Se indlæg
 Udskriv debat
BILLIG rejse til Thailand...
surin999
fy bamse du laver da også rod i alting GrinGrinGrin
Surin er død længe leve Surin999

Davser surin
Ja dit navn er da forkert,
det skulle være
SURIN 666 og ikke 999
Nej jeg syntes at konen skulle med til thailand og nyde hendes hus som nu er færdigt
Og hun havde føsdag idag så var der lige en billet i overskud
bamsen

jens
Hej Falang yao
Se lige dette link det skulle aflive at de opererer med en Turnaround på min 2 timer i Wien.

http://www.aua.co...eatvienna/

(rettelse)
Jeg glemte lige noget, jeg vil endnu en gang advare mod at blive sat på venteliste ved China air, da vi har prøvet 2 gange at skulle afsted i Dec og er blevet sat på venteliste og når man så nærmer sig Dec er der ingen pladser, og vi kender flere andre der har været udsat for det samme.
Så husk bestiller i pladser med china air så sørg for at de er confirmet.

MVH
JensCoolCoolCoolCool
Redigeret af jens d. 19/02-2005 17:39

surin999
bamsefarr skrev:
Davser surin
Ja dit navn er da forkert,
det skulle være
SURIN 666 og ikke 999
Nej jeg syntes at konen skulle med til thailand og nyde hendes hus som nu er færdigt
Og hun havde føsdag idag så var der lige en billet i overskud
bamsen

davse bamse

det er faktisk også 666 men som djævlen er jeg jo nød til at skjule det lidt så 666 er på hovedet 999 det er ligesom mine beskeder på LP plader hvis du spiller dem baglænsGrin
tillykke med konen igår GrinGrinGrin

jens
Hej Falang yao
prøv at søge på AUA hjemmeside så får du alle afgangene også den kl 20, men den kan være mat så du ikke kan vælge den også står der seats is only avaiable on a higher fare.
MVH
Jens

Rasmus
Det er nu lykkes mig at få nogle gode og billige billetter til Bangkok. (8/4-05)
Jeg har købt nogle 3 måneders billetter med ThaiAir hos:

Asian Travel Centre
Halmtorvet 6 (lige ved rundkørselen)
Tlf. 33 26 26 12 og 33 26 26

Prisen for 3 måneders billetter er 5.600 kr. inkl. skatter. For min datter 3.750 kr. inkl. skatter.
Jeg spurgt også hos Thai Travel – Halmtorvet 46. men her var de samme billetter / samme dage bare 1000 kr. dyrere pr. billet.Angry

Det vil sige at jeg har sparet 2.600 kr. så nu kan jeg så side og fundere over hvad jeg dog kan få for ca. 15.500 bht. i Pattaya.
Er der et kvikt hoved som har nogle gode kreative og fornøjelige forslag?Cool

Hilsen Rasmus

PS: jeg kunne selvfølgelig også have spurgt hos SAS, så havde jeg sparet ca. det 4 dobbelte.Grin

Redigeret af Rasmus d. 21/02-2005 12:18

falang yao
[quote]Rasmus skrev:
Det er nu lykkes mig at få nogle gode og billige billetter til Bangkok. (8/4-05)Jeg har købt nogle 3 måneders billetter med ThaiAir hos:
Asian Travel Centre
Halmtorvet 6 (lige ved rundkørselen)
Tlf. 33 26 26 12 og 33 26 26 18

TILLYKKE MED DET ; RASMUS.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prisen for 3 måneders billetter er 5.600 kr. inkl. skatter. For min datter 3.750 kr. inkl. skatter.
Jeg spurgt også hos Thai Travel – Halmtorvet 46. men her var de samme billetter / samme dage bare 1000 kr. dyrere pr. billet.Angry

Derfor har jeg hele tiden "anbefalet/henviste " A-T-C
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det vil sige at jeg har sparet 2.600 kr. så nu kan jeg så side og fundere over hvad jeg dog kan få for ca. 15.500 bht. i Pattaya.

Kvick og kvick alt er relativt, så vil jeg foreslå dig at du inviterer familien til at bo på :

http://www.sawade...ttayapark/

og din datter vil [color=red]elske dig, mere end nu.[/color]

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Redigeret af falang yao d. 21/02-2005 15:20
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
HI FOLKS,

NOGET HELT NYT FRA ØSTFRONTEN (Amager),

I forbindelsen med PTA billetter skrev jeg :

SKAL DU HAVE DIN THAI KÆRESTE TIL MIDDAG (PÅ BESØG) i DK ?

Nu er det DIN tur:

SKAL DU PÅ FORLÆNGET WEEKEND BESØG HOS DIN KÆRESTE/MIA NOY eller what so

ever (golftur eller hvad med"POLTERABEND" ).

Så er muligheden her : per 1-4-05 til og med d.16-6-05. lancerer Thai Inter et "nyt" concept

(for dem) a la "forlænget weekend i Paris" Oh,la la !

FOR NETTO 3800dkr.(alt inkl.)

Du rejser TORSDAG/Fredag til BKK (NussenusseSmile ) og kommer tilbage Mandag (DCT til CPH)

eller TIRSDAG via STOCHOLM (ingen flyning til CPH den dag).

Redigeret af falang yao d. 21/02-2005 15:19
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
Hej John,

Skal vi smutte en tur eller hvad ? Grin Grin Grin

Undskyld ,jeg må melde "PAS", konen har lige råbt NO WAY! Angry Sad Sad

Redigeret af falang yao d. 21/02-2005 15:10
falang-yao@dansk-thai.dk

Davser
Det er edder langt at flyve bare for et par dages skyld
Man når dårligt at sove før man skal hjem.....
uha da Men tanker er da sjov

falang yao er din kone ikke lidt sart, men åbenbart god til engelsk Cool jeg mener da du er en [img]http://www.langkawi.dk/q4.gif[/img] is not a valid Image. så hun behøver da ikke være bange
bamsen
Redigeret af d. 21/02-2005 15:51

John
falang yao skrev:
Hej John,

Skal vi smutte en tur eller hvad ? Grin Grin Grin

Undskyld ,jeg må melde "PAS", konen har lige råbt NO WAY! Angry Sad Sad

Hejsa

Jeg siger også NO WAY!. Gider ikke flyve så langt for 3 overnatninger.

Jeg så godt rejsefeber havde sendt et tilbud ud, men det var vist 200 kr, dyrer.

Jeg kan ikke gennemskue hvad der sker hos Thai Inter, de er ude med nogle priser nu, som jeg aldrig har set, fra dem før.
Men vi har billetter for bonus point her til marts, så vi tager lige 4 billige uger.CoolCoolCoolCool

John Grin

john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
jens
[Det vil sige at jeg har sparet 2.600 kr. så nu kan jeg så side og fundere over hvad jeg dog kan få for ca. 15.500 bht. i Pattaya.

Hilsen Rasmus

Ja en hel masse Beer chang og Mekong og med med lidt held en solid hovedpine dagen efter.GrinGrinGrinGrinGrin
God tur
JensCoolCoolCoolCoolCool

falang yao
Rasmus skrev: d. 11-02-05 21:26 Under "billige flybilletter til Thailand !
Skulle der være én som har et andet forslag, er jeg meget lydhør. Glem alt om SAS eller Thai Air.

Hilsen Rasmus
Skrevet Hej Rasmus,

Du skulle ikke være "socialdemokrat"vel Smile Smile, for jeg kan huske en nu afdøde Statsminister som udtalte:

<< MAN HAR ET STANDSPUNKT TIL MAN TAGER ET NYT.>>

(Måske var han fra før din tid Grin Grin )

Det er nu lykkes mig at få nogle gode og billige billetter til Bangkok. (8/4-05)
Jeg har købt nogle 3 måneders billetter med ThaiAir hos: A-T-C
Hilsen Rasmus

Redigeret af falang yao d. 22/02-2005 09:44
falang-yao@dansk-thai.dk

bahtman
jeg fik lige denne mail fra sas

Bangkok for 4.947,- t/r
Bangkok er en af de mest fascinerende byer i Østen. Driftig og mystisk på en og samme tid. Gør en god forretning på det ene gadehjørne, oplev Østens eksotiske drømmeverden på det næste.

Tips fra crew
Besøg Chatujak Weekend Market, som er verdens største udendørs gademarked og et paradis for alle med lyst til at handle om priserne. Med 9.000 butikker er det nemmere at fortælle, hvad de ikke sælger. Der er intet, der ikke kan købes på Chatujak, og selv om priserne er lave, er kvaliteten alligevel høj.

Tilbuddet gælder, hvis du rejser mellem den 28. marts og den 16. juni eller mellem den 1. august og den 29. september i år.

Rasmus
Hej Falang Yao
Ja! jeg har et standpunkt til jeg tager et nyt – bare det er billigt.Grin
Og det må man sige at 5.600 kr. for en 3 md. billet er.(!) Og så er der den fordel, at kabine personalet på Thai er væsentlig kønnere end dem på SAS og FinnAir, for ikke at nævne AeroFlop.

Hilsen Rasmus

Ps: nej jeg er ikke socialdemokrat, men jeg kan tydelig huske Jens Otto Krag. Det var det fjols som fik raget os ind i først EF og nu EU.

Redigeret af Rasmus d. 22/02-2005 13:56

falang yao
HI FOLKS,

Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad - Sad -

Thai Travel har ondt i R.... ,undskyld pungen mente jeg,de TJENER ikke så meget som før ????????

Thai Travel anklager A-T-C for at ville "køre dem konkurs" !!!!!

De har beklaget sig til Thai Inter over at A-T-C,"dumpede" prisen på rejser til Thailand, da det solgte rejsen til 4770kr(officielt tilbud på 1mnd.billet rundt om i byen). Sandheden var at A-T-C skar deres egen avance ned til 100kr per billet, mens Thai Travel da de fandt ud af det, DUMPEDE selv prisen til 4600kr uden at fortælle Thai Inter om det og billeterne var solgte til"vennerne", som måske kunne fx. finde på at gå til A-T-C.

Hvor lavt kan man s(kl)ynke ?

JEG HÅBER INDERLIGT AT "VI" EN DAG, VILLE KUNNE KØBE REELE ETNISKE BILLETTER I HVERTFALD TIL VORES THAI KONER/KÆRESTER, i lighed med at på Hotel Amari /Don Muang koster fx.et 4 t. layover 1200฿, hvis DU bestiller værelset, men kun 800฿ hvis det er din kone/kæreste som bestiller det med sit thai ID kort .(NB priserne er fiktive, men prisforskel er reel, har selv prøvet det, da jeg synes at prisen var for høj, fortalte "Cashieren" min kone på thai at hun skulle bestille i stedet for.

Redigeret af falang yao d. 10/03-2005 09:41
falang-yao@dansk-thai.dk

surin999
GrinGrinGrin

thai travel har længe været ligeglade med deres kunder og tjent fedt på det Sad så det er kun med et stort smil at jeg læser din nyhedGrinGrin

hvorfor er der så mange, specielt thaier, der tror at man bare kan behandle andre som man har lyst til og så stadigvæk forvente at de vil behandle en selv godt????

Davser
Ja det er godt at thai travel får denne dukkert
så de lærer at de skal behandle folk ordentligt og give dem gode priser et kæmpe GrinGrin
rejsebamsen

John
Hej

Jeg syntes da ikke Thai Travel snyder nogen, de driver jo bare en foretning der ikke har haft den store konkurrence, det har de fået nu, og det er godt.
Hvis Thai Travel lukker ja så er der jo kun ATC og så sætter de bare priserne op.

Så længe leve den frie konkurrence GrinGrinGrin

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
surin999
jo man snyder når man sælger etniske billeter til samme pris som alm. billeter

Spring til debat: