Se indlæg|
Hjælp mig!!!!!!
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 06/06-2010 12:41
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
donis5 skrev: Hvor gammel er Esben selv ? der er nogle handler jeg ikke helt kan gennemskue. det tror jeg heller ikke af Esben kan selv ![]() hvis det er sandt hvad Esben skriver skulle han have et kæmpe los i røven
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 06/06-2010 12:48
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Som jeg læser det, blive gift med en du ikke har mødt før og på ingen måde kender, efter 3 dage, ja så beder du selv om problemer. Det kan godt være du er 36 år, men du opfører dig så umoden som en 16 årig. Lidt ligesom dem som får en spammail om at de har vindet så og så mange millioner af pund, og så kontakter afsenderen for at få udbetalt gevinsten. Det er bare anderledes her, du er hendes gevinst, specielt hvis du bliver ved med at betale til hende. Hvor ved du fra at hun passer skolen? Du får sgu aldrig din investering tilbage. Desværre. Glem det og kom videre.
Redigeret af natty d. 06/06-2010 12:49 |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 06/06-2010 12:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Esben skriver som om han forventer et skulderklap, for at have gjort HENDE en tjeneste. Og at hun skulle være heldig, for at blive sat sammen med ham. Efter at have læst Esbens indlæg flere gange, kan jeg stadig ikke rigtigt tro hvad jeg læser. Jeg kan ikke rigtigt tage det seriøst. |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 06/06-2010 13:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
skulle historien være sand, passer de vel på et eller andet niveu fantastisk godt sammen
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 06/06-2010 13:25
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
DKPete skrev: Kanon youtube film Donis ![]() for en måned siden vidste Esben intet om Thailand - nu er han gift og har venner i BKK og i en landsby + en kone som han har betalt 11 baht glud for og som iøvrigt stikker af..... der er sgu noget der ikke stemmer Bare det at hun stikker af første nat må sgu da få familien til at tabe ansigt big time.....![]() Med mindre det har været planen hele tiden, og familien er involveret fra starten. Hvis historien er sand, kan man måske næsten heller ikke fortænke dem i det, når der nu kommer sådan en naiv farang anstigende. De får jo det hele serveret på et sølvfad. Der er jo også så den anden mulighed, at pigen allerede da hun så Esben var klar over at HAM kunne hun altså ikke gifte sig med. På god thailandsk vis, ønsker hun og familien ikke at nogen skal tabe ansigt og konflikter, aflyse et bryllup, ville jo ikke være så godt, så derfor bliver intet sagt. Hun forsvinder efter bryllupet, med penge og guld, og Esben tager videre i sit liv, uden at brokke sig, og en erfaring rigere. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/06-2010 13:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Man kan jo sige, at der er flere måder at yde ulandsbistand på..... han har ikke forvoldt skade mod landet endnu. han er rejst hjem igen. Tøsebarnet har penge på lommen. 11bath guld er trods alt Penge. Hun har dog et problem når hun skal giftes med den næste på Thaillovelink eller hvad siden hed. det er bøvlet at være gift med flere .-} Der er altså også den mulighed at der ESBEN der har snydt hende ved at ligne en kamel i ansigtet og være på den gale side af de 200 kilo. og det hun så på webcam var en Ronald Regan maske. :-} Så kan jeg godt forstå hun blev lidt bange når hendes "drømme" pludselig blev til virkelig. og det hele skulle ske på rekort tid. med kamel manden. Men nu kender jeg ikke Esben, Jeg prøver bare forstille mig situationen hvis jeg var en 20 årig pige der havde chattet lidt for meget på nettet, og pludelig står mor far og alle de andre og siger DU SKAL for familliens skyld.... og han har Penge....!!! og han er kun 16 år ældre end dig.... siger han.... i virkeligheden er han 10 år ældre men det fandt hun jo først ud af da de skulle giftes..... Til Esbens forsvar.. så var grunden til at lyve om alderen at det nok ville være lettere at finde en kvinde .-p Lige som hun løj lidt om hendes alder af samme grund Who knows. Esben does. Husk jeg kender ikke Esben, der kunne lige så godt stå Jørgen.. |
|
|
|
| Esben |
Lagt på d. 06/06-2010 13:42
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
DKPete skrev: Kanon youtube film Donis ![]() for en måned siden vidste Esben intet om Thailand - nu er han gift og har venner i BKK og i en landsby + en kone som han har betalt 11 baht glud for og som iøvrigt stikker af..... der er sgu noget der ikke stemmer Bare det at hun stikker af første nat må sgu da få familien til at tabe ansigt big time.....![]() Ja de tabte ansigt, og gjorde alt for at finde hende, og aflevere hende igen. Mine tanker er at hun har en thai kæreste, og det er ok, for hvis du snakker med en pige på en bar i Bkk om hvorfor hun arbejder der, er historien den samme, hun kom til Bkk med et knust hjerte, hendes kæreste forlod hende, og hun er nød til at forsørge hendes familie, historien er den samme. Jeg har taget en pige som ikke har den historie inu, men de næste 4 år må hun løbe og gøre sig sine egen erfaringer, og med mindre hun får et barn med en anden mand, vil jeg tilgive hende alt, og tage imod hende hun skal få alle chancer her i livet. Jeg vil tage til Thailand af til, måske se min kone måske ikke, jeg vil lære mere og mere, og ja jeg har fået gode venner i Bkk både thaier og dansker, jeg vil lære jeg vil vide, og gode mennesker vil vise mig, så jeg kan forstå min kone. Og skulle det være min kones ønske at rande rundt i bare fødder og skære ris, resten af hendes liv til 150 bhat om dagen, med hendes thai kæreste, tja så har jeg gjordt en go gerning ved at købe hende fri, og jeg får det igen, for thaier elsker en falang med et stort og stærkt hjerte. Og skulle hun vise sig at være en penge grisk heks, tja jeg betaler hende kun for at gå i skole, ingen skole ingen penge, og om 4 år kan hun flytte til dk, så vil det være fint hun taler dansk, tiden må vise hvordan tingne går. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/06-2010 13:56
|
|
historien er afsporet og giver ingen mening. Det er fulde snak. |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 06/06-2010 13:57
|
donis5 skrev: historien er afsporet og giver ingen mening. Det er fulde snak. Enig! |
|
|
|
| Esben |
Lagt på d. 06/06-2010 13:59
|
donis5 skrev: Man kan jo sige, at der er flere måder at yde ulandsbistand på..... han har ikke forvoldt skade mod landet endnu. han er rejst hjem igen. Tøsebarnet har penge på lommen. 11bath guld er trods alt Penge. Hun har dog et problem når hun skal giftes med den næste på Thaillovelink eller hvad siden hed. det er bøvlet at være gift med flere .-} Der er altså også den mulighed at der ESBEN der har snydt hende ved at ligne en kamel i ansigtet og være på den gale side af de 200 kilo. og det hun så på webcam var en Ronald Regan maske. :-} Så kan jeg godt forstå hun blev lidt bange når hendes "drømme" pludselig blev til virkelig. og det hele skulle ske på rekort tid. med kamel manden. Jeg har fra starten fortalt jeg var 36, hun søgte en mellem 40 og 60, nej hun kan aldrig gifte sig igen, vi er gift på amphur, men jeg kan gifte mig igen i Dk. Nej jeg tvivler på familen er med i hendes plan om at stikke af,det vil være langt bedre for dem, at ægteskab vare ved, de tænker lidt længre frem 10 bhat i guld er ca 200,000 bhat nyt hus eller lidt mere jord til at dyrke ris Men nu kender jeg ikke Esben, Jeg prøver bare forstille mig situationen hvis jeg var en 20 årig pige der havde chattet lidt for meget på nettet, og pludelig står mor far og alle de andre og siger DU SKAL for familliens skyld.... og han har Penge....!!! og han er kun 16 år ældre end dig.... siger han.... i virkeligheden er han 10 år ældre men det fandt hun jo først ud af da de skulle giftes..... Til Esbens forsvar.. så var grunden til at lyve om alderen at det nok ville være lettere at finde en kvinde .-p Lige som hun løj lidt om hendes alder af samme grund Who knows. Esben does. Husk jeg kender ikke Esben, der kunne lige så godt stå Jørgen.. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/06-2010 14:04
|
|
Esben, jeg har to bekendte der gav op efter henholdsvis 3 millioner og 5 millioner danske kroner, den ene fik ikke engang lov til at dyppe snuden, hvor langt vil du gå ??? |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 06/06-2010 14:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Du får ikke problemer med at få hende til DK om 4 år for til den tid har du slet kontakt med hende Jeg vil ikke skrive at du er snotdum,men du er ikke den klogeste jeg kender |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 06/06-2010 14:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg ved ikke om jeg skal når man læse Esben historien.Jeg læst mange historien om hvordan man bliver snydt af thaidame men dette her må sige at slå alle de andre |
|
|
|
| Esben |
Lagt på d. 06/06-2010 14:38
|
ABEKATTEN skrev: Esben, jeg har to bekendte der gav op efter henholdsvis 3 millioner og 5 millioner danske kroner, den ene fik ikke engang lov til at dyppe snuden, hvor langt vil du gå ??? Så langt kommer det ikke til at gå, vi er gift nu, og hver en krone jeg bruger på hende, vil hun skulle aflevere igen, jeg kan gå ud og gifte mig igen i morgen her i Dk, og jeg gå så langt som til hun får et barn med en anden, jeg vil aldrig lade mig skille, før hun betaler tilbage hver en krone hun har koste, vi er gifte for evigt, og vi snakker ikke om millioner men søle 2000kr om måneden for at gå i skole,min kone bliver ældre hun bliver kloger, kender du de 3 T´er Ting Tager Tid, måske ender hun som en god kone, måske ikke det må tiden vise. Hun skal få alle chancer i verden, og blive behendlet som en lille prinsesse, og alt jeg giver og gør for hende får jeg igen, måske ikke af hende, men jeg får alt igen, for sådan er thailand... |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 06/06-2010 14:44
|
Esben ved ALT om Thailand og Thai-kultur... Lad os lade ham give os svar, på alle de spørgsmål vi nu har... For sådan er Danmark... ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/06-2010 14:48
|
|
Esben har helt ret. for sådan er Thailand :-} |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 06/06-2010 14:56
|
ABEKATTEN >> Så bare rolig... Dine venner skal nok få pengene igen... For det siger Esben.... ![]() |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 06/06-2010 15:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
#134 - sikke dog en gang ævl Esben...tror ikke på det du skriver....hvordan skulle hun nogensinde få råd til at betale dig tilbage ? Har sgu heller aldrig hørt om nogen der gifter sig og så håber på samliv "på forventet efterbevilling" !! Er efterhånden blevet overbevist om at det hele er en "hoax"![]() |
|
|
|
| rydski |
Lagt på d. 06/06-2010 15:54
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Hold nu kæft, det er da den bedste søndags underholdning jeg længe har oplevet... Jeg vil ikke råde Esben til noget som helst, vil dog opfordre Espen til at bruge de penge han får tilbage, til en stor fest for os alle, for vi vil helt sikkert gerne hylde ham for troen og som den første til at få noget indbetalt tilbage. Jeg tror det er godt du er 36 og har udviklet din egen erfaring og er blevet så klog og stålsat i din tro på egne evner, kunne i forestille jer hvis Espen var kommet til Thailand som 22 årig uden viden og erfaring....det kunne jo være gået helt galt, nu er det bare at læne sig tilbage og vente på invitationen til festen, og iøvrigt håbe på jævnlig opdatering, hvis de vælger at sende små rater af pengene, da de jo til tider har mindre indtægter end os. Espen du har redet min søndag, du er min helt
Redigeret af rydski d. 06/06-2010 15:56 |
|
|
|
| Esben |
Lagt på d. 06/06-2010 16:47
|
rydski skrev: Hold nu kæft, det er da den bedste søndags underholdning jeg længe har oplevet... Jeg vil ikke råde Esben til noget som helst, vil dog opfordre Espen til at bruge de penge han får tilbage, til en stor fest for os alle, for vi vil helt sikkert gerne hylde ham for troen og som den første til at få noget indbetalt tilbage. Jeg tror det er godt du er 36 og har udviklet din egen erfaring og er blevet så klog og stålsat i din tro på egne evner, kunne i forestille jer hvis Espen var kommet til Thailand som 22 årig uden viden og erfaring....det kunne jo være gået helt galt, nu er det bare at læne sig tilbage og vente på invitationen til festen, og iøvrigt håbe på jævnlig opdatering, hvis de vælger at sende små rater af pengene, da de jo til tider har mindre indtægter end os. Espen du har redet min søndag, du er min helt ![]() Tak Tak du har også reddet min søndag jeg har lige snakket med min onkel, og han siger hun er bhjemme ved familie, oh jeg skal ikke sende hende penge, hun skal gå i skole og lære, og har hun ikke sin ring skal jeg bare trække hende 100 bhat pr dag til den er betalt, og give hende en ny forgyldt til 500 bhat, super familie jeg har fået... A du giver Thailand får du tilbage ikke i kroner og øre men i kærlighed og oplevelser, og forstår du ikke dette ved du intet om Thailand. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Bare det at hun stikker af første nat må sgu da få familien til at tabe ansigt big time.....

når man læse Esben historien.