Se indlæg
 Udskriv debat
Bombe eksplosion ved Erawan Shrine
JohnBKK
Du er umulig... har vel været blandt de gule for længe, og jeg forstår dig hvis konen og hele familien samt omgangskreds ævler det samme som de hørte/hører fra Abhisit og det slæng. Så skal man blive hjernevasket.
Redigeret af JohnBKK d. 26/09-2015 17:23

Webmaster
Kære drenge og piger, glem nu ikke den gode tone herinde.
Tak
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
OleH
click skrev:

Det kan da godt være at du tror du ved alt HB men dette ved du, da ikke en skid om kan jeg udlede og ja jeg står ved mine ord Isaan er 200 år efter det øvrige Thailand som er 100- 150 år efter vesten og vestlige værdier den eneste fordel ved Isaan er at der ikke er mange muslimer som slår sig ned i Issan. Og ja jeg lever på Phuket men besøger meget ofte Khon Kaen i Isaan

Sikke da en gang baljepis at skrive om Isaan !

Jeg tror, Girobank har ret, du må have indtaget et eller andet, du ikke kan tåle, men det er selvfølgelig dit problem !

hugoboerge
Webmaster skrev:

hugoboerge skrev:
Der er intet galt med befolkningen hverken i Isaan, nord, central eller syd. Desvaerre er der nogle omraader hvor befolkningen er ringere stillet end i andre omraader og det er blevet udnyttet paa det groveste.

Du har fuldstændig ret. Og det er en rigtig god grund til ikke at bakke op om Suthep Thaugsuban og diktatoren Happy G.

Det er korrekt befolkningen i Isaan og i Nord er blevet groft udnyttet af Hertugen af Montenegro eller Lord Voldemort eller hvad han nu kaldes. Saa tak Web fordi du er enig med mig, for en gangs skyld.

hugoboerge
OleH skrev:

click skrev:

Det kan da godt være at du tror du ved alt HB men dette ved du, da ikke en skid om kan jeg udlede og ja jeg står ved mine ord Isaan er 200 år efter det øvrige Thailand som er 100- 150 år efter vesten og vestlige værdier den eneste fordel ved Isaan er at der ikke er mange muslimer som slår sig ned i Issan. Og ja jeg lever på Phuket men besøger meget ofte Khon Kaen i Isaan

Jeg tror, Girobank har ret, du må have indtaget et eller andet, du ikke kan tåle, men det er selvfølgelig dit problem !

Tak OleH - click har jo fuldstaendig ret i at det ved jeg ikke en sk.. om for jeg levede ikke i Isaan omraadet for over 200 aar siden, men maaske click gjorde siden han kan udtale sig saa autoritorisk. Maaske genfoedt flere gange ?

Click fortsaetter den racisistiske tone med at der ikke er mange muslimmer i Isaan og hvad saa ?

Asian Farmer
hugoboerge skrev:

OleH skrev:

click skrev:

Tak OleH - click har jo fuldstaendig ret i at det ved jeg ikke en sk.. om for jeg levede ikke i Isaan omraadet for over 200 aar siden, men maaske click gjorde siden han kan udtale sig saa autoritorisk. Maaske genfoedt flere gange ?

Click fortsaetter den racisistiske tone med at der ikke er mange muslimmer i Isaan og hvad saa ?

Tror lige det er tid til denne genganger:

Du kan ikke ændre Thailand, men Thailand VIL ændre dig!

Forkvaklet vrøvl at Isan og Thailand er bagefter.
Bagefter hvad?
Lad være med at pådutte såkaldte vestlige værdier hvor de ikke hører hjemme!

Hvis alting er så skidegodt i andedammen DK.. så bliv der!
Og fri os andre for såkaldte vestlige værdier!

hugoboerge
Asian Farmer skrev:

hugoboerge skrev:

OleH skrev:

click skrev:

Bagefter hvad?

Maaske click skulle tage en enkelt billet til DK ?

Asian Farmer
hugoboerge skrev:

Asian Farmer skrev:

hugoboerge skrev:

OleH skrev:

click skrev:

Bagefter hvad?

Eller lære at styre sit alkohol indtag ........Tuttelu Tralla

click
Web skrev
Tak

Du HB kommer nok til at tage en enkelt billet til DK eller ud af Thailand før mig og din tro på at alle der ikke deler din mening er racister kan du stikke skrot op

Eller lære at styre sit alkohol indtag ........
Tillykke Asian Farmer du kan melde dig ind i klubben for tyveknægte sammen med girobank & Ole H. Hver tyv tror anden mand stjæler eller omskrevet så i også kan forstå det, en hver alkoholiker tror at alle andre drikker
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Asian Farmer
click skrev:

Web skrev
Tak

Du HB kommer nok til at tage en enkelt billet til DK eller ud af Thailand før mig og din tro på at alle der ikke deler din mening er racister kan du stikke skrot op

Eller lære at styre sit alkohol indtag ........
Tillykke Asian Farmer du kan melde dig ind i klubben for tyveknægte sammen med girobank & Ole H. Hver tyv tror anden mand stjæler eller omskrevet så i også kan forstå det, en hver alkoholiker tror at alle andre drikker

Den lykønskning er sgu ikke meget værd !!!
Set i lyset af dine selvopfundne påstande!
Du fatter simpelthen ikke en skid af hvad der foregår omkring dig.
Derfor jeg valgte at tro du var fuld og af den grund uden for rækkevidde.
Nu ser det ud til at jeg tog fejl... du er jo slet og ret dum!!!

hugoboerge
Hvis der var en "like" knap saa ville den sikkert blive benyttet mange mange gange. Maaske Web vil vaere rar at finde ud af om det kan lade sig goere ?

Sproget fra click er jo heller ikke det man kan forvente saa som at stikke noget skraat op. Jeg har ikke fantasi til at vide hvad det er jeg skal stiikke skraat op.

Click kommer med nogle fuldstaendig uakceptable bemaerkninger omkring den thailandske befolkning og hvis han har et problem med det saa naevnte jeg det tidligere "koeb en enkelt billet til DK.

Webmaster
Ja der har været nogle ret kraftige og nedladende vendinger her på det sidste i tråden, blandt andet dukken, idioter, røde sataner, hjernevasket, baljepis, folks formodede alkoholindtag, tyveknægte, perkere, fjolser, henvisninger til forældet tankegang, dum, osv, osv, og så videre.....

Ja hvad skal jeg sige. Der er mange meninger, holdninger og følelser på spil og det er også på baggrund forskellige niveauer af indsigt at man ofte basere sine meninger og holdninger på. Og det kan man også meget tydeligt se at indlæggene og tonen i debatten afspejler.

Jeg ønsker blot at man debattere ordentlig herinde uden spydigheder, læggen ord i munden på andre og selvfølgelig i en god tone. Vi har heldigvis alle forskellige meninger, men derfor burde det alligevel være muligt at udveksle meninger og holdninger uden brug af formuleringer som de eksempler jeg havde fundet frem i starten af indlægget.

Tak for Jeres forståelse.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

Webmaster
Nu er der så rejst tiltale mod to uighurer for bomben ved Erawan helligdommen.

Det kan man læse nærmere om i følgende nyhed:
- Thailandsk militærdomstol rejser tiltale mod to mænd for bombeangreb i Bangkok

Vi så også før hændelsen med bombning i forbindelse med hjemsendelsen af 109 muslimske uighurer fra Thailand optøjer i Istanbul imod thailandske interesser.

Vi har også i den seneste tid set et Tyrkiet med Erdogan i spidsen være mere og mere aktive udenrigspolitisk. Seneste i dag har Tyrkiet skudt et russisk fly ned i forsvaret af turkmenerne.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på om Tyrkiet har haft en interesse i eller viden om hvad disse mennesker fra Østturkistan fik lavet i Bangkok. Tvivler nemlig ikke på at Tyrkiet så gennem fingerne med optøjerne i Istanbul.

Ja måske noget langt ude. Men tanken er der altså.
Med venlig hilsen

Webmaster

JohnBKK
Tyrkiet er tændsatsen til at hele mellemøsten snart eksploderer med et kæmpebrag.

Turkey wants to drag NATO in a kind of collision course with Russia

https://www.youtu...Vwarq0_3CU

Løgne, svig, dobbeltspil og Erdogans hede drømme om at genrejse The Ottoman Empire, stik imod hvad Atatürk ville med landet, dvs. gøre Tyrkiet sekulariseret og tilnærmet Europa, det er nu smadret sønder og sammen af den nar til Don Erdogan. Man håber næsten at der bliver borgerkrig i Tyrkiet, så han kan blive fjernet, han er farlig for Europa og for hele mellemøsten, qua samarbejde med Daesh, Al Nusrah og tætte bånd til Qatar, Iran, Saudi osv. og alle de andre sorte dødsengle dernede i kloakken...

vandango
Ja JohnBKK Erdogan spiller dobbeltspil.
Personer fra Erdogans egen terrorist gruppe "Syrian Turkmen Brigades", ses skyde op mod de to piloter der hænger hjælpeløst i faldskærme mens de med lovord priser deres gud.
Det gennemhullede lig af den ene pilot kan ses på internettet, mens krigsforbryderne danser glade rundt.
Det Russiske fly kom åbenbart for nær på Erdogans terrorrister.

Vi så også efter bombeangrebet på den fredelige kurdiske demonstration i Tyrkiet, at Erdogan meldte ud, at nu skulle IS og PKK bombes da de stod bag terrorangrebet.
Det resulterede i at han smed nogle bomber i ørkensandet efter IS, samt sønderbombede PKK stillinger.
Det er heller ingen hemmelighed IS terrorrister bekvemmeligt har kunnet passere den tyrkiske grænse frem og tilbage, og sikkert gør det stadig.

Erdogans stemmestøtter udgøres mest af relgiøse analfabeter og fårehyrder.
Redigeret af vandango d. 25/11-2015 00:51

JohnBKK
Utroligt at det land stadig er med i NATO:

http://jyllands-p...A5-Europa/

JohnBKK
Webmaster skrev:

Nu er der så rejst tiltale mod to uighurer for bomben ved Erawan helligdommen.

Det kan man læse nærmere om i følgende nyhed:
- Thailandsk militærdomstol rejser tiltale mod to mænd for bombeangreb i Bangkok

Vi så også før hændelsen med bombning i forbindelse med hjemsendelsen af 109 muslimske uighurer fra Thailand optøjer i Istanbul imod thailandske interesser.

Vi har også i den seneste tid set et Tyrkiet med Erdogan i spidsen være mere og mere aktive udenrigspolitisk. Seneste i dag har Tyrkiet skudt et russisk fly ned i forsvaret af turkmenerne.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på om Tyrkiet har haft en interesse i eller viden om hvad disse mennesker fra Østturkistan fik lavet i Bangkok. Tvivler nemlig ikke på at Tyrkiet så gennem fingerne med optøjerne i Istanbul.

Ja måske noget langt ude. Men tanken er der altså.

Ikke langt ude, ret tæt på IMO..

http://www.zerohe...s-evidence

"Syrian passports discovered near the bodies of two of the suspected Paris attackers, according to police sources, were fake, and likely forged in Turkey.

Earlier this year, the Turkish daily Meydan reported citing an Uighur source that more than 100,000 fake Turkish passports had been given to ISIS. The figure, according to the US Army’s Foreign Studies Military Office (FSMO), is likely exaggerated, but corroborated “by Uighurs captured with Turkish passports in Thailand and Malaysia.”

Det er pilråddent, det er globalt Jihad nu, øhhhh...? Det vidste vi jo ville ske, ikke??

Men MSM nævner det ikke med et ord... Phuck dem.

PS: Man kunne passende sparke Tyrkiet ud af NATO, hvad f..... laver de der????
Redigeret af JohnBKK d. 28/11-2015 20:08

JohnBKK
[img]http://www.davidicke.com/wp-content/uploads/2015/11/Untitled-200.jpg[/img] is not a valid Image.

Time to Kick Turkey Out of NATO? Ankara Playing Dangerous Games With ISIL

Read more: http://sputniknew...z3stvfjm6I

http://sputniknew...-isil.html

En farlig psycho..

[img]http://cdn5.img.sputniknews.com/images/103084/55/1030845546.jpg[/img] is not a valid Image.
Redigeret af JohnBKK d. 29/11-2015 18:05

Webmaster
JohnBKK, du har misforstået noget helt grundlæggende.

Først støtter tyrkerne turkmenske terrorister i Syrien og undlader at træde IS over tærene. Så lukker man grænsen for og angriber sideløbende kurderne bagfra for at hjælpe IS. Så forsvarer man de turkmenske terrorister mod russerne ved at skyde et at deres fly ned, samtidigt får man så også straffet russerne for at ødelægge Tyrkiets lukrative handel med olie som Tyrkiet køber til under verdensmarkedspris af IS.

De flytningestrømme Tyrkiets uofficielle samarbejdsparter så skaber lader man komme uhindret gennem Tyrkiet. Hjælper dem med remedier såsom gummibåde og lignende så de lettere kan komme frem mod EU.

Tyrkerne får så 22 milliarder kroner for at forsøge at gøre noget ved flytningestrømmene og får samtidigt afpresset EU til at genstarte samtalerne om Tyrkiets EU-medlemsskab.

Her er belønningen til Tyrkiet fra EU:
- Tyrkiet: Topmøde er et historisk skridt mod EU-medlemskab

Byen Troja som vi kender fra den trojanske krig og ikke mindst den trojansk hest ligger i dag i Tyrkiet. En trojansk hest er navnet på et krigslist, hvor fjenden lokkes til selv at lukke en hær ind bag sine forsvarsværker. Er historien mon ved at gentage sig?

Ja tråden er vist røget lidt af sporet. Lad os hellere se at komme tilbage til sagen med bomben i Bangkok.
Med venlig hilsen

Webmaster

JohnBKK
Well... fra Bangkok til Ankara, til Paris og videre til København, det er den samme globaliserede verden vi lever i, og hvad der sker langt væk har stor betydning for hvad der videre vil ske, men OK, det er ikke det tråden handler om..

Ah, det med "trådskred" - jeg er jo old school forsamlingshus opdrættet, hvor der blev sludret og sladret i en pærevælling, det gav liv og nye vinkler, og jeg gentager vanen her, det ved jeg godt.

Til Erawan: Hvad fik de ud af det, Uighurerne??

Spring til debat: