatar, det forklarer vel alt..Grin

For mit vedkommende er det Volando's avatar (og signatur) der forklarer alt).
....Volando (med sin avatar af en ca 23 årig aids-patient lignende person) giver et vink med en vognstang om at han har pådraget sig.

Fint nok med mig at der tages lidt gas på forsamlingen.

Hvis du, cyberstar, virkelig har hovedet skruet rigtigt på, så har du tidligere sammen med VOLANDOS indlæg kunne læse en indikation
af at han har været ramt af kræft.
Dette har han fjernet fra hans indlæg, da han ikke vil hænges ud af folk som dig!!!!
MVH, en anden tidligere kræftpatient
Redigeret af FCKdk d. 24/05-2008 22:20

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

roald
Endnu en tråd der ender op i ævl og kævl og hat og briller Sad

Volando
Lyder som om det sker rimelig tit?
Tilbage til Hua Hin fra D. 18 okt til den 10 nov.

Spring til debat: