Se indlæg|
Pas på "løse" kontakter !!!
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 12/12-2004 18:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
surin skrev: hej john så derfor ironien havde jeg været et klogt hoved så havde jeg lyttet til andre og undgået mange af de problemer i mit tidligere ægteskab og sikkert smidt hende ud inden det første år var gået Hej Surin, Havde du været klogere end os andre vil disse ord ikke passe: KLOGSKAB KOMMER AF ERFARINGER, ERFARINGER KOMMER AF DUMHEDER, OG MAN BLIVER ALDRIG KLOG, KUN RIG AF ERFARINGER. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 12/12-2004 20:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
hej falang yao jeg er som alle andre noget ved jeg mere om, nogen ved jeg mindre om, noget er jeg klogere i, andet er jeg dummere i, noget har jeg mere erfaring i, og andet mindre end alle jer andre og så er der vel ikke mere at sige til det ![]() lige på nær når man spørger min søn for så er jeg den klogeste af alle og jeg har engang hørt at man hører sandheden fra børn og fulde folk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 12/12-2004 22:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
I er velkommen til at læse mine indlæg, eller springe dem over. men det jeg skriver om er hvad jeg har oplevet og set/ser i forhold i min omgangskreds, mit sidste ægteskab startede da også pisse godt ud med fred og ro det første år, så begyndte et nyt klientel af veninder at dukke op og bytuerne begyndte så småt at tage til, jeg så det heller ik i starten, var egentligt glad for at få mine friaftener også til at rende til mine venner uden hende, til slut kom hun sku bare ikke hjem før næste dag. jeg satte på intet tidspunkt grænser for hendeog hun kunne ikke selv sætte dem. på et senere tidspunkt talte vi om at flytte sammen igen, mit krav var at jeg ikke kunne acceptere byturerneog hvis hun ville i byen blev det med mig under armen, i hvertfald indtil jeg kunne stole på hende igen, for en tillid skal bygges op igen. hendes eneste krav var at hun skulle have lov til at bestemme over sine byture selv, idag bor hun sammen med den anden for kontant hjælp og har ikke råd til at gå i byen, meeeen nu kan hun gøre det når hun vil. når man ser på min ex er hun er sød og omgængelig dame, meget udadvendt, alle jeg kender er glade for hende, hun opføre sig ikke eller klæder sig ikke eller på anden måde ligner en L.... men når hun først går i byen og har taget sin bane eller flere, så sker der sku noget i den øverste afdeling, den slår bare fra, og så er hun lige pludselig en helt anden end den jeg blev gift med og levede godt sammen med et par år. det skal siges at jeg aldrig har lagt en hånd på hende selv om jeg virkelig har haft lyst, men man kan blive tvunget der ud hvor man for lyst til det. det med at man skal holde sig fra kredse med thaier kan jeg ikke se hvorfor man skal, jeg har da lært mange at kende den vej, kommer da også indimellem til thaifesterne selv om jeg ikke er gift mere (det kunne jo være jeg mødte hendes nye fyr hehe) jeg hygger mig gevaldigt der, det kan da godt være der er nogle der bagtaler mig, og hvad så, men hvis man skal holde sig væk fordi mig ikke vil have folk taler om en, burde man nok flytte ind i en osteklokke. jager |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 13/12-2004 06:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ak ja dele af din historie vækker dårlige minder fra mit første ægteskab der er kun et råd at give vidre til andre der er gift med sådan en sæk smid hende ud og find en ny der er masser af dejlige piger i hele verden som ikke opførere sig på samme måde |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 31/12-2004 13:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
hej dette er mit første inlæg hej Brandt har læst alle inlægende om din kontakt med Nok blev lidt trædt af det tilsist grunden til at jeg skiver er at jeg syntes du gav den gas til at starte med men at du tabte luften med fortsæteltelsen. det jeg mener er at jeg mangler fortsætelsen hvordan gik det er det den store kærlighed venter med spænding ja godmorgen dette var mit første inlæg som skulle have været et svar men jeg fik lavet et inlæg istedet nå godt nytår mvh rolan ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 01/01-2005 01:56
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
rolan skrev: hej dette er mit første inlæg hej Brandt har læst alle inlægende om din kontakt med Nok blev lidt trædt af det tilsist grunden til at jeg skiver er at jeg syntes du gav den gas til at starte med men at du tabte luften med fortsæteltelsen. det jeg mener er at jeg mangler fortsætelsen hvordan gik det er det den store kærlighed venter med spænding ja godmorgen dette var mit første inlæg som skulle have været et svar men jeg fik lavet et inlæg istedet nå godt nytår mvh rolan ![]() ![]() ![]() Det går Knald-hamrende godt ! ![]() Godt nytår ! M.v.h. Brandt & Nok ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 01/01-2005 20:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
det glæder mig mvh rolan ![]() |
|
|
|
| Michael |
Lagt på d. 06/02-2005 14:17
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Redigeret af Webmaster d. 06/02-2005 15:33 |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 06/02-2005 14:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
TAK. KIM . Du er en guttermand
Redigeret af falang yao d. 06/02-2005 19:35 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 06/02-2005 17:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
faens osse jeg nåede ikke at læse falang yao indlæg![]() mvh rolan |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 06/02-2005 17:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Det var kun et fornuftig forslag, som blev efterfulgt. og tak for det. |
|
|
|
| Michael |
Lagt på d. 06/02-2005 17:59
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Brandt Skriver. En stemme på DF er = En tilbagegang Vedr. Menneskerettigheder & En Accept af Lovløshed. Den største gruppe lovløse her i Danmark er unge Muslimer, Dansk Folkeparti vil sende de lovløse hjem. Nu før nu bedre. Mvh. Michael |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 06/02-2005 18:14
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hvad sker der lige her Er vi begyndt at have censur her på siden??? Og er det noget vi skal have fremover??? john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 06/02-2005 19:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
John skrev: Hvad sker der lige her Er vi begyndt at have censur her på siden??? Og er det noget vi skal have fremover??? Ved du hvad der stod i indlæget? som er slettet. |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 06/02-2005 22:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
vi skal huske at holde tråden til emnet og skifte inlæg til det rette inlæg er det ikke dejligt det er ved at være forår solen skinner og pigerne går snart i låkort ;![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 07/02-2005 06:26
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
oleskyum skrev: John skrev: Hvad sker der lige her Er vi begyndt at have censur her på siden??? Og er det noget vi skal have fremover??? Ved du hvad der stod i indlæget? som er slettet. Aner det ikke? John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 07/02-2005 07:04
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Michael skrev: Brandt Skriver. En stemme på DF er = En tilbagegang Vedr. Menneskerettigheder & En Accept af Lovløshed. Den største gruppe lovløse her i Danmark er unge Muslimer, Dansk Folkeparti vil sende de lovløse hjem. Nu før nu bedre. Mvh. Michael Meget fornuftigt, af DF at sende lovbrydere hjem....men øhhhh!, hvor vil DF så gøre af sig selv ????, det er jo ikke Dansk lov, men Europæisk Lov de bryder !!!, som DK har tiltrådt i 1976. ![]() Man kan da heller ikke sidde i regering som værende lovbrydere. Der må da være lighed for loven, hvad enten du er dansker, eller du er af anden etnisk oprindelse. ![]() M.v.h. Brandt Redigeret af Brandt d. 07/02-2005 07:11 ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 07/02-2005 09:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Hej John. Når debatører ikke selv kan, finde ud af hvilke personlige kommentarer der er rimlige, bør der skrides ind. Hvis du mener det er censur, så burde der nok sættes et regelsæt op om, hvad der ikke er tilladt. Alle indlæg om ulovligheder og personcikane vil blive slettet. Alle debatører står selv lovmæssigt til ansvar for dertes indlæg. Personkonflikter tillades ikke. |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 07/02-2005 11:45
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Jeg laeste de slettede indlaeg og mener ikke at de, uanset hvor dumme de var, burde have vaeret slettet. Det er rart for deltagerne i en debat at kunne skille de uheldige elementer ud og det goeres bedst dersom man kan se hvem de er. De slettede indleg sagde mere om forfatteren af dem end personen der blev angredet. Paa den anden side forstaar jeg udmerket Kim's handling for det der var skrevet var virkeligt for dumt og usmageligt. Clyde |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 07/02-2005 12:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
clydehaumann skrev: Jeg laeste de slettede indlaeg og mener ikke at de, uanset hvor dumme de var, burde have vaeret slettet. Det er rart for deltagerne i en debat at kunne skille de uheldige elementer ud og det goeres bedst dersom man kan se hvem de er. De slettede indleg sagde mere om forfatteren af dem end personen der blev angredet. Paa den anden side forstaar jeg udmerket Kim's handling for det der var skrevet var virkeligt for dumt og usmageligt. Clyde Hej CLYDE, Indlæget blev fjernet på "min opfordring", jeg er også imod CENSUR, for SELFØLGELIDT har Michael lige så meget ret til at ytre som alle andre,DE ER ET ÅBENT DEBATFORUM. MEN det "vi" opponerede imod var hans "slut replik" som var UACCEPTABLE her i forumet ,de latrinært udtryk han brugte må han gerne have for sig selv, og ikke sætte dem på "tryk" her i forumet. det var meget tæt på "INJURIER". Så derfor blev indlæget fjernet. Så Michael er velkommen til at deltager i debatter,HVIS han moderer sit sprog. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 




















