Se indlæg
 Udskriv debat
Golden Heart.
wetakecare
Hej Sonny.
Jeg skal da også til Korat for at se hvad ANDERS er for en fisk.
Kan man ikke have en anden holdning til tigene end dig, uden at skulle være en af denne ANDERS venner eller plt med et nyt navn?
Jeg vil da også gerne vide hvem plt er, men plt virker som en der har fuldt debatter på side linien et stykke tid, har brugt lidt tid på både at besøge men også undersøgt hvem denne ANDERS er, før han har udtalt sig, hvilket jeg ser som meget fornyftigt,

(et afnit er slettet af admin. personligt og irelevant for debatten)

Sonny du er måske OLE bare med et andet navn ?
Efter hvad jeg har læst ønsker ANDERS ikke længere at være en del af dette forum, menget forståeligt, men ANDERS skriver at man kan kontakte han på hans personlige mail, hvilket jeg prøvede og jeg fik et meget hurtigt svar, så det vil jeg da opfordre andre til at gøre vi man ønsker svar på nogle spørgsmål.
Hvis ANDERS er en reel person der aldrig har gjort noget for egen vindings skyld..... Så sæt jer ind i hvordan han har det, tænk hvis det var jer selv.....!!!!!!

Hvor ses du det skumle...... for jeg ser det ikke..... jeg ses der er begået fejl, som jeg har set utallige gange før i enda store organisationer. Så hvordan kan man forvente en ny og lille organisation ikke begår fejl ?

her er solbrillerne Cool

MVH

Jacob
Redigeret af John d. 08/09-2007 10:22

xxxx
Grin har vi det ikke bare sjov.

Hvis vi husker lidt baglæns i denne tråd, så stod der et sted.
... det var mig der rettede de værste stave fejl for dig... Eller noget i den retning. Læs så lige Jacob,s indlæg Grin...

Ole du har været der.
Så du må kunne svare på hvor mange væve / symaskiner der er, for GH ved det åbenbart ik.
Prasat,
jeg har tidligere spurgt om hvem der syr for dem, for jeg tror ikke på at man lige tager nogle tilfældige piger ind fra bordellet henne om hjørnet og så kan de sy tøj. Hvor mange Thaier har overhovet set en symaskine, eller i hvert fald så prøvet at bruge en, når vi nu går ud fra at det er piger fra de fattige familier vi taler om.

Gh er efter min mening selv skyld i det her er kommet så vidt som det er.. For stort set alle spørgsmål bliver besvaret med giv det tid, giv os flere penge. Ja men til hvad.

At begynde at true Ole er simpelhen for plat, for han har jo besøgt stedet og ved formentlig lidt om hvad han poster her.

Le-si

tuktuk
HEHE

Det er da rart jeg ikke er den eneste der sidder med den fornemmelse at Anders, Pl(a)t og Wetakecare er en og samme person...

Ole du skulle tage at gøre det samme !!

www.tuktours.dk
wetakecare
Jeg ved ikke meget om golden heart, derfor vil jeg besøge dem.
Skulle ANDERS være den eneste i verden som ikke staver perfect, du er måske perfect til alt i denne verden, med så tillykke da, så må du være den første. Nogle gange gå tingene jo lidt hurtigt..... det ved man når man arbejder med gennemførelse eller implementering af projekter. Du skulle prøve det engang det er meget lærerigt.
plt skriver også han har besøgt stedet, da min kone ringede sagde de at de havde 2 væve................ så hvem der taler sandt ved jeg ikke. min kone fik ikke spurt om hvor mange symaskiner der var så her må jeg være svar skyldig.
Min kones søster har ikke set fabrik, da min forespørgsel var om børnehaven og den har hun kun set udfra, for jeg ville gerne vide om der var børn eller ej, efter det BT skrev. denne kontakt stoler jeg langt mere på end nogen anden.
Jeg truer bestemt ikke nogen, men prøver på at finde ud af hvem der er mest troværdig. Mener man bør feje for ejen dør før man fejer for andres.....

Wink

MVH

Jacob

wetakecare
Jeg vil foreslå alle tager en samlet tur til Korat, efterfølgende vil debatten da være meget mere seriøs. Hvis golden heart bare er fup, må vi da kunne finde et godt sted og spise som kan nydes med en kold LEO eller andet og hvis denne ANDERS ar rent mel i posen kan vi da inviterer ham med, hvis han har rent mel i posen vil jeg da med glæde betale hans måltid inkl. drikkevare for det fortjener han sku, hvis vi ikke kan sætte en finger på det han går og laver.
Hvem er med på den ?

MVH

Jacob Smile

oleskyum
wetakecare skrev:
Jeg vil foreslå alle tager en samlet tur til Korat, efterfølgende vil debatten da være meget mere seriøs. Hvis golden heart bare er fup, må vi da kunne finde et godt sted og spise som kan nydes med en kold LEO eller andet og hvis denne ANDERS ar rent mel i posen kan vi da inviterer ham med, hvis han har rent mel i posen vil jeg da med glæde betale hans måltid inkl. drikkevare for det fortjener han sku, hvis vi ikke kan sætte en finger på det han går og laver.
Hvem er med på den ?

MVH

Jacob Smile

Nu ved jeg sku ikke rigtig hvad jeg skal tænke og mene om det her, jeg har i starten af maj måned stillet et spørgsmål om nogen kendte GH. Det var der ikke rigtig, men det har de da så sandelig fået lavet om på skulle jeg mene.

Jeg har siden mit første besøg hos GH været meget skeptisk og som jeg kan se her med rette.

Jeg har så vidt jeg husker aldrig rettet kritik på personen AJ men på GH.

Jeg kan desuden oplyse at efter min viden har de ingen skole, hvilket vel efterhånden også er gået op for GH.
Som de selv oplyser en fabrik med 3 ansatte da de lige har afskediget 8. og en børnehave med en masse børn som kun nogle fra GH har set.

Nu ved GH at jeg kun bor 5 til 10 min fra dem så når jeg stiller mig tvivlende op med f.eks. de 4 - 5 væve kunne de jo bare have kontaktet mig og bevist at deres påstand var den rigtige.

De kunne jo også have sagt, kom forbi på hvilket tidspunkt du vil og se vores børn i børnehaven, men, men, men, men det eneste jeg har set og hørt er hvad mafiaen og de forfærdelige danskere i Thailand laver. Og det har været på tryk herinde.

Så hvis det jeg her har skrevet om GH var usandt kunne de på 10 min have bevist at jeg havde uret og jeg kunne have givet dem min uforbeholdne undskyldning.

Nu behøver jeg ikke besøge GH for at vide noget, jeg har været der og at du mener mine øjne og fotografiapperat lyver ja det kan du jo så anmelde til det lokale politi.

John
Til medlemmerne her på DTW. og specielt de "nye" medlemmer.

Henvises til reglerne på dette forum:
http://www.dansk-...regler.php

Vær venlig at holde person angreb ude af debatten fremover.

Admin.

john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
oleskyum
tuktuk skrev:
HEHE

Det er da rart jeg ikke er den eneste der sidder med den fornemmelse at Anders, Pl(a)t og Wetakecare er en og samme person...

Ole du skulle tage at gøre det samme !!

Nu har jeg ikke meget kendskab til de forskellige co.Ltd. men det kan du tuk tuk måske kaste lidt lys over,

De skriver jo skolen/børnehaven er et GHT co. Ltd scholl og
GHT co. factory så som jeg ser det skulle der være 2 forskellige co, firmaer oprettet i Thailand.

Kan det virkelig gøres samtidig med alle etableringsudgifter til de aktiviteter der tales om plus driften til nu ca. et halvt år for 3 mill Thai bath.?

wetakecare
Alle projekter startet vel småt med mindre projektet er tilført rigtig mange penge fra start. Efter hvad jeg har kunne forstå og læse mig til er det ikke tilfældet for golden heart.
Med min projekt erfaring, skal der løbende besøg til hvis man vil følge et projekt og ikke bare 1 eller 2.
Når projekter bliver tilført flere midler, udvikler de sig og bliver mere omfattende, kommer der også flere børn og maskiner som i golden heart tilfælde. Hvis der ikke gjorde det, ville jeg også sætte et stort ? hvor er midlerne så bleven af.

DVH

Jacob

oleskyum
wetakecare skrev:
Alle projekter startet vel småt med mindre projektet er tilført rigtig mange penge fra start. Efter hvad jeg har kunne forstå og læse mig til er det ikke tilfældet for golden heart.
Med min projekt erfaring, skal der løbende besøg til hvis man vil følge et projekt og ikke bare 1 eller 2.
Når projekter bliver tilført flere midler, udvikler de sig og bliver mere omfattende, kommer der også flere børn og maskiner som i golden heart tilfælde. Hvis der ikke gjorde det, ville jeg også sætte et stort ? hvor er midlerne så bleven af.

DVH

Jacob

Ved du hvad jacob, hvad mener du det er jeg gør ? jeg har været på besøg jeg har talt med dem, og jeg er stadig skeptisk.

Hvis du mener alle der vil give en hjælpende hånd, nåh nej penge til GH også skal besøge dem så er det nok ikke meget de kan samle ind.
Hvordan mon indsamlingerne i Danmark går ? er der overhovedet gang i den o.s.v. eller beskæftiger de sig kun med rygter her omkring Korat. ( hvis du mangler nogen er jeg leveringsdygtig i meget sladder )

jeg har set det og taget to fotoer af f.eks samme lokale, hvor der i maj var mere væv end der var i juli. Jeg har kørt forbi derude og har aldrig oplevet disse dejlige thai børn end ikke kunnet høre dem.

Haven omkring skolen/børnehaven er ikke så stor, at jeg kan overse mellem 10 og 30 børn, så mon ikke du skulle se dig om efter de faktiske kendsgerninger, end dit skæg og blå briller.

tuktuk
hej ole

Nu var det ikke så meget noget om firmaer jeg tænkte, men mere at du burde oprette en tre fire profiler ligesom anders har gjort og så bombardere denne tråd med gode ting set fra dit synspunkt...

jeg synes denne diskution er ved at være for plat og intetsigende, men det er nu meget hyggeligt at se hvordan i bliver ved.....

www.tuktours.dk
oleskyum
tuktuk skrev:
hej ole

Nu var det ikke så meget noget om firmaer jeg tænkte, men mere at du burde oprette en tre fire profiler ligesom anders har gjort og så bombardere denne tråd med gode ting set fra dit synspunkt...

jeg synes denne diskution er ved at være for plat og intetsigende, men det er nu meget hyggeligt at se hvordan i bliver ved.....

Nu behøver jeg ikke skæg og blå briller, jeg tør sagtens stå ved hvem jeg er og hvad jeg mener.

Men må dog indrømme at det begynder at ligne en idemann tråd om en forvokset pølsevogn, med en omsætning på 34.000 daglig, og tror vi ikke på den er vi endte dumme, mafia eller også bare misundelig.

tuktuk
GrinGrin

www.tuktours.dk
oleskyum
Er det ikke en forunderlig verden vi lever i, nu har vi lige haft 2 nye medlemmer der med ildhu telefonopringninger til Thailand o.s.v. har undersøgt mine forhold, både samtaler med imigration og hele deres netværk, meget dygtige spioner må jeg sige, en fantastisk oplevelse de må have haft, alle i andre kan nok selv regne ud bare at klikke på de tre www her nede i venstre hjørne så kan i læse næsten alt om mig og min kone. God fornøjelse
Så jeg må sige det er skrappe modstandere jeg er oppe imod, for det er vel modstandere og ikke bare almindelige debattører med tilknytning til Thailand.

goldwing
Jeg har fulgt denne tråd længe uden at blande mig, da jeg ikke aner noget om GH.
Og jeg bliver sgu mere og mere overrasket over udviklingen af tråden, og ikke mindst når der bliver spioneret og kontaktet myndigheder vedr. et et medlems (Ole) kritiske øjne af GH.
Hvis det er folkene bag GH der ikke har andet at lave, ja så kan jeg kun støtte Ole`s kritik vedr. GH.
Uanset hvem og hvordan, skal man påregne at der hvor der indkommer frivillige bidrag fra folk, ja så må man sandelig også redegøre for hvor pengene forsvinder hen........ uanset om man selv bidrager med større summer og energi.

Et godt råd til folkene bag GH,.... brug energien på sandheder og projektet I brænder for, istedet for at forpurre sandheden..... med ærlighed kommer man længst.

Tak til Ole for hans kritiske synspunkter (godt gået Ole)

Jeg har den opfattelse at mange Danskere gerne støtter gode formål, men ikke at putte sine surt optjente penge i andres velbeslåede lommer.

GH. prøv at svare på folks simple stillede spørgsmål istedet for at undgå dem.

Denne tråd ender vel som pølsetråden, med mudderkast og infiltrede forklaringer, for til sidt at dø.
Bare `træls` at det er Dankere der står bag disse svindelnumre, det burde vi være for stolte til.
DANSKERE ER SGU IKKE SÅ DUMME.......

oleskyum
Citat fra golden heart
Lagt på d. 11-07-2007 17:12
.
VEDR. GOLDEN HEART REGNSKAB

Jeg kan allerede på nuværende tidspunkt fortælle, at mængden og kvaliteten af bilagene ser tilfredsstillende ud.

Jeg skal ikke undlade at gøre opmærksom på, at jeg, som revisor, godt tør udtale mig om, at det udleverede bilagsmateriale ser troværdigt ud.

Herudover har jeg modtaget en særskilt mappe, alene med alle lønningsbilagene.

Med venlig hilsen
Revisionsfirmaet Sleimann ApS
Per Sleimann
Registreret revisor FRR

citat slut.

Bare for at gå tilbage og se på den troværdige del af GH som er hvad ?

Jeg er sku meget i tvivl om det er mine briller eller alt mit sorte arbejde der gør at jeg kan se denne person der har skrevet så smuk en doktorafhandling om regnskabet er den samme som nu er kasserer og intern revisor så ikke underligt at det er så flot en omtale.

Bestyrelsen

Adm. direktør Golden Heart Thailand
Anders Jensen
Adm. direktør GHT. Co., Ldt.

Næst Formand
Saseline Sørensen

Advokat
Henrik Karl Nielsen
Advokat Norsker & Co.

Intern Revisor/Kasserer
Revisor Per Sleimann
Sleimann Aps

Extern Revisor
Kent Nymark Christensen

Bestyrelses Medlem
Frederik Fetterlein

goldwing skrev:
Jeg har fulgt denne tråd længe uden at blande mig, da jeg ikke aner noget om GH.
Og jeg bliver sgu mere og mere overrasket over udviklingen af tråden, og ikke mindst når der bliver spioneret og kontaktet myndigheder vedr. et et medlems (Ole) kritiske øjne af GH.
Hvis det er folkene bag GH der ikke har andet at lave, ja så kan jeg kun støtte Ole`s kritik vedr. GH.
Uanset hvem og hvordan, skal man påregne at der hvor der indkommer frivillige bidrag fra folk, ja så må man sandelig også redegøre for hvor pengene forsvinder hen........ uanset om man selv bidrager med større summer og energi.

Et godt råd til folkene bag GH,.... brug energien på sandheder og projektet I brænder for, istedet for at forpurre sandheden..... med ærlighed kommer man længst.

Tak til Ole for hans kritiske synspunkter (godt gået Ole)

Jeg har den opfattelse at mange Danskere gerne støtter gode formål, men ikke at putte sine surt optjente penge i andres velbeslåede lommer.

GH. prøv at svare på folks simple stillede spørgsmål istedet for at undgå dem.

Denne tråd ender vel som pølsetråden, med mudderkast og infiltrede forklaringer, for til sidt at dø.
Bare `træls` at det er Dankere der står bag disse svindelnumre, det burde vi være for stolte til.
DANSKERE ER SGU IKKE SÅ DUMME.......

Jeg vil også lige tilslutte mig det her indlæg, især efter man læser om de beskyldninger om druk. Hvad har det lige med sagen at gøre?

Det lyder mere sagligt det Ole kommer med end gh er kommet med og nu kender jeg ikke Ole andet end herindefra og laver nyt navn bare for at rose Ole ligesom visse andre gør Shock

wetakecare
Jeg er hverken for eller imod nogle, dog er jeg for folk der gør en forskel. Indtel videre ved jeg kun at min svigerinde talt 26 børn da hun ventede udenfor børnehaven.

(Et afsnit slettet af Admin. ikke relevant for debatten. Nu må du stoppe med person angreb Wetakecare)

Jeg ser frem til at besøge golden heart for at finde sandheden og løgnene.
Jeg mente om folk som er en del af denne chat ikke skulle besøge golden heart sammen, men fik intet svar.
Jeg har lige modtaget et svar fra Anders der fortæller Ole har besøgt 1 gang i feb. efter hvad jeg er bleven fortalt åbnede børnehaven først i maj, så er det jo forståeligt nok Ole ingen børn har mødt.
Jeg skal lige sige jeg har ikke udtalt mig om dankeres indblanding i børneprostitution i Korat eller noget andet sted i Thailand, men mange taler om det så et eller andet må der være om snarken men hvor og i hvilket omfang vil jeg overhoved ikke udtale mig om, for jeg ved det ikke.

Hvis man syndes en diskusion er plat hvorfor så blande sig.....

Der er noget jeg ikke lige har set hvor er det golden heart udtaler sig om korat, lidt hjælp please.

Det er sku for let at skrive at Anders har 3 profilen nu, det vile være det samme hvis Anders udtalte at Ole havde 7 profilen.

Jeg ved ikke hvor meget Ole kender til revision, men det er nu engang sådan revisorer udtaler sig, når de føre tilsyn og laver stikprøver, det gør de også i min virksomhed. Men Ole du har nok aldrig været selvstændig.

TÆNK, TÆNK hvis alt den energi der bliver brugt i denne chat blev brugt til at hjælpe nogen, man får jo ikke penge for at chatte så hvorfor have penge for at hjælpe, her tænker jeg ikke specielt på golden heart men en hvilket som helt organisation, så ville energien da være bleven brugt meget mere konstruktivt..... bare en tanke. !

MVH

Jacob
Redigeret af John d. 08/09-2007 18:28

jesperfrb
Nu ved jeg ikke lige hvad du "wetakecare" vil med de personlige oplysninger om Ole???
Ole startede debatten meget uskyldigt med at spørge om der var nogen der kendte "GH", og stillede sig skeptisk over for projektet.

Der ikke noget i denne tråd der har fjernet min skeptiske holdning, tværtimod, må jeg sige at denne tråd har fået mig til at have flere spørgsmål end svar!!!!

Men held og lykke til "GH" og Anders Jensen, hvis projektet er så uskylds rent som de sidste ankomne medlemmer mener det er!!!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

prasat
jeg mener at GH skulle ændre deres måde at arbejde på.

de skulle ikke drive en skole da der er skole pligt i thailand og det er gratis, så her smider de pengene ud af vinduet.

de skulle i stedet lave et uddannelses sted for alle de 14 til 16 årige piger som er sendt ind på gogo barerne af deres forældre. her ville de gøre en forskeld der kunne mærkes for disse piger, de kunne give dem overbetalt arbejde så de samtidg kunne sende penge hjem til familien, det er jo det der er formålet med at de er blevet sendt ind på gogo barerne.
disse piger er ikke svære at finde, det ville bare være en bytur igennem bkk,
det arbejde som GH gør lige nu rykker ikke noget for nogle overhovedet i thailand.
det projekt de har lavet i thailand havde haft sin berettigelse i cambodia.

jacob kan vi ikke få at vide hvem du er, så vil jeg prøve at snuse noget snavs op om dig, du burde skamme dig at side som anonym og angribe ole på den måde,føj føj føj.

jeg er selv selvstændig og min revisor "deloitte" har aldrig udtalt sig på den måde, men jeg omsætter også kun for 15 gange så meget som GH

prasat

Spring til debat: